PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - Σπάσιμο μπλοκ κινητήρα 307 1400 8ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 10:26:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποκλειστε και το ενδεχομενο νερο στη βενζινη..
Απο τη στιγμη που ηταν γεματο το ρεζερβουαρ,δεν υπαρχει καμια μα καμια περιπτωση να ρουφηξε η αντλια νερο αντι για βενζινη...εχουν αλλο ειδικο βαρος και δεν αναμειγνυονται.. Confused


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 11:00:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το πιο λογικο ειναι για μενα ειναι να μην υπηρχε σωστη λιπανση(ειτε απο καποια βλαβη στο συστημα λιπανσεως ειτε απο διαροη απο φιλτρο/ταπα καρτερ) οποτε και στις συνεχομενες 4.000 (ισως και παραπανω) στροφες στην εθνικη δεν γινοταν σωστη λιπανση ,κολησε το πιστονι,κοπηκε η μπιελα και Μπαμ.για να μαζευτηκε τοσο νερο στον κυλινδρο χωρις να το παρει καν χαμπαρι και να μην αναψει και το check engine αποκλειεται...εδω εγω εβαλα κακη βενζινη ,εκανε σαν τρακτερ και με την μια αναψε check ...
Twisted evil

επισης
Αποκλειεται να ηταν πολυ φτωχο το μιγμα λογο προβληματικων/βουλωμενων μπεκ,βουλωμενου φιλτρου ή και προβληματικη αντλια?οποτε και να δημιουργηθηκαν συνθηκες υψηλης θερμοκρασιας στον θαλαμο και να κολησε...


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης


Έχει επεξεργασθεί από τον/την reselie στις Παρ 29 Ιαν 2010, 11:05:00, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 11:04:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι να πω ρε παιδια, εχουμε δωσει ολες τις πιθανες εκδοχες αλλα κατι εμενα δε στεκει, κατι δε μας εχει πει (π.χ θορυβο, κανενα λαμπακι, καπνο κοκ).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vamvakoolas έγραψε:
τι να πω ρε παιδια, εχουμε δωσει ολες τις πιθανες εκδοχες αλλα κατι εμενα δε στεκει, κατι δε μας εχει πει (π.χ θορυβο, κανενα λαμπακι, καπνο κοκ).


Θόρυβο δεν παρατήρησα... είχα μεν ραδιόφωνο αλλά όχι πολύ δυνατά για να ακούω το GPS. Βέβαια δεν έχω και το αυτί μηχανικού, αλλά το οδηγώ αρκετά για να θεωρήσω ότι τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια δεν άκουσα κάτι διαφορετικό ή παράξενο πριν από το "μπαμ"... Μετά το "μπαμ" αμέσως γέμισε από παντού μα παντού άσπρους καπνούς, δηλαδή και από τον καθρέπτη που κοίταξα να δω τι γίνεται πίσω για να το πάω δεξια μόνον καπνούς έβλεπα. Επίσης όταν σταμάτησα και βγήκα έξω, όταν έπιασα τόσο την πόρτα όσο και το πορτ παγκαζ, ήταν όλο το αμάξι πασαλλειμένο με ένα υγρό που μου έμοιαζε για λάδι, αλλά όταν το συζήτησα, επειδή έτεινε να έχει χρώμα προς το καφέ μου είπαν φίλοι ότι μάλλλον ήταν υγρό ψυγείου.

Επίσης τα λίγα λεπτά μετά το "μπαμ" που μου πήρε για να το πάω στα δεξια στη βοηθητική λωρίδα και να το σταματήσω (δεν λειτουργούσε το γκάζι, αλλά λειτουργούσαν τα φρένα) άκουγα έναν περίεργο συνεχές θόρυβο, σαν να πατούσα κάτι... και έτσι νόμιζα στη αρχή πως είχε σκάσει λάστιχο... Μετά κατάλαβα πώς ήταν θραύσματα από το μπλοκ. Ένα μικρο τέτοιο βρήκα και καρφωμένο πάνω στο ψυγείο.

Λαμπάκι επίσης δεν είδα. Το να μην μου ξέφυγε κάτι σίγουρα θα είναι χαζό να το ισχυριστώ. Απλά, επειδή είχα το GPS το οποίο κάθε λίγο και λιγάκι με προειδοποιούσε για ζώνες με κάμερες ασφαλείας (ελέγχου ταχύτητας), είχα συνέχεια το νου μου να μην ξεπεράσω το όριο... οπότε και κοίταζα το καντραν. Σίγουρα δεν το κοίταζα όόόόόλη την ώρα, αλλά δεν περνούσαν και πολλά λεπτά (φαντάζομαι) που να μην το κοίταζα.

Επίσης από ότι έχω καταλάβει ώς τώρα για το 307 όταν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα σε προειδοποιεί και με ένδειξη και θόρυβο στην οθονούλα του υπολογιστή ταξιδίου. Δεν ξέρω βέβαια αν για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις που αναφέρατε είναι προγραμματισμένο να σε προειδοποιεί, αλλά τελος πάντων κάτι τέτοιο δεν έγινε.

Οπότε με βάση αυτά τα δύο στοιχεία, ένδειξη-λαμπάκι στο καντράν δεν άναψε, εκτός εάν άναψε λίγα δευτερόλεπτα πριν το "μπαμ" οπότε και δεν πρόλαβα να το δω... αυτό όμως σίγουρα δεν μπορώ να το ξέρω. Τη στιγμή που έγινε το "μπαμ" και βγαίναν τόσοι καπνοί, σίγουρα κοίταξα και το καντράν, δεν θυμάμαι να είδα λαμπάκι, αλλά απ'την άλλη συνέβαινε εκείνη τη στιγμή κάτι πρωτόγνωρο και εντελώς ασυνήθιστο για μένα οπότε αφήνω μια ελάχιστη πιθανότητα να ήταν αναμμένο και λόγω της έντασης της στιγμής να μην μπόρεσα να το αντιληφθώ.

Όπως και να χει δεν οδηγούσα απ'τη δουλειά-σπίτι για να είμαι έστω και λίγο αφηρημένη διότι ξέρω τον δρόμο απ'έξω. Ήμουν ιδιαίτερα προσεκτική (και στην αρχή της διαδρομής - οπότε ξεκούραστη) συνεπώς πραγματικά δεν θεωρώ ότι άναψε λαμπάκι από πριν εκτός έαν έχω πέσει στην περίπτωση του να άναψε λίγο πριν και λόγω της έντασης να μην το είδα όσο προσπαθούσα να πάω δεξιά. Τότε ναι, αν και είναι μικρή η πιθανότητα, σίγουρα είναι κάτι που δεν μπορώ να το αποκλείσω.

Θυμάμαι πολύ καλά πως είδα αναμμένο το λαμπάκι με τα λάδια αφού είχα σταματήσει το όχημα στη βοηθητική λωρίδα. Αλλά ξαναλέω πως όταν βγήκα έξω (που μου πήρε λίγη ώρα, αφού πέρναγαν συνέχεια νταλίκες δίπλα μου οπότε και δεν μπορούσα να ανοίξω) και άρχισα να κοιτάω το αμάξι περιμετρικά, από μπροστά και κάτω έτρεχε ποτάμι... οπότε λογικό να ανάψει λαμπάκι...

Αυτά είναι αυτά που θυμάμαι. Και σίγουρα δεν έχω κάτι να κρύψω - τουλάχιστον εν γνώση μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 16:17:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eρωτηση :΅Ποση ωρα χρειαζεται απο την στιγμη που για καποιο λογο σταματαει εντελως η παροχη λιπανσης στους κυλινδρους με 4000 στρ/λ μεχρι την στιγμη που θα κολησει...?


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 18:08:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουτε καν 5λεπτο,για να μην πω 3λεπτο... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 19:48:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie έγραψε:
Eρωτηση :΅Ποση ωρα χρειαζεται απο την στιγμη που για καποιο λογο σταματαει εντελως η παροχη λιπανσης στους κυλινδρους με 4000 στρ/λ μεχρι την στιγμη που θα κολησει...?



Analoga ta xaraktiristika "oriakis lipansis" pou diathetei to lipantiko pou xrisimopoieis,
tis strofes tou kinitira kai kyrios to fortio
Synithos ola ta moter einai ftiagmena na antexoun 90 sec me full fortia
apo ti stigmi diakopis lipansis mexri tin ora pou tha arxizoun ta proin leykometala na gyrnane mazi me to strofaloforo i kapoio apo ta emvola na vgei ekso...
Kai ayto oste na sou dosei ligo xrono gia kapoia antidrasi otan eisai sto dromo... (theoritika panta)
Pantos re paidia apo oti diavazo,
to thyma tis olis istorias einai o (i) idioktitis tou aytokinitou
den ekane TIPOTA lathos
isa isa pigaine by the book
kai to moter espase...
ayto ofeiletai sigoura stin elleipsi lipansis...
an itan i antlia tha eixe lampaki xamilis pieseos...
ayto pou epathe itan na ksepiasei i antlia ladiou
gia na ksepiasei 2 logoi yparxoun
i den sfiksane kala to filtro ladiou
i valane lathos typou lipantikou me arketa mikrotero iksodes
to opoio to moter to katanalose, ksepiase i antlia ladiou
emeine apo lipansi kai espase to moter.
se ayto pou leo eimai 95% sigouros mias kai den mporo na do apo konta to moter esto kai spasmeno.
Krima pantos... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tadvi1 (TADVII)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 20 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιαν 2010, 16:11:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
reselie έγραψε:
Eρωτηση :΅Ποση ωρα χρειαζεται απο την στιγμη που για καποιο λογο σταματαει εντελως η παροχη λιπανσης στους κυλινδρους με 4000 στρ/λ μεχρι την στιγμη που θα κολησει...?



Analoga ta xaraktiristika "oriakis lipansis" pou diathetei to lipantiko pou xrisimopoieis,
tis strofes tou kinitira kai kyrios to fortio
Synithos ola ta moter einai ftiagmena na antexoun 90 sec me full fortia
apo ti stigmi diakopis lipansis mexri tin ora pou tha arxizoun ta proin leykometala na gyrnane mazi me to strofaloforo i kapoio apo ta emvola na vgei ekso...
Kai ayto oste na sou dosei ligo xrono gia kapoia antidrasi otan eisai sto dromo... (theoritika panta)
Pantos re paidia apo oti diavazo,
to thyma tis olis istorias einai o (i) idioktitis tou aytokinitou
den ekane TIPOTA lathos
isa isa pigaine by the book
kai to moter espase...
ayto ofeiletai sigoura stin elleipsi lipansis...
an itan i antlia tha eixe lampaki xamilis pieseos...
ayto pou epathe itan na ksepiasei i antlia ladiou
gia na ksepiasei 2 logoi yparxoun
i den sfiksane kala to filtro ladiou
i valane lathos typou lipantikou me arketa mikrotero iksodes
to opoio to moter to katanalose, ksepiase i antlia ladiou
emeine apo lipansi kai espase to moter.
se ayto pou leo eimai 95% sigouros mias kai den mporo na do apo konta to moter esto kai spasmeno.
Krima pantos... Confused


Επειδή γράφεις ότι δεν έσφιξαν το φίλτρο ή δεν έβαλαν "καλό" λάδι...
Το μοτέρ έσπασε, δεν κόλλησε. Μπορείς να εξηγήσεις σε παρακαλώ με ποιό τρόπο κόβεται μια μπιέλα στα δύο λόγω κακής λίπανσης ? Τα μηχανικά και θερμικά φορτία που αναπτύσσονται καθώς ο κινητήρας περιστρέφεται χωρίς λάδι (ή με λάθος λαδι) με ποιό τρόπο κόβουν μια μπιέλα ? Με ποιό τρόπο μια αλλαγή λαδόφιλτρου σε συνεργείο κόβει στα δύο μια μπιέλα ?

Επίσης, σκέφτηκε κανείς την (όχι σπάνια περίπτωση) να κόλλησε το μπεκ και να "κατούρησε" κάνοντας υδραυλική πίεση ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιαν 2010, 16:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να κολλησε μπεκ και να "κατουρησε" τοσο ωστε να σπασει απο υδραυλικη,θα πρεπει να ηταν κολλημενο για 5 χιλιομετρα καθως τοσος χρονος χρειαζεται για να πλημμυρισει με καυσιμο ενας κυλινδρος ωστε να γινει τετοια ζημεια.
Ασε που με τα σκασιματα που θα εκανε,θα ειχε σταματησει ηδη η κοπελα μιας και οχι μονον θα αναβε check engine αλλα θα ειχε και πολυ πιο εντονα συμπτωματα.

Οσο για το σπασιμο,κανενα μοτερ δεν σπαει ετσι ξεκαρφωτα,ολα ξεκινανε απο την λιπανση πρωτα.

Ο λογος για τον οποιον κοβεται η μπιελα,ειναι πολυ απλος...Και εσενα αμα σε τραβηξουν απο τον αγκωνα και το σωμα και σε τεντωσουν,ο ομως σου θα βγει,δεν θα κοπει η παλαμη σου.
Ο πυρος του πιστονιου ειναι πολυ χοντρος για να κοπει και απο την πλευρα του στροφαλου η σχεδιαση της PSA προσφερει πολυ καλη αντοχη οποτε αναποφευκτα το σημειο στο οποιο θα "πονεσει" η μπιελα,ειναι στο κεντρο της μιας και ειναι το πιο αδυνατο της σημειο.
Ειδες ποτε καμια τραμπαλα να σπαζει στην ακρη της ή στην μεση; Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιαν 2010, 17:24:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αμα σφιξει απο κουζινετα πως δεν θα κοψει μπιελα ρε; Confused

Δεν πηγαινε ρελαντι,ταξιδι στην εθνικη πηγαινε η γυναικα... Sad

Γι αυτό είπα αν συνέχισε να δουλεύει αφού έχασε τα λάδια αλλα δεν έγινε κάτι τέτοιο νομίζω οπότε απο έλειψη λαδιού δν είναι...εκτός αν πήγαινε σε απανωτές φουρκέτες με τέρμα τα γκάζια πράγμα που αποκλειω Laughing Δεν νομίζω οτι υπάρχουν πολλές αιτίες γι αυτό που συνεβει...ακόμα και απο φλάτζα μπορει να πέρασαν νερά στν κύλινδρο...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Για να κολλησε μπεκ και να "κατουρησε" τοσο ωστε να σπασει απο υδραυλικη,θα πρεπει να ηταν κολλημενο για 5 χιλιομετρα καθως τοσος χρονος χρειαζεται για να πλημμυρισει με καυσιμο ενας κυλινδρος ωστε να γινει τετοια ζημεια.
Ασε που με τα σκασιματα που θα εκανε,θα ειχε σταματησει ηδη η κοπελα μιας και οχι μονον θα αναβε check engine αλλα θα ειχε και πολυ πιο εντονα συμπτωματα.

Οσο για το σπασιμο,κανενα μοτερ δεν σπαει ετσι ξεκαρφωτα,ολα ξεκινανε απο την λιπανση πρωτα.

Ο λογος για τον οποιον κοβεται η μπιελα,ειναι πολυ απλος...Και εσενα αμα σε τραβηξουν απο τον αγκωνα και το σωμα και σε τεντωσουν,ο ομως σου θα βγει,δεν θα κοπει η παλαμη σου.
Ο πυρος του πιστονιου ειναι πολυ χοντρος για να κοπει και απο την πλευρα του στροφαλου η σχεδιαση της PSA προσφερει πολυ καλη αντοχη οποτε αναποφευκτα το σημειο στο οποιο θα "πονεσει" η μπιελα,ειναι στο κεντρο της μιας και ειναι το πιο αδυνατο της σημειο.
Ειδες ποτε καμια τραμπαλα να σπαζει στην ακρη της ή στην μεση; Wink



+1 Wink

Me kalypse pliros o Stellaras,
epiprothetos...
Apo ti stigmi pou xaneis ti lipansi einai thema sec. pote tha kolisei to emvolo,
opote apo tin ora pou kolaei kai exei tin tasi na ginei "ena" me to xitonio
alla taytoxrona exeis kaysi kai "energo diadromi" apo kapoion allo kylindro, tote ti perimeneis na ginei?
An einai stin kathodo tha kopsei tin mpiela
an einai stin anodo tha vgei apo to plai.(sinithos ginetai to proto)
eite i mia periptosi eite i alli ofeiletai se elleipsi lipansis Wink

Den vlepo to "giati" to sizitame parapera
tha allaksei kati?
i kopela (an katalava kala kai sygxoreiste me please an kano lathos)
epathe mia zimia pou tha tin episkevasi moni tis.
tora emeis me to na kanoume kideia me ksena kolliva den nomizo na ti voithame se kati...
Poio xrisimo eina an kapoios gnorizei tin agora na tis pei pou tha vrei ena moter se kali timi kai kapoion aksiopisto mixaniko na to topothetisei kai ola ta alla einai leptomeries...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 15:52:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Den vlepo to "giati" to sizitame parapera
tha allaksei kati?
i kopela (an katalava kala kai sygxoreiste me please an kano lathos)
epathe mia zimia pou tha tin episkevasi moni tis.
tora emeis me to na kanoume kideia me ksena kolliva den nomizo na ti voithame se kati...
Poio xrisimo eina an kapoios gnorizei tin agora na tis pei pou tha vrei ena moter se kali timi kai kapoion aksiopisto mixaniko na to topothetisei kai ola ta alla einai leptomeries...


όντως είμαι αναγκασμένη αυτή τη στιγμή να επισκευάσω τη βλάβη μόνη μου, αφού δεν υπάρχει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη. Ωστόσο, όλα αυτά που διαβάζω είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και βέβαια με βοηθάνε, γιατί με ενδιαφέρει πολύ το θέμα στη ρίζα του, και όχι μόνο στην επιφάνεια. Οπότε όποιος έχει κάτι να προσθέσει, εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να το διαβάσω.

Το δεύτερο που αναφέρεις είναι εξίσου χρήσιμο, σε ευχαριστώ που το σκέφτηκες και μάλιστα ετοιμαζόμουν ήδη να στείλω σχετικό ποστ. Δηλαδή όποιος ξέρει κάποιο καλό μοτέρ σε καλή τιμή (μηχανικό μάλλον έχω βρεί ήδη), please ας μου στείλει ένα πμ ή email. Είμαι στο ψάξιμο αυτή τη στιγμή για μοτέρ και είναι το μόνο σημείο καθυστέρησης τώρα πια, εφόσον το αμάξι επιτέλους ήρθε(!!!!).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 18:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ego dystixos den exo gnoseis sxetika apo tin agora stin ellada,
kathos ton perisotero kairo eimai sto eksoteriko,
(gia ayto kai ta greekenglish)

Paidia san ton "pughel" mporoun na se voithisoun
an den varietai mporei na sou vrei mexri kai trixromi karfitsa
alla an varietai na psaksei... (vlepe organakia pou thelo gia to diko mou... Evil tha perimeneis me tous mines...)

Apo servis tora prepei na gnorizeis kati...
stin ellada (kai oxi mono dystixos)
i pleionotita (giati eytixos yparxoun kai eksaireseis)
o kathe tyxarpastos "apofoitos" tou trexa gyreve
aytovaftizetai "mixanikos" kai ta teleytaia xronia einai tis modas na legontai kai "veltiotes"

Confused Very happy Very happy Very happy Very happy




Akougomai ligo kakos,
alla pistepse me elaxistotatous (apo osous) exo gnorisei einai pragmatikoi mixanikoi...
kai epeidi exeis mia sovari douleia na kaneis prosekse min peseis thyma
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 18:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
...

Paidia san ton "pughel" mporoun na se voithisoun
an den varietai mporei na sou vrei mexri kai trixromi karfitsa
alla an varietai na psaksei... (vlepe organakia pou thelo gia to diko mou... Evil tha perimeneis me tous mines...)...

Θανασης Χολιδης ειπαμε; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 19:15:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Very happy Very happy Very happy Very happy


nai re Very happy


giati mexri na kouniseis (manouvrareis) ton popo sou
ego exo xasei kai ta teleytaia mallia pou mou exoune meinei... Very happy
(sorry gia to of topic paidia)


Vres tora ena kalo moteraki na valei i kopela sto amaksi tis...

asxeto alla
einai symvata ta ilektrika oste na foresei to 16v moter?

eixa odigisei ena noikiariko 307 1.4 16v
kai mporo na po oti itan arketa eyxaristo
an den exeis apaitiseis san tis dikes mas einai mia timia epilogi...
kai den einai anagki na anevaei sta 1.6
ti les?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 21:26:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν λεω γιατι ακομα δεν εχει διευκρινιστει αν μιλαμε για 1400αρι 8v ή 16v... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 23:45:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1400
8V
του 2001 ( το πρώτο που βγήκε)
75 άλογα
τελική ταχύτητα 173

Αυτά ξέρω!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Φεβ 2010, 00:29:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KAXFM έγραψε:
τελική ταχύτητα 173


Very happy Very happy Very happy
Αυτό ήταν περιττό !!
Very happy Very happy Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Φεβ 2010, 00:34:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μοτερ των 300Ε,500-600Ε μαζι με την τοποθετηση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Φεβ 2010, 11:02:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σουπερ τιμες απο Στελιο ( αν μου τεζαρε θα αγοραζα απο εκει)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2907s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on