PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Εκκεντροφόροι Kent 51 vs cat 708

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
lunatic (Αλεξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 22:54:51    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Εκκεντροφόροι Kent 51 vs cat 708 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ζητω τα φωτα σας για το ποιους εκκεντροφορους να διαλεξω.
Οι πιθανοι αντιπαλοι ειναι αυτοι που ειναι στον τιτλο.
Εχω ακουσει οτι γενικα οι 708 ειναι κατι αναμεσα σε kent 51 και kent 52.
Εσεις τι θα προτεινατε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 22:59:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

708... απο αυτ/τα που οδηγησα,πολυ ωραιοι εκκ με τραβηγμα απο χαμηλα,δυναμη μεσαια ψηλα, και γενικα τρομερες καμπυλες!

Ειδικα αν μπουν με πιστονια,κολαση!!!

Αλλα και χωρις μπαινουν,αν και θελουν μια υποχωρηση στο χρονισμα τους,αλλα δν ειμαι και σιγουρος.

Καπου εχουμε μια δυναμομετρηση,αλλα πρεπει να πεσει ψακτικη...

Βαλτους αφοβα!

Υ.Γ. νομιζω υπαρχιε καπου τοπικ για εκκ σε 106/σαξο...οποτε ας μεταφερθουμε εκει.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 23:29:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σταυρε μην βιαζεσαι,εξαρταται και απο το μοτερ.
Με ραλλισιο μοτερ θελει αρκετο ψαξιμο στο χρονισμα με τους 708 απο οτι ειχε πει ο Μητσος... Confused
Οι 51 ειναι πιο light αλλα και αυτοι μια δουλευουν,μια δεν δουλευουν,οπως τους κατσει ειναι. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
lunatic (Αλεξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 23:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωχ ξεχασα να σας πω οτι προκειται για rallye 106.
Για τους 708 εχω ακουσει οτι ειναι πολυ αξιοπιστη λυση αλλα θελω ν ακουσω κ την γνωμη σας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 23:35:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα πιστευεις οτι ο μηχανικος σου θα ασχοληθει αρκετα με το χρονισμα μιας και ειναι ταλαιπωρεια,παρε 708.
Αν οχι,51...

Γενικα παντως και στις δυο περιπτωσεις να ξερεις οτι θα χρειαστεις μια φλαντζα 206 για να αυξηθει η συμπιεση,αν και θελει προσοχη γιατι με ακομα περισσοτερη θα χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια. Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Οκτ 2009, 06:28:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην Αγγλία το 80% περίπου (με αυτά που διαβάζω) βάζουν 708.
Φυσικά εκεί όλοι τείνουν να κάνουν τα ίδια με τους άλλους.

Εγώ στο δικό μου έχω εφαρμόσει Kent PT51.
Μαζί με τη φλάντζα από το 206 και περιφερειακά είχα 149 ίππους σε μάχα πριν το πρόγραμμα. Χρόνισμα στα μαμμά σημάδια

Οι 708 από ότι ξέρω είναι λιγάκι πιο άγριοι.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
axakias 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 10:06:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξη εγω τους φοραω με σφυριλατα,κεφαλη 206 με ροικη.Η τιμη τους ειναι 480Ε.Αυτο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι εχουν φοβερη ροπη παντου και παντα.Δεν εχουν πουθενα σκαλοπατι,ειναι γραμικοι.Τωρα απο δυναμη στον Ανδρεανακη που εφτιαξα το προγραμα μου εδειξε 140 τροχο με 15.9 ροπη τροχο.Τα νουμερα βεβαια ειναι νουμερα μην τα πιστευεις.Εκει που επαθα πλακα ειναι στο δρομο,οταν πηγα το πρωτο ταξιδι.Ανοιγα ρεπριζ απο χαμηλα,και τρελενοταν μεχρι τον κοφτη χωρις κομπιασμα.Αυτα ελπιζω να βοηθησα,οτι αλλο χρειαστεις στειλε πμ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lunatic (Αλεξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 10:47:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά μπήκαν οι 708 και είμαι πάρα πολυ ευχαριστημενος....
155 αλογάκια έβγαλε κ 16.5 κιλά ροπή. Δεν μπορω να πω οτι ειναι γραμμικοι αλλα ξυπνανε απο αρκετα νωρις. (3000 rpm)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GALLOS2010 (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης
Επίσημο Μέλος

PEUGEOT RALLYE 1.6 8V

Ένταξη: 04 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: ΜΥΤIΛΗΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 13:36:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα μανισια τα σημαδια; Confused


ΑUTO ΓΚΑΡΑΖ 2009
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lunatic (Αλεξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 13:39:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι στα μαμισια σημαδια αλλα δε ξερω που ακριβως ειναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 14:04:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tι περιφερειακά έχεις?Ροή συμπίεση διάμετρο εξάτμισης καταλύτη...?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lunatic (Αλεξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 14:44:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκουπα προγραμμα 54αρα εξατμιση και τους 708. Μονο αυτα εχει το αυτοκινητακι.
Συμπιεση 12
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Angelo_10 (aggelos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2010, 03:26:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη σκεφτομαι και εγω για εκκεντροφορους...το αμαξι φοραει ηδη προγραμμα.. με τους εκκεντροφορους θα χρειαστει καινουργιο?


...Drink to get Drunk...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lunatic (Αλεξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2010, 08:49:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι θα χρειαστεις καινούριο πρόγραμμα...Επίσης φρόντισε όταν θα πάς για πρόγραμμα να είσαι μαζί με τον μηχανικό σου για να το χρονίσετε πάνω στο δυναμόμετρο και να μην δώσεις παραπάνω λεφτά μετά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2010, 09:02:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το χρονισμα καλυτερα να γινει στα σημαδια που προτεινει η εταιρια των εκκεντροφορων και μετα να μετρηθει με το συμπιεσομετρο το μοτερ ωστε να δεις φορτια.
Αν με το χρονισμα που κανεις ανεβουν πολυ οι πιεσεις,τοτε θελει αλλο χρονισμα για να ζοριζεις λιγοτερο το μοτερ προκειμενου να εχεις αξιοπιστια.
Νομιζω οτι πιο πολυ σε ενδιαφερει η αξιοπιστια παρα τα 2-3 αλογα παραπανω που θα παρει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1117s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on