PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - chip ecu 16v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούν 2010, 17:41:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομιζω να συμπεριλαμβανεις ομως και το PS σε αυτην την κατηγορια ρε Φωτη...
Ειναι ισως η μοναδικη "κονσερβα" που εχει τοσο καλο value for money και δουλευει στο 95% των εφαρμογων που τοποθετειται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
xouzouris83 (fwtis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot Rallye 1.3

Ένταξη: 19 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 33

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούν 2010, 22:41:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ξερω ρε συ Στελιο..η ιδεα να βαλω κατι ετοιμο στο αμαξι το οποιο ετοιμο εχει φτιαχτει για ενα γενικο βελτιωμα δεν μου καθετε καλα


http://img145.imageshack.us/img145/9260/26102009172.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2010, 00:57:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τσιπ για 3φυσο βγάλανε ποτέ η όλα αναπρογραμματισμένα είναι..?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2010, 08:19:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

xouzouris83 έγραψε:
δεν ξερω ρε συ Στελιο..η ιδεα να βαλω κατι ετοιμο στο αμαξι το οποιο ετοιμο εχει φτιαχτει για ενα γενικο βελτιωμα δεν μου καθετε καλα

Δεν εχει αδικο ρε,απλα στην προκειμενη περιπτωση το ολο ρυθμισμα ειναι εντελως διαφορετικο απο τα υπολοιπα.
Το PS μεταβαλλει ποσοτητα καυσιμου/αβανς βαση map οποτε για αυτο και δουλευει στο 99,9% των περιπτωσεων.Με απλα λογια,οσο αερα ρουφηξει το μοτερ,τοση βενζινη θα στειλει ο εγκεφαλος.
Απο την αλλη βεβαια,σε αρκετα αγριες καταστασεις,αυτο δεν επαρκει μιας και με εκκεντρα ή ροη(λογο κεφαλης) μεγαλυτερες απο αυτες που εχουν υπολογισει οι γαλλοι,το μοτερ δεν θα παρει το καυσιμο που χρειαζεται μιας και οι χαρτες του map sensor δεν θα εχουν την αναλογη χαρτογραφηση.
Τοτε αναγκαστικα πας σε φτιαχτο προγραμμα αλλα δυστυχως κανενας δεν μπορει να κανει αυτο το ρημαδιασμενο το open loop το οποιο εχει αποκριση θανατου.

Γενικα παντως σε σταδια με ηπια εκκεντρα και μεχρι σχεδον το οριο των υδραυλικων,και οσο μιλαμε για μονοφυσο μοτερ,το συγκεκριμενο προγραμμα αποδιδει σχεδον παντα.
Αν μαλιστα καποιος εχει την δυνατοτητα να "παιξει" με μπεκ,αντλια,ρυθμιστη,κλπ,τοτε επαρκει και για παραπανω αν και τοτε καλο ειναι να το τσεκαρεις με ενα wideband για παση περιπτωσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2010, 12:39:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
τσιπ για 3φυσο βγάλανε ποτέ η όλα αναπρογραμματισμένα είναι..?


Eπειδή το ψάχνω κι εγώ (όντας 3φύ) όσους έχω ρωτήσει μου λένε ότι ο μόνος τρόπος είναι ο σειριακός προγραμματισμός μέσω OBDII. Διαφορετικά τον κάνεις 1φυσο και κάνεις πάρτυ.

Αν υπάρχει άλλος τρόπος, πείτε τον οι γνώστες Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 00:50:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα προτιμούσα μονόφυσσο με ps πρόγραμμα παρά να κάνω τν δικό μου πρόγραμμα...δεν μου κάθεται καλά δεν ξέρω γιατί..πρόσφατα πήρα να δοκιμάσω εγκέφαλο απο 52άρι με πρόγραμμα και μόνο μούρι ήταν...κόφτης 8 και ρελαντί λες και είναι δεν ξέρω και εγώ πόσα άλογα αλλα απο απόδοση μηδέν..με τον μαμά εγκέφαλο πολύ καλύτερα πάει...φαντάζομαι λόγο του ότι είναι υπερβολικό για μαμά μοτέρ αυτό το πρόγραμμα δεν δούλεψε αλλα και πάλι το πάλικάρι που το φορούσε έβαλε άγραφο και έβγαλε +9 άλογα χωρίς καμία άλλη ρύθμιση...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 20:31:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα,δεν ειναι ο αγραφος που εβγαλε τα 9 αλογα αλλα η κακη ρυθμιση του μαμα εγκεφαλου. Wink
Μην νομιζεις δηλαδη οτι επειδη θα βαλεις αγραφο,θα βγαλεις και δυναμη.
Οτι κανει ο ενας με τα μιγματα,κανει και ο αλλος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 20:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καμία σχέση Στέλιο...σίγουρα δεν θα βγάλεις περισσότερα αλλα το να προγραμματίσεις σωστά τον 3φυσσο αποτι έχω καταλάβει δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα...ενώ με έναν άγραφο(εφόσον τον κατέχεις) είναι πιο εύκολα τα πράγματα...επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό το αυτοκήνιτο απο πρίν...όπως και να το κάνεις άλλο πράγμα το να ρυθμίσεις 2 χάρτες σστον μαμά και άλλο το λιγότερο 10...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 21:21:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με μια βασικη διαφορα...
Οταν εχεις τις καταλληλες γνωσεις και τον καταλληλο εξοπλισμο,με τον μαμα πειραζεις μονον αυτα που σε ενδιαφερουν σε αντιθεση με τον αγραφο που πρεπει να τα κανεις οοολλαααα απο την αρχη,φυσικα με μεγαλη αμφιβολλια του αν θα το πετυχεις στο 100% οπως εχει ηδη κανει το εργοστασιο στον μαμα εγκεφαλο. Wink

Υ.Γ. Το θεμα οικονομιας μεταξυ αγραφου και μαμα εγκεφαλου,απλα δεν υπαρχει,ειναι καθαρα θεμα ρυθμισεων,μην παραμυθιαζεις τον εαυτο σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 22:27:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θέμα είναι οτι το εργοστάσιο ρύθμισε τον εγγέφαλο με άλλα έκεντρα μαμά φιλτροκούτι άλλη συμπίεση άλλη εξάτμιση κτλ...εφόσον αλλάζουμε εμείς όλα αυτά δεν πρέπει να αλλάξουμε και όλες τις παραμέτρους προκειμένου να δουλέψει και σωστά..?πχ δεν μπορείς να δώσεις περισσότερο καύσιμο και να αφήσεις το αβάνς στα μαμά επίπεδα ειδικά ανεβάζοντας συμπίεση οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να επέμβεις παντού...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 22:59:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν διαφωνω περι εκκεντρων,συμπιεσης,κλπ.
Απλα ο εγκεφαλος δεν διαχειριζεται μονον αυτα μιας και μαζι με αυτα εχει χαρτες για open/closed loop,εχει ψυχρη εκκινηση,εχει safe mode,εχει knock sensor,εχει θερμοκρασια ψυκτικου υγρου,θερμοκρασια λαδιου,κλπ,κλπ,κλπ τα οποια ναι μεν ενας αγραφος εχει(συνηθως) αλλα το να σεταριστουν ακριβως οπως και με τις τιμες που εχουν στον μαμα,δεν ειναι τοσο απλο...

Πχ χαζευα πριν λιγες εβδομαδες το manual ενος αγραφου και ενω σαν step by step φαινεται απλο,δεν παυει να ειναι 55 σελιδες manual το οποιο πρεπει να ακολουθηθει επακριβως για το βελτιστο αποτελεσμα.
Ε,ποσο σιγουρος εισαι οτι εντος διημερου ο προγραμματιστης του αγραφου θα σου κανει την χαρη να στα περασει οοολαα αυτα σωστα; Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 23:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καθόλου σίγουρος δεν είμαι οτι θα το κάνει σωστά...εννοείται οτι είναι πολύ δυσκολότερο και απαιτεί πόλύ χρόνο και πολλές δοκιμές για να βγεί κάτι καλό...το κακό είναι οτι οι περισσότεροι είτε είναι άγραφος είτε παράλληλος κτλ έχουν φτιάξει μια φορά ένα πρόγραμμα π.χ. για ραλλι και μετά ψιλοαλλάζυν το πρόγραμμα...στην ουσία σου πετάνε μια κονσέρβα επάνω με μικροαλλαγές..οπότε χίλιες φορές το πι ες που έχει αποδειχτεί και αρκετά αποδοτικό μέχρι στιγμής και οι 3φυσσοι περαστικά μας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
stratos gti 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 gti

Ένταξη: 10 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 215
Τόπος: katw ap to livadi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούν 2010, 23:46:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν βαλω πς αντιγραφη μπορει να μου καει ο εγκεφαλος η να μην αντεξει????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 07:01:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
καμία σχέση Στέλιο...σίγουρα δεν θα βγάλεις περισσότερα αλλα το να προγραμματίσεις σωστά τον 3φυσσο αποτι έχω καταλάβει δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα...ενώ με έναν άγραφο(εφόσον τον κατέχεις) είναι πιο εύκολα τα πράγματα...επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό το αυτοκήνιτο απο πρίν...όπως και να το κάνεις άλλο πράγμα το να ρυθμίσεις 2 χάρτες σστον μαμά και άλλο το λιγότερο 10...


και κερδιζεις παραπανω αλογα με εναν αγραφο.Αυτο μου το απεδειξε φιλος με nissan,που απο προγραμμα που ειχε στο αμαξι εβαλε αγραφο και πηγε +8hp,δυναμομετρημενα.


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 07:06:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην λετε μλκιες...

Κανενας αγραφος δεν βγαζει δυναμη απο το πουθενα.Ολα ειναι θεμα ρυθμισης.
Το μοτερ μπορει να βγαλει μια Χ δυναμη σε Ψ στροφες με συγκεκριμενη αναλογια καυσιμου/αερα.
Αν οι ρυθμισεις ειναι σωστες,ειτε ειναι αγραφος,ειτε ο μαμα με προγραμμα,αν και στις δυο περιπτωσεις στο μοτερ καταληξει η ιδια ακριβως ποσοτητα αερα/βενζινης,η αποδοση θα ειναι ακριβως ιδια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 19:44:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην ο αγραφος εγκεφαλος ειναι πολυ ποιο γρηγορος απο εναν εργοστασιακο,με μεγαλυτερη δειγματοληψια,με αποτελεσμα να εχει καλυτερη διαχειριση των αισθητηρων,και με περισσοτερους χαρτες.- τωρα αν ειναι καποιος γνωστης μπορει να βγαλει περισσοτερα αλογα απο το προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο. Smile


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 20:10:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ταχυτητα μεταβολης των μιγματων και επεξεργασιας δεδομενων εχει καμια σχεση με την μεγιστη αποδοση; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 21:54:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stratos gti έγραψε:
αν βαλω πς αντιγραφη μπορει να μου καει ο εγκεφαλος η να μην αντεξει????


Σχεδόν απίθανο έως αδύνατο.Αν ο εγκέφαλος δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα με το υπάρχων πρόγραμμα δεν πρόκειται να σου βγάλει με κάποιο άλλο.(δηλ. στην τελική αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα ο εγκέφαλος και πάντα με σωστή τοποθέτηση φυσικά)Η μόνη βλάβη πιθανόν να γίνει στον κινητήρα ή σε κάποιον αισθητήρα ή αν κάτι δεν πάει καλά να μην λειτουργεί σωστά το μοτέρ ή να μην πέρνει μπροστά καθόλου.
Εννοείται ότι θα βάλεις πρόγραμμα που θα λειτουργεί-αντιγραφή ή όχι ,δεν παίζει ρόλο-και δεν θα κάνεις πειράματα με ότι βρείς γιατί τότε όλα μπορούν να συμβούν...




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 22:09:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Η ταχυτητα μεταβολης των μιγματων και επεξεργασιας δεδομενων εχει καμια σχεση με την μεγιστη αποδοση; Question


Η ταχύτητα επεξεργασίας δεδομένων πιστεύω θα βοηθήσει στο να έρθει πιο γρήγορα το επιθυμητό αποτέλεσμα όποιο και αν είναι αυτό,δεν θα προσφέρει κάτι περισσότερο στην μέγιστη απόδοση/ιπποδύναμη ή και αν προσφέρει,το αποτέλεσμα δεν θα είναι κάτι το αξιόλογο.Και πάντα μιλάμε μόνο για πιο γρήγορη επεξεργασία και για τίποτα παραπάνω,γι'αυτό και παίζουν ρόλο πάντα και οι παράγοντες που έχουν να κάνουν με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις του εγκεφάλου/με τον εγκέφαλο/με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου γενικά/και στην τελική με το μοτέρ,τις ανοχές του και το κατά πόσο βρίσκεται σε θέση να διαχειριστεί την 'νέα τάξη πραγμάτων' που του ορίζει το κάθε πρόγραμμα/εγκέφαλος.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2010, 23:36:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο ακριβως...
Δεν διαφωνω οτι ο αγραφος εχει περισσοτερες λειτουργιες,χαρτες με μεγαλυτερη χωρητικοτητα,μικροτερο step,κλπ,κλπ.
Απλα τιποτα απο τα παραπανω δεν εχει σχεση με την μεγιστη αποδοση.
Η μεγιστη αποδοση,με σωστα ρυθμισμενους και τους δυο εγκεφαλους,δεν προκειται να αλλαξει μιας και το μοτερ ειτε ειναι με τον αγραφο,ειτε με τον μαμα θα χρειαζεται την συγκεκριμενη ποσοτητα καυσιμου με την συγκεκριμενη ποσοτητα αναφλεξης σε συγκεκριμενες στροφες για να βγαλει τα Χ αλογα.
Πιστευω οτι ειναι πληρως κατανοητο οτι ο αγραφος δεν μπορει να μεταβαλλει την δυνατοτητα του μοτερ να καιει συγκεκριμενη ποσοτητα μιγματος μιας και αυτο καθοριζεται αποκλειστικα απο ολα τα παρελκομενα(εισαγωγη,εξαγωγη,εκκεντροφορους,κλπ). Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3402s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on