Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2010, 16:50:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ME 2 παιδιά κάθε πλάνο είναι άτοπο....
Τέλος πάντων, από το επόμενο ΣΚ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos 106 XSI (Manos) Μόλις έγραψα

106 xsi
Ένταξη: 24 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2010, 21:40:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια χαρα ! Ειδα το ποστ κ ειπα να γραψω κι εγω να σας πω οτι εχω εναν ms2 msns αλλα δεν τον εχω τοποθετησει ακομα. Εχει ψαξει κανεις για base map για τα pug μας η για καποιο ετοιμο προγραμα απο κανα αγγλικο φορουμ?
Εδω παντως ειναι καπως δυσκολο να βρεις καποιον να σου τον γραψει η γνωστοι τουλαχιστον προγραματιστες δεν το κανουν υποστηριζουν της δικες τους μαρκες κ καλα κανουν! Παντως ενω εξω εχω ακουσει καλα λογια σε light εφαρμογες για τους Megasquirt εδω τους θαβουν ολοι...Δεν νομιζω να ειναι ετσι οχι επειδη τον αγορασα αλλα επειδη διαβασα το manual πριν τον αγορασω και για τα χρηματα που εδωσα για αυτο που πηρα ειναι πολυ ικανοποιητικο...Αλλα επειδη ξεφυγα λιγακι απο το θεμα αν ξερει καποιος πληροφοριες η ακομα αν γραφει τετοιους εγκεφαλους υπαρχει πολυς κοσμος με MS και ας επικοινωνηση μαζι μου ... Φιλικα Μανος 
Sex Pugs n Rock n Roll |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2010, 01:10:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για base map για το 1400 XSi ρωτα τον "fotis-84" (στειλε του ενα πμ μηπως και μπορει να βοηθησει). απο "επαγγελματιες προγραμματιστες" ακομα δεν εχω ακουσει για καποιον που να αναλαμβανει 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:21:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντος ακοθγετε πολι ενδιαφερον.....γιατι πιστευω οτι αν βρεθει προγραματιστης θα αξιζει.....κανενασ που εχει περισοτερι ιδεα απο μενα θα μπορεσο να δουλεψει με το τετραπεταλουδο στο 306 μου?
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούν 2010, 16:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pan306 έγραψε: | παντος ακοθγετε πολι ενδιαφερον.....γιατι πιστευω οτι αν βρεθει προγραματιστης θα αξιζει.....κανενασ που εχει περισοτερι ιδεα απο μενα θα μπορεσο να δουλεψει με το τετραπεταλουδο στο 306 μου? |
Ναι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούν 2010, 20:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να μπει αφτος θελει ανταπτορα η εχει δικια του πλεξουδα η σινδεει ο ηλεκτρολογος τισ φισεσ στι δικια τοθ πλεχουδα?
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούν 2010, 21:47:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο παιδιά, πολύ καλά νέα ότι επιτέλους κάποιος άρχησε να ασχολείται με τους MS.
Σχετικά με το MS+saxorallo, αν μιλάμε για τους μονόφισους marelli, η πλακέτα του MS χωράει να μπεί στο εργοστασιακό κουτί του εγκεφάλου.
Οπότε μπορείτε να φτίαξετε 100% plug & play κατάσταση.
Εγώ παλιά (μιλάμε για 2005) έχω φτιάξει για αγωνηστικά σαξόραλλα που τους απαγορεύανε να χαλάσουν την εργοστασιακή πλεξούδα, οπότε ΕΠΡΕΠΕ να είναι plug & play. Δεν ξέρω αν ακόμα ισχύει.
Στα 1600άρια 16βάλβιδα δουλεύει πολύ ωραία και σε σχέση με τον εργοστασιακό IAW.1AP μετά τις 5500 ώς 8500 λές και ανοίγει vtec.
Επίσης, δουλεύει κανονικά και το στροφόμετρο (χωρίς κόλπα με διοδάκια στους πολλαπλασιαστές). Και το check engine λαμπάκι το είχα προγραμματήσει να ανάβει ως shift light.
Γενικώς με τους MS ασχολούμαι από τότε που ξεκίνησαν και πριν ακόμα η πλακέτα των B&G πάρει την τελική της μορφή.
http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_working_resize.jpg
http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_testbench.jpg
Οπότε αν πρόκειται για non-profit hobbyστικες καταστάσεις, μπορείτε να με σκωτίσετε με συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις στο email. Επίσης έχω ένα κάρο components οπότε αν κάποιος κάψει κάτι μπορεί να έχω ανταλλακτικό.
Keep tuning !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούν 2010, 23:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[size=12][size=9]Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές.
Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε.
Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω.
Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 07:39:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές.
Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε.
Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω.
Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ. |
====
Γιατί 8μπεκο;
Γιατί αυτές οι λύσεις του προηγούμενου αιώνα;
Ολόκληρο ΑΓΡΑΦΟ έχεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 11:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | kpsig έγραψε: | Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές.
Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε.
Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω.
Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ. |
====
Γιατί 8μπεκο;
Γιατί αυτές οι λύσεις του προηγούμενου αιώνα;
Ολόκληρο ΑΓΡΑΦΟ έχεις! |
Ε και το μοτέρ του προηγούμενου αιώνα είναι :-0 (1600 8V από 106 Ραλί)
8μπεκο γιατί αν βγάλω τα μπεκ από την κεφαλή με σκοπό να τα πάω πιο μακρυά για να δουλεύει καλύτερα στις υψηλές, χαμηλά δεν δουλεύει ιδανικά, και το ανάποδο.
Βασικά το δούλεψα με 4 και μετά από ξεκάθαρη προτροπή κάποιων από Αγγλία (του Sandy309 και ενός άλλου που δούλευε χρόνια σε αγωνιστική ομάδα) προχώρησα στα 8 μπεκ, που είναι διαδεδομένη λύση σε 8V μοτέρ 1600. Και ότι και να κάνω με τον άγραφο, με τα 8 μπεκ δουλεύει καλύτερα και στις μεσαίες-χαμηλές και ειδικά στις υψηλές.
Αν είχα 16V δεν το συζητώ.
Πάντως η αίσθηση "ροπής" εκεί στις 3500-5000 είναι σαφώς καλύτερη με τα 8 μπεκ, τόσο όταν το δούλεψα μόνο με τα μπεκ μακρυά όσο και κοντά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 12:48:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | Μπράβο παιδιά, πολύ καλά νέα ότι επιτέλους κάποιος άρχησε να ασχολείται με τους MS.
Σχετικά με το MS+saxorallo, αν μιλάμε για τους μονόφισους marelli, η πλακέτα του MS χωράει να μπεί στο εργοστασιακό κουτί του εγκεφάλου.
Οπότε μπορείτε να φτίαξετε 100% plug & play κατάσταση.
Εγώ παλιά (μιλάμε για 2005) έχω φτιάξει για αγωνηστικά σαξόραλλα που τους απαγορεύανε να χαλάσουν την εργοστασιακή πλεξούδα, οπότε ΕΠΡΕΠΕ να είναι plug & play. Δεν ξέρω αν ακόμα ισχύει.
Στα 1600άρια 16βάλβιδα δουλεύει πολύ ωραία και σε σχέση με τον εργοστασιακό IAW.1AP μετά τις 5500 ώς 8500 λές και ανοίγει vtec.
Επίσης, δουλεύει κανονικά και το στροφόμετρο (χωρίς κόλπα με διοδάκια στους πολλαπλασιαστές). Και το check engine λαμπάκι το είχα προγραμματήσει να ανάβει ως shift light.
Γενικώς με τους MS ασχολούμαι από τότε που ξεκίνησαν και πριν ακόμα η πλακέτα των B&G πάρει την τελική της μορφή.
http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_working_resize.jpg
http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_testbench.jpg
Οπότε αν πρόκειται για non-profit hobbyστικες καταστάσεις, μπορείτε να με σκωτίσετε με συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις στο email. Επίσης έχω ένα κάρο components οπότε αν κάποιος κάψει κάτι μπορεί να έχω ανταλλακτικό.
Keep tuning !!! |
.
παντως εγωδεν καταλαβα εμενα το διλιτρο εχει τo bosch τον εγεφαλο με τισ τρεισ σιρες με πιν..... τελικα τι κανοθμε κολαμε τι εργοστασιακη μασ φισα βασει τοθ διαγραματος η κνοθμε κενοθργια πλεχουδα???? αν ειμαι κουραστικος σορυ αλλα απο ηλεκτρικα ειμαι εντελος ασχετοσ
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 12:52:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: |
Ε και το μοτέρ του προηγούμενου αιώνα είναι :-0 (1600 8V από 106 Ραλί)
8μπεκο γιατί αν βγάλω τα μπεκ από την κεφαλή με σκοπό να τα πάω πιο μακρυά για να δουλεύει καλύτερα στις υψηλές, χαμηλά δεν δουλεύει ιδανικά, και το ανάποδο.
Βασικά το δούλεψα με 4 και μετά από ξεκάθαρη προτροπή κάποιων από Αγγλία (του Sandy309 και ενός άλλου που δούλευε χρόνια σε αγωνιστική ομάδα) προχώρησα στα 8 μπεκ, που είναι διαδεδομένη λύση σε 8V μοτέρ 1600. Και ότι και να κάνω με τον άγραφο, με τα 8 μπεκ δουλεύει καλύτερα και στις μεσαίες-χαμηλές και ειδικά στις υψηλές.
Αν είχα 16V δεν το συζητώ.
Πάντως η αίσθηση "ροπής" εκεί στις 3500-5000 είναι σαφώς καλύτερη με τα 8 μπεκ, τόσο όταν το δούλεψα μόνο με τα μπεκ μακρυά όσο και κοντά. |
====
Κατάλαβα.
Απλώς επειδή κάπου πριν ανέφερες ότι δεν το στροφάρησες πάνω από 6000...
Αλλά απ'ότι καταλαβαίνω το μοτέρ το έχεις να στροφάρει 8500-9000.
Αυτή τη μέθοδο ξέρω την έχουνε τα πολύστροφα μηχανάκια (moto).
Πάει άλλη μια τετράδα ΜΑΚΡΥΑ από τις βαλβίδες.
Οπότε στις υψηλές στροφές έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη "μειγματοποίηση".
Έτσι μάλιστα, άρα μιλάμε για τερατάκι 8v !!!
Σχετικά με την ροπή που λές εσύ και το φαινόμενο vtec που είπα πριν εγώ.
Πιστεύω ότι το custom μεγάλο dwell και πιο δυνατά coil drivers (ποιά έβαλες;) είναι αυτά που κάνουν την διαφορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 12:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pan306 έγραψε: |
παντως εγωδεν καταλαβα εμενα το διλιτρο εχει τo bosch τον εγεφαλο με τισ τρεισ σιρες με πιν..... τελικα τι κανοθμε κολαμε τι εργοστασιακη μασ φισα βασει τοθ διαγραματος η κνοθμε κενοθργια πλεχουδα???? αν ειμαι κουραστικος σορυ αλλα απο ηλεκτρικα ειμαι εντελος ασχετοσ |
====
Όχι.
Και ο δίλιτρος του 306 φοράει μονόφυσο μαρέλλη παλαιάς κοπής.
Θα βρείς ένα καμμένο μονόφυσο (από 1400 1600 2000).
Θα του βγάλεις τα άντερα και θα κρατήσεις ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ και ΤΗΝ ΦΙΣΑ (μαύρη με 3 σειρές).
Όχι φύσα τις πλεξούδας, φίσα που είναι μέσα στον εγκέφαλο, την "αρσενική". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 13:12:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bosch ειναι σιγουρα ο δικοσ μου αλλα νομιζω οτι εχω κανει λαθως παραπανο και ειναι αυτος με τισ δυο ,,,,,,,,,, αν ειναι θα το κοιταξο και θα ποσταρο..... αν το 16ω εχει τρεισ σειρεσ ο μονοφυσος εμενα εχει δυο η το αναποδο...γιατι δεν εκανε σε ενοσ φιλου ποθ εχει 1800 16β 306 και αυτοσ εβαλε απο σαχο 16β......
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 13:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pan306 έγραψε: | bosch ειναι σιγουρα ο δικοσ μου αλλα νομιζω οτι εχω κανει λαθως παραπανο και ειναι αυτος με τισ δυο ,,,,,,,,,, αν ειναι θα το κοιταξο και θα ποσταρο..... αν το 16ω εχει τρεισ σειρεσ ο μονοφυσος εμενα εχει δυο η το αναποδο...γιατι δεν εκανε σε ενοσ φιλου ποθ εχει 1800 16β 306 και αυτοσ εβαλε απο σαχο 16β...... |
====
Τι να πώ, εγώ όσα 306 2000κεκ 16β (6ταχ) έχω φτιάξει - μονόφυσο Marelli είχαν, παρόμοιμο με τα σαχόραλλα.
Πιθανών να υπήρχε κάποια έκδοση και με Bosch.
Πάντως καλό είναι να ΜΗΝ χαλάσεις την εργοστασιακή πλεξούδα.
Πάλι βρες έναν καμμένο εγκέφαλο και πάρε τις φίσες από εκεί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 13:29:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δικο μοθ ειναι αυτο με τα 136...υελοσ παντον περνοθμε το κουτι και ενονουμε στην πλακετα τησ ms την φισα μας μεχρι εδω καλα καταλαβα?
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 13:31:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τα 155αρια ειχαν Bosch αν δεν κανω λαθος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 13:57:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
8000 το έχω πάει, αλλά τελικά κάπου στις 7600-7700 τα έχει δώσει σχεδόν όλα.
Coil drivers έχω βάλει της Fairchild, σε ξεχωριστή πλακέτα με χοντρές διαδρομές και καλώδια και επιπλέον ψύξη.
Επίσης έχω πολλαπλασιαστή από Punto GT. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 14:10:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως διαφορες πληροφοριες (χωρις να ξερω επι του θεματος απολυτως τιποτα) εχει και εδω οπως επισης και προγραματακι για τον προγραματισμο των megasquirt...
www.diyautotune.com
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 14:39:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Και τα 155αρια ειχαν Bosch αν δεν κανω λαθος... |
====
Magnetti Marelli 1AP.10.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|