Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2010, 21:04:56 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Περί εκκεντροφόρων σε 106 |
|
|
Καλησπέρα Guys
Περί βελτίωσης 2ου σταδίου σε 106 Rallye του 2003. Το αμάξι έχει 93000km (αλλά είχε πολύ ήρεμο ιδιοκτήτη μέχρι τα 90000km) και πρόσφατα φόρεσε σκούπα + εξάτμιση + πρόγραμμα. Η εξάτμιση είναι 48mm από Ποπάι, από δίχαλο και πίσω (με τον μαμά καταλύτη). Τώρα από όσο έχω διαβάσει, το επόμενο στάδιο είναι οι εκκεντροφόροι. Υπάρχουν οι εξής επιλογές:
1) Kent PT-52 - http://www.kentcams.com/product/prodDets.aspx?PartNum=PT52&CatID=1&PartID=303&VehPartID=2147&ModEngID=376
+ Απόδοση
+ Αξιοπιστία
- Τιμή
2) Peugeot Sport - http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/106_Gti_-_GpA_Inlet_Camshaft.html + http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/106_Gti_-_Exhaust_Camshaft.html
+ Αξιοπιστία
+ Απόδοση
- Τιμή
3) Newman - http://www.newman-cams.com/pdf/peugeot.pdf (PH3)
+ Απόδοση?
4) Μπούμπις - reprofile
++ Τιμή
+ Απόδοση
Αξιοπιστία?
Αν είχα να κάνω την επιλογή από μόνος μου, θα πήγαινα για PT52. Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει για αυτούς είναι το συνολικό κόστος. Μόνο οι εκκεντροφόροι έχουν 700 euro από ebay. Που σημαίνει ότι θα μου πάει γύρο στα 1200 euro υπολογίζοντας τα άλλα εξαρτήματα + εργασία.
Για τους PS έχω ακούσει πολλά καλά. Μήπως είναι καλύτεροι και από τους PT52 από άποψη απόδοσης? Δεν ξέρω. Στα αρνητικά τους, το ίδιο με τους Kent - δηλαδή το συνολικό κόστος.
Οι PH3 τις Newman είναι οι αντίστοιχοι με τους PT52. Στο ίδιο power band. Ίσος όχι τόσο γνωστοί όσο οι Kent και ίσος ο λόγος που κοστίζουν 100 euro λιγότερο. Αλλά συνολικά και πάλι η τιμή είναι αρκετά ψηλά.
Για τους Μπούμπις έχω ακούσει πολλά καλά. Ότι είναι καλοί σε απόδοση, ότι δίνει και εγγύηση. Αλλά τι παίζει από αξιοπιστία? Ρίχνω ιδιαίτερο βάρος στο θέμα τις αξιοπιστίας. Και σίγουρα, δεν είναι δυνατό να λέμε ότι ένας μαμά που έχει γίνει reprofile σε PT52 να είναι το ίδιο 'γερός' με έναν κανονικό PT52 που έχει γίνει από 'blank'...
Γενικά έχω ακούσει και για άλλους παράγοντες που αφορούν την αλλαγή/reprofile εκκεντροφόρου γενικότερα. Όπως το ότι θέλουν επιπλέον συντήρηση (τι δηλαδή?). Το ότι το αμάξι σβήνει συχνά, λόγο του ότι δυσκολεύονται να διατηρήσουν το υψηλότερο rev range όταν είναι στο ρελαντί. Εννοείται πως θα χρειαστεί και επαναπρογραμματισμός του ECU. Αλλά το θέμα του σβησίματος 'φτιάχνει' με επαναπρογραμματισμό ή χρειάζεται και κάτι άλλο;
Υ.Γ.1 για τους PT50 ξέρω ότι το κέρδος σε ισχύ είναι περίπου +12HP - Για τους PT52 / PS ξέρει κανείς?
Υ.Γ.2 Ας μην μείνουμε στο ότι "ρίχνεις πολλά λεφτά σε ένα τέτοιο αμάξι και δεν αξίζει" - το ξέρω και εγώ αυτό. Οπότε ας μείνουμε επί τις ουσίας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2010, 06:36:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου τι ιπποδύναμη θες να πετύχεις?
Εγώ έβαλα τους Kent PT51 μαζί με φλάντζα από 206, πρόγραμμα κλπ.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 22:23:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks Guys
@ Στέλιο, αυτό το ποστ ήταν ακριβώς ο τύπος συζήτησης που περίμενα να ακούσω
@ Κώστα - όπως θα εξηγήσω παρακάτω δεν ψάχνω ένα συγκεκριμένο αριθμό αλόγων. Φυσικά, όσα περισσότερα βγάλει, τόσο το καλύτερο, αλλά κύριος γνώμονας για την βελτίωση που θέλω να κάνω, είναι αξιοπιστία. Θα μου πεις, αν θέλω αξιοπιστία, ας το αφήσω έτσι. Εντάξει, είπαμε... Επίσης και το δικό μου είναι etuned stage 1, οπότε με ενδιαφέρουν τα μέχρι τώρα συμπεράσματά σου περί των PT51+206 φλάτζας που έχεις επιπλέον σε σύγκριση με το δικό μου. Από ρελαντί πώς πας; Πώς παει από αξιοπιστία γενικότερα; Είναι καιρός που είσαι stage 2 - σωστά;
Λοιπόν, με βάση αυτών που ανέφερα αρχικά στο ποστ μου και έχοντας διαβάσει τις 28 σελίδες από το εγκυκλοπαιδικό ποστ, έχω τα εξής συμπεράσματα:
1) PT52 - αποκλείονται. Λόγω του ότι θέλουν πολλές μοντίφες για να δουλέψουν σωστά
2) Newman PH3 - αποκλείονται για τον ίδιο λόγο με πάνω + του ότι δεν έχουν δοκιμαστεί εδώ (στην Ουγκάντα!) ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα
3) Μπούμπης - αποκλείονται για λόγους που επίσης έρχονται σε αντίθεση με αυτά που ζητάω. Δεν θα ήθελα να μπω σε περαιτέρω λεπτομέρειες...
Οπότε, μένουν 2 (ή 3 επιλογές): α) PS (μεταχειρισμένα), β) PT51 ή γ) PT50
Τους PS μπορώ να πώ ότι μάλλον και αυτοί αποκλείονται, αλλά τους έχω άχτι ρε γμτ. Ο λόγος είναι ότι κάπου λέτε ότι δεν περνάς κάρτα με αυτούς επάνω και έχεις και πιθανά θέματα με check engine. Είναι defacto αυτό; Επίσης, από ότι κατάλαβα, δουλεύουν χωρίς άλλες καγκουριές στον κινητήρα. Ακόμα και με μαμά συμπίεση (έστω και αν δεν δίνουν τα μέγιστα εκεί). Ο λόγος είναι ότι δεν σκοπεύω να πειράξω πεταλούδες, κεφαλές, να κάνω ροικές και τπτ άλλο. Το πολύ (το πολύ όμως!) άντε μια φλάτζα από 206 και αυτό μόνο αν είναι απαραίτητο για να δώ αισθητή διαφορά στην απόδοση (επί αυτού, Κώστα, έχει κανα κωδικό της 206 φλάτζας για να δώ πόσο κάνει;). Αν όμως βγάζεις κάρτα με PS επάνω, τότε πώς μπορώ να ξέρω ότι οι PS έιναι όντως PS και όχι μπούμπης; Αν τους πάω στον μπούμπη θα ξέρει να μου πεί;
Αν έιναι όντως άκυροι οι PS για μένα, τότε μένουν μόνο 2 επιλογές, PT51 ή PT50; Εδώ οι σκέψεις έιναι οι εξής: α) Τιμές ίδιες και για τους 2. Και οι 2 θέλουν τα ίδια καλούδια για να δουλέψουν σωστά: followers, cam lube, timing disc καθώς επίσης valve springs και vernier pulleys (τα 3 πρώτα περιλαμβάνονται στο kit του PT50). Valve springs και vernier pulleys είναι εξτρά. Οπότε πάει κοντά στο χιλιάρικο μαζί με εγκατάσταση, το οποίο δεν είναι και λίγο. Όσον αφορά HP, η Kent ισχυρίζεται +12 (χωρίς τπτ άλλο) για τους PT50. Για PT51 δεν ξέρω. Οπότε μέχρι εδώ PT50 = PT51. Σίγουρα ο PT51 θα δίνει κάτι παραπάνω, αλλά χρειάζεται τπτ επιπλέον από τον 50άρι για να δουλέψει σωστά; Μέ μαμά πιστόνια όπως τα δικά μου είμαστε ΟΚ και για τους 2, σωστά - 9.34 βύθισμα έχουν και οι 2 νομίζω. Από άποψη αξιοπιστίας τι παίζει - (Κώστα;)
Έχω πάρει και μια 4άδα BERU ULTRA X Titan UXT1 (UXF 79) για όταν γίνει η δουλεία. Δεν ξέρω πότε τα χαν αλλάξει τελευταία φορά.
Οπότε...
α) PS
β) PT51
γ) PT50
Εννοείται επαναπρογραμματισμός και για α/β/γ .. φλάτζα (206) θέλω απαραίτητα;
Κάτι μου λέει ότι πάω για PT50 εκτός και αν ακούσω πολύ καλές εντυπώσεις από κάποιον που να έχει PT51 εδώ και καιρό και απροβλημάτιστα. Όπως είπα και προηγουμένως, δεν έχω λεφτά και για λύσεις τύπου wossner αλλά και δεν σκοπεύω να σκαλίσω τπτ άλλο στο μοτέρ. Αυτά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 22:52:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πας για προφιλ παραπλησιο των PT50,δηλαδη Schrick,Piper ή Cat 705.
Οι Kent ειναι αδικαιολογητα ακριβοι,ασε που πια βγαινουν μονον σε reprofile και οχι απο νεο μασουρι,οποτε με την ιδια λογικη βαζεις τα μπουμπακια που τα βρισκεις και τζαμπα...
Cat ομως παιρνεις περιπου με 450Ε-500Ε,Schrick με κατι παραπανω απο 500 και Piper καπου στα 600Ε.
Το καλο με ολους τους παραπανω ειναι οτι δεν χρειαζεται απαραιτητα να βγαλεις κεφαλη για φλαντζα 206.
Με τους PS οντως ξεχνας εντελως την καρτα,ελεω overlap και επισης η φλαντζα ειναι must,ασχετα αν δουλευουν και χωρις αυτην.
Κοστος φλαντζας λιγοτερο απο 50Ε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 23:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ Στέλιο κάποια στιγμή έκατσα κ εψαξα και έχω φτιάξει ένα ασύμετρο προφίλ λίγο μικρότερο από μπουμπακι το οποιο το έχω βάλει σε τρια αυτοκίνητα.Συμπίεση 12+ ,55αρα ,μακρύ δίχαλο.Τα αμάξια δουλευουν γραμμικά παντού μέχρι τον κοφτη.Στον Ανδριαννάκη έχω δει 136 τροχό.Θα δώ μήπως έχω την δυναμομέτρηση να την ανεβάσω.
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 23:07:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanx Στέλιο
Θα κοιτάξω και αυτές τις μάρκες. Δεν είχα ασχοληθεί καν μέχρι τώρα. Οπότε θεωρείς ότι ακόμα και οι PT51 μου πέφτουν "βαριοί" ή το λές αυτό με βάση μόνο την τιμή;
Anyway, πάω να την πέσω. Μου πήρε 2 μέρες να διαβάσω όλο το ποστ (στη δουλειά) και απ ότι φαίνεται έχω μπόλικο ψάξιμο ακόμα.
Και καλό μήνα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:01:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου τους εκκεντροφόρους τους εφάρμοσα Δεκέμβριο 2008 και το πρόγραμμα γύρω στον Ιανουάριο.
Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα λόγω της μετατροπής.
Άλλαξα μόνο μπεκ μετά την μετατροπή αλλά δεν θεωρώ ότι ήταν λόγω της μετατροπής. Ένα από αυτά δεν λειτουργούσε
Το ρελαντί έχει μικρές αρρυθμίες αλλά δεν μου έχει τύχει να σβήσει κλπ.
Και αυτό μόνο όταν είναι κρύο μετά είναι ακόμη καλύτερο.
Οι στροφές είναι λίγο κάτω από 1000.
Αν ψηλώσουν μου είχε πεί και ο Στέλιος ότι θα έτρωγε και περισότερη βενζίνη.
Για φλάντζα νομίχω την είχα πάρει γύρω στα 25 - 30 ευρώ.
Σπίτι έχω τον κωδικό αν θες να ψάξω.
Οι εκκεντροφόροι μπήκαν στα μαμά σήμάδια χωρίς άλλο ρύμθισμα.
Δουλεύουν μια χαρά.
Χωρίς πρόγραμμα έβγαλε 149 ίππους.
Μετά πιθανόν να πήγε 153.
Αν θες την δυναμομέτρηση μπορώ να τη βάλω.
Τους PT50 δεν θα τους σύστηνα γιατί νομίζω είναι πολύ μαλακοί
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Έχει επεξεργασθεί από τον/την greenpug106 στις Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:12:56, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α και να προσθέσω ότι οι PS μπαίνουν μόνο σε μονόφυσα.
Το δικό σου είναι τρίφυσο αρά τους απορρίπτεις και αυτούς αν δεν θες να αλλάξεις εγκέφαλο και εγκατάσταση 
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:58:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106 T16 έγραψε: | Εγώ Στέλιο κάποια στιγμή έκατσα κ εψαξα και έχω φτιάξει ένα ασύμετρο προφίλ λίγο μικρότερο από μπουμπακι το οποιο το έχω βάλει σε τρια αυτοκίνητα.Συμπίεση 12+ ,55αρα ,μακρύ δίχαλο.Τα αμάξια δουλευουν γραμμικά παντού μέχρι τον κοφτη.Στον Ανδριαννάκη έχω δει 136 τροχό.Θα δώ μήπως έχω την δυναμομέτρηση να την ανεβάσω. |
Βαγγο σε ασυμμετρο οσα εχω δει(ΡΤ51,Colombo και καποια reprofile δηλαδη),κανενα δεν προσφερε το κατι παραπανω για να πω οτι αξιζε τον κοπο...
Οπως ειπα βεβαια,σε οσα εχω δει.
Στην προκειμενη περιπτωση αν αναφερεσαι σε προφιλ απο νεο μασουρι,πασο,αν προκειται για reprofile ομως,τουλαχιστον απο θεμα λειτουργιας,εγω δεν το επικροτω καν...
Οσο αφορα το θεμα της συμπιεσης,ειμαι καθετος στο πλανισμα της κεφαλης σε τετοιο σημειο ωστε να παει η συμπιεση τοσο ψηλα.
Ο λογος ειναι οτι δεν μενει αρκετος ογκος θαλαμου με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο.Ετσι και αλλιως για να χρειαστει τοσο μεγαλη στατικη,οι εκκεντροφοροι πρεπει να εχουν χαρακτηριστικα ΡΤ52...
Γενικα,και σε mail που εστειλα προσφατα στην Cat για τους 708,μου ειπαν οτι στα σημαδια που προτεινουν,δεν υπαρχει προβλημα να ακουμπησουν τα πιστονια στις βαλβιδες,αρκει φυσικα να ειναι πλανισμενη η κεφαλη.
Απο οτι καταλαβαινεις δηλαδη,το μοτερ θα επιτυγχανει ικανοποιητικες πιεσεις στους κυλινδρους αρκετα ψηλα,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για τις χαμηλες.
Με ενδιαφερει παντως να δω καμπυλες.
Απο ενα PS που θυμαμαι με τοσο μεγαλη συμπιεση,μετα τις 6500 βουτουσε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:59:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nfx1587 έγραψε: | Thanx Στέλιο
Θα κοιτάξω και αυτές τις μάρκες. Δεν είχα ασχοληθεί καν μέχρι τώρα. Οπότε θεωρείς ότι ακόμα και οι PT51 μου πέφτουν "βαριοί" ή το λές αυτό με βάση μόνο την τιμή;
Anyway, πάω να την πέσω. Μου πήρε 2 μέρες να διαβάσω όλο το ποστ (στη δουλειά) και απ ότι φαίνεται έχω μπόλικο ψάξιμο ακόμα.
Και καλό μήνα. |
Οχι ρε,οι 51 δεν ειναι τοσο αγριοι,η τιμη τους ομως ειναι φαρμακειο για αυτο που προσφερουν...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 11:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οχι ρε,οι 51 δεν ειναι τοσο αγριοι,η τιμη τους ομως ειναι φαρμακειο για αυτο που προσφερουν...  |
Για να καταλάβω, οι 51 είναι στο επίπεδο των shrick του Τάκη?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:13:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για πες γιαννακη πως σου φανηκε?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:18:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πληροφοριακά παλαιότερα είχα ρωτήσει για τιμές για τους PT51 και η ίδια η εταιρεία μου είχε πει 340 στερλίνες αγορά και 40 μεταφορικά στην Κύπρο.
http://www.kentcams.com/
Παράθεση: | Dear Sir,
Thank you for your recent E-mail, the PT51 cams are £340.00 per pair + shipping of £40.00 GBP, we accept Master/Visa cards
|
Όσον αφορά τους Schrick την ίδια περίοδο η γερμανική εταιρεία μου είπε 562 ευρώ με τα μεταφορικά μέσα
http://www.sandtler.de
Pos. Artikelnummer Bestellnummer Menge ME Einzel- Rabatt Gesamt M S
Artikelbezeichnung Preis in % EUR W K
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
1 160326E1601 326.E1.601-00 1,00 ST 256,46 netto 256,46 1 1
SCHRICK E-NOCKENWELLE TU5J4
PEUGEOT/CITROEN 16V 1,6L
2 160326A1601 326.A1.601-00 1,00 ST 256,46 netto 256,46 1 1
SCHRICK A-NOCKENWELLE TU5J4
PEUGEOT/CITROEN 16V 1,6L
3 07 07 1,00 ST 0,00 netto 0,00 1 3
POSTPAKET FREI 49,00 1 3
——————
561,92
======
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα οι 340 λιρες πρεπει να ειναι ΧΩΡΙΣ το ΦΠΑ.
---
Γιαννη,ναι,οι Schrick του Τακη(και σχεδον ολα τα αναλογα προφιλ) εχουν σχεδον ιδια αποτελεσματα.
Για να καταλαβεις,οι ΡΤ51 ειναι ο εξαγωγης των ΡΤ50 με εναν ελαφρως αγριοτερο εισαγωγης,πaπaρια μεντολες δηλαδη μιας και δεν ειναι καν σε επιπεδο 708 για να πεις οτι δουλευει αποδοτικα.
Για αυτο και 7 στα 10 μοτερ που φορανε 51 ειναι αποτυχημενα και πανε οπως αλλα με μπουμπακια,κλπ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tesseras (giannis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 10:09:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | Α και να προσθέσω ότι οι PS μπαίνουν μόνο σε μονόφυσα.
Το δικό σου είναι τρίφυσο αρά τους απορρίπτεις και αυτούς αν δεν θες να αλλάξεις εγκέφαλο και εγκατάσταση  |
Μπαίνουν και σε 3φυσσο και μάλιστα με τον μαμά εγκέφαλο του 3φυσσου δεν στεγνώνει πουθενά.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εννοεις με μαμα προγραμμα στον τριφυσο εγκεφαλο και εκκεντροφορους PS,μαλλον δεν εχεις δει καν τι χαρακτηριστικα εχουν οι PS.
Μηχανολογικα μπαινουν και σε τριφυσο αλλα για να το κανεις να δουλεψει οπως δουλευει και το μονοφυσο με το προγραμμα της PS,αστο...δεν γινεται.
15 χρονια μετα,κανενας δεν το καταφερε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tesseras (giannis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 16:58:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει, μην τρελαθούμε με τα χαρακτηριστικά των ps, είναι αρκετά ήπιοι. Και εγώ μίλησα καθαρά για το ότι δεν στεγώνει πουθενά με 3φυσσο εγκέγφαλο σε αμάξι το οποίο έχει απλώς ανεβασμένη συμπίεση στο 11,5.
Αν και το αμάξι το συγκεκριμμένο που σου λέω σε πρόσφατη δοκιμή με μονόφυσσο με ps έκκεντρα και γνήσιο εγκέφαλο ps, ήταν κόπιες.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 17:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα,το ηπιοι ειναι κατι το πολυ σχετικο...
Για τα δεδομενα καποιων σετ που δουλευουν με μηχανικα ωστηρια,ναι,ειναι αρκετα ηπιοι.
Με κριτηριο ομως τα υδραυλικα ωστηρια,δεν ειναι καθολου ηπιοι με 280 μοιρες και σχεδον 2mm βυθισμα στο ΑΝΣ.Ειναι μισο κλικ κατω απο Kent 52αρηδες που σιγουρα δεν ειναι ο ορισμος του ηπιου προφιλ...
Οσο αφορα τα μιγματα και την συμπιεση,δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο ρε...
Επισης για το οτι δεν στεγνωνει,εδω τριφυσο με σκουπα-εξατμιση δουλευει κοντα στο 13:1 νουμερο που αν βαλεις και τους PS(χωρις προγραμμα) θα παει προς το 14...Ε,αν αυτο ειναι ΟΚ σαν νουμερο αναλογιας,τοτε το φτωχο ποσο ειναι; ...16;
Οσο αφορα την δοκιμη,δεν πιστευω οτι εχει καπου αντικρυσμα στην ολη συζητηση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tesseras (giannis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 17:50:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τη δοκιμή απλά την ανέφερα.. Δεν θελησα δείξω ότι δουλεύει άψογα.. Μην παρεξηγούμαστε
Τη συμπίεση την ανέφερα απλά για την εικόνα του αυτοκινήτου.
Αυτό που ήθελα απλώς να πώ είναι οτι γενικώς, θα δουλέψει και το 3φυσσο με ps. Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα ώστε να πείς ότι θα φτάσεις σε σημείο να το κάνεις μετατροπή σε μονόφυσσο. Εντάξει σίγουρα δεν θα δουλέψει ιδανικά όπως στο μονόφυσσο αλλά για κάποιον που έχει 3φυσσο και ξέρει για ποιόν λόγο θα βάλει ps, και δεν κηνυγάει απλώς κόντρες και υψηλά νούμερα σε ένα dyno, τότε, ναι, πιστεύω μπορεί να τους βάλλει.
Υ.Γ. Αρχικός σκοπός ήταν να γίνει άμεσα πρόγραμμα στο αμάξι αλλά.. δεν θέλω να βγώ off topic για το γιατί έμεινε χωρίς πρόγραμμα..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|