Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:40:44 Θέμα δημοσίευσης: Αγωνιστικός Καταλύτης |
|
|
Χταπόδι, καζανάκι μεσαίο και τελικό, φαρδύτερη σωλήνα εξάτμισης. Όλα καλά, αλλά τί θα γίνει με τον ρημάδι τον καταλύτη;
Ελεύθερη ερμηνεία συμβατικού καταλύτη: Ένα κομμάτι τάπα που βρίσκεται μετά την πολλαπλή εξαγωγής και πριν τα καζανάκια, και που σκοπό έχει να μην αφήσει τα καυσαέρια να διαφύγουν και να τα κρατήσει για πάρτη του. 8O
Τέτοια μαστούρα ο καταλύτης! 8O
Έβαλες χταπόδι; Πολύ αποτελεσματικά, τα καυσαέρια συγκεντρώνονται με μεγάλη ταχύτητα πριν τον καταλύτη και μετά ο λύκος ξανάγινε αρνάκι.
Έβαλες καζανάκι; Να ελευθερώσεις τί; Τον καταλύτη;
Καλά είναι καί τα δύο, θα πάρεις κανα δυο ίππους αλλά εάν δεν βγει ο καταλύτης δεν γίνεται τίποτα.
Ναι, αλλά με τα καυσαέρια; Θα δηλητηριάζουμε τον κόσμο και τον εαυτό μας;
Και να η λύση: Αγωνιστικός Καταλύτης ή Ελεύθερος Καταλύτης ή Καταλύτης Ελευθέρας Ροής. Με ISO 900x και με έγκριση από TUV! Αποτέλεσμα; 4-6 ζωντανά ιππάκια, άμεση απόκριση και εκμετάλλευση και της παραπανίσιας εισπνοής (σκούπα, φιλτροχοάνη). Εάν παραμείνει το τελικό καζανάκι, διατηρείται και το back pressure!
Για να δούμε! Τί λεν οι ειδήμονες επί του θέματος;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Enas gnwtos me saxo 1.6 16V eixe kanei to ekshs.. Ebale enan elafrws metaxeirismeno katalyth apo Impreza sxetika fthina kai paei kommatia (etsi mou pe)..
Ti na pw Telika isws yparxei kai 4o option: Xrhsimopoihsh katalyth apo alla montela ta opoia einai pio elefthera se sxesh me to diko mas xwris na thysiazetai h apotelesmatikothta enantiwn twn rypwn... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 08:43:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τουλάχιστον για το 1600 είναι δύσκολα τα πράγματα με το καταλύτη...
Εγώ έχω βγάλει το μεσαίο και έχω βάλει ένα τύπου οβίδα της SUPERSPRINT.
Μετά από ψάξιμο έμαθα ότι το μεσαίο αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από αντικαταστάτης καταλύτη.... σε περίπτωση που είχα εκεί το καταλύτη....αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν μεσαίο παντελώς ελεύθερο!
Τώρα όμως που ο καταλύτης είναι μετά ή πάνω στο χταπόδι δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει....
Πάντως μια καλή λύση είναι οι καταλύτες της AMERICAT και της REMUS ....
Προσωπική άποψη από την στιγμή που ο καταλύτης είναι μια χαρά δεν υπάρχει λόγος αλλαγής ....
α. Γιατί είναι πανάκριβος .... οπότε γιατί να το βγάλεις
β. Αξίζει μόνο αν τον αποσύρεις
γ. Γιατί να βάλεις έναν άλλο πάλι πανάκριβο ? ?
δ. Είναι ρίσκο αν θα κερδίσεις κάτι γιατί μπορεί και να χάσεις από την μεγάλη μείωση του backpressure....
ε. Αλλαξε μεσαίο και τελικό και άσε τον καταλύτη να σου δίνει το backpressure που ζητάει το αυτοκίνητο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 23:01:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini, δεν καταλαβαίνω τί εννοείς λέγοντας ότι το μεσαίο είναι "αντικαταστάτης καταλύτη"! Αφού υπάρχει καταλύτης αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής! Χρειάζεται και αντικαταστάτη; Τί δεν κατάλαβα;
Όσον αφορά το λεγόμενο backpressure θεωρώ ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο από ένα εξάρτημα τόσο κοντά στην εξαγωγή. Καλά-καλά το καυσαέριο δεν βγαίνει και "τρακάρει" πάνω στον καταλύτη! Τί backpressure να του κάνει; Πνίξιμο του κάνει...
Πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.
Υπόψιν ότι ένας καλός αγωνιστικός μπορεί να βρεθεί και με 300Ε. Υπάρχουν και φθηνότεροι αλλά και ακριβότεροι επώνυμοι καταλύτες.
Ο βελτιωτής μου, που επικοινώνησα, επιμένει ότι η τοποθέτηση τέτοιου ελεύθερου καταλύτη θα μου δώσει έως και 5 πραγματικούς ίππους, και χωρίς άλλη αλλαγή. Δεν αποκλείεται να απαιτείται φιλτροχοάνη για να απελευθερωθούν οι ίπποι, αφού σε πνιγμένο από αέρα κινητήρα η βελτίωση της εξαγωγής δεν επιφέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 07:17:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Vini, δεν καταλαβαίνω τί εννοείς λέγοντας ότι το μεσαίο είναι "αντικαταστάτης καταλύτη"! Αφού υπάρχει καταλύτης αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής! Χρειάζεται και αντικαταστάτη; Τί δεν κατάλαβα;
Όσον αφορά το λεγόμενο backpressure θεωρώ ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο από ένα εξάρτημα τόσο κοντά στην εξαγωγή. Καλά-καλά το καυσαέριο δεν βγαίνει και "τρακάρει" πάνω στον καταλύτη! Τί backpressure να του κάνει; Πνίξιμο του κάνει...
Πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.
Υπόψιν ότι ένας καλός αγωνιστικός μπορεί να βρεθεί και με 300Ε. Υπάρχουν και φθηνότεροι αλλά και ακριβότεροι επώνυμοι καταλύτες.
Ο βελτιωτής μου, που επικοινώνησα, επιμένει ότι η τοποθέτηση τέτοιου ελεύθερου καταλύτη θα μου δώσει έως και 5 πραγματικούς ίππους, και χωρίς άλλη αλλαγή. Δεν αποκλείεται να απαιτείται φιλτροχοάνη για να απελευθερωθούν οι ίπποι, αφού σε πνιγμένο από αέρα κινητήρα η βελτίωση της εξαγωγής δεν επιφέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα. |
Καλημέρα!
Miltella συμφωνώ με ότι λες απολύτως...και σίγουρα το θέμα δεν είναι τόσο απλό....
Ομως από το ψάξιμο που έχω κάνει διαπίστωσα ότι ένας αγωνιστικός καταλύτης δεν αποδίδει τόσο όσα υπόσχεται με βάση τα λεφτά που δίνεις.
Μήπως ο βελτιωτής σου μιλάει για "αντικαταστάτη καταλύτη"?
Μήπως ο βελτιωτής σου δεν γνωρίζει ότι το 1600 έχει 2 καζάνια και μάλιστα πνίχτες ?!?
Πάντως και τα 5 άλογα μην τα περιμένεις αφού η έξοδος πνίγεται στην κυριολεξία από δύο καζανάκια...τα οποία πρέπει οπωσδήποτε να φύγουν.
Αν θέλεις μίλα με κάποιο τεχνικό από την αντιπροσωπεία της DEVIL που ειδικευεται ως γνωστό στα PEUGEOT και άκου την άποψη τους. Προσωπικά μου είπαν για το 1600 να αλλάξω μόνο ΤΕΛΙΚΟ και μετά από ΚΑΙΡΟ το μεσαίο...
Μόλις τους είπα για ΣΩΛΗΝΑ και ΚΑΤΑΛΥΤΗ ο άνθρωπος μου είπε ότι αν πρόκεται να το βελτιώσω μηχανικά πολύ μόνο τότε αξίζει διαφορετικά θα χάσω σε όλους τους τομείς. Βασικά μου ανέφερε ότι τα πουλάνε μόνο για αγωνιστικούς κινητήρες.
Τώρα όσο αφορά το μεσαίο....
Ηθελα να το βγάλω και να βάλω κάτι ελευθερο....
Οπότε είχα να διαλέξω μεταξύ SEBRING - SUPERSPRINT απλά καζάνια με έτοιμη σωλήνα προς το τελικό....
ή ΣΩΛΗΝΑ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ τύπου οβίδα της SUPERSPRINT (μοιάζει με καταλύτη) που τυχαίνει να ταιριάζει ΑΚΡΙΒΩΣ πάνω στο 1600...
Φυσικά η οβίδα δεν έχει καμιά σχέση σαν κατασκευή με το κλασικό μεσαίο ελεύθερο. Είναι κλάσεις καλύτερη κατασκευή αφού αντικαθιστά τον καταλύτη... Φυσικά εμείς ΔΕΝ αλλάζουμε τον καταλύτη αλλά το μεσαίο...
Για να φανταστείς είναι κάπως έτσι:
αλλά αυτό που έβαλα είναι ποιο λεπτό και είναι της Supersprint....
Τώρα θα μου πεις....γιατί προτίμησα την οβίδα....?
Αν θα πιάσεις στα χέρια σου την οβίδα και τα κλασικά επώνυμα μεσαία καζάνια τότε θα καταλάβεις την διαφορά....άλλωστε ήθελα κάτι παντελώς ελεύθερο.... σαν να καταργούσα το μεσαίο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 18:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ θα συμφωνήσω με τον Miltella, ότι όντως ο καταλύτης εκεί που βρίσκεται το μόνο που κάνει είναι να καταπνίγει την εξαγωγή και να γίνεται μπάχαλο. H ευρωπαϊκή ένωση υποχρέωσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να τοποθετήσουν τον καταλύτη μπροστά, για να θερμένεται γρήγορα από τα καυσαέρια με κάθε κόστος(σε ισχύ).
Πάντως σε συνάρτηση με τους 2 αισθητήρες λάμδα (εκέι είναι και το πρόβλημα) καμμία εταιρία δεν έχει βγάλει χταπόδι ως βελτιωτικό (ούτε η Devil).
Eίχα σκεφτεί στο παρελθόν να μετακινηθεί ο καταλύτης στην θέση του μεσαίου (βλέπε rallye) όπου τότε θα μιλάγαμε για backpressure. To εγχείρημα σκάλωσε σε αυτά τα διαόλια μετρητές λάμδα. Eχω και την αίσθηση ότι ο εγκέφαλος σταματά και την λειτουργεία του κινητήρα χωρίς όμως να το έχω πιστοποιήσει.
Eπίσης δεν γνωρίζω αν υπάρχουν ακόμα συρμάτινοι καταλύτες για να τοποθετούνται μπροστά.
Πάντως, μετά την τοποθέτηση της σκούπες, υποψιάζομαι ότι η κύρια αιτία που το αυτοκίνητο έχει τόσο μεγάλη υστέρηση σε απόκριση σε χαμηλές στροφές
(όταν πατάς από 900 στροφές και περιμένεις να σου πετάξει κάπου στις 2.500) είναι το μπούκωμα που δημιουργεί ο καταλύτης και όχι τόσο το ηλεκτρονικό γκάζι. (στις υψηλές στροφές γιατί δεν το κάνει;)
...Aααααχ, αυτοί και άλλοι πολλοί είναι και οι λόγοι που ακόμα δεν έχω γαργαλήσει το αμαξάκι μου!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 03:51:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περι της απομακρυνσης του καταλυτη βρηκα κατι ενδιαφερον στη διευθυνση:
http://www.peugeotperformance.net/en/index.html
<<
CAT-replacements
All modern cars are emission controlled, one part of equipment to do this being a catalyctic converter, which is a box on the exhaust, similar in appearance to a normal silencer. This consists of a honeycomb of small passageways through which the exhaust gases pass, which forms a chemical reaction with the coating on the inside of honeycomb, to clean up the emissions. This method of forcing the exhaust gas through small passageways causes backpressure and restricts the engines performance. The solution is obvious, you remove the CAT and insert a plain pipe to bridge the gap between the pipes the CAT connected. On most cars removing the CAT will improve power by between 7% to 12%, and the cost for such a solution is usually about £60, where else can you get such an improvement for so little spent.
The only problem that will occur is that it will not pass an M.O.T. To get around this you just keep the CAT in your garage and refit it for the test, which is simple and at most only takes about half an hour to change.
>>
ενδιαφερον, αλλα τι γινεται αν σε σταματησουν στο δρομο και δουν (καπως τελος παντων το καταλαβουν) οτι δεν εχεις καταλυτη?!!!???!!!!
Τοτε τι γινεται;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 21:36:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To thema den einai mh se piasoun - egw sou lew oti den pezei tetoio senario...to thema einai oti oloi enan aera anapneoume. Kai oi arwmatikes ousies twn amolybdwn kafsimwn einai akrws karkinogones kai dyskola dialyontai ston aera ama den ginei swsth kafsh. (san shmeiwsh mhn myrizete POTE ta kafsaeria otan to amaksi einai kryo)
Pantws to 7-12% mou fenetai yperboliko. Kai tha ksanapw oti exw diabasei se ena kseno periodiko oti katsane kai dokimasane diafores lyseis kai brhkane oti mia para poly kalh lysh einai na topothetithei katalyths apo megalytero montelo. Synithws oi ergostasiakoi katalytes kanoun poly kalh douleia apo apopsh katalyshs kai pernontas taftoxrona kai to pleonekthma ths megalyterhs rohs eisai arxontas. Gnwstos exei se vts 1.600 katalyth impreza 2litrou.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Alex στις Πεμ 08 Αύγ 2002, 01:00:02, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 23:24:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέρα του ότι θα συμφωνήσω με τον Alex για την μόλυνση που δημιουργείτε από την αφαίρεση του καταλύτη, θα ήθελά να θέσω και μία τεχνική ερώτηση γιατί σα να μου φαίνετε ότι πολύ απλά τα λένε για κέρδος 6-12%. Με τον αισθητήρα λ (μην πω τους αισθητήρες) τι παίζει; Δεν είναι πάνω στο καταλύτη; Η λειτουργία τους δεν είναι να δίνουν πληροφορίες στην ηλεκτρονική και στο σύστημα ψεκασμού προκειμένου να γίνετε σωστή καύση; Αν βγει εντελώς ο καταλύτης, δεν πρέπει να γίνει και τσίπομα γιατί λογικά το αμάξι θα τρελαθεί από τα στοιχεία που θα παίρνει από τον αισθητήρα και άντε να φτιάξει μίγμα.
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Αύγ 2002, 00:56:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O "lamda" einai prin ton katalyth opote tha diabazei swsta outws h allws. Pantws tora pou to thymithika mporei na ginei "peiragma" me ton aisthitira "lamda".. mporei kapios na topothetisei aisthithira pou na "diabazei" perissotero oxygono apo afto pou yparxei me apotelesma na dinei perissotero kafsimo sth mhxanh. Afto ginetai pernontas kapios aisthitira pou ta milivolt twn endiksewn tou einai elafrws diaforetika apo afta pou exei o aisthitiras ths "mamas" peugeot. Kalo e? To kserw |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 08:19:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.cartv.org/Merchant2/graphics/00000001/mn_1065.jpg
106 Rallye & Gti -1065 Grp-N - Competition intermediate pipe with dummy catalyst as per FIA freedoms
Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό το πράγμα & να καταργήσω καταλύτη & μεσαίο.Τι λέτε???
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 08:25:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: |
106 Rallye & Gti -1065 Grp-N - Competition intermediate pipe with dummy catalyst as per FIA freedoms
Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό το πράγμα & να καταργήσω καταλύτη & μεσαίο.Τι λέτε??? |
Ακριβώς έτσι είναι τώρα το δικό μου από κάτω....μόνο που αφορά το μεσαίο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 09:30:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | O "lamda" einai prin ton katalyth opote tha diabazei swsta outws h allws. Pantws tora pou to thymithika mporei na ginei "peiragma" me ton aisthitira "lamda".. mporei kapios na topothetisei aisthithira pou na "diabazei" perissotero oxygono apo afto pou yparxei me apotelesma na dinei perissotero kafsimo sth mhxanh. Afto ginetai pernontas kapios aisthitira pou ta milivolt twn endiksewn tou einai elafrws diaforetika apo afta pou exei o aisthitiras ths "mamas" peugeot. Kalo e? To kserw |
Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν 2 μετρητές λάμδα. Ενα πρίν τον καταλύτη και ένα μετά. Αν οι ενδείξεις του δεύτερου (μετά τον καταλύτη) δεν είναι σωστές τότε ανάβει ένα ωραιότατο STOP στο καντράν και ενδέχεται (δεν το έχω σιγουρέψει ακόμα) να μήν παίρνει μπροστά ούτε το αυτοκίνητο.
Τα έχω ξαναπεί ότι τα σημερινά μέτρα της Ευρωπαϊκής ένωσης είναι πάρα πολύ αυστηρά και δεν μας δίνουν πολλά περιθώρια "παιχνιδιού".
Ομως επειδή είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και πανούργοι, κάποια στιγμή όλα θα γίνουν. Λέτε να μην βρούμε λύση;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 09:43:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα που δεν εχει τον καταλύτη πανω στην πολλαπλή εξαγωγής αλλα τον εχει στο κλασσικό σημείο να τον πετάξω να τελειώνουμε???
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 10:20:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά σιγά μην παίρνετε φόρα και αρχίζετε και ξηλώνεται καταλύτες, νομίζοντας ότι ο στάβλος σας θα αυξηθεί! Όπως έλεγε και σε ένα άρθρο του Power " Ένας καταλύτης δεν φέρνει την άνοιξη!"
Να σας θυμίσω ότι υπάρχουν θηριώδες μετατροπές 300+ αλόγων με την ύπαρξη καταλύτη και σε μας με τα 120 αλογάκια μας ενόχλησε αυτός ο ρυμάδης ο καταλύτης;!
Ναί άμα θέλει κάποιος μπορεί να τον αλλάξει με έναν πιο ελεύθερο, αλλά με τελείως κατάργηση είμαι εντελώς κάθετος! Τί φταίω εγώ εάν κάποιος θέλει να βγάλει +2 άλογα (max) να αναπνέω το δηλητήριο που βγάζει;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 10:23:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο. Ακόμη και τα WRC έχουν καταλύτες!!!!
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 15:28:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ώρες-ώρες ο Μανιακός με εκπλήσσει με την λογική αυτοσυγκράτησης που διαθέτει. Αν οδηγάς και όπως σκέπτεσαι, θα χαρώ να σε παίξω 2-3 γύρες στα Μέγαρα (ή Σέρρες).
|
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
Δεχτή η πρόσκληση (να τον κάνουμε ένα τον γύρο, δεν έχω λεφτά για λάστιχα :D ).
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:20:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Catalytic converter = καταλυτης...
οσο για το site εκεινο.. Whooow! Εχει ορισμενα καλα πραματακια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|