PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αγραφος σε 106 16V

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 12:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Αγραφος σε 106 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια,εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα με το 106 μου,που κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τον εγκεφαλο(δεν κραταει-οχι παντα- καλο ρελαντι 500rpm,αλλες φορες δουλευει 2κυλινδρα παλι στο ρελαντι,με αποτελεσμα οταν κλεινω τον διακοπτη και τον ξαναανοιγω να στρωνει!)Δεν πιστευω να ειναι απο το προγραμμα που εχω βαλει,γιατι και πριν το εκανε αυτο.Σκεφτομαι να παω σε 1 ποιο ακριβη λυση,αυτη του αγραφου.Πιστευεται οτι θα βγαλει περισσοτερα αλογα και ροπη απ οτι εχω τωρα?(ΦΠΕ)Θα ειναι αξιοπιστος?και ποια μαρκα προτεινετε?ευχαριστω

ΥΓ.εχω αλλαξει πολλα πραγματα πριν δω οτι ειναι εγκεφαλος Sad


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 12:54:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δικυλινδρια ειναι απο πολλαπλασιαστη....που μαλλον ετοιμαζεται να απεβιωσει...
Το ρελαντι το κανει γιατι ο πολλαπλασιαστης ειναι ετοιμος να απεβιωσει....
Ο εγκεφαλος δεν εχει κατι....εκτος και αν ειναι "ανεγκεφαλλο" το προγραμα σου....
Τωρα αν σε περιπτωση οντως κατι δεν παει καλα με τον εγκεφαλο βαζεις ενα μαμα ξεκλειδωτο και εισαι και παλι μια χαρα.....με πολυυυυ μικροτερο κοστος απο τον αγραφο...

Για φπε αγραφο ειναι επειηκως πεταμενα λευτα....ο εγκεφαλλος που εχει μαμα αυτο τα αμαξι μεχρι και 52αρι δουλευει μια χαρα.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 14:26:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη,και map,αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Τhanx φιλε


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 16:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nsne έγραψε:
Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη,και map,αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Τhanx φιλε


Μπεκ εχεις αλλάξει?
Και εμένα μου το έκανε αυτό.
Δοκίμασα πολλαπλασιαστή χωρίς αποτέλεσμα και τελικά ήταν τα μπεκ.

Όταν δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι σίγουρα θα σου ανάβει το check engine - μάλλον θα αναβοσβήνει. Όταν το βάλεις στο διαγνωστικό θα σου γράψει σε ποιο κίλυνδρο είναι το πρόβλημα.

Για μένα στην κάτασταση σου ο άγραφος θα είναι πετάμενα λεφτά + το ότι αν το πρόβλημα είναι τα μπεκ δεν θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Έχω τα μπεκ τα παλιά μου αλλά δεν ξέρω ποια είναι τα καλά και ποια όχι.
Επίσης μπορούν να καθαριστούν αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα διορθωθούν.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 4x4 Τ16...

Ένταξη: 25 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 245
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 23:25:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγραφος σε 106 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nsne έγραψε:
Γεια σας παιδια,εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα με το 106 μου,που κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τον εγκεφαλο(δεν κραταει-οχι παντα- καλο ρελαντι 500rpm,αλλες φορες δουλευει 2κυλινδρα παλι στο ρελαντι,με αποτελεσμα οταν κλεινω τον διακοπτη και τον ξαναανοιγω να στρωνει!)Δεν πιστευω να ειναι απο το προγραμμα που εχω βαλει,γιατι και πριν το εκανε αυτο.Σκεφτομαι να παω σε 1 ποιο ακριβη λυση,αυτη του αγραφου.Πιστευεται οτι θα βγαλει περισσοτερα αλογα και ροπη απ οτι εχω τωρα?(ΦΠΕ)Θα ειναι αξιοπιστος?και ποια μαρκα προτεινετε?ευχαριστω

ΥΓ.εχω αλλαξει πολλα πραγματα πριν δω οτι ειναι εγκεφαλος Sad

Σε διαγνωστικό το έχεις βάλει??? Rolling eyes


www.kanteres.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
VripoSaxo (Ευριπίδης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 01:25:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι ακούω
άγραφος σε φπε
εδώ κάνουν τετραπετάλουδα 3φυσσα με πρόγραμμα
και τυρμπίσια με πρόγραμμα
σε φπε αγραφός
είναι σαν να βάζεις σε μαμά σαχοραλλο 19άρες και 12 πίστονα για να λές ότι σταματάς
δηλαδή ΥΠΕΡΒΟΛΗ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 07:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγραφος σε 106 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106 T16 έγραψε:
nsne έγραψε:
Γεια σας παιδια,εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα με το 106 μου,που κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τον εγκεφαλο(δεν κραταει-οχι παντα- καλο ρελαντι 500rpm,αλλες φορες δουλευει 2κυλινδρα παλι στο ρελαντι,με αποτελεσμα οταν κλεινω τον διακοπτη και τον ξαναανοιγω να στρωνει!)Δεν πιστευω να ειναι απο το προγραμμα που εχω βαλει,γιατι και πριν το εκανε αυτο.Σκεφτομαι να παω σε 1 ποιο ακριβη λυση,αυτη του αγραφου.Πιστευεται οτι θα βγαλει περισσοτερα αλογα και ροπη απ οτι εχω τωρα?(ΦΠΕ)Θα ειναι αξιοπιστος?και ποια μαρκα προτεινετε?ευχαριστω

ΥΓ.εχω αλλαξει πολλα πραγματα πριν δω οτι ειναι εγκεφαλος Sad

Σε διαγνωστικό το έχεις βάλει??? Rolling eyes


το ειχα βαλει...ειχε βγαλει προβλημα στην αναφλεξη στον 1ο,και ηταν το μπεκ,το οποιο αλλαξα...


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 07:51:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

VripoSaxo έγραψε:
τι ακούω
άγραφος σε φπε
εδώ κάνουν τετραπετάλουδα 3φυσσα με πρόγραμμα
και τυρμπίσια με πρόγραμμα
σε φπε αγραφός
είναι σαν να βάζεις σε μαμά σαχοραλλο 19άρες και 12 πίστονα για να λές ότι σταματάς
δηλαδή ΥΠΕΡΒΟΛΗ


Πιστευα οτι με εναν αγραφο εγκεφαλο θα ειχα καλυτερη διαχειρηση των παραμετρων(αισθητηρες-ψεκασμος),μια ερωτηση εκανα,και μου απαντησατε σωστα και λογικα,θα ψαξω να βρω ενα ξεκλειδωτο εγκεφαλο για να τον τοποθετησω.Ευχαριστω παντος


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 07:55:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
nsne έγραψε:
Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη,και map,αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Τhanx φιλε


Μπεκ εχεις αλλάξει?
Και εμένα μου το έκανε αυτό.
Δοκίμασα πολλαπλασιαστή χωρίς αποτέλεσμα και τελικά ήταν τα μπεκ.

Όταν δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι σίγουρα θα σου ανάβει το check engine - μάλλον θα αναβοσβήνει. Όταν το βάλεις στο διαγνωστικό θα σου γράψει σε ποιο κίλυνδρο είναι το πρόβλημα.

Για μένα στην κάτασταση σου ο άγραφος θα είναι πετάμενα λεφτά + το ότι αν το πρόβλημα είναι τα μπεκ δεν θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Έχω τα μπεκ τα παλιά μου αλλά δεν ξέρω ποια είναι τα καλά και ποια όχι.
Επίσης μπορούν να καθαριστούν αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα διορθωθούν.


Οταν ειχα προβλημα με το μπεκ,τοτε αναβοσβηνε το check.Αν το εσβηνα το αμαξι εκεινη την στιγμη και το ξανααναβα,τοτε δουλευε μια χαρα!!!Αντε βγαλε ακρη!! Sad


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mara (Mara)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 16 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 12:26:13    Θέμα δημοσίευσης: ρελαντι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρετε σε όλα τα μέλη!
Πέρασα όλη την εβδομάδα διαβάζοντας το forum με την ελπίδα να διαφωτιστώ στο πρόβλημά μου.
Όλα όσα διάβασα εδώ έχουν γίνει στην περίπτωσή μου.

Είμαι κάτοχος ενός Peugeot 106, 1400 του 97.
Τις τελευταίες 10 μέρες είναι στα συνεργεία (γενικό και ηλεκτρολόγο) για το εξής:
Στο ρελαντί χάνει στροφές, τρέμει και στο τέλος σβήνει. Επίσης σβήνει όταν φρενάρω και πατάω συμπλέκτη για να βγάλω ταχύτητα.

Το συνεργείο όταν το πρωτοπήγα μου είπε πως 99% φταίει το Βηματικό μοτέρ ρελαντί.
Μου το άλλαξε, πλήρωσα 95 ευρώ και μέσα σε 10 λεπτά του το ξαναγύρισα πίσω!!!!!!!!
(Ναι χαζομάρα, το ξέρω, πρώτα δοκιμάζεις και μετά πληρώνεις)

Ακολούθως έγιναν οι εξής έλεγχοι και καθαρισμοί:
Έλεγχος εγκεφάλου που δεν έδειχνε καμία βλάβη (τον έκανε μόνος του, το πήγε και στην Peugeot, ειδικά αυτό το αναφέρω για κάποιον χρήστη που είπε πως ο έλεγχος δεν έδειχνε τίποτα και στο δικό του, o άνθρωπος έλεγε αλήθεια!)
Πεταλούδα
Πλεξούδα
Ποτενσιόμετρο
Πολλαπλασιαστής
Πλεξούδα
Αισθητήρας Λ
Αισθητήρας MAP
Αυτή τη στιγμή που γράφω περιμένω και τον καθαρισμό μπεκ.

Είπα να σας τα γράψω όλα αυτά γιατί διαπίστωσα πως πολύς κόσμος ζορίζεται με αυτό το θέμα.
Αν γίνει το θαύμα θα σας ενημερώσω – η απελπισμένη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tryphonVTS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 12:35:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα παντως οταν για μια περιοδο το αμαξι δεν ειχε ρελαντι σταθερο το προβλημα εντοπιστηκε στον αισθητηρα λ ο οποιος αλλαχτηκε και ολα ενταξει μετα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1084s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on