Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 09:30:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | αν θυμαμαι καλα ο sidobre ειχε αναφερει πως με 3 τροπους γινεται το upgrade. α. με βυσματωση και Η/Υ β. με το ρελαντι για κανα 30 λεπτα γ. με βολτα για κανα 20λεπτο και αλλαγη ταχυτητων (ολες) σχεδον στον κοφτη.
Αν θυμαμαι καλα...
τελος παντων, ακομα καλυτερα αν δεν χρειαζεται. |
ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο SIDOBRE ΑΥΤΟ!!!!
Οταν βάζεις σκούπα, ακριβώς στην πεταλούδα εισαγωγής έχει ένα αισθητήρα ο οποίος ανακαλύπτει την ύπαρξη περισσότερου αέρα και αυτόματα ο εγκέφαλος σπρώχνει περισσότερο καύσιμο!
Αρα ΔΕΝ χρειάζεται κανένα Update.
Πάντως αυτό στο περίπου είχε ειπωθεί από τον Pugsang που όταν έβαλε την σκούπα είχε κάποιο προβληματάκι ο εγκέφαλος όπου του κάνανε Update! Ουτε και αυτός είχε πει για κόφτες, ρελαντί κτλ.
Τα περί ρελαντί, κοφτες και λοιπές πατέντες δεν νομίζω να ισχύουν.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 18:35:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενταξει sorry, δεν θυμομουν καλα.
θα ψαξω να βρω το post
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 18:57:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον το βρηκα στο παλιο fotum.
Προς αποκατασταση της αληθειας, πρεπει να πω οτι οντως δεν θυμομουν καλα,
Ο Sidobre ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ κατι τετοιο.
Ο pugsang εγραφε τοτε για τον εγκεφαλο και τη συνεργασια του με τη σκουπα.
"Φιλε Vini,
Ο νεος εγκεφαλος του PSA γκρουπ ειναι οντως τοσο εξελιγμενος ωστε να καταλαβαινει τη διαφορα σε παροχη αερα και να αυξανει μονος του το καυσιμο για να ανταποκριθει στις νεες συνθηκες.Για να συμβει βεβαια αυτο υπαρχουν 3 τροποι:
1. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει ρελαντι γυρω στα 20-30 λεπτα και σεταρεται μονος του
2. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει 20-30 λεπτα και μετα πας βολτα και αλλαζεις ολες τις ταχυτητες στις 4000 rpm και σεταρεται ο εγκεφαλος παλι μονος του
3.(Αυτο που εκανα εγω) Βαζεις την σκουπα πας στην Peugeot τους το λες και σου κανουν ενα ECU UPDATE και εισαι αρχοντας
Η σκουπα στα 1.6 & 2.0 Lt μοτερ ειναι must και ειναι η μοναδικη μετατροπη που μπορει να δουλεψει απο μονη της δεδομενου οτι οι νεοι εγκεφαλοι ειναι αυτορυθμιζομενοι και το συστημα της εξατιμησης ειναι αρκετα καλοσχεδιασμενο για ιπποδυνάμεις μεχρι + 5-8 ΗΡ που προσθετει η σκουπα με το ελευθερο φιλτρο."
τωρα αν οντως πρεπει να ακολουθησουμε καποιον απο τους 3 τροπους δεν ξερω.
Αυτο που εγραωα εγω ειναι οτι ο τροπος Νο 3. ηταν αγνωστος σε εναν μαστορακο που ρωτησα.
ΑΥΤΑ !
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 19:27:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | λοιπον το βρηκα στο παλιο fotum.
Προς αποκατασταση της αληθειας, πρεπει να πω οτι οντως δεν θυμομουν καλα,
Ο Sidobre ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ κατι τετοιο.
Ο pugsang εγραφε τοτε για τον εγκεφαλο και τη συνεργασια του με τη σκουπα.
"Φιλε Vini,
Ο νεος εγκεφαλος του PSA γκρουπ ειναι οντως τοσο εξελιγμενος ωστε να καταλαβαινει τη διαφορα σε παροχη αερα και να αυξανει μονος του το καυσιμο για να ανταποκριθει στις νεες συνθηκες.Για να συμβει βεβαια αυτο υπαρχουν 3 τροποι:
1. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει ρελαντι γυρω στα 20-30 λεπτα και σεταρεται μονος του
2. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει 20-30 λεπτα και μετα πας βολτα και αλλαζεις ολες τις ταχυτητες στις 4000 rpm και σεταρεται ο εγκεφαλος παλι μονος του
3.(Αυτο που εκανα εγω) Βαζεις την σκουπα πας στην Peugeot τους το λες και σου κανουν ενα ECU UPDATE και εισαι αρχοντας
Η σκουπα στα 1.6 & 2.0 Lt μοτερ ειναι must και ειναι η μοναδικη μετατροπη που μπορει να δουλεψει απο μονη της δεδομενου οτι οι νεοι εγκεφαλοι ειναι αυτορυθμιζομενοι και το συστημα της εξατιμησης ειναι αρκετα καλοσχεδιασμενο για ιπποδυνάμεις μεχρι + 5-8 ΗΡ που προσθετει η σκουπα με το ελευθερο φιλτρο."
τωρα αν οντως πρεπει να ακολουθησουμε καποιον απο τους 3 τροπους δεν ξερω.
Αυτο που εγραωα εγω ειναι οτι ο τροπος Νο 3. ηταν αγνωστος σε εναν μαστορακο που ρωτησα.
ΑΥΤΑ ! |
Αδικα κουράζεσαι....
Το ανέλυσα πιο πάνω και είναι επίσημη εκδοχή από τεχνικό που εμπιστέυομαι 1000000000% της Peugeot.
O Pugsang απότι θυμάμαι είχε σκορτσαρίσματα στον εγκέφαλο μάλλον από κακή εγγραφή παραμέτρων τα οποία λύθηκαν με Update. Τι είχε συμβεί κανείς δεν ξέρει. Αν γυρίσει από τον μήνα του μέλιτος μπορεί να μας απαντήσει.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:53:12 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ! |
|
|
pezomania έγραψε: | ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ 206 1.6 16V ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!
ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΧΕΙ, ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ ΑΡΓΑ! |
Επειδή έτυχε χτες να κοιτάω κάτι παλιά τιμολόγια από την LION και το θυμήθηκα....
Πρόβλημα στην φλάτζα είχε παρουσιάσει και εμένα χωρίς να το πάρω όμως χαμπάρι.
Για την ακρίβεια μου άλλαξαν την φλάτζα στο 1ο service (20.000 χλμ) και δεν μου την χρέωσαν (μάλλον λόγω εγγύησης, ήμουν κοντά στους 6 μήνες τότε). Βέβαια τότε δεν τους ρώτησα και πολλά-πολλά γιατί δεν ήξερα τι παιζόταν, αλλά αν κάτι τέτοιο γινόταν τώρα, σίγουρα θα ζητούσα να μάθω λεπτομέρειες.
Πάντως πρέπει να θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου (σύμφωνα με τα λεγόμενά σας) αφού το έκαναν χωρίς να χρειαστεί να τους το πω εγώ.
Τώρα δεν ξέρω αν ισχύει κάτι παρόμοιο και για τα άλλα 1.4 του 2000.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 17:57:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το προβλημα υποτιθεται πως το ειχαν τα 1.6 κι οχι τα 1.4.
μηπως και τα 1.4 πρεπει να κοιταχτουν;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 18:49:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To "υποτίθεται" από που βγαίνει?
Το γνωρίζουμε από κάποια "έγκυρη" πηγή ότι συμβαίνει μόνο στα 1.6?
Εμένα πάντως μου την άλλαξαν, μπορεί και για άσχετο λόγο...αυτό έχει σημασία.
Ίσως να υπάρχει πρόβλημα, ίσως όχι...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 04:05:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | To "υποτίθεται" από που βγαίνει?
Το γνωρίζουμε από κάποια "έγκυρη" πηγή ότι συμβαίνει μόνο στα 1.6?
Εμένα πάντως μου την άλλαξαν, μπορεί και για άσχετο λόγο...αυτό έχει σημασία.
Ίσως να υπάρχει πρόβλημα, ίσως όχι... |
Απλά, είσαι ο πρώτος με 1.4 που ακούω να είχε τέτοιο πρόβλημα. Τυχαίο συμβάν το θεωρώ.
Και θα σου πω μια σοφία ενός φιλόσοφου που το όνομά του (κακώς) μου διαφεύγει:
Εάν συμβεί ένα γεγονός για πρώτη φορά τότε έγινε κάτι τυχαίο.
Εάν συμβεί ένα γεγονός για δεύτερη φορά τότε έγινε σύμπτωση.
Εάν συμβεί ένα γεγονός για τρίτη φορά τότε έγινε συνήθεια.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 11:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν το 1.4 η το 1.6 εχει προβλημα αλλα ξερω πως χρειαζομαι τη βοηθεια σας και τη ΓΝΩΜΗ σας.
Ποτε δεν ειχα κοιταξει το δοχειο του αντιψυκτικου υγρου (παραφλου) του ψυγειου στο 1.4 μου.
το αμαξι το εχω 2.5 χρονια και εχουν γινει 2 Service 1 μεγαλο κι 1 μικρο.
προχθες ετυχε να το κοιταξω και ειδα οτι ηταν λιγο κατω απο το min.
Συμπληρωσα βεβαια μονος μου αλλα η ερωτηση ειναι η εξης:
Πως γινεται να εξαφανιστηκε το παραφλου;
το συστημα του ψυγειου δεν ειναι κλειστο κυκλωμα ;
υπαρχει καποια πιθανη διαροη η απλα "εξατμιζεται" οπως λενε καποιοι (ασχετοι η μη δεν ξερω θα εξαρτηθει απο τις απαντησεις σας)
Παντως φαινομενα δακρυσματος μηχανης δεν εχω παρατηρησει.
Για πειτε ρε παιδια πριν το παω στον Κρητικαρο , ειναι φυσιολογικο αυτο ή να το ψαξω περισσοτερο;
το a/c το χρησιμοποιω αλλα οχι συνεχεια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 13:34:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ότι το κύκλωμα είναι κλειστό δεν σημαίνει ότι είναι και αεροστεγές!!!! Άλλωστε υπάρχει σωληνάκι υπερχείλισης, το οποίο μπορεί να στάξει και αν ακόμα το βάλεις το αυτοκίνητο σε απότομη πλαγιά (δεν το έχω παρατηρήσει με το 206 αυτό αλλά με άλλα αυτοκίνητα). Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Το να μειώνετε το παραφλού ελάχιστα σε μεγάλα διαστήματα δεν είναι κάτι λάθος. Το πρόβλημα είναι να το γεμίζεις την μία ημέρα και την άλλη να είναι σημαντικά μειωμένο στο δοχείο. Παρακολούθησέ το για λίγες μέρες αλλά, ειδικά αν το αμάξι δεν ανεβάζει θερμοκρασίες, μην ανησυχείς.
By the way... μήπως σου συμπλήρωναν παραφλού στα ενδιάμεσα service και δεν το είχες πάρει χαμπάρι; Είναι μέσα στις προγραμματισμένες εργασίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 19:18:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστος ο Φλογας!
Επισης μπορεις να αγορασεις παραφλου και να συμπληρωνεις μονος σου
γιατι στην Πεζω βαζουν υποκιτρινο και δεν φαινεται η σταθμη ενω του εμποριου ειναι πρασινο.Προτεινω τo Shell απο Practiker
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 03:23:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελέγχεις τη στάθμη του δοχείου πάντα με κρύο μοτέρ.
Τον επόμενο μήνα ξανακοίτα τη στάθμη. Εάν δεις ότι ξαναέπεσε τότε έχεις πρόβλημα. Αν όχι ξανακοίτα τον άλλο μήνα και ούτω καθ'εξής για ένα εξάμηνο. Εάν κρατηθεί η στάθμη τότε Ο.Κ.
Η εξάτμιση είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αλλά είναι ανεπαίσθητη. Εάν δεν σου συμπληρώσουν παραφλού σε 2.5 χρόνια είναι σίγουρο ότι θα πέσει οφθαλμοφανώς η στάθμη. Η υπερχείλιση λόγω υψηλών θερμοκρασιών είναι κι αυτή στο πρόγραμμα αλλά συμβαίνει σπάνια.
Και τώρα στην αρχή παρακολούθησέ το καθημερινά για μία εβδομάδα, μήπως και είναι κανένα φρέσκο πρόβλημα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 10:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ, παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες .
δεν ηξερα για την υπερπληρωση και το σωληνακι ουτε γιατην ανηφορα. κι εχω ανεεεεβεεειιιιι ανηφορες.... αρκετες φορες.
φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).
θα το παρακολουθησω και θα δω.
Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.
Αληθεια Παραφλου τυπου gti ωστε να δινει και 2-3 αλογα υπαρχει;;;;;
σωστοοοςςςςς;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 20:48:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: |
φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).
θα το παρακολουθησω και θα δω. |
Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο)
Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση )
Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Παράθεση: |
Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.
|
Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη το shell?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2002, 00:50:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α ναι. Για πείτε και σε μένα. Σήμερα έκανα το 2ο service. Σε αυτά που μου άλλαξαν έλεγε ροδέλλα τάπας 1,5 ευρώ. Ούτε που ασχολήθηκα. Αλλά ποιανής τάπας την ροδέλλα αλλάξανε και είναι τόσο φθηνή;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2002, 11:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros έγραψε: | DIMIP έγραψε: |
φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).
θα το παρακολουθησω και θα δω. |
Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο)
Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση )
Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Παράθεση: |
Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.
|
Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη το shell? |
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ; ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟ. ΚΑΙΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ gTI.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2002, 11:37:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | alexandros έγραψε: | DIMIP έγραψε: |
φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).
θα το παρακολουθησω και θα δω. |
Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο)
Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση )
Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Παράθεση: |
Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.
|
Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη το shell? |
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ; ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟ. ΚΑΙΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ gTI. |
Βάσιμες πληροφορίες αναφέρουν ότι η σωστή ποιότητα παραφλού μπορεί να δώσει έως και 2-3 ίππους. Τρεχάτε........ 0X |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2002, 11:51:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Α ναι. Για πείτε και σε μένα. Σήμερα έκανα το 2ο service. Σε αυτά που μου άλλαξαν έλεγε ροδέλλα τάπας 1,5 ευρώ. Ούτε που ασχολήθηκα. Αλλά ποιανής τάπας την ροδέλλα αλλάξανε και είναι τόσο φθηνή; |
Την ροδελλα της ταπας του καρτερ αλλαξανε & πολυ καλα κανανε γιατι ειναι απο μαλακο υλικο ετσι ωστε με το σφίξιμο να παιρνει τα μποσικα & να μην στάζει το λαδι.Οταν λυθει αποκλείεται να ξαναερθει στο ιδιο σημείο με αποτέλεσμα διαρροή λαδιου (πολυ λιγη αλλα αρκετη για να μυρίζει καμμενο λαδι)απο το καρτερ.Οποτε οταν αλλαζουμε λαδια εκτος peugeot καλο ειναι να εχουμε & ροδέλλες μαζι μας.Αλλα νομιζα οτι ηταν πιο φθηνες (πχ 1,5 ευρω οι 50 ή κατι τετοιο)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2002, 16:18:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπραβο στον pugsang. Επιτελους μαθαμε τι μας αλλαζανε τοσο καιρο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|