PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΒΛΑΒΗ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ 206
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
HORSAKOS (ιωαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 8v 2001/6 X5

Ένταξη: 24 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 26
Τόπος: thessaloniki menemeni

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Δεκ 2009, 22:16:05    Θέμα δημοσίευσης: ΒΛΑΒΗ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ..
ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΠΕΖΟ ΜΟΥ..ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ..
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 300 ΕΥΡΩ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑΧΗΡΙΣΜΕΝΟ... Shocked Shocked Shocked ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ,,
ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ Κ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ..

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΝΟΜΕΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΟΙΟ ΕΧΡΕRT ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Οδηγα προσεχτικα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikos68 (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Ρέθυμνο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 00:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα κι εγώ πέρσι στο saxo μου.Λοιπόν αν ο άξονας αφού λυθεί διαπιστωθεί ότι δεν έχει φαγώματα τότε θα τη βγάλεις φτηνά δηλαδή απλά θ'αλλάξεις τα ρολεμάν θα τα γρασάρεις και θα είναι όλα οκ με κανά 150άρι ευρώ.Τώρα αν έχει φαγώματα η σωστή δουλειά είναι να πάει σε τόρνο να φτιαχτεί καινούριο σώμα να μπουν ρολεμαν και όλα εντάξει για άλλα 100000χμ.Η επιβάρυνση θα είναι κανά 80άρι ακόμα ανάλογα βέβαια με το μάστορα.Εγώ αντιμετώπισα την πρώτη περίπτωση γιατί ο μηχανικός μου το ανακάλυψε έγκαιρα και ο άξονάς μου ήταν άψογος οπότε την έβγαλα καθαρή μόνο με ρολεμάν.
Ελπίζω να σε κατατόπισα Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
HORSAKOS (ιωαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 8v 2001/6 X5

Ένταξη: 24 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 26
Τόπος: thessaloniki menemeni

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 01:09:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΗΧΑΝΙΚΟ...


Οδηγα προσεχτικα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikos68 (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Ρέθυμνο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 02:54:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α και για να ξέρεις καινούριος ο άξονας έχει περί τα 700 ευρώ...μη σε παραμυθιάσουν...ο άξονας επισκευάζεται όση ζημιά και να'χει αρκεί να ψάξεις το σωστό μάστορα και βέβαια να έχει τα κατάλληλα εργαλεία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
justapstar7 (Χρήστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.1

Ένταξη: 02 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 01:05:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλησπέρα,

ξεθάβω αυτό το τόπικ για το 206 του αδερφού μου. 1,1 2000 3Θ,ταμπούρα πίσω,χωρίς ABS.

Ο πίσω δεξιά τροχός έχει πάρει κλίση(λες και έχει κάμπερ),σε κάθε λακούβα παίζει σαν τρελός και όταν το σηκώσαμε με γρύλλο ο τροχός ακουμπά μπροστά στο φτερό.

Χωρίς να το λύσουν(?) 2 τεχνικοί έιπαν ότι είναι άξονας και οι 2 δώσανε ενα κόστος στα 280€ για μεταχειρισμένο κομπλέ.


Που φυσικά σημαίνει ανα πάσα στιγμή μπορεί να ξαναχτυπήσει ρουλεμαν κλπ κλπ..

Το αυτοκίνητο βρίσκεται Ρόδο και απ' ότι κατάλαβα ο αδερφός μου δεν το είχε πάρει γραμμή οτι είχε αυτό το πρόβλημα αρα δούλευε καιρό έτσι...

Έψαξα σε αγγελίες και ονλάιν καταστήματα,έχετε κάποια άλλη πρόταση εσείς?
αυτό που σκέφτομαι είναι να το πάω να το λύσουν και να δω επακριβώς το τι ζημιά έχει και μετά να κινηθούμε ανάλογα.
Το αυτονόητο δλδ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 01:27:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρες καλό μάστορα, αυτο σε συμβουλεύω εγώ.
Ειλικρινή και γνώστη κι ας πληρώσεις και κατι παραπάνω.

Δεν ειναι απλή εργασία τύπου αλλαγή μπουζί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 02:05:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια χαρα στα λεει ο μαστορας, δεν χρειαζεται να το λύσει, ισα ισα απ' αυτο φαινεται οτι εχει εμπειρία. Εφόσον πήρε τόσο πολυ καμπερ, ο αξονας σου εχει φαει το μεταλλο, δεν επισκευάζεται πλέον και χρειαζεσαι σίγουρα αντικατασταση, είναι συνηθες πρόβλημα των αξόνων 106, 206.
Βρες εναν μεταχειρισμένο, εννοείται σε καλη κατασταση, και αν θες να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο, καν'του ενα service δλδ αλλαγή ρουλεμαν και τσιμούχες, (οι ξεραμενες τσιμουχες αφηνουν τα νερα να περνανε μεσα και τρωγεται πιο γρήγορα), αν θες ακομη μεγαλυτερη μακροζωία, βαζεις εξτρά διπλά ρουλεμαν. Wink



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:49:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1 στους παραπάνω.

Είτε πας σε μτχ άξονα ή σε ανακατασκευή του δικού σου σε τόρνο για πουκάμισα κλπ.

Και στις 2 περιπτώσεις, απαραίτητα θα πάρεις και 2 κιτάκια επισκευής (1 για κάθε πλευρά) που περιλαμβάνουν τσιμούχες & ρουλεμάν για το βραχίονα.
Εάν θες κάτι έξτρα, βάζεις και 4πλά ρουλεμάν σε κάθε βραχίονα (κανονικά φοράει 2 ο καθένας) και ξεμπερδεύεις μιά για πάντα...

Βέβαια, εάν λυθεί ο βραχίονας απ'τη πλευρά που υπάρχει το πρόβλημα και διαπιστωθεί ότι το μέταλλο που έχει φάει είναι αμελητέο, μπορείς να γλιτώσεις την ανακατασκευή/αντικατάσταση φορώντας 4πλα. Τα 4πλα (ειδικά τα 2 έξτρα μεσαία) θα πατήσουν σε φρέσκο-αφάγωτο μέταλλο του άξονα, οπότε θα έρθει στα ίσια του. Δεν είναι το ιδανικό, απλά στο αναφέρω ως low cost εναλλακτική.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 14:02:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το'χω ξανασυζητήσει σε άλλο thread κάτω κάτω, αλλά θέλω 1-2 πραγματάκια επιπλέον. Μιλάμε για ελάχιστο κάμπερ πίσω δεξιά και αναφέρομαι στην περίπτωση που δεν έχει σημαντική ζημιά.

Είπαμε, αυτά είναι τα ρουλεμάν του Ντίνου για τον άξονα, δηλαδή χρειάζομαι 2 σετ, σύνολο 36 ευρώ.

1. Τι διαφορά έχουν από αυτά από του Ντίνου και είναι σχεδόν διπλάσια τιμή;

2. Είπατε μπορώ να βάλω και 4, δηλαδή από Ντίνο, 72 ευρώ τα 4 σετ, αλλά ο RoadRunner λέει δεν είναι το ιδανικό ακριβώς. Δηλαδή θα δημιουργήσει πρόβλημα;

3. Υπάρχουν ενισχυμένα ρουλεμάν ή κάτι καλύτερο απ'τα μαμά;

Ευχαριστώ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 16:05:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:

Είπαμε, αυτά είναι τα ρουλεμάν του Ντίνου για τον άξονα, δηλαδή χρειάζομαι 2 σετ, σύνολο 36 ευρώ.

1. Τι διαφορά έχουν από αυτά από του Ντίνου και είναι σχεδόν διπλάσια τιμή;

Aυτά που βλέπεις στο parts.gr είναι ρουλεμάν τροχού (μπαίνουν μέσα στο μουαγιέ ή το ταμπούρο-αναλογα του τι φρένα φοράς πίσω) και όχι ρουλεμαν βραχίονα πίσω άξονα (κι ας λέει "ρουλεμάν άξονα", εκτός κι αν είναι λάθος η εικόνα).

Παράθεση:
2. Είπατε μπορώ να βάλω και 4, δηλαδή από Ντίνο, 72 ευρώ τα 4 σετ, αλλά ο RoadRunner λέει δεν είναι το ιδανικό ακριβώς. Δηλαδή θα δημιουργήσει πρόβλημα;

Για να βάλεις 4πλα δεν χρειάζεσαι 4 σετ. Χρειάζεσαι 2 σετ όπως και στη νορμάλ φάση απλά αγοράζεις έξτρα από peugeot ή skf μια 4δα επιπλέον ρουλεμανάκια. Αυτό γιατί τα κιτ περιέχουν 2 ρουλεμάν ανόμοια, ένα με πατούρα κι ένα χωρίς. Για να το κάνεις με 4πλα χρειάζεσαι για κάθε βραχίονα 1 με πατούρα και 3 χωρίς.
Όσο για το ότι δεν είναι το ιδανικό που είπα παραπάνω, αναφερόμουν στη συγκεκριμένη περίπτωση που έχει φάει τα άκρα (μέσα κι έξω) του άξονα κι εννοούσα ότι με τα 4πλα θα πατάνε μονο τα 2 έξτρα μεσαία ενώ τα ακριανά (μαμά) δεν θα πατάνε σωστά ή κ καθόλου.

Παράθεση:
3. Υπάρχουν ενισχυμένα ρουλεμάν ή κάτι καλύτερο απ'τα μαμά;

Τα μαμά είναι συνήθως ΙΝΑ ή ΤΙΜΚΕΝ. Και κιτ SKF να πάρεις, ΤΙΜΚΕΝ περιέχει. Εναλλακτικά βάζεις SNR που προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει να υστερούν σε ποιότητα ή αντοχή. Δε νομίζω να κυκλοφορεί κάτι άλλο στο εμπόριο σ'αυτές τις διαστάσεις.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
justapstar7 (Χρήστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.1

Ένταξη: 02 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 16:34:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις ως τώρα.
Βρήκα 2 άξονες τους οποίους θα ελεγξει ο τεχνικός(Σηφ...το επώνυμο λένε είναι απο τους καλύτερους εδώ Ρόδο),και θα μου προτείνει ποιον να βάλω.
Αναλόγως την κατάσταση τους θα του ζητήσω προληπτικά,σίγουρα να μου αλλάξει τσιμούχες και για τα ρουλεμάν βλέπουμε.
Κόστος άξονα 150€ και εργατικών στα 100€.
Για τον άξονα μου ακούγεται καλή η τιμή να δούμε κ σε τι κατάσταση είναι για τα εργατικά εσείς γνωρίζετε καλύτερα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 20:22:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
TopGear έγραψε:

Είπαμε, αυτά είναι τα ρουλεμάν του Ντίνου για τον άξονα, δηλαδή χρειάζομαι 2 σετ, σύνολο 36 ευρώ.

1. Τι διαφορά έχουν από αυτά από του Ντίνου και είναι σχεδόν διπλάσια τιμή;

Aυτά που βλέπεις στο parts.gr είναι ρουλεμάν τροχού (μπαίνουν μέσα στο μουαγιέ ή το ταμπούρο-αναλογα του τι φρένα φοράς πίσω) και όχι ρουλεμαν βραχίονα πίσω άξονα (κι ας λέει "ρουλεμάν άξονα", εκτός κι αν είναι λάθος η εικόνα).


Το είδα κι εγώ και ρώτησα επειδή γράφει πίσω άξονας και υπέθεσα ότι είναι αυτά, αλλά με εξέπληξε η τιμή, πολύ πάνω σε σχέση με Ντίνο. Αν είναι τα σωστά (και υπάρχει απλά λάθος στην εικόνα), ποια είναι απ'όλα; Εκτός αν προτείνεις και κανά άλλο μαγαζί να τα ζητήσω όποτε χρειαστεί με τον αντίστοιχο κωδικό τους (διευκρινίζω και παρακάτω το ίδιο).

RoadRunner122 έγραψε:
Παράθεση:
2. Είπατε μπορώ να βάλω και 4, δηλαδή από Ντίνο, 72 ευρώ τα 4 σετ, αλλά ο RoadRunner λέει δεν είναι το ιδανικό ακριβώς. Δηλαδή θα δημιουργήσει πρόβλημα;

Για να βάλεις 4πλα δεν χρειάζεσαι 4 σετ. Χρειάζεσαι 2 σετ όπως και στη νορμάλ φάση απλά αγοράζεις έξτρα από peugeot ή skf μια 4δα επιπλέον ρουλεμανάκια. Αυτό γιατί τα κιτ περιέχουν 2 ρουλεμάν ανόμοια, ένα με πατούρα κι ένα χωρίς. Για να το κάνεις με 4πλα χρειάζεσαι για κάθε βραχίονα 1 με πατούρα και 3 χωρίς.
Όσο για το ότι δεν είναι το ιδανικό που είπα παραπάνω, αναφερόμουν στη συγκεκριμένη περίπτωση που έχει φάει τα άκρα (μέσα κι έξω) του άξονα κι εννοούσα ότι με τα 4πλα θα πατάνε μονο τα 2 έξτρα μεσαία ενώ τα ακριανά (μαμά) δεν θα πατάνε σωστά ή κ καθόλου.


Δεν το ήξερα ότι είναι 1 με πατούρα, 3 χωρίς, γνωρίζω λίγα από μηχανικά. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Το μόνο κακό είναι, πώς πρέπει να διαπιστώσω αν ο άξονας έχει φαγωθεί και πόσο για να δούμε αν φτιάχνεται με ρουλεμάν ή όχι. Οπότε αν τον λύσει, λογικά υποθέτω επειδή είναι και ψιλομπελαλίδικη δουλειά, θα "πρέπει" να τον φτιάξει και κατευθείαν. Αλλά εγώ δε μπορώ να'χω παραγγείλει απ'τον Ντίνο χωρίς να ξέρω τι χρειάζεται, γιατί μπορεί να'ναι και περιττό. Μόνο, αν γνωρίζετε κανά μαγαζί στη Φρατζή σε παρόμοιες τιμές ή αν το www.parts.gr έχει αυτά που ενδεχομένως χρειαστώ (ποια είναι αυτά για την επισκευή 1+1 και ποια τα άλλα 2 για "συμπλήρωμα" σε περίπτωση που χρειαστεί), ώστε να πάω να τα πάρω. Το συνεργείο είναι Καλλιθέα, θα πεταχτώ 5' ως τη Φρατζή, θα τα πάρω και θα του τα πάω όσο θα το'χει λυμένο το αμάξι. Ο αμορτισεράς-λαστιχάς, μου'πε με ένα ρουλεμάν είσαι οκ, ο μηχανικός είπε φέρτο να το λύσουμε και βλέπουμε.

Αλλά για τα 4απλά ρουλεμάν, αν δεν έχει φαγωθεί πολύ στα άκρα, κακό κάνουμε λογικά, παρά καλό ε; Confused

RoadRunner122 έγραψε:
Παράθεση:
3. Υπάρχουν ενισχυμένα ρουλεμάν ή κάτι καλύτερο απ'τα μαμά;

Τα μαμά είναι συνήθως ΙΝΑ ή ΤΙΜΚΕΝ. Και κιτ SKF να πάρεις, ΤΙΜΚΕΝ περιέχει. Εναλλακτικά βάζεις SNR που προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει να υστερούν σε ποιότητα ή αντοχή. Δε νομίζω να κυκλοφορεί κάτι άλλο στο εμπόριο σ'αυτές τις διαστάσεις.


Ευχαριστώ και πάλι. Wink


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 21:14:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Το είδα κι εγώ και ρώτησα επειδή γράφει πίσω άξονας και υπέθεσα ότι είναι αυτά, αλλά με εξέπληξε η τιμή, πολύ πάνω σε σχέση με Ντίνο. Αν είναι τα σωστά (και υπάρχει απλά λάθος στην εικόνα), ποια είναι απ'όλα; Εκτός αν προτείνεις και κανά άλλο μαγαζί να τα ζητήσω όποτε χρειαστεί με τον αντίστοιχο κωδικό τους (διευκρινίζω και παρακάτω το ίδιο).

Δυστυχώς, άλλο μαγαζί δε γνωρίζω που φέρνει τέτοια ρουλεμάν μεμονωμένα (και όχι σε κιτ), πέρα από peugeot. Ενδεχομένως να δίνει και η SKF αλλά δε μπορώ να στο πω με σιγουριά.

Παράθεση:
Δεν το ήξερα ότι είναι 1 με πατούρα, 3 χωρίς, γνωρίζω λίγα από μηχανικά. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Το μόνο κακό είναι, πώς πρέπει να διαπιστώσω αν ο άξονας έχει φαγωθεί και πόσο για να δούμε αν φτιάχνεται με ρουλεμάν ή όχι. Οπότε αν τον λύσει, λογικά υποθέτω επειδή είναι και ψιλομπελαλίδικη δουλειά, θα "πρέπει" να τον φτιάξει και κατευθείαν. Αλλά εγώ δε μπορώ να'χω παραγγείλει απ'τον Ντίνο χωρίς να ξέρω τι χρειάζεται, γιατί μπορεί να'ναι και περιττό. Μόνο, αν γνωρίζετε κανά μαγαζί στη Φρατζή σε παρόμοιες τιμές ή αν το www.parts.gr έχει αυτά που ενδεχομένως χρειαστώ (ποια είναι αυτά για την επισκευή 1+1 και ποια τα άλλα 2 για "συμπλήρωμα" σε περίπτωση που χρειαστεί), ώστε να πάω να τα πάρω. Το συνεργείο είναι Καλλιθέα, θα πεταχτώ 5' ως τη Φρατζή, θα τα πάρω και θα του τα πάω όσο θα το'χει λυμένο το αμάξι. Ο αμορτισεράς-λαστιχάς, μου'πε με ένα ρουλεμάν είσαι οκ, ο μηχανικός είπε φέρτο να το λύσουμε και βλέπουμε.

Ξεκινάω ανάποδα: ο αμορτισεράς-λαστιχάς που σου είπε ότι με 1 ρουλεμάν είσαι οκ, είναι μάλλον ανίδεος και για να σου πω την αλήθεια, μάλλον φαίνεται ότι δεν έχει ξανασχοληθεί με το θέμα.
Anyway,απ'τη στιγμή που θα σου λύσει και θα βγάλει βραχίονες, και όπως λες έχει πάρει μπόσικα, ρουλεμάν και τσιμούχες θα αλλάξεις. Οπότε 2 σετ θα τα χρειαστείς, άρα καλό θα ήταν να τα προμηθευτείς (είτε από Ντίνο, είτε από οπουδήποτε αλλού). Εάν τώρα χρειαστείς 4πλα, μπορείς να παραγγείλεις από peugeot 4τμχ (κωδ. 5132.56). Τώρα για το πώς θα χειριστείς το θέμα πήγαινε-έλα-πάρε-δώσε κλπ απ'το μηχανικό στο ανταλλακτικατζίδικο, συγνώμη αλλά δε μπορώ να βοηθήσω... Rolling eyes

Παράθεση:
Αλλά για τα 4απλά ρουλεμάν, αν δεν έχει φαγωθεί πολύ στα άκρα, κακό κάνουμε λογικά, παρά καλό ε; Confused

Όχι, κακό δεν κάνεις σε καμία περίπτωση με τα 4πλά. Απλά εάν έχει φαγωθεί στα άκρα ο άξονας, με τα 4πλα σώζεις την κατάσταση. Είναι κάτι σαν "μπάλωμα" αλλά λειτουργεί. Το ιδανικό βέβαια είναι να αλλαχτεί ή να επισκευαστεί ο άξονας .


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 23:40:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Το είδα κι εγώ και ρώτησα επειδή γράφει πίσω άξονας και υπέθεσα ότι είναι αυτά, αλλά με εξέπληξε η τιμή, πολύ πάνω σε σχέση με Ντίνο. Αν είναι τα σωστά (και υπάρχει απλά λάθος στην εικόνα), ποια είναι απ'όλα; Εκτός αν προτείνεις και κανά άλλο μαγαζί να τα ζητήσω όποτε χρειαστεί με τον αντίστοιχο κωδικό τους (διευκρινίζω και παρακάτω το ίδιο).

Δυστυχώς, άλλο μαγαζί δε γνωρίζω που φέρνει τέτοια ρουλεμάν μεμονωμένα (και όχι σε κιτ), πέρα από peugeot. Ενδεχομένως να δίνει και η SKF αλλά δε μπορώ να στο πω με σιγουριά.


Άρα καλώ την Peugeot και τους λέω θέλω 2 ρουλεμάν χωρίς πατούρα μεμονωμένα (το ρωτάω και βλακωδώς παρακάτω) και προμηθεύομαι 2 σετ από Ντίνο;

RoadRunner122 έγραψε:
Παράθεση:
Δεν το ήξερα ότι είναι 1 με πατούρα, 3 χωρίς, γνωρίζω λίγα από μηχανικά. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Το μόνο κακό είναι, πώς πρέπει να διαπιστώσω αν ο άξονας έχει φαγωθεί και πόσο για να δούμε αν φτιάχνεται με ρουλεμάν ή όχι. Οπότε αν τον λύσει, λογικά υποθέτω επειδή είναι και ψιλομπελαλίδικη δουλειά, θα "πρέπει" να τον φτιάξει και κατευθείαν. Αλλά εγώ δε μπορώ να'χω παραγγείλει απ'τον Ντίνο χωρίς να ξέρω τι χρειάζεται, γιατί μπορεί να'ναι και περιττό. Μόνο, αν γνωρίζετε κανά μαγαζί στη Φρατζή σε παρόμοιες τιμές ή αν το www.parts.gr έχει αυτά που ενδεχομένως χρειαστώ (ποια είναι αυτά για την επισκευή 1+1 και ποια τα άλλα 2 για "συμπλήρωμα" σε περίπτωση που χρειαστεί), ώστε να πάω να τα πάρω. Το συνεργείο είναι Καλλιθέα, θα πεταχτώ 5' ως τη Φρατζή, θα τα πάρω και θα του τα πάω όσο θα το'χει λυμένο το αμάξι. Ο αμορτισεράς-λαστιχάς, μου'πε με ένα ρουλεμάν είσαι οκ, ο μηχανικός είπε φέρτο να το λύσουμε και βλέπουμε.

Ξεκινάω ανάποδα: ο αμορτισεράς-λαστιχάς που σου είπε ότι με 1 ρουλεμάν είσαι οκ, είναι μάλλον ανίδεος και για να σου πω την αλήθεια, μάλλον φαίνεται ότι δεν έχει ξανασχοληθεί με το θέμα.
Anyway,απ'τη στιγμή που θα σου λύσει και θα βγάλει βραχίονες, και όπως λες έχει πάρει μπόσικα, ρουλεμάν και τσιμούχες θα αλλάξεις. Οπότε 2 σετ θα τα χρειαστείς, άρα καλό θα ήταν να τα προμηθευτείς (είτε από Ντίνο, είτε από οπουδήποτε αλλού). Εάν τώρα χρειαστείς 4πλα, μπορείς να παραγγείλεις από peugeot 4τμχ (κωδ. 5132.56). Τώρα για το πώς θα χειριστείς το θέμα πήγαινε-έλα-πάρε-δώσε κλπ απ'το μηχανικό στο ανταλλακτικατζίδικο, συγνώμη αλλά δε μπορώ να βοηθήσω... Rolling eyes


Μπόσικα δεν έχει πολλά, ούτε ο τροχός ταλαντεύεται, ούτε χάνει στην ευθεία, ούτε το στρίψιμο επηρεάζεται, μόνο ένα ψιλοκάμπερ έχει πίσω δεξιά. Αν το σκαλίσουμε λεπτομερώς βέβαια, μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι σημαντικό πράγμα κι αλλιώς το πώς φαίνεται.

Άρα λες, ότι αφού το λύσει, ούτως ή άλλως θα αλλαχτούν τσιμούχες και τα υπάρχοντα ρουλεμάν, είτε επισκευαστεί, είτε δε χρειαστεί, οπότε να τα'χω παραγγείλει ήδη από Ντίνο (κωδικός KS559.03 για 206 - 1.4i 09.98>) ε; Αυτά περιλαμβάνουν 1 ρουλεμάν χωρίς πατούρα, 1 με και 1 τσιμούχα;

Κι αν θέλω να βάλω 4απλά, παίρνω 2 (ζητάω 2 ρουλεμάν ή 2 σετ ρουλεμάν χωρίς πατούρα;) από peugeot ή αλλού και τα βάζουμε όση ώρα το'χει λυμένο ε; Τώρα το πώς θα το κανονίσω, είναι όντως ένα μικρό θεματάκι, ωστόσο όταν του'φερα λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ, δε μου'πε τίποτα και φάνηκε οκ τύπος (άλλαξα τον παλιό και πήγα σε έναν με Peugeot-αν θες να σου πω όνομα, στο λέω με πμ).

Όσο για τον αμορτισερά, τι να σου πω. Επειδή το κοιτάει χρόνια το αμάξι, μου'πε ότι ο άξονας είναι οκ και θα χρειαστώ μόνο ρουλεμάν. Από κει κι έπειτα, μόνο όποιος είναι καλός γνώστης μπορεί να επιβεβαιώσει αν λέει αλήθεια ή βλακείες. Κι εγώ δυστυχώς δεν είμαι. Θα δούμε το φθινόπωρο που θα πάω για λύσιμο. Laughing

RoadRunner122 έγραψε:
Παράθεση:
Αλλά για τα 4απλά ρουλεμάν, αν δεν έχει φαγωθεί πολύ στα άκρα, κακό κάνουμε λογικά, παρά καλό ε; Confused

Όχι, κακό δεν κάνεις σε καμία περίπτωση με τα 4πλά. Απλά εάν έχει φαγωθεί στα άκρα ο άξονας, με τα 4πλα σώζεις την κατάσταση. Είναι κάτι σαν "μπάλωμα" αλλά λειτουργεί. Το ιδανικό βέβαια είναι να αλλαχτεί ή να επισκευαστεί ο άξονας .


Συνεπώς, σύμφωνα και με τα παραπάνω, παίρνω ήδη τα SNR από Ντίνο που τα'χει φτηνά κι αν θέλω 2 έξτρα, τα παίρνω μετά από Peugeot, έστω για προστασία-μακροζωϊα κι αναλόγως το κόστος.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την υπομονή σου. Embarassed Wink


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2012, 09:43:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Άρα καλώ την Peugeot και τους λέω θέλω 2 ρουλεμάν χωρίς πατούρα μεμονωμένα (το ρωτάω και βλακωδώς παρακάτω) και προμηθεύομαι 2 σετ από Ντίνο;

Θέλεις 4 ρουλεμάν έξτρα χωρίς πατούρα. (εφόσον θες να βάλεις 4πλα). 2 επιπλέον από κάθε μεριά. Αν πάρεις πεζώ, μην τους πεις "χωρίς πατούρα" κλπ, δε θα βγάλεις άκρη. Θα τους πεις τον κωδικό που σου δωσα παραπάνω. Είναι για 106 αλλά το ίδιο φοράει και το 206.

Παράθεση:
Μπόσικα δεν έχει πολλά, ούτε ο τροχός ταλαντεύεται, ούτε χάνει στην ευθεία, ούτε το στρίψιμο επηρεάζεται, μόνο ένα ψιλοκάμπερ έχει πίσω δεξιά. Αν το σκαλίσουμε λεπτομερώς βέβαια, μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι σημαντικό πράγμα κι αλλιώς το πώς φαίνεται.

Εάν έχεις μηδενικό μπόσικο, τότε μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να έχει στραβώσει ο άξονας στο άκρο. Οπότε, όσα λέμε περί ρουλεμάν κλπ πάνε περίπατο.

Το σημαντικότερο πρώτα απ'όλα λοιπόν, είναι να επιβεβαιώσεις από που προέρχεται το αυξημένο κάμπερ πίσω. Αυτό θα το κάνει ο ευθυγραμμισάς κι αν είναι τσακάλι θα το καταλάβει με τη μία.
Από κει και πέρα, εάν προέρχεται από ρουλεμάν, πρέπει να τσεκάρεις με ποιόν τρόπο θα σου περάσει τα καινούρια ρουλεμάν στους βραχίονες. Για να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να διαθέτει ειδικές πρέσσες (βλ. εδώ για να καταλάβεις). Εάν δεν διαθέτει και πρόκειται να στις περάσει με σφυρί, ματσόλα ή κλασική πρέσσα, τότε άστο καλύτερα ως έχει, αφού κατά 99,99999% 8α σου τσαλακώσει τα ρουλεμάν (τσαλακώνονται για πλάκα μιάς και το μεταλλικό τους μέρος είναι λίγο πιό παχύ από... αλουμινόχαρτο και στραβώνουν ακόμα κ με το χέρι)...

Μακάρι να ήμουν σε θέση να κάτσουμε να τα βάλουμε παρέα σπίτι μου. Αλλά έχω έναν αντίχειρα off με ράμματα, οπότε με ένα μόνο χέρι δε γίνεται δουλειά Crying or Very sad


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούλ 2012, 11:44:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Άρα καλώ την Peugeot και τους λέω θέλω 2 ρουλεμάν χωρίς πατούρα μεμονωμένα (το ρωτάω και βλακωδώς παρακάτω) και προμηθεύομαι 2 σετ από Ντίνο;

Θέλεις 4 ρουλεμάν έξτρα χωρίς πατούρα. (εφόσον θες να βάλεις 4πλα). 2 επιπλέον από κάθε μεριά. Αν πάρεις πεζώ, μην τους πεις "χωρίς πατούρα" κλπ, δε θα βγάλεις άκρη. Θα τους πεις τον κωδικό που σου δωσα παραπάνω. Είναι για 106 αλλά το ίδιο φοράει και το 206.


Ξεκαθαρίστηκε. Laughing Το αν θέλω να βάλω 4απλά, δεν το ξέρω, αναλόγως το μέγεθος του προβλήματος πάντα.

RoadRunner122 έγραψε:
Παράθεση:
Μπόσικα δεν έχει πολλά, ούτε ο τροχός ταλαντεύεται, ούτε χάνει στην ευθεία, ούτε το στρίψιμο επηρεάζεται, μόνο ένα ψιλοκάμπερ έχει πίσω δεξιά. Αν το σκαλίσουμε λεπτομερώς βέβαια, μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι σημαντικό πράγμα κι αλλιώς το πώς φαίνεται.

Εάν έχεις μηδενικό μπόσικο, τότε μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να έχει στραβώσει ο άξονας στο άκρο. Οπότε, όσα λέμε περί ρουλεμάν κλπ πάνε περίπατο.

Το σημαντικότερο πρώτα απ'όλα λοιπόν, είναι να επιβεβαιώσεις από που προέρχεται το αυξημένο κάμπερ πίσω. Αυτό θα το κάνει ο ευθυγραμμισάς κι αν είναι τσακάλι θα το καταλάβει με τη μία.
Από κει και πέρα, εάν προέρχεται από ρουλεμάν, πρέπει να τσεκάρεις με ποιόν τρόπο θα σου περάσει τα καινούρια ρουλεμάν στους βραχίονες. Για να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να διαθέτει ειδικές πρέσσες (βλ. εδώ για να καταλάβεις). Εάν δεν διαθέτει και πρόκειται να στις περάσει με σφυρί, ματσόλα ή κλασική πρέσσα, τότε άστο καλύτερα ως έχει, αφού κατά 99,99999% 8α σου τσαλακώσει τα ρουλεμάν (τσαλακώνονται για πλάκα μιάς και το μεταλλικό τους μέρος είναι λίγο πιό παχύ από... αλουμινόχαρτο και στραβώνουν ακόμα κ με το χέρι)...

Μακάρι να ήμουν σε θέση να κάτσουμε να τα βάλουμε παρέα σπίτι μου. Αλλά έχω έναν αντίχειρα off με ράμματα, οπότε με ένα μόνο χέρι δε γίνεται δουλειά Crying or Very sad


Σ'ευχαριστώ για τη βοήθεια και την προσφορά/ενδιαφέρον Γιάννη. Αυτή τη δουλειά δε θα την κάνω τώρα, από φθινόπωρο κι αν είσαι διαθέσιμος, μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να δεις κι εσύ ο ίδιος τι παίζει, πριν παραγγείλω οτιδήποτε.

Όσο για τον αναρτησά, σου είπα. Το οδήγησε, το ανέβασε στη ράμπα, το σήκωσε, το ευθυγράμμισε και μου είπε ότι θα χρειαστεί να πάω στο μηχανικό να μου βάλει ένα ρουλεμάν πίσω δεξιά κι ότι θα φτιάξει το πράγμα. Τον ρώτησα αν παίζει θέμα στρεβλώματος άξονα και μου είπε όχι, δε θα μπλέξεις με τέτοια, καλά είναι κτλ. Το αν είναι τσακάλι or not, τι να σου πω. Αν θες, σου λέω με πμ ποιος είναι, όπως και ο μηχανικός. Πάντως ο άξονας, ούτε χτυπάει, ούτε ακούω τίποτα ντουπ ντουπ σε λακκούβες, σαμαράκια, ούτε έχει αλλάξει δραματικά η συμπεριφορά στο δρόμο. Anyway...

Από τι το ατύχημα;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
jimakos205 (jim)
Μέλος
Μέλος


peugeot 205 1.9 cti

Ένταξη: 03 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 114

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2012, 11:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να ρωτησω κ εγω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.σε 306 καμπριο ο πισω δεξια τροχος εχει πολυ καμπερ κ με λιγο φορτωμα ο τροχος βρισκει στον πλαστικο θολο.στο τζογομετρο δεν εδειξε να εχει καπου μεγαλο τζογο οποτε 99% εχει παρει ο αξονας?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2012, 12:24:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Από τι το ατύχημα;


... ξυλουργικές εργασίες (μου το "άρπαξε" το κοπτικό του ρούτερ) Evil

jimakos205 έγραψε:
να ρωτησω κ εγω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.σε 306 καμπριο ο πισω δεξια τροχος εχει πολυ καμπερ κ με λιγο φορτωμα ο τροχος βρισκει στον πλαστικο θολο.στο τζογομετρο δεν εδειξε να εχει καπου μεγαλο τζογο οποτε 99% εχει παρει ο αξονας?

Κατά 99% έχουν φαγωθεί τα ρουλεμάν στους βραχίονες του άξονα και πολύ πιθανό να σου έχουν "αρπάξει" και τον άξονα στο σημείο που πατάνε Confused
Τσέκαρέ το άμεσα, μπας και ο άξονας είναι ακόμα ok ώστε να τον προλάβεις.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2012, 22:05:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

jimakos205 έγραψε:
να ρωτησω κ εγω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.σε 306 καμπριο ο πισω δεξια τροχος εχει πολυ καμπερ κ με λιγο φορτωμα ο τροχος βρισκει στον πλαστικο θολο.στο τζογομετρο δεν εδειξε να εχει καπου μεγαλο τζογο οποτε 99% εχει παρει ο αξονας?

Αν βγάλεις άμεσα το ψαλίδι ίσως και να γλιτώσεις κάτι


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2012, 22:08:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλοι οι πίσω άξονες επισκευάζονται με επιτυχία 100% (106 205 309 306 206)


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2437s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on