Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex@ndros Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 18:28:52 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Παίρνει μπρος μόνο με γκάζι ... |
|
|
Έχω ένα 106 Rallye s16
Όταν το αμάξι έχει μείνει πολλές ώρες σταματημένο και ξεκινάω τη μηχανή κρύα, παίρνει μπρος αμέσως μόνο με τη μίζα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αν κάνω κάποια διαδρομή και σβήσω τη μηχανή για μερικές ώρες, τότε δεν ξαναπαίρνει μόνο με τη μίζα και χρειάζεται να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού για να πάρει. Πιο σπάνια, ούτε με γκάζι δε ξαναπαίρνει και πρέπει να δοκιμάσω 3 - 4 φορές.
- Τα Μπουζί είναι καινούρια.
- Το κάνει και με τα δύο κλειδιά μου.
- Η αντλία βενζίνης ακούγεται να δουλεύει όταν γυρίζω το διακόπτη.
Καμία ιδέα ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2010, 13:35:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για αντλια μου κανει (δεν εχει σημασια που ακουγεται να ανοιγει) ετσι οπως τα γραφεις 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2010, 13:46:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μίζα...; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2010, 14:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρελε βενζιναντλιας ή αισθητηρας στροφαλου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex@ndros Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 07:11:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ, θα ελέγξω αυτά που μου είπατε. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
(Στέλιο δεν έχω ιδέα που βρίσκεται το ρελέ και ο αισθητήρας ... αλλά ευτυχώς έχω το Haynes και ελπίζω να βγάλω άκρη.) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 07:35:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ρελε(τουλαχιστον στα 8v) βρισκεται κατω απο τον εγκεφαλο.
Υπαρχει περιπτωση να μην "οπλιζει" αμεσα,για αυτο και να στο κανει.
Ειναι ενα καφε παραλληλογραμμο κουτακι,σχεδον σε μεγεθος σπιρτοκουτου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex@ndros Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 14:20:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Στέλιο θα το κοιτάξω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crazybill (Βασίλης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1,4 ZEN
Ένταξη: 24 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 16:23:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και στα 16v εκεί βρίσκεται κάτω από την βάση του εγκεφάλου!Αν έχει αντέξει στον χρόνο τότε θα είναι δεμένο στην κάτω μεριά της!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex@ndros Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 19:19:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσπάθησα σήμερα το απόγευμα να σηκώσω τη βάση χωρίς να ξεκουμπώσω τς φύσες του ecu ... Ένα έχω να πω ... Απελπισία.
Κάτι τέτοιες στιγμές μου λείπει το παλιό μου Rallye 1.3 που όλα μπαίνανε και βγαίνανε με ευκολία. Θα πρέπει μάλλον να οπλιστώ με υπομονή και το ξαναδοκιμάσω σωστά ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hehe (ores) Μόλις έγραψα

peygeot rallye 106 8v
Ένταξη: 12 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Απρ 2010, 00:31:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μένα το ίδιο πρόβλημα μου κάνει, έχει κανα χρόνο τώρα, και χειροτερεύει όσο περνάει ο καιρός. Ο μάστορας που το πήγαινα δε βρήκε άκρη, και πρόσφατα το πήγα στην αντιπροσωπεία, που κι εκεί δε βρηκαν τί φταίει για το συγκεκριμένο πρόβλημα, και μου είπαν ότι πρέπει να γίνει ολική επισκευή μηχανής, ρεκτιφιέ κλπ. Επειδή δεν τους πολυεμπιστεύομαι στην αντιπροσωπεία, ξέρει μηπώς κανείς κάποιο συνεργείο της προκοπής στη θεσσαλονίκη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Απρ 2010, 02:20:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex@ndros έγραψε: | Προσπάθησα σήμερα το απόγευμα να σηκώσω τη βάση χωρίς να ξεκουμπώσω τς φύσες του ecu ... Ένα έχω να πω ... Απελπισία.
Κάτι τέτοιες στιγμές μου λείπει το παλιό μου Rallye 1.3 που όλα μπαίνανε και βγαίνανε με ευκολία. Θα πρέπει μάλλον να οπλιστώ με υπομονή και το ξαναδοκιμάσω σωστά ...  |
Ρε φιλαράκι, όσο χρόνο σου πήρε να γράψεις αυτό το ποστ, θα σου έπερνε και για να ξεκουμπώσεις το/τα φυσάκι/α...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Απρ 2010, 07:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
hehe έγραψε: | και μένα το ίδιο πρόβλημα μου κάνει, έχει κανα χρόνο τώρα, και χειροτερεύει όσο περνάει ο καιρός. Ο μάστορας που το πήγαινα δε βρήκε άκρη, και πρόσφατα το πήγα στην αντιπροσωπεία, που κι εκεί δε βρηκαν τί φταίει για το συγκεκριμένο πρόβλημα, και μου είπαν ότι πρέπει να γίνει ολική επισκευή μηχανής, ρεκτιφιέ κλπ. Επειδή δεν τους πολυεμπιστεύομαι στην αντιπροσωπεία, ξέρει μηπώς κανείς κάποιο συνεργείο της προκοπής στη θεσσαλονίκη; |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=16924 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex@ndros Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Απρ 2010, 12:24:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ρε φιλαράκι, όσο χρόνο σου πήρε να γράψεις αυτό το ποστ, θα σου έπερνε και για να ξεκουμπώσεις το/τα φυσάκι/α... |
Γιάννη, δεν είναι μόνο τα φυσάκια, αν ήταν κάτι εντελώς γελοίο όπως πχ στο 1.3ρι rallye, θα το είχα κάνει. Τα μαστορέματα τα κάνω στο δρόμο το απόγευμα που τελειώνω τη δουλειά μου και με το φως του ήλιου. Δεν έχω τη πολυτέλεια να το έχω σε κάποιο γκαράζ και να το μελετάω. Αν κάνω κάποια μ@@@α μετά δε θα έχω αμάξι να πάω στη δουλειά μου. Τώρα θα μου πείτε "αφού ρε φίλε δεν είσαι σίγουρος, γιατί δε το πας σε κάνα μάστορα να τελειώνεις ?". Δεν είμαι και δε το παίζω ειδικός, απλά προσπαθώ να κάνω μερικά μαστορέματα όσο με παίρνει και άμα με παίρνει, μπας και γλιτώσω κάνα cent στις δύσκολες μέρες που ζούμε, γι' αυτό και ότι κάνω το κάνω πολύ προσεκτικά.
Τέσπα, για να μείνουμε στο θέμα ...
Η βάση με το ecu δε σηκώνονται εύκολα προς τα πάνω γιατί από τη μεριά της μηχανής περνάνε από πάνω από το ecu εφαπτόμενες 2 σωλήνες του air condition. Και από την απέναντι μεριά η βάση βιδώνει στο φτερό και άμα τη σηκώσεις βρίσκει στο πάνω μέρος του φτερού. Επίσης στο πάνω μέρος είναι ο θόλος και κάτω μέρος της βάσης είναι η σωλήνα για το δοχείο νερού και έτσι είναι στριμωγμένη περιμετρικά.
Τέλος, το ecu είναι τρίφυσο και τα φυσάκια έχουν κάτι πολύ λεπτές ασφάλειες πλαστικές για να μην ανοίγουν και φοβήθηκα μη τις σπάσω στη προσπάθεια να το ανοίξω βιαστικά. (αν ξέρει κανείς πως ανοίγουν μου λέει)
Τι σκέφτομαι να κάνω ... διάβασα στο Haynes ότι η σωλήνα του δοχείου νερού ξεβιδώνει. Αν γίνει αυτό ίσως να υπάρξει χώρος να μετακινήσω τη βάση 7-8 cm προς τα κάτω, να γυρίσει μερικές μοίρες δεξιόστροφα ωστε να μη βρίσκει στο φτερό και να σηκωθεί. (Και εδώ αν το έχει κάνει κανένας σε αμάξι τρίφυσο με air condition μου λέει.)
Αυτά ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex@ndros Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2010, 18:06:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Update:
Άλλαξα σήμερα το ρελέ, αλλά το πρόβλημα δυστυχώς παρέμεινε ...
Θέλει βαθύτερο ψάξιμο και αναγκαστικά θα το αναλάβει ο μηχανικός μου στο επόμενο service ...
Μερικές πληροφορίες για όσους θέλουν να κάνουν στο μέλλον αυτή την επέμβαση:
- Δε χρειάστηκε τελικά να βγουν οι φύσες από το ecu. Υπήρχε αρκετό καλώδιο για να σηκωθεί και να ακουμπήσει πάνω στο θόλο.
- Το κόστος του ανταλλακτικού ρελέ στη Peugeot, είναι 13,84€
- Τα στοιχεία του είναι:
12V
03 726
96 422 040 80
G. CARTIER Made In France
- Τραβήχτηκαν οι σωλήνες του air condition λίγο παραπάνω προς τη μεριά της μηχανής και τελικά σηκώθηκε η βάση. (Μου το πρότειναν στη Peugeot και μου είπανε να μη το φοβηθώ)
- Όταν σηκωθεί η βάση από κάτω της έχει φορετό το ρελέ σε μία γλώσσα.
- Για να αφαιρεθεί η φύσα του ρελέ, υπάρχει από τη μία πλευρά μια κόκκινη πλαστική ασφάλεια η οποία τραβιέται προς τα έξω και από την απέναντι πλευρά στο πλάι, ένας μεταλλικός πύρος.
Αυτά ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|