Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΙΑΚΩΒΟΣ Μόλις έγραψα

Peugeot 206CC 1.6
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2003, 12:13:54 Θέμα δημοσίευσης: Οδική συμπεριφορά 206 1,6 και 206CC 1,6 |
|
|
Ποιές διαφορές έχει το 206 1,6 με το 206CC 1,6, όσον αφορά την οδική συμπεριφορά;
Ξέρουμε ότι το CC έχει μεγαλύτερο βάρος, μάλλον μικρότερη ακαμψία και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, όμως πως μεταφράζονται όλα αυτά στον δρόμο; Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι διαφορές στις επιδόσεις – αυτό το βλέπει κανείς από τα περιοδικά - , αλλά οι διαφορές που γίνονται αισθητές πίσω από το τιμόνι όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Όχι μόνο σε στροφιλίκια, αλλά σε ευθεία, την πόλη και σε σχέση με παράγοντες όπως ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες, αμεσότητα τιμονιού και γενικά όλους τους τομείς της οδικής συμπεριφοράς. Η οδηγική ευχαρίστηση είναι ένας παράγοντας που θα ήθελα να ακούσω γνώμες, φυσικά.
Δεν σκέφτομαι αναφορικά με 206 1,6 εναντίον 206CC (όχι δηλαδή αυτό είναι καλύτερο και αυτό χειρότερο, γιατί τα αυτοκίνητα εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς και έχουν διαφορετικό target group), απλά θα ήθελα να δω τις ποιοτικές διαφορές στην οδική συμπεριφορά.
Ελπίζω το θέμα να ενδιαφέρει κι άλλους.
Ιάκωβος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Blue_Devil (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

 206 CC
Ένταξη: 24 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2003, 23:47:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.Το cc πάντως με ανοιχτή οροφή δεν τα πάει και πολύ καλά με την ακαμψία.
2.Λόγω έλλειψης βάρους πίσω πετάει και <<*ώλο>> πιο εύκολα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 10:33:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντας κάτοχος CC 1,6 εδώ και περίπου 10 μήνες θα σου περιγράψω τα συμπεράσματα μου σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά του. Δυστυχώς δεν μπορώ να το συγκρίνω με το 206 1,6 γιατί δεν το έχω οδηγήσει.
Υπόψιν ότι το αυτοκίνητο έχει τά μαμά λάστιχα (Continental) στην εργοστασιακή διάσταση (195/55/15). Τα αμορτισέρ είναι τα εργοστασιακά και επιπλέον δεν διαθέτει ABS.
Θα ξεκινήσω με μια συνολική εκτίμηση για το ζήτημα και μετά θα προχωρήσω σε επιμέρους τομείς.
Γενικά μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά τίμιο σε αυτό που πραγματικά είναι. Είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει πάρα πολλούς διαφορετικούς ρόλους σε μια συσκευασία με ικανοποιητικό αποτέλεσμα και λογική τιμή.
Προσφέρει μεγάλη οδηγική απόλαυση, η οποία όμως θα είναι της μορφής "καλοκαιράκι - σβέλτη βόλτα με ανοικτή την οροφή".
Δεν έχει sport χαρακτηριστικά (πράγμα το οποίο θεωρώ λογικό) καθώς σε αυτό τον τομέα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι εναντίον του.
Σχετικά τώρα με επιμέρους τομείς:
Τιμόνι
Πολύ καλή υδραυλική υποβοήθηση - με μια ευχάριστη "βαριά" αίσθηση.
Αρκετά πρόθυμο να ακολουθήσει τον οδηγό σε πολύ γρήγορα "ανάποδα" αν και θα το προτιμούσα λίγο πιο γρήγορο (πιο κοντή κρεμαγιέρα).
Φρένα
Απλώς ικανοποιητικά. Το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου κουράζει αρκετά εύκολα τα φρένα σε παρατεταμένα πλακώματα. Περισσότερα στοιχεία στον τομέα Λάστιχα.
Ανάρτηση
Αρκετά καλή. Ένα από τα σημεία του αυτοκινήτου που βοηθούν αρκετά τον οδηγό όταν αποφασίσει να τρέξει. Ικανοποιητική και στην πόλη - αν και σε συνδυασμό με τις ελληνικές λακούβες συχνά νομίζεις ότι θα διαλυθεί το αυτοκίνητο.
Κιβώτιο
Σε αργές έως γρήγορες αλλαγές είναι καλύτερο απ'ότι το περίμενα. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα από τα προβλήματα που ακούω από άλλα παιδιά.
Αν όμως πας να κάνεις ΠΟΛΥ γρήγορες αλλαγές, μάλλον δεν σε αφήνει και πολυ ικανοποιημένο.
Ακαμψία
Ποιά ακαμψία? Όταν χώσεις το αμάξι σε στροφιλίκια, είναι σαν να έχεις ρυμουλκούμενο από πίσω. (Είμαι λίγο υπερβολικός...)
Σε σβέλτες βόλτες και κάτω είναι μια χαρά η ακαμψία. Αν πας να το λιώσεις... υπάρχουν αδυναμίες.
Κινητήρας
Α, εδώ πάμε στο αγαπημένο μου κομμάτι!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Μουλάρι χαμηλά (Λίγο το ότι είναι ψιλόροπος, λίγο το ηλεκτρονικό γκάζι) θυμάται να πάρει μπρος μετά τις 3,500. Αν είσαι αποφασισμένος να του πιεις του αίμα, είναι αποδεκτός, αλλά σε καμία περίπτωση δεν βοηθάει στην σπορ οδηγηση με τον τρόπο που την αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον.
Σε συνδυασμό με την κλιμάκωση του κιβωτίου, αν προσπαθείς να παίξεις με το αυτοκίνητο σε μικρές ταχύτητες και κλειστές στροφές είσαι συνεχώς εκτός των ωφέλιμων στροφών δεν έχεις δύναμη να βγεις και βιώνεις τα αποτελέσματα του ΒΑΡΟΥΣ και της αδράνειας!!!
Λάστιχα
Continental PremiumContact 195/55/15
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ - ΕΛΕΕΙΝΑ - ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ
Απαράδεκτο φρενάρισμα (ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης)
Απαράδεκτη αντοχή στο χρόνο (τα δικά μου έχουν ήδη ξεραθεί)
Μετριότατη αντίσταση στην υδρολίσθηση
Πολύ αδύναμος σκελετός (ο οποίος προσθέτει σε μεγάλο βαθμό ασάφεια στην ανάρτηση).
Ανθεκτικά στα καρούμπαλα (έχουν και ένα καλό)
Καλούτσικα σε υψηλές ταχύτητες (180+)
Με την πρώτη ευκαιρία έχουν πάει στα τσακίδια...
Οδική Συμπεριφορά
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ
Αρκετά καλό και ευθύβολο στην Εθνική οδό, μπορεί άνετα και ταξιδεύει με 180+. Εκεί το βοηθάει η καλή αεροδυναμική του, και συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά. Παραμένει πολύ καλό ακόμα και μετα τα 200 (κοντερίσια).
ΠΟΛΗ
Καλό, και και λίγο απότομο κάποιες φορές
ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ (π.χ. παραλιακή)
Πολύ καλό
ΧΩΣΙΜΑΤΑ (π.χ. λιμανάκια - συνοικιακές πλατείες κ.λ.π.)
Δεν λέει τίποτα! Απλώς υπερστροφικό, αλλά με έναν αρρωστημένο τρόπο - ουδεμία σχέση με πραγματική σπορ συμπεριφορά.
Συνοπτικά:
To CC είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ένα από τα πλέον τίμια που κυκλοφορούν. Προσφέρει τις πολλαπλές υπηρεσίες του στον αγοραστή του με μοναδικό τρόπο.
Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση όμως δεν απευθύνεται στον γρήγορο οδηγό. Δεν είναι σχεδιασμενο για αυτή τη δουλειά και δυσανασχετεί.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας, περιμένω σχόλια.
Υ.Γ. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, ίσως με άλλα λάστιχα να ήταν αρκετά καλύτερο - αλλά σίγουρα όχι σπορ!!!
[/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 14:39:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αυτά που έγραψε ο overgr θα συμφωνήσω στα εξής:
Τιμόνι, ανάρτηση, κιβώτιο και οδηγική συμπεριφορά.
Δεν θα συμφωνήσω απόλυτα και σύμφωνα με την άποψη ότι το αυτοκίνητο δεν είναι γιά σπορ οδήγιση στην αναφορά γιά τον κινητήρα Παράθεση: | ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Εφ' όσον δεν είναι γιά σπορ καταστάσεις τότε τι ζητάμε;;
Eπίσης στο θέμα ακαμψία διαφωνώ πολύ με την άποψη γιατί η ακαμψία του 206 CC ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ και να μην ξεχνάμε το ρητό "ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ" γιατί αν τα θέλαμε όλα στο πιάτο τότε θα παίρναμε καμμιά slk ή boxter με την ανάλογη τιμή.
Γιά τα ελαστικά δεν καταλαβαίνω το Παράθεση: | Πολύ αδύναμος σκελετός | σε σχέση με το Παράθεση: | Ανθεκτικά στα καρούμπαλα | . Πως αντέχουν σε καρούμπαλα και έχουν αδύναμο σκελετό Προσωπικά, προχθές κατέβαινα την Κατεχάκη και στην μεγάλη ευθεία (δεξιά λωρίδα) πέτυχα πέτρα στο μέγεθος περίπου ΚΟΥΤΙΟΥ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟΥ και τα είδα όλα . Πίστεψα ότι έπρεπε να στρίψω στη γωνία γιά κατευθείαν αγορά και αλλαγή ελαστικών. Κι όμως το ελαστικό δεν έπαθε τίποτα το κοίταξα, έλεγξα πίεση αλλά όλα φαίνονταν δόξα το θεώ καλά. (Για την ανάρτηση φοβάμαι όμως.. ). Άρα είναι δυνατόν να μην είναι ανθεκτικά τα CONTI Δεν νομίζω, σίγουρα όμως δεν είναι και ΤΑ βροχολάστιχα. Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν στη θέση τους είχα Μichelin Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι.
Τέλος γιά τα φρένα θέλω κι εγώ να πώ πως συμφωνώ με την άποψη Παράθεση: | Απλώς ικανοποιητικά | , πάντως θα είμουν σίγουρα περισσότερο ικανοποιημένος αν είχε καλύτερα φρένα γιά το βάρος του κι ας μην είναι αυτοκίνητο γιά σπορ οδήγηση
Overgr, πως ξεράθηκαν τα ελαστικά; Πες μας και πόσα χιλιόμετρα "έφαγαν" μέχρι τώρα.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 16:54:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε TZAG,
σε σχέση με τον κινητήρα
Θεωρώ ότι ένας κινητήρας πού δεν έχει χαρακτηριστικά sport οφείλει να είναι πιο ροπάτος χαμηλά. Αυτή η έλλειψη κάνει το αυτοκίνητο λιγάκι δυσάρεστο γιατί απαιτεί συνεχώς αλλαγές ταχύτητας.
Από αυτή την άποψη τον θεωρώ τελείως λάθος για το αυτοκίνητο. Αφού το αυτοκίνητο δεν είναι σπορ, τι δουλειά έχει εκεί ένας κινητήρας που πρέπει να τον σκίζεις για να αποδώσει?
Δίνω την απάντηση μόνος μου: Αν δεν ζούσαμε στην Ελλάδα σιγά μην παίρναμε το 1,6. Θα παίρναμε το 2,0 και δεν θα το συζητούσαμε!
Α, για να μη το ξεχάσω... ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ??? ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ???
σε σχέση με την ακαμψία
Εγώ προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερο παράπονο από την ακαμψία του αυτοκινήτου. Είπα ότι είναι τίμιο και το πιστεύω απόλυτα.
Αντικειμενικά πάντως(χωρίς να λάβουμε θέμα κόστους), υπάρχουν θέματα ακαμψίας. Κάνε το τεστ να ανοίξεις την πόρτα με τον ένα τροχό πάνω στο πεζοδρόμιο και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Δεν με πειράζει πάντως. Είμαι ικανοποιημένος από την κατάσταση ως έχει.
σε σχέση με τα continental
Όταν το αυτοκίνητο δέχεται έντονες πλευρικές επιταχύνσεις, τα λάστιχα επιτρέπουν μια ελαφριά ταλάντωση. Αυτό οφείλεται στο ότι ο σκελετός τους είναι σχεδιασμένος με ενδοτικά στοιχεία για παραπάνω άνεση.
Αποτέλεσμα να αυξάνεται η ήδη υπαρκτή ασάφια (λόγω χαμηλής ακαμψίας) και να μεταφέρει ανασφάλεια στον οδηγό.
Σε πιο σπορ λάστιχα π.χ. Bridgestone ή Yokohama αυτο δεν συμβαίνει.
Το αυτοκίνητο έχει κάνει 16,000 χλμ με αυτά τα λάστιχα. Με την πάροδο του χρόνου απλά τονίζονται όλα τα στοιχεία που είχα εντοπίσει από την αρχή. Το ότι έχουν αρχίσει να ξεραίνονται φαίνεται κυρίως μέσα στις αύλακες όπου το ελάστικό έχει "ψωριάσει". Όταν βρέχει, θέλει πολύ προσοχή γιατί γλυστράει άσχημα!!!
Σχετικά με την αντοχή τους στα χτυπήματα, θεωρώ ότι επειδή ο σκελετός είναι σχετικά μαλακός, μπορεί το λάστιχο και δεν παθαίνει μόνιμες παραμορφώσεις σε χτυπήματα π.χ. πέτρες, λακούβες. Πάντως είναι και δική μου διαπίστωση ότι σε τέτοια, το conti δεν μασάει.
σχετικά με τα φρένα
Ναι, και εγώ θα προτιμούσα πιο δυνατά φρένα. Έχω την εντύπωση ότι τα τακάκια της Peugeot είναι πατάτες. Στην επόμενη αλλαγή πάω για Mintex μάλλον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 18:33:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα φρένα της Peugeot πατάτες?Όχι ρε παιδιά!Φρενάρες για εμένα!Mιntex?πρώτη φορά τα ακούω!
Το cc έχει άλλη αντιστρεπτική μπροστα!20,6χιλιοστα για την ακρίβεια ενώ το xs 19.
Επίσης τα τελευταία cc έχουν ενισχυμένα σινεμπλόκ μπροστα!
Πίσω επίσης έχει διαφορετική αντιστρεπτική 21mm ενώ το xs 19.
Για το ηλεκτρονικό γκάζι ίσως χρειάζεται μια τηλεφορτωση!
Αυτλα προς το παρόν! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 07:28:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Γιάννη,
δεν είπαμε ότι τα φρένα είναι πατάτες. Εγώ αποκάλεσα έτσι τα τακάκια (τα οποία συγκεκριμένα που έβαλαν στο προηγούμενο service).
Απλώς είπαμε ότι θα τα θέλαμε δυνατότερα.
Το αυτοκίνητο έχει την τελευταία version λογισμικού τόσο για τον υπολογιστή καμπίνας όσι και για τον ψεκασμό. Το ζήτημα με τον ηλεκτρονικό γκάζι διορθώθηκε κάπως, όμως συνεχίζει να υπάρχει και να είναι σοβαρό κατά τη γνώμη μου. Από σταματημένος σε απότομη ανηφόρα, τρομάζω να ξεκινήσω...
Παράθεση: | Επίσης τα τελευταία cc έχουν ενισχυμένα σινεμπλόκ μπροστα! |
Μήπως ξέρεις από πότε ισχύει αυτό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 08:08:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω από πότε άρχισε αυτό!Αν οδηγήσεις ένα cc του 2001 και μετα το δικό σου,αν έχεις ενισχυμένα θα το καταλάβεις από λίγο πιο δυνατό κοπάνημα!Ρώτα στο συνεργείο σου!Πες να δουν τα σινεμπλοκ.Αν είναι είναι από λάστιχο έχασες αν όχι κέδρισες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Piraeus
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 12:13:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Blue_Devil έγραψε: | 2.Λόγω έλλειψης βάρους πίσω πετάει και <<*ώλο>> πιο εύκολα. |
Μπορείς να το ανοίξεις όμως, και να έχεις έτσι λίγο παραπάνω βάρος πίσω... 
Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Piraeus
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 12:18:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε όλα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά...
overgr έγραψε: | Οδική Συμπεριφορά
ΧΩΣΙΜΑΤΑ (π.χ. λιμανάκια - συνοικιακές πλατείες κ.λ.π.)
Δεν λέει τίποτα! Απλώς υπερστροφικό, αλλά με έναν αρρωστημένο τρόπο - ουδεμία σχέση με πραγματική σπορ συμπεριφορά.
|
Εδώ θα διαφωνήσω... Είναι απίστευτα διασκεδαστικό! (205/45/16 Avon ZZ-1).
Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Piraeus
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 12:20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Τα φρένα της Peugeot πατάτες?Όχι ρε παιδιά!Φρενάρες για εμένα!Mιntex?πρώτη φορά τα ακούω! |
Το έχεις ακούσει κι από μένα στο αντίστοιχο topic... Εγώ πάντως πλέον έχω βρει την υγειά μου. Α, και τα Mintex είναι πασίγνωστα τακάκια!
Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 13:11:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Εδώ θα διαφωνήσω... Είναι απίστευτα διασκεδαστικό! (205/45/16 Avon ZZ-1). |
Πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο η διαφορά στη διάσταση. Και εγώ προσανατολίζομαι στην παραπάνω διάσταση (είμαι έτοιμος να υποστώ το παραπάνω κοπάνημα) γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι βελτιώνει σημαντικά κάποια τρωτά της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Piraeus
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 13:51:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
overgr έγραψε: | Παράθεση: | Εδώ θα διαφωνήσω... Είναι απίστευτα διασκεδαστικό! (205/45/16 Avon ZZ-1). |
Πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο η διαφορά στη διάσταση. Και εγώ προσανατολίζομαι στην παραπάνω διάσταση (είμαι έτοιμος να υποστώ το παραπάνω κοπάνημα) γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι βελτιώνει σημαντικά κάποια τρωτά της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. |
Είχα ένα Ibiza 1.4 GTi πριν, και η διαφορά στο στρίψιμο ανάμεσα σε 195/50/15 και 195/45/15 ήταν η μέρα με την νύχτα, πίστεψέ με! Ολα τα λεφτά...! 
Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 21:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ για τα τακάκια πάο πάσο!Δεν τα κατηγόρησα απλά δεν τα ήξερα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 15:53:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα είναι εντελώς μαμά μοντέλο 10/2002 και έχω να πω τα εξής:
Τα φρένα είναι πάρα πολύ καλά. Το αυτοκίνητο δεν φρενάρει καλά μόνο όταν ο δρόμος γλυστράει πολύ και γι' αυτό ευθύνονται τα λάστιχα. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση (όχι τόσο καλή όσο τα ιταλικά αυτοκίνητα αλλά γενικά καλή) είναι άμεσα και πετυχαίνουν πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης.
Η οδική συμπεριφορά δεν είναι σπορ και αυτό για τρείς λόγους.
Πρώτον το τιμόνι έχει πρόβλημα στα ανάποδα λόγω μαλακών σινεμπλοκ. Κάνοντας ανάποδο το τιμόνι είναι εντελώς νεκρό. Δεν το έχετε παρατηρήσει ; Για παίξτε λίγο με το τιμόνι την ώρα που κάνετε ανάποδο να δείτε ότι η μούρη ελάχιστα μετακινείται.
Δεύτερον το ηλεκτρονικό γκάζι. Έχει υστέρηση στο πάτημα και στο άφημα του γκαζιού. Στο πάτημα (στο πάτωμα) το άνοιγμα της πεταλούδας φαίνεται να είναι σταδιακό ενώ όταν το αφήνουμε έχει μια μικρή καθυστέρηση μέχρι να αρχίσει να φρενάρει ο κινητήρας.
Τρίτο τα λάστιχα. Η τριβή ολίσθησης είναι πολύ μικρότερη από τη στατική τριβή. Αυτό έχει σαν συνέπεια (σε σχέση και με το ηλεκτρονικό γκάζι) έντονα γλίστρηματα να απαιτούν συνήθως χώρο για διόρθωση.
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 15:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαιρομαι που βλέπω ότι σε γενικές γραμμές συμφωνούμε όλοι οι ιδιοκτήτες CC. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 09:30:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε!
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15)
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 09:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ όχι.
Απλώς θα πάω σε 16άρες (και ας εχω περισσότερο κοπάνημα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Piraeus
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 09:42:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15) |
Δεν είναι και το πιο σωστό, αλλά δεν χάθηκε κι ο κόσμος κιόλας.
Κάτι άλλο. Την Πέμπτη είχα πάει με κάτι φίλους Κάλαμο για καφέ, και το Σάββατο στο Γαλαξίδι (πάλι για καφέ/φαϊ). Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν άψογη, σε ρυθμούς cannonball μαζί με άλλα δύο αυτοκίνητα και τα φρένα δεν κουραστήκαν πουθενά (δεν είναι μαμά Peugeot βέβαια). 1 ώρα και 20 λεπτά από Ιτέα για Κηφισιά... 
Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 13:00:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε!
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15) |
Να αλλάξουμε για να κερδίσουμε τι ;
Να γίνει πιο άμεσο ; Η έλλειψη αμεσότητας δεν είναι προκύπτει από τα λάστιχα αλλά από την ανάρτηση και είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δείς καμία βελτίωση εάν μικρύνεις το προφίλ.
Το μόνο κέρδος θα είναι ότι θα κοντύνεις λίγο τις σχέσεις.
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|