PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1.6 16v - Tuning 2ο Σταδιο (kouzman 206 CC)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 16:20:12    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.6 16v - Tuning 2ο Σταδιο (kouzman 206 CC) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

paidia xaireto.exo ena 206cc model dec 2002 rolan garos edition.den tha po polla. mexri stigmis exoun ginei ta eksis: programma superchips, kit xoani kingdragon,teliko remus, oxi mesaio. to autokinito metrithike stin dynotech 130ps kai 16.6kg ropi. oloi lene pos i eksatmisi einai lathos (prosexos allazei me Gr.N)... prosfata pirame sta xeria mas ena zeugari ekkentroforous colombo bariani (260 moires, 9.4mm vithisma) kai tha mpoun tin paraskeui ston stergiou. Exei valei kaneis allos ekkentroforous se auto to caro? poios mporei na dosei eksigisi gia ta aloga pou exei vgalei mexri tora?? einai polla se osa sunergeia exoume paei lene pos to moteraki ekatse polu kalo (superchips, stergiou, powerland, ACE klp klp.)

erotiseis gia tin eksatmisi tha sunexiso se allo post....

Thanx guys
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
106S16 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 18:43:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολή καλή η επιλογή των εκεντροφόρων,ίσως μπορούσες να βάλεις και του δευτέρου σταδίου,μην αλλάξεις τελικό (και μεσαίο φυσικά) πρίν βάλεις τους εκεντροφόρους γιατί οι CB είναι οι μόνοι που δίνουν ροπή χαμηλά και στη μέση και αφού έχεις το ''στένωμα'' του μεσαίου έχεις backpresure, ίσως ένας συρμάτινος καταλύτης να βωηθήσει περισσότερο (ψηλά).
Μπορείς να μας πεις από που και πόσο τους πήρες, έχω φαγωθεί να πετάξω τους Μπουμπίσιους και να βάλω CB CS16.102.280 (106)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 22:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου εγω πιστευω οτι μπορεις να βγαλεις παραπανω αλογα με αυτα που εχεις επανω... Confused Θα ριξω το φταιξιμο στο προγραμμα καθως αν ενα μοτερ με τα 120 φτανει στα 130-135 με τα παραπανω,τοτε το δικο σου θα πρεπει να παει αλλα 2-4 αλογα πιο πανω γιατι και πολυ καλυτερη κεφαλη εχει και υψηλοτερη συμπιεση απο αυτα με τα 120. Sad Γενικα με τους εκκεντροφορους και ενα καλο προγραμμα θα φτασεις σιγουρα τα 145,ισως και τα 150.
Smile Προσεξε πολυ το προγραμμα σου.Μπορει να "θαψει" εντελως ολα τα υπολοιπα αξεσουαρ που εχεις βαλει.
Confused Σχετικα με την εξατμιση,οντως παραειναι ελευθερη για τους υπαρχοντες εκκεντροφορους,μαλλον και για τους Colombo. Sad Καλυτερα να βαλεις ενα group N αν και δεν πιστευω οτι ο θορυβος που θα βγαλει θα ειναι αναλογος του χαρακτηρα του αυτοκινητου σου αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα...
Rolling eyes Παντως ξαναβαλε το μεσαιο καζανι και καλυτερα αλλαξε τον καταλυτη και ενα ελευθερο τελικο καζανι οπως λεει και ο δασκαλος... Wink Θα ελευθερωθει οσο πρεπει κρατωντας παραλληλα και το απαιτουμενο back pressure χωρις να σου παρει τα αυτια. Smile
Αναλογικα παντως με αυτα που εχεις κανει,τα αλογα ειναι λιγα...Εγω πιστευω οτι φταιει η Supechips... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 07:46:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάτσε ρε Στέλιο. Το 206, ξεκινάει προ Multi κινητήρα από τα 117-118 άλογα, με το multi φτάνει τα 114 - 115.

Του φίλου μας είναι 2002 άρα με το multi επάνω!! Άρα από 115 άλογα πήγε 130+, 15+ άλογα σε 1ο στάδιο δεν είναι καλά;; Εδώ τα rallye με βάση τα 122 - 125 άλογα σε 1ο στάδιο φτάνουν τα 133 - 135, δηλαδή 10 άλογα.

Έχεις δεί κάποιο 206 1ου σταδίου να βγάλει πιο πολλά άλογα; Το ρωτάω, γιατί από όσο ξέρω και από το tfrc οι γνώσεις σου πάνω στα pug είναι εγκυκλοπέδιας!!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 08:20:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο 1,6 16V ΤΟΥ 206 ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 109-113 ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ +12-14 ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΣΚΟΥΠΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ...
ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ 99+ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (ΠΧ SUPERSPRINT) ΜΠΟΡΟΥΝ
ΝΑ ΚΕΡΔΙΘΟΥΝ ΑΛΛΑ 2-4 ΑΛΟΓΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ...
ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ,ΚΑΠΑΚΙ,ΣΥΜΠΙΕΣΗ,ΧΤΑΠΟΔΙ ΚΛΠ ΣΑΦΩΣ ΕΦΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑ Η ΒΕΝΖΙΝΗ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ
ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ...


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 08:42:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

paidia to autokinito exei metrithei me apli amoluvdi alla to setup pou egine sto programma gia na mpoun oi ekkentroforoi egine me 99+. psila den mporei na dosei tipota logo tou oti oi mama ekkentroforoi einai polu ipioi. polu pio ipioi apo ta ralle. episis min ksexname pos auto to caro exei ilektroniko gazi kai alles vlakeies opou to periorizoun aisthita.

stin arxi pigainame gia Kent alla logo ton ilektronikon polloi mixanikoi eipan pos to pio pithano einai na prepei na vgalo air-condition gia na douleuei sosta kai pali to setup tha einai duskolo. I superchip mas exei afisei euxaristimenous. pro programmatos to karo eitan 126ps kai sto programma pire mono 4ps sto peak power. ososto apo 2500-5300 i diafora einai 10+/- aloga se olo to fasma. kati polu thetiko.

Molis mpoun oi ekkentroforoi tha doume ti paizei me meigma (to caro einai efodiasmeno me hallmeter, extra strofometro me shift light, piesi ladiou) kai eipame me ton agglo stin superchips an den mas ikanopoiisei stin dunamometrisi tha to pame na tsekarei to setup pali.

tora gia tin eksatmisi to kseroume pos einai lathos. To autokinito paei gia full Gr.N sustima (xtapodi, katalutis, teliko ovida). Oso gia ton thoruvo ego pisteuo pos tairiazei me ton xaraktira tou autokinitou dioti einai trela na akous to Gr.N na skaei me katevasmeni tin koukoula (hehehehe ksero ex kai ena megane cabrio me Gr.N...... Cool Cool Cool ) Very happy Very happy Very happy

tin paraskeui bainoun ta ekketroforia ara apo vdomada KAI PRIN allaxtei i eksatmisi tha anevei se dunamometro na doume tin paizei....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 08:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: ekkentroforoi 206 cc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
to autokinito metrithike stin dynotech 130ps kai 16.6kg ropi....


Τα άλογα καλά είναι,η ροπή γιατί δεν βελτιώθηκε ανάλογα? Ούτε ένα κιλό?


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 09:53:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kai i ropi exei veltiothei fusika prin to programma mono diladi me eksatmisi kai filtro eimastan 15.8kg ropi. tora to autokinito einai sto 16.6kg pou nomizo einei polu kali....

...skepsou pos auti i ropi vgike me lathos eksatmisi... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil kai me to mama kataluti kai eksagogi pou einai epiikos XALIA!!!!!!!!!

perimeno na do kai kanenan sas apo konta. paraskeui meta tous ekkentroforous to vradu exei tsarka sta gnosta meri... Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 10:05:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
kai i ropi exei veltiothei fusika prin to programma mono diladi me eksatmisi kai filtro eimastan 15.8kg ropi. tora to autokinito einai sto 16.6kg pou nomizo einei polu kali....

...skepsou pos auti i ropi vgike me lathos eksatmisi... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil kai me to mama kataluti kai eksagogi pou einai epiikos XALIA!!!!!!!!!

perimeno na do kai kanenan sas apo konta. paraskeui meta tous ekkentroforous to vradu exei tsarka sta gnosta meri... Laughing Laughing


Καταλαβαίνεις αυτή την μικρή αύξηση ροπής στον δρόμο?Τραβάνε οι "μεγάλες" σχέσεις από χαμηλά?Σε πόσες στροφές έχεις την max ροπή?


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 11:42:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΠΗΡΕΣ ΕΝΑ ΚΙΛΟ
ΡΟΠΗ?
ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ 1,6 16V 110HP ME ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΟΠΗ 14,7-14,9....
ΕΔΩ SAXO VTS ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ 14,7 ΣΤΟΝ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ...
ΠΩΣ ΤΟ 206CC ΦΤΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ 16,6.....

ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 11:58:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
ΚΑΛΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΠΗΡΕΣ ΕΝΑ ΚΙΛΟ
ΡΟΠΗ?


Με το πρόγραμμα γράφει ότι πήρε τόσο.Εμένα μου φαίνεται και λίγο...


TONY PAP έγραψε:
ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ 1,6 16V 110HP ME ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΟΠΗ 14,7-14,9....
ΕΔΩ SAXO VTS ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ 14,7 ΣΤΟΝ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ...
ΠΩΣ ΤΟ 206CC ΦΤΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ 16,6.....

ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!


Σε ορισμένες μετρήσεις,έχουν βγάλει για τον 1.6 16v (μαμά) ροπή 16kg...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 12:33:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω την ροπη την βρισκω εκππηλκτικα καλη!!! Very happy Ειναι παρα πολυ καλη για μοτερ που δεν εχει ανοιχτει!
Για τα αλογα του μοτερ δεν συμφωνω καθως εκτος απο την ψηλη συμπιεση που εχει ηδη το μοτερ,εχει και πομπε(με καρουμπαλο εννοω) πιστονια και ροικη εξελιξη στην κεφαλη ιδια με αυτην του kit car.Οποτε,θεωρητικα παντα,θα επρεπε να δειξει παραπανω απο τα αλογα που θα εβγαζε ενα μοτερ με τα 120.
Βεβαια εκανα βλακεια,καθως ξεχασα τους διαφορετικους εκκεντροφορους που φοραει το μοτερ με τα 110...Sorry... Sad
Παντως με ραλλισιους εκκεντροφορους φτανει τα 140 αρκει να γινει σωστος προγραμματισμος. Wink Για αυτο λεω οτι με τους Colombo θα παει ακομα περισσοτερο. Smile
Γενικα παντως η συμβουλη μου θα ηταν να τελειωσεις την μετατροπη και με τους εκκεντροφορους και το προγραμμα και μετα να κανεις μια βολτα απο τον Δημητριαδη ωστε να δεις πως ειναι το μοτερ απο καυσιμα(αν στεγνωνει ή αν εχει παραπανω) και αν παρουσιαζει τρυπες. Wink Οποτε κρατας την δυναμομετρηση και την χρησιμοποιεις σαν αποδεικτικο για να σου κανουν πιο σωστο προγραμμα.
Σε καμια περιπτωση μην παρεις πακεταρισμενο προγραμμα!!!

Οσο για την multiplex δεν εχει καμια σχεση με την αποδοση του μοτερ.Απλα ειναι ενα νεο συστημα ελεγχου για ολο το αμαξωμα.Τα νουμερα του μοτερ δεν αλλαζουν ασχετα με το τι ειναι αφου οι προδιαγραφες καυσαεριων ειναι ακριβως ιδιες. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
106S16 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 13:13:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και η ιπποδύναμη και η ροπή είναι πολύ καλές, με τους συγκεκριμένους εκεντροφόρους θα πάρεις +15 (3-4 παραπάνω από ότι πέρνει το 106 με τους αντίστοιχους) αλλά η ροπή σου στις χαμηλές και μεσαίες θα ανέβει αρκετά αντίθετα με ότι συμβαίνει με τους Μπουμπίσιους και τους αντίστιχους συμμετρικούς της Kent PT50.
Μπορείς να μας πεις από που και πόσο τους πήρες;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 15:30:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

paidia tous ekkentroforous tous pira apo tin superchips.to programma fusika den prokeitai na parameinei idio se kamia periptosi afou meta ton stergiou tha ksanapaei stin superchips gia elegxo.

mexri stigmis to programma einai polu kalo i ropi einai oropedio kai polu gemati apo tis 2500 alla psila to autokinito xanei logo ton mama ekkentroforon. to autokinito exei paei eidi duo fores stin superchips gia elegxo. tin proti nomiza pos varage peirakia auto auto den ginetai, to elegkse kai afou agorasame tous ekkentroforous peirakse to programma na einai etoimo gia autous (to autokinito douleuei plousia tora kai sumvouli na min to anoigo pano apo tis 4000 mexri na mpoun oi ekkentroforoi). Par ola auta tou eipa pos tha mpoun oi ekkentroforoi tha doume ti leei to halmeter, tha doume ti leei to dunamometro kai an doume trupes stis kabules h' stegnoma h' opoiadipote alli atastaleia to autokinito tha paei pali stin superchips gia to teliko fine tuning.

kai ego to upologizo peri ta 140 ps logo eksatmisis. Paidia pragmatika i eksagogi kai o katalutis einai oti xeirotero gia to moter. to pnigei teleios. an poume oti ftiaxnetai kai auto oloi oi mixanikoi (kai pote den pao mono se enan) lene pos tha doume 150+......ante me to kalo

En anamoni tin paraskeui gia tous ekkentroforous na doume diafores me prin. Pou na steilo e-mail to diagramma tis dunamometrisis meta tous ekkentroforous? (tha exo kai to prin kai to meta gia na doume diafores)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
106S16 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 21:27:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να υποθέσω ότι τους πήρες 910Ε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 04:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλτατε Kouzman μου κανει εντυπωση πως παρολο το multiplexing παιζεις με το προγραμμα.Ενω κατι τετοιο μεχρι τωρα το θεωρουσαμε αδυνατο!
Στο site της superchip δεν υπαρχει παρα μονο το κλασικο +8bhp!
To set up του προγραμματος στις δικες σου απαιτησεις ποιος το κανει?
Με σειριακο προγραμματισμο?
Το κοστος?

Παιδια αυτα που ακουω με τις ροπες μου φαινονται πολυ κουφα 1600 νορμαλ με πανω απο 15kgr/m δεν υφισταται απο καμια μαρκα,
οποτε και τα 16 ακουγονται πολλα!Στοχος των ατμοσφαιρικων βελτιωσεων ειναι να διατηρηται η ροπη και στις ψηλες στροφες οσο το δυνατον πιο αμειωτη και οχι τοσο η μεγιστη της τιμη καθως αυτη εχει και φυσικα ορια για δεδομενο κυβισμο βαση της θεωριας.Τα αλογα ειναι πολλαπλασιο της ροπης επι της στροφες περιστροφης του μοτερ οποτε οσο ανεβαινουν οι στροφες και η ροπη δεν εχει παρει την κατιουσα τα αλογα πληθαινουν.
(14,7ροπη απο ατμοσφαιρικο 1,4 ειναι αδυνατο,μαλλον κατι επαιξε με το δυναμομετρο)(το ξερετε οτι ενας γνωστης μπορει παιζοντας με τις συνθηκες της δυναμομετρησης να βγαλει κουφες ανυποστατες υποδυναμεις)(Η δυναμομετρηση οταν υπαρχει σκουπα η χοανη ειναι καλο να γινεται με κλειστο καπο για να κρινεται η αποδοση της σε συνθηκες πιο κοντινες με αυτα που εχουμε στο δρομο,με ανοιχτο καπο υπαρει παρα πολυς αερας και δροσερος κατι που ισως να μην ισχυει λογω κακης τοποθετησης)

Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Το οτι το καπακι μας ειναι καλο αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι τα 206 του cup δεν ανοιγουν κινητηρα(τουλαχιστον ετσι ακουσα),απο το οτι ο Λουκος που σαρωνει στην Α2 των drag εχει το δικο μας καπακι και απο λογια βελτιωτων στην auto exelixis αν το βαλεις σε ραλλυ σε πρωτο σταδιο φτανει τα 145ps.

Ενα σετ εκκεντροφορους με καταλληλο προγραμμα και ενα καλο χταποδι με ελευθερο καταλυτη και στρωτη απροβληματιστη λειτουργεια γυρω στα 150ps θα τα θελα παρα πολυ,οποτε ευχομαι να σου παν ολα καλα για να παρουμε και εμεις σειρα.

Αν γινει συναντηση η κοντρα με normal κρινεται must!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλωστε αυτη ειναι η καλυτερη και πιο σιγουρη μετρηση,που βλεπεις που ησουν και που εφτασες Evil Evil Evil Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 06:51:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα νουμερα οντως προβληματιζουν...

Κατ'αρχας το 1400αρι το opel που γραφτηκε σε αλλο topic, δεν πρεπει να εβγαζε μαμα 10 με τιποτα... 10 κιλα βγαζουν τα 1100...Ο μεσος ορος στα 1400αρια ειναι γυρω στο 12 (ο tu της πεζο βγαζει γυρω στα 11.5) ενω ο 1400 16V των Golf/Polo κτλ βγαζει 12.8... Του clio με τα 98 εχω την εντυπωση οτι βγαζει 13.2 (κατι τετοιο) αλλα δεν το τσεκαρισα.. Αρα αμα το πειραξεις ειναι ισως δυνατον να δεις κανα 13.4-13.7 σχετικα ευκολα και ισως αρχισει να παιζει απο 13.8 εως 14 αμα αρχισουν πιο χοντρες μετατροπες.. Γενικα ομως πανω απο 0.8 χλωμο το κοβω γιατι η ροπη δυσκολα ανεβαινει....Παντως αυτο που θελω να δειξω ειναι οτι οι 1400αρηδες δεν απεχουν και τοσο απ'το 14 σαν νουμερο.. Φυσικα ο μεσος ορος απεχει πολυ αλλα δειχνει οτι ειναι εφικτο, οταν βγαινουν μοτερ με 13.2 μαμα...

Αν oι διαφορες μεταξυ 1400 παιζουν γυρω στα 2 κιλα ροπη (απο low 11's σε low 13's) γιατι να μην παιζουν και τα 1600αρια αναλογα? Η πιο συνηθισμενη τιμη (μεσος ορος?) στα 1600 ειναι απο 14.5-15 .. Γιατι να μην εχει ενα +/- κανα κιλο για μεγιστη/μινιμουμ. Παντως ενα ειναι σιγουρο.. Στο ISO (που δεν γινεται να μην θεωρω αξιοπιστο) δυναμομετρηθηκε ο κινητηρας της Peugeot με τα 110, ως 116 ή 118 (δεν θυμαμαι τι απ'τα 2) και με ροπη ~16 κιλα....!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 07:29:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:

Παιδια αυτα που ακουω με τις ροπες μου φαινονται πολυ κουφα 1600 νορμαλ με πανω απο 15kgr/m δεν υφισταται απο καμια μαρκα,
οποτε και τα 16 ακουγονται πολλα!


Φίλε Καίσαρα, αν πάς και δείς τις δυναμομετρήσεις του 1.6, θα δείς ότι η ιπποδύναμη φτάνει τα 118hp και η ροπή τα 16kgr στις 4700σαλ!! Όταν το rallye & το vts παίζουν κοντά στα 15kgr (vts 14,7kgr).

Και τα παραπάνω νούμερα είναι από περιοδικά και όχι από κάποιον βελτιωτή που τον συμφέρει να σου "φτιάξει" νούμερα.

Πάντως αν το πρόγραμμα της superchip παίζει στο τρίφυσο εγκέφαλο, τότε οι δρόμοι για βελτίωση άνοιξαν διάπλατα Very happy Very happy


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 09:15:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΝΤΩΣ Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ DRIVE PROJECT 206 XS ΠΡΙΝ ΑΠΟ
ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΕΔΕΙΞΕ ΡΟΠΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 15 ΚΑΙ 113 ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ
ΕΝΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ (ΤΕΥΧΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ Ή ΜΑΙΟΥ 2001) Η
ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ 5ΘΥΡΟ ΧΤ ΕΔΕΙΞΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕ
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ...
ΤΩΡΑ ΠΟΣΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΛΟΓΩ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΖΕΣΤΟΥ ΚΡΥΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟΥ, ΑΝΟΙΚΤΟΥ Ή ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΑΠΩ,
ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΧΛΜ, ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ, ΦΙΛΤΡΟ, ΛΑΣΤΙΧΑ, ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΚΛΠ) ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΞΕΡΕΙ....

ΠΑΝΤΩΣ Ο ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ SUPERCHIPS ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 206 1,6 16V
ME ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ME SUPERPLUS.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 11:23:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχιν για τα 14αρια. εχω και ενα megane cabrio 1.4 με χοανη, εξατμιση, οχι μεσαιο και ειναι 105ps και 13.5kg ροπη....οσο για τα 16αρια υπαρχουν αρκετα νορμαλ megane 16 με 15-15.4 ροπη.

το προγραμμα του 206 εγινε ως εξης.ειχε μπει σκουπα εξατμιση με μεσαιο και εδειξε 124ps. βγαινει το μεσαι μπαιενι μεγαλη χοανη της kingdragon και δειχνει 126ps και 15.7 ροπη. παει για το πρωτο service στην peugeot και μετα παει στην superchips στην αγια παρασκευη. το παληκαρι δεν εβαλε το κλασσικο προγραμμα που ειχε, υποθεση μισης ωρας αλλα εστειλε τα δεδομενα του εγκεφαλου αγγλια, γιατι ειχαν πειραχτει απο την peugeot οπως μας ειπε και μετα απο 3-4 ωρες του εστειλαν νεο προγραμμα και το περασε πανω.παει το καρο για δυναμομετρηση και βγαζει τα 130 και τα 16.6 ροπη λεγοντας πως το τελικο της εξατμισης δεν ειναι σωστο (δεν εχει back pressure).

τους εκκεντροφορους τους αγορασαμε απο εκει που μας τους εδοσε προσφορα (τιμη θα μου επιτρεψετε να μην πω) και το προγραμμα 500 ευρω. Τωρα με την αγορα των εκκεντροφορων ξαναεβαλε το laptop πανω και πειραξε ξανα τα δεδομενα ρυθμιζοντας το για τους εκκεντροφορους που θα μπουν. απο το halmeter μου φαινεται πως το καρο τρεχει πιο πλουσιο τωρα και γι αυτο ειπε να μην το ανοιγω πανω απο 4000+/- μεχρι να βαλω τους εκκεντροφορους.

anyway, την παρασκευη θα δουμε τι θα γινει αφου θα μπουν πανω. παντως ειναι 260 μοιρες και 9.6 βυθισμα. Ερωτηση: Ξερει κανεις ποσο ειναι οι νορμαλ εκκεντροφοροι???? μοιρες και βυθισμα??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Επόμενη
Σελίδα 1 από 19

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1421s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on