PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 rallye 300+Hp Τα φώτα σας!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
petros_8v (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 8v

Ένταξη: 12 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Φεβ 2010, 21:50:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπερβάλλεις λίγο νομίζω Στέλιο έχω δυναμομέτρησει ΦΡe μονο τελικό και είχε βγάλει 132 στρόφαλο.Νταξη μπορεί να είναι κάπως αυτό που λέω απλά δεν μου φαίνεται και αφύσικο αφού αν σκεφτείς ότι ένα 8v ΦΡE ελεύθερο είναι γύρο στα 112 από 105(μαμά). = 7 άλογα. το 16v λογικό είναι να ανεβάζει ευκολότερα, από 120 στα 132 με fpe.an είμαι τέλειοσ λάθος ok.. ps. 138 με χταπόδι + αγωνιστικό καταλύτη.Smile


Men, start your engines ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Φεβ 2010, 21:58:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες στις δυναμομετρησεις μελων,εχει αρκετες μετρησεις για να παρεις μια ιδεα. Wink
Ακομα και οσα μετρησαν τα παιδια στο Saxoclub,σχεδον κανενα δεν περασε τα 130 στο Maha.

Οσο αφορα την μετρηση με σκετο τελικο και 132 αλογα,σε αλλο δυναμομετρο μπορει,σε Maha παντως δεν εχει τυχει ποτε τετοιο σκηνικο... NodNo

Υ.Γ. Το χταποδι δεν μπορει να δωσει 5-8 αλογα πανω ρε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
petros_8v (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 8v

Ένταξη: 12 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Φεβ 2010, 23:17:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω...ενδιαφέρον θα το κοιτάξω.Thanks Stelara Study


Men, start your engines ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:20:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπόν...τελικά άκουσα μία ιδέα που είπε κάποιος εδώ σε κάποιο post..και έκανα ένα test drive 3 rallye...Το ένα ήταν 1ου σταδίου με 135 άλογα.. δεν μπορώ να πω ότι ήταν κάτι που με εξέπληξε αφού απλά ''τράβαγε'' λίγο καλύτερα από το μαμά...
Στη συνέχεια έκανα μερικές βόλτες με ένα 2ου σταδίου κοντά στα 160ps (157 νομίζω πως ήταν για την ακριβεια ...) το οποίο ήταν πολύ καλό μου άρεσε αρκετα μπορώ να πω..Αισθητή η διαφορά από το μαμά αλλά και από του 1ου σταδίου..όμως θα το ήθελα λίγο πιο γρήγορο στην ευθεία...
Τέλος έκανα κανα 2 βόλτες με ένα 3ου σταδίου με 195 ή 197 άλογα δεν θυμάμαι πόσα είχε ακριβώς...Εκεί κοντά πάντως...Απίστευτη αίσθηση πολύ γρήγορο στην ευθεία αλλά και στις στροφές και ο ήχος που κάνει μετά τις 5000 στροφές είναι απίστευτος...(από ότι μου είπαν για αυτό ήταν υπεύθυνο το 4πετάλουδο..)Δεν νομίζω πως χρειάζομαι κάτι περισσότερο από αυτό..Με κάλυπτε απόλυτα..
Οπότε πλέον κοιτάζω κάτι σχετικά με 3ο στάδιο (δηλαδή 190+ps)..
Από μία ματιά που έρηξα όμως εδώ και κει σχεδον το κάθε συνεργείο έχει διαφορετικό πακέτο 3ου σταδίου...
Οπότε καμία ιδέα???Που μπορώ να βρώ πακέτο 3ου σταδίου για τα 190+ps και αξιόπιστα??Και πόσο περίπου θα έρθει η λυπητερή???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:35:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να βγαλεις 190+,υπολογιζε απο τωρα ενα stroker kit(2500Ε)...
Απο εκει και περα οι επιλογες ειναι πολλες,σε καμια περιπτωση παντως δεν θα πεσεις κατω απο 3000Ε για να το φτασεις εκει που θες.

Αμα υπολογισεις και την μεταδοση μαζι,το 10αρικο ειναι ενα νουμερο που δεν θα φανταζει ξενο αν βαλεις μεσα και κοστος αναρτησης/φρενων/κλπ/κλπ...

Υ.Γ. Τα 190 τα εστριψες ή μονον στην ευθεια τα οδηγησες;
Γιατι απο οτι φαινεται,μονον για κοντρες το θες,αρα καλυτερα να κοιταξεις κατα turbo πλευρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
stamatis_vts (σταματης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo '98

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: attiki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:57:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μετα αγορασε και αλλο ενα αμαξι για καθημερινη χρηση... Laughing Laughing Laughing


Don't Trust Anybody...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 23:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Για να βγαλεις 190+,υπολογιζε απο τωρα ενα stroker kit(2500Ε)...
Απο εκει και περα οι επιλογες ειναι πολλες,σε καμια περιπτωση παντως δεν θα πεσεις κατω απο 3000Ε για να το φτασεις εκει που θες.

Αμα υπολογισεις και την μεταδοση μαζι,το 10αρικο ειναι ενα νουμερο που δεν θα φανταζει ξενο αν βαλεις μεσα και κοστος αναρτησης/φρενων/κλπ/κλπ...

Υ.Γ. Τα 190 τα εστριψες ή μονον στην ευθεια τα οδηγησες;
Γιατι απο οτι φαινεται,μονον για κοντρες το θες,αρα καλυτερα να κοιταξεις κατα turbo πλευρα...


Από εμπειρία με αγωνιστικό 106 με περίπου τόσα άλογα έβγαζε μούτρα με 4ες, και εννοείτε με ραλλιτσίδικα και δισκάτο, εμπειρία να σου ασπρίζει τρίχες(αν είχα Razz )......Οπότε τι ρωτάς βρε Στέλιο.......

Φιλαράκι μην πετάς τα χρήματά σου, κάντο τουρμπάκι να τελειώνεις και να σε ευχαριστεί καλύτερα και πιο αξιόπιστα, γιατι 190+ατμοσφαιρα(αν τα δεις ποτέ) σε 106 δεν το λές και αξιόπιστο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 23:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2500 gia 190 aloga?
xaxaxax\

εγω παλι γιατι τοκοβω για κανα 5αρι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 01:02:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν καταλαβες,2500Ε κανει ΜΟΝΟΝ το stroker kit... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 10:27:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά και γώ από την αρχή για τούρμπο έλεγα να πάω (από την άποψη ότι με λιγότερα χρήματα βγάζεισ περισσότερα και πιο αξιόπιστα άλογα...από ότι έχω ακούσει τουλάχιστον..) απλά μου είπατε μετά ότι είναι καλύτερα τα άλογα να βγαίνουν ατμοσφαιρικά...
Επεπλέον δεν έχω μπεί ποτέ μέσα σε αμάξι με τούρμπο οπότε δεν ξέρω πως συμπερ/ται αλλά εδώ ακούω ότι δεν θα μπορεί να μπαίνει στις στροφές με τίποτα....γιατί αυτό?Δηλαδή ένα ατμοσφαιρικό με 190ps μπαίνει άνετα και ένα τουρμπάτο στα ίδια ps με τίποτα?Γιατί έτσι?
Α!Και αυτό με το turbo lag που αργεί να σηκώσει πίεση η τουρμπίνα άμα είναι μεγάλη τι γίνετε???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 10:33:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα 190 άλογα τουρμπάτα, έρχοντε με περισσότερη ροπή απ΄ότι τα 190 ατμοσφαιρικα, οπότε σε προσθιοκίνητο, αν μιλάμε για την ίδια ακριβώς καρότσα είτε με ατμόσφαιρα είτε με τούρμπο, αυτό τα λέει όλα.

θέλει περισσότερη "προσπάθεια" (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) για να στήσεις το τουρμπάτο για αυτό που το θέλεις.... πίστα, βουνό, (θάλασσα πάρε κρις κραφ χαχαχαχ) κτλπ.
Τώρα αν το θέλεις μόνο πίστα είναι πιο εύκολα τα πράγματα (αν και εξαρτάται την πίστα, εγώ ως πίστα στην Ελλάδα θεωρώ μόνο την πίστα των Σερρών), και ακόμα ευκολότερα αν το θέλεις για ευθεία.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 11:47:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagos222 έγραψε:
λοιπόν...τελικά άκουσα μία ιδέα που είπε κάποιος εδώ σε κάποιο post..και έκανα ένα test drive 3 rallye...
Αμέ, ναι, τί ώρα τα έκανες?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 16:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
vagos222 έγραψε:
λοιπόν...τελικά άκουσα μία ιδέα που είπε κάποιος εδώ σε κάποιο post..και έκανα ένα test drive 3 rallye...
Αμέ, ναι, τί ώρα τα έκανες?
?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:00:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον....αφού κατασταλάξαμε στο ότι δεν συμφαίρει από καμία άποψη το ατμοσφαιρικό οπότε άκυρες οι μετατροπές για άλογα με ατμόσφαιρες...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ..
Αρχικά να φανταστώ ότι δεν συζητάμε καν για το αν θα μπουν σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες...(έλεγα κάτι σε wosner πιστόνια και scat μπιέλες...καλά δεν είναι???Άμα έχετε να προτείνετε κάτι καταλυλότερο πείτε το..)
Να φανταστώ ότι θα χρειαστεί και μία ροϊκή στο καπάκι???
Και μετά???Βλεπώ πως άλλοι βάζουν extra μπεκ+εγκεφαλακι για να ψεκάζει όταν πρέπει και άλλοι αλλάζουν όλα τα μπεκ με μεγαλύτερα...τι είναι καλύτερο και γιατί??
Επιπλέον τι τουρμπίνα βάζουμε??Κάποιος μου είπε πως οι 28αρες αν είναι ρουλεμανατες και ζορίζεις το αμάξι θέλουν κάθε 3-4 μήνες επισκευή..από την άλλη τα περισσότερα που βλέπω 28αρες ρουλεμανατες φοράνε...Οπότε ακούω προτάσεις για την τουρμπίνα....
Με το intercooler τι γίνετε???Τα πολύ μεγάλα που ψύχουν καλύτερα έχουν και περισσότερο lag???Άρα τι βάζουμε??
Γενικά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι παίζει με το τούρμπισμα του μοτερ γιατι δεν το κατέχω καθόλου..??
Ευχαριστώ προκαταβολικά και sorry για τα μεγάλα post και τις συνεχείς ερωτήσεις αλλά με ενδιαφέρει πραγματικά το θέμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stamatis_vts (σταματης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo '98

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: attiki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:21:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18444
Rolling eyes


Don't Trust Anybody...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
black7monster (Dimitris)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 8v

Ένταξη: 22 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 195
Τόπος: N.Φ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 19:09:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Wossner..... Confused Confused


106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 19:39:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"αξιοπιστία" με την "Απολυτη" εννοια της λέξης (= εργοστασιακου επιπεδου) σε 1600αρι μοτερ 106 με ~200ps ειτε ατμοσφαιρικα είτε τουρμπισια είτε νιτρατα δεν υπάρχει...

με υποκειμενικη εκτίμηση του όρου "αξιοπιστία" κάτι γίνεται και πάντα αν εισαι συγκρατημενος στην "ποσοτητα" και "συχνότητα" που "θα του πίνεις το αίμα..."

Wink Wink

με οποιο τροπο και να επιλεξεις να φτασεις αυτη την ιπποδυναμη το αποτελεσμα (καθενα με τον τροπο του και με την "χάρη" του ) θα ειναι ακρως "πορωτικό" και "εθιστικο" γι αυτο και θελει συνεση για να μην γινει σαν ΚΤΜ δεκαετιας "Κυριακη βολτα, δευτερα μαστορα¨...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 20:10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagos222 έγραψε:
...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ..

Steve,αργησες... Laughing

Τελικα στυσιμο ή στησιμο; Rotfl
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 20:53:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

με υποκειμενικη εκτίμηση του όρου "αξιοπιστία" κάτι γίνεται και πάντα αν εισαι συγκρατημενος στην "ποσοτητα" και "συχνότητα" που "θα του πίνεις το αίμα..."


Το ίδιο ισχύει και για τα εργοστασιακά "γρήγορα" μοντέλα εξάλλου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 21:11:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
vagos222 έγραψε:
...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ..

Steve,αργησες... Laughing

Τελικα στυσιμο ή στησιμο; Rotfl


με μαθηματικους ορους αν βαλουμε για οπου στ=χ τοτε εχουμε μια σωστη προταση Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 6 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3573s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on