PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - Σπάσιμο μπλοκ κινητήρα 307 1400 8ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάθε πότε άλλαζες λάδια; Χρόνο και χλμ. Τι λάδια; Τύπο και ιξώδες. Wink

Το ρεζερβουάρ λογικά είναι άθικτο, δείτε και την αντλία σε τι κατάσταση ειναι εμφανισιακά, ή αδειάστε το με σιφόνι, δεν χρειάζεται να κατέβει.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 16:09:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το έκανα service κάθε χρόνο στην LION. Όπως μου είχαν πει, έπρεπε να το κάνω service ή κάθε χρόνο ή σε συγκεκριμένα χλμ. Επειδή όμως ποτέ δεν έφτανα αυτόν τον αριθμό χλμ το έκανα service κάθε χρόνο. (Τον χρόνο έκανα περίπου 5-6.000χλμ)

Από ότι ξέρω στα service κάναν ένα μεγάλο και ένα μικρό εναλλάξ. Αλλά νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρη, θα πρέπει να κοιτάξω τις αποδείξεις που έχω) ότι σε κάθε service, δηλαδή κάθε χρόνο, γινόταν αλλαγή λαδιών. Τώρα τι τύπο λαδιών και περαιτέρω λεπτομέρεις, συγνώμη είμαι άσχετη δεν ξέρω και δεν το ρώτησα ποτέ. Γι' αυτό το πήγαινα σε αντιπροσωπεία για να χω το κεφάλι μου ήσυχο ότι όλα γίνονται όπως πρέπει. Στα service γενικά έκανα ότι μου έλεγαν..!

Ναι το ρεζερβουάρ το έχω υπόψιν μου, και με μηχανικό που μίλησα θα ελέγξουμε τη βενζίνη που είναι μέσα.

Αντλία? Εννοείς αντλία βενζίνης? Αν ναι, αυτή με άφησε στην εθνική οδό Λαμίας - Αθήνα (στον γυρισμό) πέρσι το Πάσχα. (ευτυχώς ήταν στο τέλος των διακοπών!!!) και το αμάξι πήγε με οδική βοήθεια στη LION όπου και μου βάλαν καινούργια.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σου!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 16:29:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έμεινες από αντλία δλδ ε; Χμμμμ...

Τεσπα, γενικα μικρες διαδρομες χωρις ζεσταμα ειναι θανατος για ενα μοτερ απο πολλους λογους.

Τα λαδια δεν ζεσταινονται ποτε, δουλεύεις πάντα με παχύρευστο λιπαντικό. Οι βενζίνες από το πλουσιο μείγμα μαζεύονται και αλλοιώνουν την σύσταση του λιπαντικού, ενώ οι υδρατμοί δεν εξατμίζονται ποτέ και το αλλοιώνουν ακόμα περισσότερο.

Γιαυτό και για τέτοιες συνθήκες συστήνεται αλλαγή του λιπαντικού κάθε εξάμηνο, ή τουλάχιστον ένα λιπαντικό με ισχυρά απορρυπαντικά και αντιοξειδωτικά (μεγάλο TBN). Και πάλι βέβαια...

Τωρα αν ειχες και παλιοτερο πρόβλημα λόγω νερωμένης βενζίνης παλιότερα.... Μπουμ.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 16:43:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή η αντλία κάηκε από νερωμένη βενζίνη? Από μία φορά (δηλαδή από ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο?) ή από χρόνια νοθευμένη βενζίνη?Και πως μπορώ να ελέγχω την βενζίνη που βάζω κάθε φορά?

Άλλο το λιπαντικό και άλλο τα λάδια? (sorry όπως προείπα δεν ξέρω και πολλά..) Λιπαντικό κάθε πότε αλλάζουν? Γίνεται αυτόματα στα service ή πρέπει να το ζητήσεις?

Πάντως δεν παρέλειψα κάποιον έλεγχο που να μου είχαν πει..

Πιάνοντας την περίπτωση των μικρών διαδομών, πρέπει να αφήνω το αμάξι να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω? Πόση ώρα? Αυτό θυμάμαι το κάναν πριν 20 χρόνια στα αμάξια... Ισχύει ακόμα? Λαμβάνοντας υπόψιν την περίπτωση να είναι μεν μικρή η διαδρομή και σε δρόμο πόλης (~15-20 λεπτά) αλλά μέχρι το τέλος ο δείκτης θερμοκρασίας να έχει φτάσει στην μέση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 16:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αντλία συνήθως θα την ακούσει προσθετικά... Δηλαδή αν συχνάζεις σε ένα πρατήριο το οποίο έχει βενζίνη με εξωτερικούς ρυπαντές (νερό, λάσπη κλπ κλπ) η ζημιά θα γίνει αθροιστικά. Τώρα αν σου βάλει καθαρό νεράκι αντί για βενζίνη δεν πρόκειται να καταφέρεις να κάνεις ούτε ένα χιλιόμετρο. Έτσι την έπαθε γνωστός με Α3 και έμεινε 100 μέτρα μετά το βενζινάδικο με την μπιέλα του σε σχήμα μπανάνας. Από τις βροχές είχε πάρει νερά η δεξαμενή του βενζινά και έγινε ό,τι έγινε. Ευτυχώς ο βενζινάς του κάλυψε την ζημιά (πολλά λεφτά) γιατί δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς.
Κάτι που επίσης κάνει κακό στην αντλία είναι να αφήνεις πολλές φορές να ανάψει το λαμπάκι πριν βάλεις βενζίνη. Αυτό διότι κανονικά το σώμα της αντλίας είναι εμβαπτισμένο μέσα σε αυτήν και η βενζίνη λειτουργεί ως ψυκτικό μέσο. Όταν πέφτει η στάθμη και η αντλία λειτουργεί, ανεβάζει αρκετά θερμοκρασία...

Όχι όχι, λιπαντικό=λάδι.

Απλά φαντάζομαι στην αντιπροσωπεία θα σου βάζαν λογικά κάποιο 10-40 ημισυνθετικό, το οποίο όταν είναι κρύο είναι αρκετά παχύ. Γενικά, λειτουργία του κινητήρα ενώ αυτός δεν έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας προκαλεί φθορές.

Το να κάθεσαι να περιμένεις στο αμάξι μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι δεν γίνεται... Για να ζεσταθούν τα λάδια (όχι το νερό) χρειάζεται αρκετή ώρα σε κανονικές στροφές λειτουργίας, στο ρελαντί τον χειμώνα αυτό αργεί πολύ.

Οπότε βάζοντας μπρος περιμένεις 1-2 λεπτά να σταθεροποιηθεί το ρελαντί και να κυκλοφορήσουν λίγο τα λάδια (ας πούμε μέχρι να τακτοποιηθείς, να βάλεις ζώνη, ραδιόφωνο κλπ) και ξεκινάς οδηγώντας ομαλά και δουλεύοντας στις χαμηλομεσαίες στροφές, ήτοι μέχρι 2,5-3k. Αν ανεβάζεις και άλλο, υπάρχει περίπτωση να ανοιξει η βαλβίδα ανακούφισης του κυκλώματος λαδιού (γιατί παχύρρευστο λάδι=μεγαλύτερη πίεση ασχέτως πραγματικής ροής) και να μείνει κάποιο σημείο του μοτέρ αλίπαντο.

Την κατάσταση διευκολύνει η χρήση ενός λεπτόρρευστου λιπαντικού με δείκτη 5-30 πχ ή και 0-30 αν μένεις σε περιοχή με πάρα πολύ κρύο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 17:12:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστα το παει ο Στελιος εκτος αν:

Αν το αμαξι επαιρνε νερο απο βενζινη σιγουρα δε θα εσπαγε μοτερ (εδω σε νοθευμενη με μεγαλο ποσοστο και δεν εσπασε). Πρεπει να πηρε καθαρο νερο και σε καποια καλη ποσοτητα ειτε απο βενζινά ειτε απο αλλο τροπο Confused Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 17:28:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βενζίνη φούλαρα πριν ξεκινήσω από Πειραιά σε bp που όταν ρώτησα μετά το συμβάν Πειραιώτες μου είπαν ότι είναι εντάξει βενζινάδικο. Έφτασα Πατρα μια χαρά και ξαναφούλαρα προοληπτικά (20 ευρώ, οπότε και πάλι το μεγαλύτερο ποσοστό ήταν από την bp στον Πειραιά) σε μια Shell που είναι μετά το φανάρι που στρίβεις για την ταχεία προς λιμάνι, δεξιά. Για αυτό το βενζινάδικο δεν έχω ενημέρωση για την ποιότητά του. Ωστόσο μετά πήγα μια βόλτα κέντρο Πάτρα, μπήκα στο πλοίο, βγήκα Ανγκώνα και έκανα 100χλμ βόρεια όταν παρουσιάστηκε ότι παρουσιάστηκε ξαφνικά και ακαριαία. Οπότε από ότι έχω αρχίσει να καταλαβαίνω δύσκολο να μου έβαλε καθαρό νεράκι ο τελευταίος βενζινάς (ή κανω λάθος?).

Άλλος τρόπος να πάρει νερά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 17:30:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα δεν επεσες σε "ταφρο" που ξεπερνουσε τα 10-15cm σε βαθος,μαλλον απιθανο να ειναι απο νερα στο μοτερ... NodNo
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 10:39:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατα τυχη (κωλοφαρδια) ετυχε να ειχα προβλημα εκει στη shell με ενα fiat..(προβλημα με ντεποζιτο βενζινης)

να σου πω την αληθεια μου φανηκε ψιλομουφα η βενζινη (γιατι επεσε κατω μεγαλη ποσοστητα) ομως επειδη εβαλα στο αμαξι, αυτο δεν ειχε καποιο θεμα. Καποιος πατρινος/η μπορει να σου πει περισσοτερα. Και παλι ομως θα πρεπει να σου εβαλε σχεδον νερο αντι για βενζινη. Αλλη περιπτωση ειναι μην εγινε καμια στραβη στο πλοιο ή δολιοφθορα μιας και οπως μας λες δεν επεσες σε κανενα λακο με νερο ή κατι παρομοιο... Scratch


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KAXFM (Eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)

Ένταξη: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 15:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε λάκο με νερό σίγουρα δεν έπεσα...

Αυτό με το πλοίο το αναρωτήθηκα κι εγώ.. αλλά τι μπορεί να μου κάνανε και να μου το παρουσίασε μετά από σχεδον 1 ώρα? Εξ' άλλου τα γκαράζ του πλοίου είναι κλειστά κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Που σημαίνει ότι δεν μπορεί ο καθένας να κατεβαίνει και να πειράζει αμάξια. Άντε να μπορεί κάποιος εξουσιοδοτημένος υπάλληλος. Αλλά και πάλι τι να μου κάνανε...??? Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 16:27:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KAXFM έγραψε:
σε μια Shell που είναι μετά το φανάρι που στρίβεις για την ταχεία προς λιμάνι, δεξιά. Για αυτό το βενζινάδικο δεν έχω ενημέρωση για την ποιότητά του.


Επειδή τυχαίνει να ξέρω και τον ιδιοκτήτη του βενζινάδικου αλλά και κάποια άτομα που δουλεύουν εκεί (χώρις να τίθεται θέμα διαφήμισης) είναι πεντακάθαρο!!!! Wink
Και εγώ εκεί βάζω βενζίνη (αλλά μόνο v-power) Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 18:24:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδακια για να δημιουργηθει υδραυλικη πιεση από νερο μεσα στο μοτερ θελει πολυυυ νερό οχι μερικες "σταγόνες"
με τόσο νερο δεν θα δουλευε καν το αμαξι...


αν θεωρησουμε οτι το σεναριο να εφυγε το αμαξι απο το συνεργειο χωρις λάδια ή με οχι επαρκη ποσότητα λαδιών (πραγμα που το θεωρω απίθανο, ασε που εν πάση περιπτωση θα αναβε το σχετικο λαμπάκι αμεσως εκτός και αν επεσε σε διαβολικη συμπτωση να ειναι κι αυτό καμμενο) δεν υφίσταται...
...τοτε υπάρχει περίπτωση να χαλασε εν κινηση η τρόμπα του λαδιου και να σταματησε να λιπαίνεται ο κινητήρας?

ή επίσης υπάρχει περίπτωση πχ να ξεβιδωσε η βιδα/ταπα του λαδιου στο καρτερ (από χαλαρο σφιξιμο της) ή να ξεβιδωσε το φιλτρο λαδιου (επίσης από χαλαρο σφιξιμό του - μου εχει τυχει στο νισσαν 2 φορες αυτό απο διαφορετικα συνεργεία...) και να εμεινε απο λάδια εν κινηση?

προφανως και παλι θα αναβε το σχετικο λαμπακι και ενδειξη στην οθονη αλλα λεμε στην διαβολικη περιπτωση να εχει χαλασει/κολλησει/υπολειτουργει το εν λόγω προειδοποιητικο συστημα...

ή ακόμα και να εμενε απο λάδια δεν θα εσπαγε η μπιελα αλλα απλα θα "κολλαγε" το εμβολο μεσα στον κυλινδρο?


υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 18:35:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

...τοτε υπάρχει περίπτωση να χαλασε εν κινηση η τρόμπα του λαδιου και να σταματησε να λιπαίνεται ο κινητήρας?

Η αντλια δουλευει με καδενα οποτε θα επρεπε να κοπει η καδενα,πραγμα που θα αναβε αμεσως το λαμπακι του λαδιου.

MEMsound έγραψε:
ή ακόμα και να εμενε απο λάδια δεν θα εσπαγε η μπιελα αλλα απλα θα "κολλαγε" το εμβολο μεσα στον κυλινδρο?

Μπα,απιθανο,ο εφελκυσμος της μπιελας ειναι τοσο μεγαλος που οταν κολλησει το πιστονι,κοβεται σχεδον αμεσως.
Ετσι και αλλιως η μπιελα κοβεται γιατι σφηνωνει το πιστονι στον κυλινδρο,οχι γιατι στραβωσε το στελεχος της.

MEMsound έγραψε:
υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε

+10 Wink
Απο οσο ξερω διαβαζει και ο Νικος Φ. απο το υποκαταστημα Θεσ/νικης,απλα δεν γραφει. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sonermgb (Αρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6xs 2007 facelift

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 350
Τόπος: αθηνα.χαλανδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 18:47:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε


Oντως πολυ ωραιο το ποστ του......προς τιμη του....... αν και με αυτο δεν μαλακωνει τις αμφιβολιες πολλων





Χαμογέλα ρε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 19:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:

...τοτε υπάρχει περίπτωση να χαλασε εν κινηση η τρόμπα του λαδιου και να σταματησε να λιπαίνεται ο κινητήρας?

Η αντλια δουλευει με καδενα οποτε θα επρεπε να κοπει η καδενα,πραγμα που θα αναβε αμεσως το λαμπακι του λαδιου.

γι αυτο λεω
αν ειχε καει/χαλασει το αντιστοιχο λαμπακι/συστημα ειδοποίησης

Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:
ή ακόμα και να εμενε απο λάδια δεν θα εσπαγε η μπιελα αλλα απλα θα "κολλαγε" το εμβολο μεσα στον κυλινδρο?

Μπα,απιθανο,ο εφελκυσμος της μπιελας ειναι τοσο μεγαλος που οταν κολλησει το πιστονι,κοβεται σχεδον αμεσως.
Ετσι και αλλιως η μπιελα κοβεται γιατι σφηνωνει το πιστονι στον κυλινδρο,οχι γιατι στραβωσε το στελεχος της.

αρα (αν καταλαβα καλα)
αν κολλησει το εμβολο μεσα στο κυλινδρο
σπάει η μπιελα?
η σπάει το κάτω μέρος του εμβόλου?
και οπως και να 'χει...
οτι κι απ τα δυο αν σπασει (ειτε η μπιελα ειτε το κατω μερος του εμβόλου) η ελευθερα κινουμενη ακρη της μπιελας προφανώς κάπου θα "σφηνώσει" και θα κάνει τρυπα στο μπλοκ.
σωστα?

Αρα μηπως θα επρεπε να κοιταχτει και το συστημα/κυκλωμα λιπανσης κλπ?


Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:
υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε

+10 Wink
Απο οσο ξερω διαβαζει και ο Νικος Φ. απο το υποκαταστημα Θεσ/νικης,απλα δεν γραφει. Very happy

ακρως ενδιαφερον Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 19:42:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικα το να σπασει πιστονι απο την κατω του πλευρα ειναι ζημια που παρα πολυ σπανια θα συναντησεις.
Σχεδον οσο αντεχει το πιστονι σε θλιπτικα φορτια,αλλο τοσο αντεχει και στον εφελκυσμο.
Αυτο που κοβεται ειναι η μπιελα με αποτελεσμα το κομματι που μενει δεμενο πανω στον στροφαλο να "αλεθει" το μπλοκ.

Σε αλλες κατασκευες,πχ Renault που οι μπιελες εχουν αλλη σχεδιαση,συνηθως κοβονται στο σημειο που ειναι οι βιδες που τις κρατανε σφιγμενες πανω στον στροφαλο.
Γενικα η PSA εχει ενα εξυπνο συστημα οπου η μπιελοβιδες ασφαλιζουν το κατω μερος της μπιελας και με ενα κοντρα παξιμαδι,αντι για σκετο σπειρωμα στο στελεχος της μπιελας. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 19:45:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρα το σεναριο απο ελλειπη (για οποιοδηποτε λογο) λιπανση να κολλησε και να εσπασε ειναι πιθανό.
σωστα?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 21:26:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν αναφερομαστε αποκλειστικα στο πιστονι,οχι,ειναι δυσκολο,αν αναφερομαστε στο συνολο μπιελας/στροφαλου,ναι,εκει ειναι αρκετα πιθανο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 21:59:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι μπιέλες δεν κόβοντε απο έλειψη λίπανσης εκτος εαν συνεχήσει να λειτουργεί για πολύ ώρα μετά λογο θερμοκρασιών.Και πάλι η κοπέλα είπε οτι άναψε το λαμπάκι των λαδιών αφού χτύπησε το μοτέρ...κάτι βρομάει στην υπόθεση...η κάτι δεν μας λέει ή κάτι της έχει ξεφύγει...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιαν 2010, 22:09:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα σφιξει απο κουζινετα πως δεν θα κοψει μπιελα ρε; Confused

Δεν πηγαινε ρελαντι,ταξιδι στην εθνικη πηγαινε η γυναικα... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2743s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on