Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 14:19:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον τελικά,αφού διάβασα αρκετά θέματα στο forum,κατάλαβα πως ήσασταν όλοι σωστοί..άργησα να το καταλάβω οτι τα άλογα όντως δεν είναι στραγάλια και ότι το κάθε πράγμα θέλει θυσίες..(δεν μπορώ να έχω και πολλά άλογα και να είναι και καθημερινό αμάξι..ect..)
Οπότε αποφάσισα να πάω για τα ''βασικά''
Έλεγα να βάλω μία σκούπα (έχω ακούσει πως είναι καλύτερη από ότι ένα καλό φίλτρο...) αλλά δεν ξέρω μάρκα ect..μπορείτε να μου πείτε καμία καλή??
Μετά να βάλω και μία εξάτμιση αλλά δεν ξέρω αν χρειάζεται αλλαγή όλη η εξάτμιση ή τμήμα της?
Πρέπει να αλλάξω και χταπόδι?Έχω ακούσει πως το μαμά είναι κορυφή..(αλλά έχει και 220,000km ..)????
Τώρα έλεγα να βάλω και μία φλάτζα από 206 για μεγαλύτερη συμπίεση που ακούω ότι κάνει το μοτέρ πιο νευρικό..
Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω τι εκκεντροφόρους να βάλω....καμιά ιδέα???Βλέπω ότι οι περισσότεροι φοράνε ή ps ή kent pt51 ή kent pt52.. τι διαφορές έχουν μεταξύ τους...ποια τα υπερ και τα κατά του καθένα και ποιος θα είναι καλύτερος για το παραπάνω setup???
Επιπλέον ο εργοστασιακός ecu θα είναι εντάξει με ένα πρόγραμμά ή θα χρειαστεί άλλος ecu???
Ακόμα έλεγα για αλουμινένιες τροχαλίες και ελάφρωμα του μαμα βολάν γιατί από ότι λένε το αλουμινένιο έχει προβλήματα....
Μετά από αυτά θα χρειαστεί να αλλάξω κάτι άλλο ή θα είναι οκ?
Πχ θέλει πιστόνια ή και τα μαμά είναι μια χαρά???Ακουσα ότι πρέπει να γίνουν ''τσεπες'' στα μαμά αλλά από την άλλη ότι έτσι χάνεται η συμπίεση...τελικά τι ισχύει???
Οι μπιέλες και τα ωστήρια αντέχουν ή θέλουν αλλαγή???
Ο στρόφαλος θέλει ελάφρωμα για να αντέξει-αποδώσει???
Χρειάζεται και ροϊκή,θα μου προσφέρει κάτι ??
Τα εργοστασιακά μπεκ είναι οκ ή πρέπει να πάρω άλλα??Λένε ότι τα μπεκ του c2 ειναι καλά και πρέπει να μπουν...ισχύει??
Συγνώμη για το μεγάλο Post αλλά και για το βομβαρδισμό των ερωτήσεων αλλά με αυτά που διαβάζω έχω μπερδευτεί λίγο....
Θα σας παρακαλούσα να απαντήσετε σοβαρά και να πείτε και 2 λόγια για να τεκμηριώσετε την άποψή σας..μπας και καταλάβω τι γίνεται...Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 18:40:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολλα ακους και δεν διαβαζεις μου φαινεται
Για κατσε διαβασε καλυτερα η εστω πιο καλα και ολες μα ολες οι αποριες θα σου λυθουν 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 21:33:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 220.000 χλμ το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να σε ανυσηχει ειναι το κατα ποσο θα αντεξει ακομα το μοτερ σου και οχι η βελτιωση του...
Οποτε αφου εξασφαλισεις ενα rebuild ή ενα πιο "φρεσκο" μοτερ,μετα μπορεις να επενδυσεις στα υπολοιπα που αυξανουν την ιπποδυναμη.
Το θεμα ειναι που θες να φτασεις και τι παραχωρησεις εισαι προθυμος να κανεις.
Τα 150 αλογα ερχονται αρκετα ευκολα χωρις σχεδον καθολου παραχωρησεις,απο εκει και πανω ομως το πραγμα δυσκολευει και απο τα 160 και πανω αρχιζει να γινεται καπως δυσχρηστο που πανω απο τα 165-170 γινεται πια αρκετα εξειδικευμενο.
Γνωμη μου,ξεκινα με ολα τα υπολοιπα πλην του μοτερ,φτιαξε εκει μια καλη βαση και μετα μπορεις να δεις ποσο πιο δυνατο το θελεις.
Απλως απο τα 150 αλογα και πανω ο "στριφτερος" χαρακτηρας του 106 αλλαζει αρκετα προς το χειροτερο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2010, 18:59:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλά το rebuild δεν το συζητάμε καν...Πιστεύω ότι είναι must μετά από τόσα km πριν κάνω οτιδίποτε...
Δεν νομίζω πως αξίζει να φτιάξω κάτι πάνω από 170 άλογα με τπτ αλλά όχι και κάτω από 150 άλογα..Με 150 - 160 άλογα είμαι υπερ-ευχαριστημένος..
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τί να αλλάξω για να τα φτάσω όσο τον δυνατόν πιο ασφαλέστερα γίνεται...
Καμιά ιδέα??
Για αυτά που ρωτάω από πάνω??Έχω ακούσει πως με τους kent pt51 δεν μπορώ να πάω πάνω από 155 άλογα με τίποτα...Οπότε τι γίνεται???
Βλέπω ότι με σκούπα,εξάτμιση και πρόγραμμα φτάνουν τα 150 άλογα...
Αλλά δεν νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο...
Για τα 160 άλογα με καλή ροπή και την δύναμη να βγαίνει από τις 3-4,000rpm μέχρι τον κόφτη τι θα χρειαστεί να βάλω???
Όσο για το τι θα γίνεται στις στροφές έχω στο μυαλό μου ένα 4πίστονο kit φρενα για μπροστά και τα μαμά με σωληνάκια υψ/ς να μπουν πίσω..
Ζάντες 16-17' καλά λάστιχα και από αναρτήσεις κοίταζα της tein με αυτό το οργανάκι που τις ρυθμίζει από την καμπίνα...
Ένα διαφορικό τύπου torsen (νομίζω...) που είναι καλύτερο για να στρίβει το αμάξι από ότι βλέπω, ένα 4φτερο δίσκο και μπάρες (θόλων κτλ.)
Αλλά με τη μηχανή τι πρέπει να αλλάξω για 160+ροπή+μεγάλο φάσμα στροφών?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2010, 19:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ITBs For the winnie!
οσο αναφορα το διαφορικο αποσο βλεπω Quaife βασιλευει,
για φρενα αρκουνε τα μαμα πισω ,ζαντες μεχρι 15 νομιζω ,παραπανω θα ειναι λαθος χωροταξικα στο 106
Μηχανικα σε αυτα τα αλογα νομιζω ειναι Must Πιστονια/τετραπεταλουδο/κατηγοριας pt52 εκκεντρα/εξατμιση/αγραφος εγγεφαλος/προγραμμα και λοιπα ψιψιψονια για να βγουν αξιοπιστα και σωστα γυρω στα 160 αλογατα
Ολα αυτα ειναι Αμφισβητουμενα ακομα και απο εμενα καθως ειναι θεωρητικα απο οσα εχω μαθει μεχρι τωρα....Πρωθηπουργε της γαλλιαςςςς
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2010, 19:41:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | reselie έγραψε: | ITBs For the winnie! | ΑΤΒ ίσως?  |
Independent throttle bodies Εννοουσα..μπας και το λεω λαθος? 
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2010, 22:33:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagos222 έγραψε: | καλά το rebuild δεν το συζητάμε καν...Πιστεύω ότι είναι must μετά από τόσα km πριν κάνω οτιδίποτε...
Δεν νομίζω πως αξίζει να φτιάξω κάτι πάνω από 170 άλογα με τπτ αλλά όχι και κάτω από 150 άλογα..Με 150 - 160 άλογα είμαι υπερ-ευχαριστημένος..
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τί να αλλάξω για να τα φτάσω όσο τον δυνατόν πιο ασφαλέστερα γίνεται...
Καμιά ιδέα??
Για αυτά που ρωτάω από πάνω??Έχω ακούσει πως με τους kent pt51 δεν μπορώ να πάω πάνω από 155 άλογα με τίποτα...Οπότε τι γίνεται???
Βλέπω ότι με σκούπα,εξάτμιση και πρόγραμμα φτάνουν τα 150 άλογα...
Αλλά δεν νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο...
Για τα 160 άλογα με καλή ροπή και την δύναμη να βγαίνει από τις 3-4,000rpm μέχρι τον κόφτη τι θα χρειαστεί να βάλω???
Όσο για το τι θα γίνεται στις στροφές έχω στο μυαλό μου ένα 4πίστονο kit φρενα για μπροστά και τα μαμά με σωληνάκια υψ/ς να μπουν πίσω..
Ζάντες 16-17' καλά λάστιχα και από αναρτήσεις κοίταζα της tein με αυτό το οργανάκι που τις ρυθμίζει από την καμπίνα...
Ένα διαφορικό τύπου torsen (νομίζω...) που είναι καλύτερο για να στρίβει το αμάξι από ότι βλέπω, ένα 4φτερο δίσκο και μπάρες (θόλων κτλ.)
Αλλά με τη μηχανή τι πρέπει να αλλάξω για 160+ροπή+μεγάλο φάσμα στροφών?? |
106 εχεις ρε μλκα,οχι κανενα Evo για να φανταζεσαι 18αρες,ενεργα διαφορικα,κλπ,κλπ...
Κανεις ενα rebuild ή βαζεις ενα μοτερ TU5JP4,αλλαζεις εκκεντροφορους με κατι αγριοτερο και σεταρεις προγραμμα.
Με αυτα οριακα ξεπερνας τα 150 και αν βαλεις και καμια εισαγωγη C2 VTS,τοτε τα 155 ειναι πραγματικοτητα.
Αυτα με σχεδον εργοστασιακο power band.
Εναλλακτικα,αν θες να βαλεις μπελα στο κεφαλι σου,κανεις rebuild στο μοτερ που εχεις,βαζεις 4 σφυρηλατα πιστονια και εκκεντροφορους επιπεδου Kent PT52 ή Cat Cams 708 για να βγαλεις καπου στα 160 αλογα.
Απλα το power band στενευει αρκετα.
Απο μεταδοση επιλεγεις ενα κοντο Κ/Π και τελειωσε το θεμα.
Απο αναρτηση φτιαχνεις μια στενοπιατελη με αμορτισερ Bilstein(για να επισκευαζονται κιολας) και τελειωνει η υποθεση με λιγοτερα απο 1000αρικο.
Βαζεις και ενα σετ 15αρες(800Ε) μαζι με φρενα 283mm και παρελκομενα(500Ε) και το μονο που μενει ειναι...
...ενα ζευγαρι χερια που δυστυχως δεν μπορεις να αγορασεις οποτε τα εκπαιδευεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2010, 23:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
15αρες έχω και τώρα αυτές τις άσπρες ακτινωτες της peugeot..απλά δεν ήξερα αν χωράνε τα φρένα μέσα...Αυτό για τις αναρτήσεις δεν το ήξερα...καλές είναι??οκ τότε.
Με kent pt 52 δεν θέλει και ωστήρια μηχανικά άρα ρυθμίσματα ect??Δεν θέλω να μπλέξω σε κάτι τέτοιο...Απλά ύλπιζα να μπορούσα να βγάλω 160 άλογα με τους 51...Αφου δεν γίνεται οκ δεν τρέχει τίποτα...
Μόνο με τους pt51, πρόγραμμα και εισαγωγη C2 VTS θα φτάσω 155 άλογα??
Χωρίς συμπίεση ή τπτ ακόμα??Περίεργο...Τεσπα ακόμα καλύτερα ...Πόσο θα πάει περίπου αυτό??Κανα 700αρι οι kent, 300αρι το προγραμμα και πόσο η εισαγωγή??Όσο για το Κ/Π κάποιο συγκεκριμένο ??Και πόσο πάει περίπου??
Το rebuild μαζί με μια ροϊκή πόσα θα πάει περίπου??
Άμα μπεί και μία φλάτζα από 206 για μεγαλύτερη συμπίεση και μία αλουμ. τροχαλία με ένα ελαφρωμένο βολάν δεν θα γίνει πιο νευρικό το μοτέρ??(να πάει και κανα 700αρι ακόμα αυτό??)
Εξάτμιση-πεταλούδα δεν θα χρειαστεί να αλλάξω?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2010, 00:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Βαγγο ετσι πληροφοριακα, να σε ρωτησω κατι:
Ολοι μας εδω μεσα εχουμε κανει το σκ@το μας παξιμαδι τωρα με την κριση και τη χωρα σε χρεοκοπια, η βενζινη εχει φτασει 1.40-1.50 και εσυ θες να βαλεις βολαν και πεταλουδες(δλδ πετας τα 700ρια σου απο εδω κι απο εκει σε τετοιες εποχες)
Κατι δε μου κολλαει
Ή εισαι γονος, οποτε πασο, αλλα τοτε με rallye θα ασχολιοσουν?
Ή εισαι 17-18 δλδ μολις βγαζω διπλωμα και ακομα ομνειρευομαι
ή παιρνεις 700 αλλα σε ταιζει η γυναικα σου και μενεις στα πεθερικα σου οποτε σου περισσευουν
Τι ακριβως εισαι για να καταλαβουμε πως πρεπει να απαντησουμε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2010, 00:08:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως ρε μλκα,μας εχεις πρηξει...
Εχει 200 σελιδες με πληροφοριες στις μηχανολογικες συζητησεις,κατσε και διαβαστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2010, 00:16:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε ας έχει και τα μύρια όσα το παλικάρι και δε μας πέφτει λόγος.
Αυτό που με ενοχλεί εμένα είναι ότι οι 9/10 εδώ μέσα, πριν καταλήξουμε σε κάποια μετατροπή (είτε αυτή είναι "εκτεταμένη" είτε τύπου "αλλαγής βίδας στην κουκουνάρα"), βγάζουμε τα μάτια μας διαβάζοντας ένα εκατομύριο ποστς που έχουν προηγηθεί. Σε αντίθεση, ο Βάγγος θέλει το πιάτο σερβιρισμένο μπροστά του και σα να μην έφτανε αυτό, σπεύδετε να του φέρετε και το DryClean(TM) γιατί λεκιάστηκε!
Ρε Βάγγο, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, αλλά πρώτα απ'όλα μάθε να διαβάζεις! Θες να βελτιώσεις ανάρτηση? Πας στο τοπικ με τίτλο "ΑΝΑΡΤΗΣΗ", βρίσκεις το αντίστοιχο για 106 κι αρχίσεις ανάγνωση....
Αν έχεις κάποια απορία, εδώ είμαστε για να βοηθήσουμε με όλη μας τη χαρά. Αλλά ρε φίλε, για σκέψου να σκάσουν 10 τυπάκια σαν εσένα και να βομβαρδίζουν με 1000 ερωτήσεις για κάθε τομέα του 106 και μάλιστα χωρίς να ξέρουν το ΓΙΑΤΙ! Το φόρουμ είναι χώρος δημόσιας συζήτησης, όχι helpdesk!
Sorry για τον τόνο μου, ελπίζω να μην το πήρες στραβά... αλλά θα τον φάω εγώ 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2010, 02:49:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενταξει η αληθεια ειναι οτι σας εχω κουρασει με τα οσα ρωταω απλα αληθεια εχω διαβασει σχεδον ολα τα θεματα για βελτιωσεις 106 ομως ο καθενας λεει τα δικα του...πχ για τα εκκεντρα ο ενας λεει οτι οι πτ51 δουλευουν οπως ειναι χωρις προγραμμα,πιστονια και ο αλλος λεει οτι πρεπει να γινουν τσεπες στα μαμα , ο τριτος οτι δεν αντεχουν τα μαμα οποτε πας για σφ.. και ο αλλος πως με τσεπες χανεις συμπιεση αρα και αποδοση οποτε βαζεις χωρις τσεπες...ε τελικα δεν καταληγουν πουθενα..και σχεδον σε ολα τα θεματα το ιδιο γινεται..ο αλλος για τα 150 αλογα εβαλε σκουπα-εξατμιση και προγραμμα και ο αλλος ανοιξε πεταλουδα-εβαλε εκκεντρα κτλ. και τελικα ποιος εχει πραγματικα 150 αλογα και ποιανου ειναι πιο αξιοπιστα;επειδη λοιπον εχω χαθει λιγο με τα τοσα που διαβασα γιαυτο ρωταω μπας και καταλαβω τι παιζει..συγνωμη που σας κουρασα αλλα δεν θελω να κανω κατι και να το μετανιωνω μετα...οσο για τις πεταλουδες και τροχαλιες αν θα κερδισω κατι ρωτησα.εννοειτε πως αν δεν χρειαζονται δεν εχω λογο να τα βαλω!επιπλεον κανω 2 δουλειες και δεν πληρωνω δανεια-ενοικ οποτε σχετικα ειμαι καλα οικον.δεν θα ηθελα να δωσω ομως πανω απο 6.000€ για ολες τις μετατροπες... μεχρι στιγμης λοιπον εχουμε κατασταλαξει σε κεντ πτ 51 και εισαγωγη απο c2 vts..προγραμμα αναμεσα σε salex και ανδ/η ποιος κανει καλυτερα και τι τιμες παιζουν;εξατμιση απο χταποδι και μετα θα αλλαξω σιγουρα γιατι αυτη που εχω κοντευει να γινει κομματια,οποτε τι διαμετρο βαζω και απο που την αγοραζω;βλεπω οτι οι περισσοτεροι βαζουν και μια φλατζα απο 206 για μεγαλυτερη συμπιεση που λενε πως βοηθαει..λεω να βαλω και γω..τελος με ολα τα παραπανω μια ροικη και ενα rebuild τι αποδοση θα εχω και ποσο αξιοπιστο θα ειναι;Α!εκτως απο κ/π και διαφορικο θα χρειαστω και κανα δισκο πλατο;νομιζω πως ο μαμα δισκος δεν θα κρατησει...με τα πιστονια πρεπει να κανω κατι τελικα;πχ τσεπες ή αλλαγη;αυτα...αμα απαντηθουν δεν νομιζω πως εχω να ρωτησω κατι αλλο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2010, 10:58:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
exoyn balei kagkoura section sto neo grand tourismo kai to paidi thelei na ftiaksei ena kalo 106 me liga lefta giati den exei ksekleidosei ola ta credits... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
notis1313 (notis) Μέλος

 Citroen saxo vts
Ένταξη: 02 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 185
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Μάρ 2010, 17:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | exoyn balei kagkoura section sto neo grand tourismo kai to paidi thelei na ftiaksei ena kalo 106 me liga lefta giati den exei ksekleidosei ola ta credits... |
Θα σε ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ να γραφεις με ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ
χαρακτηρες Σεβομενος τους ΚΑΝΟΝΕΣ του FORUM
Eκ της Μod Team 
Τελικα για το ξεματιασμα Ελαιολαδο ή Αγουρελαιο??
to car.gr εγραψε:έχει <σφυρήλατα> |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|