Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Ποιό νομίζετε ότι είναι το ιδανικό λάστιχο για 206XS 1600 16V; |
195/55/15 |
|
29% |
[ 52 ] |
195/50/15 |
|
34% |
[ 61 ] |
205/50/15 |
|
4% |
[ 8 ] |
205/45/15 |
|
0% |
[ 1 ] |
195/50/16 |
|
3% |
[ 7 ] |
195/45/16 |
|
9% |
[ 17 ] |
205/45/16 |
|
14% |
[ 25 ] |
205/40/16 |
|
2% |
[ 5 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 176 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 18:25:18 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Επιλογή ελαστικού για 206 1,6 16ν |
|
|
Έχω διανύσει γύρω στα 15.000 χιλιόμετρα μέσα σε 9 μήνες με το 1600ακι μου και είμαι σε αναζήτηση για να του βάλω τα καινούργια του...παπά... μόλις γυρίσω από διακοπές και θα έχω ξεπεράσει τα 20.000 χιλιόμετρα. Τα 195/55/15 Continental που φορούσε από "μαμά" το αυτοκίνητο μου φάνηκαν πολύ μέτρια όσον αφορά τις επιδόσεις τους(κράτημα,φρένα, κλπ.) αλλά αρκετά καλό όσον αφορά την ποιότητά τους( made in Germany) και στο γεγονός ότι ζεστένονταν πολύ γρήγορα. Τώρα φυσικά θα αλλάξω σίγουρα μάρκα αλλά μάλλον και διάσταση.
Από μάρκες αυτες που έχω στο μυαλό μου είναι(κατά σειρά προτίμησης):
1)Michelin pilot Sport
2)AVON ZV1
3)Yokohama (δεν θυμάμαι μοντέλο)
4)Bridgestone RE720
Τι λέτε; Ποιά είναι η γνώμη σας για τις παραπάνω μάρκες; Εγώ προσοπική εμπειρία μόνο από το Yokohama έχω και είναι αρκετά εως πολύ καλή. Επίσης από τιμές μόνο το Pilot sport ξεγεύγει λίγο την τιμή (κατά 10%-15%) τα άλλα είναι λίγο πολύ στην ίδια τιμή.
Επίσης σκέφτομαι να αλλάξω διάσταση και να κατέβω σε 195/50/15 για τους κάτωθι λόγους(με σειρά βαρύτητας):
1) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ( 35%-40% σε σχέση με τα 195/55/15 π.χ. τα Bridgestone εχουν γύρω στα 260 Ε τα 50αρια και πάνω από 400 Ε τα 55αρια)
2) Θα δώσουν λίγο "αέρα", "άνεση" στο κινητήρα όσον αφορά τις επιταχύνσεις μιας και θα μικρύνει το βήμα κατα 3%.
3)Θα έχω κάπως αμεσότερο "τιμόνι" και λίγο καλύτερο κράτημα στις στροφές.
4)Θα ταιριάζει πολύ περισσότερο στο χαμήλωμα(φυσικά μιλάω για τα EIBACH των 3cm) που θα υποστεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Από την άλλη αυτά που φοβάμαι λιγο είναι τα εξής:
1)Να κοπανάει πολύ στις λακούβες τις Αθήνας.
2)Να χαλάσει η οδική συμποριφορά του αυτοκινήτου και να γίνει ασαφές και απότομο στο όριο.
Περιμένω τις απόψεις σας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 18:44:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Tα Pilot Sport δεν βγαίνουν από 16" και πάνω;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 21:49:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 195/50 15 νομίζω πως είναι ότι καλύτερο,εγώ θα τολμούσα και ένα 45...
Pilot sport μην τα σκέφτεσαι κατά την άποψή μου ,είναι για πολυ γρηγορότερα αυτοκίνητα και δεν είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας,άσε που μπορεί να μην βγαίνουν σε αυτή τη διάσταση.
Έβαλα π-ζέρο στη μικρη και ακόμα μιλάμε με την pirelli (καταπληκτική εξυπηρέτηση) μπας και βρούμε τη σωστή ρύθμιση.
κάτι πιο συμβατικό ,κάτι που να προτιμάει και η peugeot,ένα eagle ας πούμε,κάτι γαλλικό ,exalto(πολύ κουβέντα βέβαια έπεσε).
Και το avon πάντως έχει καλό όνομα.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 00:02:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα των ελαστικών πολύ κόσμο ετυρράνησε και απ'οτι φαίνεται θα συνεχίσει να τυρρανά. Έτσι κι εγώ που σκέφτομαι σε κάποια αλλαγή ζαντολάστιχων,είμαι λίαν προβληματισμένος. Να βάλω 185/60 σε 14αρα και να κερδίσω ελαφρώς σε επιτάχυνση και βήμα; Η μήπως κανα 185/50 σε 15αρα και να κερδίσω σε εμφάνιση αλλά να καρδιοχτυπώ μην πάρω την ζάντα κομμάτια σε καμιά λακούβα; Προφανώς το θέμα ζάντας παίζει ρόλο και στην επιλογή καθώς οσο πιο μεγάλο το ελαστικό έχεις και μεγαλύτερη γκάμα.
Μέσα στις προθέσεις μου ήταν το Michelin Pilot Sport το οποίο είναι πολύ καλο εμφανισιακά και δεν έχει φορεθεί πολύ. Έμαθα όμως οτι δεν είναι για τα δόντια μου (γκρρρρ!!) λόγω διάστασης. Μετά τι να φορέσεις καλό; Τα Potenza και τα Pilot Exalto έχουν φορεθεί τόσο πολύ όσο τα Gucci σε ολη τη Μύκονο. Μια άλλη επιλογή είναι τα Toyo Proxes αλλά και πάλι δεν ξέρω από τι διάσταση βγαίνουν. Τα λάστιχα μονής διεύθυνσης θα ήταν καλά΄, όπως τα F1 Goodyear, αλλά αν πάρω βάση τα GT2 μάλλον απογοητεύομαι.
Έχει ακούσει κανείς για λάστιχα εν ονόματι Mashamoto;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 02:11:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Johnny έγραψε: | 1)Να κοπανάει πολύ στις λακούβες τις Αθήνας.
2)Να χαλάσει η οδική συμποριφορά του αυτοκινήτου και να γίνει ασαφές και απότομο στο όριο. |
Ειδικά το Νο2 το θεωρώ εξασφαλισμένο. Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι θα βελτιωθεί το κράτημα, αφού μπορεί και να χειροτερέψει, αυτό στο εξασφαλίζει η επιλογή διάστασης από την Πεζό που δεν είναι και τυχαία! Η αλλαγή του βήματος σπάνια βγαίνει προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Τα πάντα στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης συνηγορούν υπέρ του εργοστασιακού βήματος. Η αλλαγή βήματος πρέπει να είναι το τελευταίο πράγμα που θα επιχειρούσαμε για να βελτιώσουμε μία ήδη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Προσανατολίσου λοιπόν, σε ελατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτικές γι αυτό το σκοπό. Όλα τα βελτιωτικά στις αναρτήσεις βγαίνουν για το εργοστασιακό βήμα!
Τα Conti Premium, το έχω ξαναπεί, τα θεωρώ πολύ καλά λάστιχα, η απόδοσή τους και η αντοχή τους στο χρόνο με εξέπληξε για μανίσιο ελαστικό. Συνδυασμένα με σκληρότερη και χαμηλότερη ανάρτηση δίνουν πολύ (έως πάρα πολύ) καλό κράτημα σε στεγνό βρεγμένο και στο όριο και πάνω από αυτό! Έχουν άριστη συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και στις έντονες εναλλαγές φορτίου. Όσο παλιώνουν τόσο τα εκτιμώ. Αφού σκέπτομαι σοβαρά να πάρω τα ίδια!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 06:30:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Sidobre έγραψε: | Tα Pilot Sport δεν βγαίνουν από 16" και πάνω; |
Την προηγούμενη εβδομάδα κοίταζα τον κατάλογο και ξεκινάνε απο 195/50/15. Και για 15" νομίζω ότι έχει και 195/45/15 και μετά έχει και >=205. Μάλιστα το 195/50/15 το ειδα φορεμένο σε ένα Seat Ibiza "Top Gun". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 06:36:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Το 195/50 15 νομίζω πως είναι ότι καλύτερο,εγώ θα τολμούσα και ένα 45...
Pilot sport μην τα σκέφτεσαι κατά την άποψή μου ,είναι για πολυ γρηγορότερα αυτοκίνητα και δεν είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας,άσε που μπορεί να μην βγαίνουν σε αυτή τη διάσταση.
Έβαλα π-ζέρο στη μικρη και ακόμα μιλάμε με την pirelli (καταπληκτική εξυπηρέτηση) μπας και βρούμε τη σωστή ρύθμιση. |
To 45αρι το βρίσκω υπερβολή τουλάχιστον για 195 σε 15αρα. Ισως το 205/45/16 να έλεγε κάτι αλλά για ένα καλοφτιαγμένο 1600αρι.
Αλήθεια τα Pilot sport τα συνιστούν για πιο γρήγορα αυτοκίνητα; Έχουν γενικά σκληρή γόμα; Το είχα σκεφτεί και εγώ μήπως θέλει πιο βαρή και πιο δυνατό αυτοκίνητο για να δουλέψει...Πάντως ένας φίλος τα είχε βάλει σε Uno turbo και ήτανε ενθουσιαμένος αλλά του κράτησαν με το ζόρι για 1 χρόνο... 8O .Πάντως κανονικά και το Bridgestone δεν νομίζω ότι είναι για το 1600αρι...Θέλει μεγαλύτερο αυτοκίνητο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 06:52:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Miltellas έγραψε: | Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι θα βελτιωθεί το κράτημα, αφού μπορεί και να χειροτερέψει, αυτό στο εξασφαλίζει η επιλογή διάστασης από την Πεζό που δεν είναι και τυχαία! Η αλλαγή του βήματος σπάνια βγαίνει προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς.
|
Το κράτημα και η αίσθηση πραγματικά πιστεύω ότι θα βελτιωθούν...όχι όμως φοβερά πράγματα. Η οδική συμπεριφορά μπορεί να χειροτερέψει παρόλο που θα βελτιωθεί το κράτημα. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Αν το αυτοκίνητο γίνει όπως γράφω ασαφές και απότομο στο όριο ή αν για παράδειγμα γίνει πιο υπερστοφικό τότε θα έχουμε χαλάσει την οδική συμπεριφορά. Οχι όμως απαραίτητα και το κράτημα.Γιατί μπορεί τα φαινόμενα αυτά να παρουσιάζονται σε υψηλότερες ταχύτητες ή πλευρικές επιταχύνσεις από ότι πριν επομένως να μιλάμε για καλύτερο κράτημα. Και κατά κανόνα αυτό γίνεται σε αυτοκίνητα που φτιάχνονται για καλύτερες επιδόσεις.(Βέβαια σε γενικές γραμμές η Peugeot δεν το κάνει αυτό)
Νομίζω το βασικό πρόβλημα στις αλλαγές από τις επιλογές τς "μαμας" είναι η οδική συμπεριφορά, και όχι οι απόλυτες επιδόσεις που νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις λύσεων που πραγματικά συνιστούν κάποιες γνωστές εταιρείες, είναι πάντα προς το καλύτερο.
Οσο για το βήμα: Γιατί τότε η ίδια η Peugeot άλλαξε το βήμα στο 1600αρι και από το 185/55/15 μέσα σε μία νύχτα (νομίζω κάπου στον 07/2001) το άλλαξε σε 195/55/15; Εγώ δεν ξέρω αν είναι καλύτερο ή χειρότερο σαν διάσταση, αλλά είμαι σίγουρος ότι το βασικό της κίνητρο ήταν το χαμηλότερο κόστος(γιατί πριν τα 185/55/15 ήταν της Pirelli). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 09:19:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Miltellas έγραψε: | Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι θα βελτιωθεί το κράτημα, αφού μπορεί και να χειροτερέψει, αυτό στο εξασφαλίζει η επιλογή διάστασης από την Πεζό που δεν είναι και τυχαία! Η αλλαγή του βήματος σπάνια βγαίνει προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Τα πάντα στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης συνηγορούν υπέρ του εργοστασιακού βήματος. |
εδώ θα διαφωνίσω κι εγώ Μιλταλονικέα μου!Η peugeot έβγαλε ένα 1.6 με προσανατολισμούς και στο σπορτιφ χαρακτήρα και στην άνεση όμως.Να μια ωραία δικαιολογία για το ψηλό προφίλ του conti.άρα αν εσύ θες να γυρισεις τη συμπεριφορά σε πιο σπορτιφ τότε ίσως πρέπει να σεφτείς την αλλαγή της διάστασης.Τα 195/55 15 δεν είναι σπορ διάσταση,τα 185/55 14 είναι,τα 185/45 15 είναι(βλέπε σαξο βτς τελευταίας γενιάς),για το 50άρι δεν είμαι σίγουρος.
Άλλωστε ψηλοπρόφιλα φοράει ο γερμανός ο σφιχτοκώλης που ακόμα δεν μπορεσε να βγάλει άνετη ανάρτηση !!!!
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΙΑ??ΓΚΟΛΦΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΕΟΝΤΑΚΗΔΕΣ???
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 09:39:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτα τα avon τα εχω αχτι !!!
Αν και φοραω Michelin pilot exalto και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, θα ηθελα να δοκιμασω και τα avon.
εχω ακουσει καλα λογια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 12:19:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Egw paidia foraw to S-02 ths Bridgestone 195/50 15.. Otan to bala to dekembrh tou 2000 ekane ~127.000 (eixe gyrw stis 95+ to 720).
Meionekthmata:
1) Einai malakh goma kai thelei kalh metaxeirish - oxi mplokarismata kai kafrilikia - oxi xtyphmata se lakoubes
2) H apodosh fthinei grhgora kai to lastixo epishs "kserenetai" me ton kairo
3) Kati tis pio akribo ap'ta ypoloipa
Pleonekthmata:
1) H apodosh otan einai kainourio EINAI POLY KALH. Afoy kolaei mexri kai to XWMA re paidia apanw.. les kai exei KOLA to lastixo! Thymamai oti akouga mesa stous tholous "ding-dang" to xwma pou mazeve..
2) Den xreiazetai "zestama".. Einai krya goma me xarakthristika apotrophs tou zestamatos gia na mhn sklhrainei to lastixo
3) Apodosh sto bremeno: Den yparxei kalytero lastixo - etsi apla. Oti kai na pw ama den to deite den tha to pistebete.
4) Athoryba mexri ahdias
5) Poly omorfo sxhma
6) Otan skaei to lastixo (0 piesh) to lastixo menei stroggylo logw enisxymenou skeletou kai eksakoloutheis na phgeneis kommatia (egw proxthes htan pita to mprosta deksia den to xa parei xampari kai phgena me 140 sth Beikou kai thn Khfisias). M'afton ton tropo glytwneis to koybalhma rezervas
Alla afto den shmainei oti prepei na balete to S-02.. Bghke to S-03 kai einai beltiwmeno se thema makrozwias - stegnhs apodoshs alla KAI BREMENHS apodoshs (pws th beltiwsan ki'allo den kserw).. Egw mia fora afto tha balw paidia molis alaksw to S02.
minimum diastash 195/50 15 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 18:29:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως παιδες οταν εψαχνα για ελλαστικα απο τις πολλες γνωμες επαθα overload Κατεληξα σε 2 μαρκες: Yokohama A539 και Michelin Pilot Exalto. Εχω διαβασει και test ελλαστικων κατα καιρους και λενε τα καλυτερα για αυτα τα 2. Τωρα οσον αφορα την διασταση εγω φοραω 195/55/15 και επειδη μου την εχει βαρεσει τον Σεπτεμβρη που θα αλλαξω λαστιχα μαλλον θα βαλω 195/50, το γιατι αγνωστο παντως η αλλαγη ελλαστικων θα συνοδευεται με αλλαγη αμορτισερ (Bilstein-PSS) 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 18:59:01 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Johnny έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι θα βελτιωθεί το κράτημα, αφού μπορεί και να χειροτερέψει, αυτό στο εξασφαλίζει η επιλογή διάστασης από την Πεζό που δεν είναι και τυχαία! Η αλλαγή του βήματος σπάνια βγαίνει προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς.
|
Το κράτημα και η αίσθηση πραγματικά πιστεύω ότι θα βελτιωθούν...όχι όμως φοβερά πράγματα. Η οδική συμπεριφορά μπορεί να χειροτερέψει παρόλο που θα βελτιωθεί το κράτημα. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Αν το αυτοκίνητο γίνει όπως γράφω ασαφές και απότομο στο όριο ή αν για παράδειγμα γίνει πιο υπερστοφικό τότε θα έχουμε χαλάσει την οδική συμπεριφορά. Οχι όμως απαραίτητα και το κράτημα.Γιατί μπορεί τα φαινόμενα αυτά να παρουσιάζονται σε υψηλότερες ταχύτητες ή πλευρικές επιταχύνσεις από ότι πριν επομένως να μιλάμε για καλύτερο κράτημα. Και κατά κανόνα αυτό γίνεται σε αυτοκίνητα που φτιάχνονται για καλύτερες επιδόσεις.(Βέβαια σε γενικές γραμμές η Peugeot δεν το κάνει αυτό)
Νομίζω το βασικό πρόβλημα στις αλλαγές από τις επιλογές τς "μαμας" είναι η οδική συμπεριφορά, και όχι οι απόλυτες επιδόσεις που νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις λύσεων που πραγματικά συνιστούν κάποιες γνωστές εταιρείες, είναι πάντα προς το καλύτερο.
Οσο για το βήμα: Γιατί τότε η ίδια η Peugeot άλλαξε το βήμα στο 1600αρι και από το 185/55/15 μέσα σε μία νύχτα (νομίζω κάπου στον 07/2001) το άλλαξε σε 195/55/15; Εγώ δεν ξέρω αν είναι καλύτερο ή χειρότερο σαν διάσταση, αλλά είμαι σίγουρος ότι το βασικό της κίνητρο ήταν το χαμηλότερο κόστος(γιατί πριν τα 185/55/15 ήταν της Pirelli). |
Noμίζω ότι η ίδια η PEUGEOT έχει πει ότι έχει κόψει την συνεργασία με την PIRELLI και συνεργάστηκε με την ποιο φτηνή CONTINENTAL...
Aλλωστε τους Γάλλους/Αγγλους τους ενδιαφέρει να βάζουν ελαστικά καλύτερα στην βροχή... Τα CONTINΕNTAL είναι τα πλεον κατάλληλα για αυτούς...και πολύ φτηνά...ως γνωστό η PEUGEOT έχει "τσακωθεί" και με την MICHELIN...
Αν κάποιος απορεί γιατί οι Aγγλοι κάνουν κουμάντο στο τύπο των ελαστικών θα υπενθυμίσω ότι στην Αγγλία υπάρχει το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής και το 1ο που έβγαλε το 206....οπότε....
Ετσι από την άποψη ενός Αγγλου στο site
http://www.peugeot.206.btinternet.co.uk/peugeot_206_xsi.htm
διαβάζουμε το εξής:
...15 " alloys with Pirelli P6000 185/55/15 but Peugeot have started to fit the cheaper but wider (195/55/15)rain tyres from Continental...
Nομίζω ότι το παραπάνω τα λέει όλα...
Επίσης θα έλεγα να μην μπλέκουμε τις διαστάσεις ... το topic αφορά το 1600/ΧS οπότε εγώ θα πρότεινα την εργοστασιακή διάσταση 195/55/15 ... τα υπόλοιπα είναι πειραματισμοί στον βωμό της αισθητικής ή της "δήθεν" βελτίωσης επιδόσεων....
Οσο για μάρκες προτείνω YOKOHAMA, MICHELIN.
Δεν θα έλεγα όχι σε SYLVERSTONE, TOYO & AVON
Eνώ θα έλεγα μακρυά από ελαστικά της αντιπροσωπείας ΕΜΑ Α.Ε. δηλ. UNIROYAL, CONTINENTAL, BARUM, SPORTIVA, VIKING, SEMPERIT
Eπίσης δεν προτείνω τα DUNLOP έχουν κακιά ιστορία...
Θα έλεγα ότι τα PIRELLI είναι ιδιαίτερα σκληρά για Ελληνικές συνθήκες ενώ για μένα αίνιγμα αποτελούν πλέον τα GOODYEAR...
Επίσης τα Βridgestone έχω ακούσει ότι είναι μόνο μύθος και μόδα...και μάλιστα ξεπερασμένη μετά από το πατατρακ που έπαθε με το κάψιμο του εργοστασίου στην Τσεχία...Εχει υποχρεωθεί να τα βγάλει όλα τα ελαστικά στο σφυρί και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες πιστοποιήσεις...
Αλλες μάρκες π.χ. ΚLEBER, FIRESTONE, COOPER, FULDA, FELDERAL, BF GOODRICH, HANKOOK, GENERAL, NOKIAN απλά γεμίζουν το τοπίο!!!
Τέλος θα πρότεινα να μην πειράζουμε ιδιαίτερα τα χαρακτηρηστικά των ελαστικών που φοράει το 206...δηλ. δείκτη ταχύτητας κλπ.... Οι δείκτες αυτοί επιρεάζονται ανάλογα την οδήγηση....και το αυτοκίνητο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 01:47:25 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Johnny έγραψε: | Το κράτημα και η αίσθηση πραγματικά πιστεύω ότι θα βελτιωθούν...όχι όμως φοβερά πράγματα. Η οδική συμπεριφορά μπορεί να χειροτερέψει παρόλο που θα βελτιωθεί το κράτημα. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Αν το αυτοκίνητο γίνει όπως γράφω ασαφές και απότομο στο όριο ή αν για παράδειγμα γίνει πιο υπερστοφικό τότε θα έχουμε χαλάσει την οδική συμπεριφορά. Οχι όμως απαραίτητα και το κράτημα.Γιατί μπορεί τα φαινόμενα αυτά να παρουσιάζονται σε υψηλότερες ταχύτητες ή πλευρικές επιταχύνσεις από ότι πριν επομένως να μιλάμε για καλύτερο κράτημα. Και κατά κανόνα αυτό γίνεται σε αυτοκίνητα που φτιάχνονται για καλύτερες επιδόσεις.(Βέβαια σε γενικές γραμμές η Peugeot δεν το κάνει αυτό). |
Συμφωνώ αλλά δεν σε καταλαβαίνω. Το ζητούμενό σου είναι το απόλυτο κράτημα. Μέρος του κρατήματος όμως δεν είναι και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου πάνω από το όριο; Εάν το αυτοκίνητο γίνει απρόβλεπτο ή ασυμμάζευτο θα είσαι ευχαριστημένος;
Επιμένω λοιπόν, ότι η αλλαγή βήματος των τροχών αποτελεί μεγάλο ρίσκο.
Johnny έγραψε: | Νομίζω το βασικό πρόβλημα στις αλλαγές από τις επιλογές τς "μαμας" είναι η οδική συμπεριφορά, και όχι οι απόλυτες επιδόσεις που νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις λύσεων που πραγματικά συνιστούν κάποιες γνωστές εταιρείες, είναι πάντα προς το καλύτερο. |
Ο κάθε βελτιωτικός οίκος έχει προτάσεις που δεν ανταποκρίνονται απαραίτητα στα γούστα μου. Γι αυτό και το "καλύτερο" είναι μία πολύ σχετική έννοια άμεσα συνυφασμένη με τον τρόπο που οδηγώ. Επίσης, ο μέσος οδηγός (σε αυτόν απευθύνεται το κάθε μανίσιο αυτοκίνητο) κατά κανόνα δεν αρέσκεται σε καμία "βελτίωση" των αρχικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήοτυ που αγοράζει. Κοίτα τριγύρω σου...
Johnny έγραψε: | Οσο για το βήμα: Γιατί τότε η ίδια η Peugeot άλλαξε το βήμα στο 1600αρι και από το 185/55/15 μέσα σε μία νύχτα (νομίζω κάπου στον 07/2001) το άλλαξε σε 195/55/15; Εγώ δεν ξέρω αν είναι καλύτερο ή χειρότερο σαν διάσταση, αλλά είμαι σίγουρος ότι το βασικό της κίνητρο ήταν το χαμηλότερο κόστος(γιατί πριν τα 185/55/15 ήταν της Pirelli). |
Και αφού η Continental είναι φθηνότερη γιατί η Peugeot δεν έβαλε πάλι στο 206 την διάσταση 185/55/15 που είναι και ακόμα φθηνότερη; Μήπως γιατί το 195/55/15 ταιριάζει καλύτερα στον σπορτίφ χαρακτήρα του 206 1.6 16V; Αν κοιτάξεις στην αγορά θα δεις ότι η διάσταση 195/55/15 είναι σπάνια και πανάκριβη! Αυταπατάσθε εάν νομίζετε ότι μοναδικό κριτήριο μίας εμπορικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το κόστος. Το κριτήριό της είναι το κόστος προς απόδοση. Γι αυτό και η Peugeot επέλεξε Continental και 195/55/15 αντί για Pirelli και 185/55/15... Γιατί ακόμη και εάν κοστίζουν το ίδιο αυτά τα λάστιχα μεταξύ τους, τα Continental είναι επιπλέον και πιο αποδοτικά!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 02:03:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
pduke έγραψε: |
Η peugeot έβγαλε ένα 1.6 με προσανατολισμούς και στο σπορτιφ χαρακτήρα και στην άνεση όμως.Να μια ωραία δικαιολογία για το ψηλό προφίλ του conti.άρα αν εσύ θες να γυρισεις τη συμπεριφορά σε πιο σπορτιφ τότε ίσως πρέπει να σεφτείς την αλλαγή της διάστασης.Τα 195/55 15 δεν είναι σπορ διάσταση,τα 185/55 14 είναι,τα 185/45 15 είναι(βλέπε σαξο βτς τελευταίας γενιάς),για το 50άρι δεν είμαι σίγουρος.
Άλλωστε ψηλοπρόφιλα φοράει ο γερμανός ο σφιχτοκώλης που ακόμα δεν μπορεσε να βγάλει άνετη ανάρτηση !!!!
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΙΑ??ΓΚΟΛΦΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΕΟΝΤΑΚΗΔΕΣ??? |
Τί λες Μεγατουριστοδούκα μου; Τα 195/55/15 είναι ψηλοπρόφιλα; Καί χαμηλοπρόφιλα είναι καί σπορ είναι! Αλλίμονο! Υπάρχουν και χαμηλότερα αλλά αυτό δεν καθιστά τα 195/55/15 ψηλά! Εκτός εάν μιλάμε για αγωνιστική χρήση που και πάλι ο οδηγός θα καθορίσει τις διαφορές. Εκεί οι χρόνοι είναι που μετράνε και πάντα λένε την αλήθεια!
Εάν όμως θέλω να το παίξω Μέγας Τουρίστας και θέλω ακόμη χαμηλότερα υπάρχει λύση χωρίς να επηρεάσω αρνητικά το βήμα (μέχρι ±0.5εκ στη διάμετρο): 205/45/16, 215/45/16, 215/50/15, 195/50/16.
Όπως όμως γίνεται φανερό η πιο ορθόδοξη διάσταση για το 1.6 16V δεν είναι παρά αυτή που προτείνει η μαμά: 195/55/15, επειδή οι δρόμοι μας δεν είναι τελείως επίπεδοι και περαστικά σου! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 02:11:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για λλαγη απο 195/55/15 σε 195/50/15 τι θα λεγατε?
Ποια τα + και - 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 02:31:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mia fora eixa paei se enan pwlhth zantolastixwn o opoios htan poly epekshghmatikos.. kathise mou ekane ena sxhmataki se ena xarti gia to pws h anarthsh pataei katw to amaksi me mia ypotithemenh diakekomenh grammh ths dynamhs pou askeite apo thn anarthsh sto lastixo kai sto dromo. Mou edikse pws afth h grammh paei peripato kai dixnei alla ant'allwn otan kapios bazei mikrotero/megalytero apo to kanoniko lastixo. Apo tote katalaba giati den prepei na pezoume me afto giati apla xalame ton xeirismo tou aftokinhtou (geometria anarthshs)..
Tora bebaia mes'to "ouden kakon.." olo kai kati + tha bgei opws kalyterh apokrish tou elastikou logo tou xamhloterou profil...Epishs to amaksi tha xamhlwsei ligo (xamhlotero kentro barous) kai oi taxythtes tha ginoun elaxista pio kontes (kalyterh epitaxynsh).. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:43:02 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού |
|
|
Miltellas έγραψε: | pduke έγραψε: |
Η peugeot έβγαλε ένα 1.6 με προσανατολισμούς και στο σπορτιφ χαρακτήρα και στην άνεση όμως.Να μια ωραία δικαιολογία για το ψηλό προφίλ του conti.άρα αν εσύ θες να γυρισεις τη συμπεριφορά σε πιο σπορτιφ τότε ίσως πρέπει να σεφτείς την αλλαγή της διάστασης.Τα 195/55 15 δεν είναι σπορ διάσταση,τα 185/55 14 είναι,τα 185/45 15 είναι(βλέπε σαξο βτς τελευταίας γενιάς),για το 50άρι δεν είμαι σίγουρος.
Άλλωστε ψηλοπρόφιλα φοράει ο γερμανός ο σφιχτοκώλης που ακόμα δεν μπορεσε να βγάλει άνετη ανάρτηση !!!!
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΙΑ??ΓΚΟΛΦΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΕΟΝΤΑΚΗΔΕΣ??? |
Τί λες Μεγατουριστοδούκα μου; Τα 195/55/15 είναι ψηλοπρόφιλα; Καί χαμηλοπρόφιλα είναι καί σπορ είναι! Αλλίμονο! Υπάρχουν και χαμηλότερα αλλά αυτό δεν καθιστά τα 195/55/15 ψηλά! Εκτός εάν μιλάμε για αγωνιστική χρήση που και πάλι ο οδηγός θα καθορίσει τις διαφορές. Εκεί οι χρόνοι είναι που μετράνε και πάντα λένε την αλήθεια!
Εάν όμως θέλω να το παίξω Μέγας Τουρίστας και θέλω ακόμη χαμηλότερα υπάρχει λύση χωρίς να επηρεάσω αρνητικά το βήμα (μέχρι ±0.5εκ στη διάμετρο): 205/45/16, 215/45/16, 215/50/15, 195/50/16.
Όπως όμως γίνεται φανερό η πιο ορθόδοξη διάσταση για το 1.6 16V δεν είναι παρά αυτή που προτείνει η μαμά: 195/55/15, επειδή οι δρόμοι μας δεν είναι τελείως επίπεδοι και περαστικά σου!  |
Μήπως Μιλτελογκάζια μου πρέπει να σκεφτείς ότι με την νέα σου ανάρτηση θα ταίριαζε καλύτερα το λαστιχο του gti?185/55 15.Το οποίο είναι και χαμηλοπρόφιλο,όχι σαν το δικό σου......... 
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 16:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Για λλαγη απο 195/55/15 σε 195/50/15 τι θα λεγατε?
Ποια τα + και -  |
Φίλε "Nikel" αυτό ακριβώς είναι και το θέμα του αρχικού μου posting σε αυτό το Topic. Για δες το πρώτο μου posting και πες μας και εσυ την αποψή σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 16:06:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
Tora bebaia mes'to "ouden kakon.." olo kai kati + tha bgei opws kalyterh apokrish tou elastikou logo tou xamhloterou profil...Epishs to amaksi tha xamhlwsei ligo (xamhlotero kentro barous) kai oi taxythtes tha ginoun elaxista pio kontes (kalyterh epitaxynsh).. |
Αυτά ακριβώς τα '+' επιθυμώ και εγώ !!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|