Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
petros_8v (petros) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 Rallye 1.6 8v
Ένταξη: 12 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Φεβ 2010, 21:50:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπερβάλλεις λίγο νομίζω Στέλιο έχω δυναμομέτρησει ΦΡe μονο τελικό και είχε βγάλει 132 στρόφαλο.Νταξη μπορεί να είναι κάπως αυτό που λέω απλά δεν μου φαίνεται και αφύσικο αφού αν σκεφτείς ότι ένα 8v ΦΡE ελεύθερο είναι γύρο στα 112 από 105(μαμά). = 7 άλογα. το 16v λογικό είναι να ανεβάζει ευκολότερα, από 120 στα 132 με fpe.an είμαι τέλειοσ λάθος ok.. ps. 138 με χταπόδι + αγωνιστικό καταλύτη.
Men, start your engines .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Φεβ 2010, 21:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες στις δυναμομετρησεις μελων,εχει αρκετες μετρησεις για να παρεις μια ιδεα.
Ακομα και οσα μετρησαν τα παιδια στο Saxoclub,σχεδον κανενα δεν περασε τα 130 στο Maha.
Οσο αφορα την μετρηση με σκετο τελικο και 132 αλογα,σε αλλο δυναμομετρο μπορει,σε Maha παντως δεν εχει τυχει ποτε τετοιο σκηνικο...
Υ.Γ. Το χταποδι δεν μπορει να δωσει 5-8 αλογα πανω ρε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petros_8v (petros) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 Rallye 1.6 8v
Ένταξη: 12 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Φεβ 2010, 23:17:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πω...ενδιαφέρον θα το κοιτάξω.Thanks Stelara 
Men, start your engines .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:20:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπόν...τελικά άκουσα μία ιδέα που είπε κάποιος εδώ σε κάποιο post..και έκανα ένα test drive 3 rallye...Το ένα ήταν 1ου σταδίου με 135 άλογα.. δεν μπορώ να πω ότι ήταν κάτι που με εξέπληξε αφού απλά ''τράβαγε'' λίγο καλύτερα από το μαμά...
Στη συνέχεια έκανα μερικές βόλτες με ένα 2ου σταδίου κοντά στα 160ps (157 νομίζω πως ήταν για την ακριβεια ...) το οποίο ήταν πολύ καλό μου άρεσε αρκετα μπορώ να πω..Αισθητή η διαφορά από το μαμά αλλά και από του 1ου σταδίου..όμως θα το ήθελα λίγο πιο γρήγορο στην ευθεία...
Τέλος έκανα κανα 2 βόλτες με ένα 3ου σταδίου με 195 ή 197 άλογα δεν θυμάμαι πόσα είχε ακριβώς...Εκεί κοντά πάντως...Απίστευτη αίσθηση πολύ γρήγορο στην ευθεία αλλά και στις στροφές και ο ήχος που κάνει μετά τις 5000 στροφές είναι απίστευτος...(από ότι μου είπαν για αυτό ήταν υπεύθυνο το 4πετάλουδο..)Δεν νομίζω πως χρειάζομαι κάτι περισσότερο από αυτό..Με κάλυπτε απόλυτα..
Οπότε πλέον κοιτάζω κάτι σχετικά με 3ο στάδιο (δηλαδή 190+ps)..
Από μία ματιά που έρηξα όμως εδώ και κει σχεδον το κάθε συνεργείο έχει διαφορετικό πακέτο 3ου σταδίου...
Οπότε καμία ιδέα???Που μπορώ να βρώ πακέτο 3ου σταδίου για τα 190+ps και αξιόπιστα??Και πόσο περίπου θα έρθει η λυπητερή??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να βγαλεις 190+,υπολογιζε απο τωρα ενα stroker kit(2500Ε)...
Απο εκει και περα οι επιλογες ειναι πολλες,σε καμια περιπτωση παντως δεν θα πεσεις κατω απο 3000Ε για να το φτασεις εκει που θες.
Αμα υπολογισεις και την μεταδοση μαζι,το 10αρικο ειναι ενα νουμερο που δεν θα φανταζει ξενο αν βαλεις μεσα και κοστος αναρτησης/φρενων/κλπ/κλπ...
Υ.Γ. Τα 190 τα εστριψες ή μονον στην ευθεια τα οδηγησες;
Γιατι απο οτι φαινεται,μονον για κοντρες το θες,αρα καλυτερα να κοιταξεις κατα turbo πλευρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stamatis_vts (σταματης) Φανατικό μέλος

 saxo '98
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: attiki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:57:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μετα αγορασε και αλλο ενα αμαξι για καθημερινη χρηση... 
Don't Trust Anybody... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 23:16:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Για να βγαλεις 190+,υπολογιζε απο τωρα ενα stroker kit(2500Ε)...
Απο εκει και περα οι επιλογες ειναι πολλες,σε καμια περιπτωση παντως δεν θα πεσεις κατω απο 3000Ε για να το φτασεις εκει που θες.
Αμα υπολογισεις και την μεταδοση μαζι,το 10αρικο ειναι ενα νουμερο που δεν θα φανταζει ξενο αν βαλεις μεσα και κοστος αναρτησης/φρενων/κλπ/κλπ...
Υ.Γ. Τα 190 τα εστριψες ή μονον στην ευθεια τα οδηγησες;
Γιατι απο οτι φαινεται,μονον για κοντρες το θες,αρα καλυτερα να κοιταξεις κατα turbo πλευρα... |
Από εμπειρία με αγωνιστικό 106 με περίπου τόσα άλογα έβγαζε μούτρα με 4ες, και εννοείτε με ραλλιτσίδικα και δισκάτο, εμπειρία να σου ασπρίζει τρίχες(αν είχα )......Οπότε τι ρωτάς βρε Στέλιο.......
Φιλαράκι μην πετάς τα χρήματά σου, κάντο τουρμπάκι να τελειώνεις και να σε ευχαριστεί καλύτερα και πιο αξιόπιστα, γιατι 190+ατμοσφαιρα(αν τα δεις ποτέ) σε 106 δεν το λές και αξιόπιστο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 23:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2500 gia 190 aloga?
xaxaxax\
εγω παλι γιατι τοκοβω για κανα 5αρι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 01:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν καταλαβες,2500Ε κανει ΜΟΝΟΝ το stroker kit...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 10:27:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά και γώ από την αρχή για τούρμπο έλεγα να πάω (από την άποψη ότι με λιγότερα χρήματα βγάζεισ περισσότερα και πιο αξιόπιστα άλογα...από ότι έχω ακούσει τουλάχιστον..) απλά μου είπατε μετά ότι είναι καλύτερα τα άλογα να βγαίνουν ατμοσφαιρικά...
Επεπλέον δεν έχω μπεί ποτέ μέσα σε αμάξι με τούρμπο οπότε δεν ξέρω πως συμπερ/ται αλλά εδώ ακούω ότι δεν θα μπορεί να μπαίνει στις στροφές με τίποτα....γιατί αυτό?Δηλαδή ένα ατμοσφαιρικό με 190ps μπαίνει άνετα και ένα τουρμπάτο στα ίδια ps με τίποτα?Γιατί έτσι?
Α!Και αυτό με το turbo lag που αργεί να σηκώσει πίεση η τουρμπίνα άμα είναι μεγάλη τι γίνετε??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 10:33:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα 190 άλογα τουρμπάτα, έρχοντε με περισσότερη ροπή απ΄ότι τα 190 ατμοσφαιρικα, οπότε σε προσθιοκίνητο, αν μιλάμε για την ίδια ακριβώς καρότσα είτε με ατμόσφαιρα είτε με τούρμπο, αυτό τα λέει όλα.
θέλει περισσότερη "προσπάθεια" (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) για να στήσεις το τουρμπάτο για αυτό που το θέλεις.... πίστα, βουνό, (θάλασσα πάρε κρις κραφ χαχαχαχ) κτλπ.
Τώρα αν το θέλεις μόνο πίστα είναι πιο εύκολα τα πράγματα (αν και εξαρτάται την πίστα, εγώ ως πίστα στην Ελλάδα θεωρώ μόνο την πίστα των Σερρών), και ακόμα ευκολότερα αν το θέλεις για ευθεία.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 16:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | vagos222 έγραψε: | λοιπόν...τελικά άκουσα μία ιδέα που είπε κάποιος εδώ σε κάποιο post..και έκανα ένα test drive 3 rallye... | Αμέ, ναι, τί ώρα τα έκανες? | ????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:00:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον....αφού κατασταλάξαμε στο ότι δεν συμφαίρει από καμία άποψη το ατμοσφαιρικό οπότε άκυρες οι μετατροπές για άλογα με ατμόσφαιρες...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ..
Αρχικά να φανταστώ ότι δεν συζητάμε καν για το αν θα μπουν σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες...(έλεγα κάτι σε wosner πιστόνια και scat μπιέλες...καλά δεν είναι???Άμα έχετε να προτείνετε κάτι καταλυλότερο πείτε το..)
Να φανταστώ ότι θα χρειαστεί και μία ροϊκή στο καπάκι???
Και μετά???Βλεπώ πως άλλοι βάζουν extra μπεκ+εγκεφαλακι για να ψεκάζει όταν πρέπει και άλλοι αλλάζουν όλα τα μπεκ με μεγαλύτερα...τι είναι καλύτερο και γιατί??
Επιπλέον τι τουρμπίνα βάζουμε??Κάποιος μου είπε πως οι 28αρες αν είναι ρουλεμανατες και ζορίζεις το αμάξι θέλουν κάθε 3-4 μήνες επισκευή..από την άλλη τα περισσότερα που βλέπω 28αρες ρουλεμανατες φοράνε...Οπότε ακούω προτάσεις για την τουρμπίνα....
Με το intercooler τι γίνετε???Τα πολύ μεγάλα που ψύχουν καλύτερα έχουν και περισσότερο lag???Άρα τι βάζουμε??
Γενικά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι παίζει με το τούρμπισμα του μοτερ γιατι δεν το κατέχω καθόλου..??
Ευχαριστώ προκαταβολικά και sorry για τα μεγάλα post και τις συνεχείς ερωτήσεις αλλά με ενδιαφέρει πραγματικά το θέμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stamatis_vts (σταματης) Φανατικό μέλος

 saxo '98
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: attiki
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 19:39:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"αξιοπιστία" με την "Απολυτη" εννοια της λέξης (= εργοστασιακου επιπεδου) σε 1600αρι μοτερ 106 με ~200ps ειτε ατμοσφαιρικα είτε τουρμπισια είτε νιτρατα δεν υπάρχει...
με υποκειμενικη εκτίμηση του όρου "αξιοπιστία" κάτι γίνεται και πάντα αν εισαι συγκρατημενος στην "ποσοτητα" και "συχνότητα" που "θα του πίνεις το αίμα..."
με οποιο τροπο και να επιλεξεις να φτασεις αυτη την ιπποδυναμη το αποτελεσμα (καθενα με τον τροπο του και με την "χάρη" του ) θα ειναι ακρως "πορωτικό" και "εθιστικο" γι αυτο και θελει συνεση για να μην γινει σαν ΚΤΜ δεκαετιας "Κυριακη βολτα, δευτερα μαστορα¨...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 20:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagos222 έγραψε: | ...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ.. |
Steve,αργησες...
Τελικα στυσιμο ή στησιμο;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 20:53:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
με υποκειμενικη εκτίμηση του όρου "αξιοπιστία" κάτι γίνεται και πάντα αν εισαι συγκρατημενος στην "ποσοτητα" και "συχνότητα" που "θα του πίνεις το αίμα..." |
Το ίδιο ισχύει και για τα εργοστασιακά "γρήγορα" μοντέλα εξάλλου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 21:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | vagos222 έγραψε: | ...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ.. |
Steve,αργησες...
Τελικα στυσιμο ή στησιμο;  |
με μαθηματικους ορους αν βαλουμε για οπου στ=χ τοτε εχουμε μια σωστη προταση 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|