PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλημα χρονισμου αναφλεξης σε 206

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot 305 (peugeot 305)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:50:53    Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα χρονισμου αναφλεξης σε 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι κατοχος ενος peugeot 206 1.4 με τουσ 75 ιππους. Το αυτοκινητο αυτο την πρωτη στιγμη που το πηρα χτυπαγε πειρακια.Χτυπαει πειρακια με μεγαλη σχετικα ευκολια οχι μονο στην περιπτωσση που εχωψ μεγαλη σχεση στο κιβωτιο με τις στροφεσ του κινητηρα να εχουν πεσει αλλα μπορει να εμφανιστει το φαινομενο της προαναφλεξης ακομα και οατν ο κινητηρας δεν εχει μεγαλο φορτιο οπως ειναι οταν εχει κανεις ακομα και δευτερη σχεση στο κιβωτιο.Ακομα πειρακια εμφανιζονται ακομα και οταν ειμαι σε ισιο δρομο οταν επιταγχυνω και οχι μονο σε ανηφορα. Τελος τα πειρακια μερικες φορες εμφανιζονται ακομα και οταν ο κινητηρας εχει παρει φορα και δουλευει ανετα αφου εχει ανεβασει στροφες.εχουν εμφανιστει τα πειρακια στην περιοχη 3000- 4000 στροφες ακομα και σε αριθμο στροφων πανω απο τις 4000.
Οταν το ελεγα στο συνεργειο της peugeot απο οπου πηρα το αμαξι μου ελεγαν παντα την ιδια δικαιολογια οτι φταιει η ποιοτητα της βενζινης .Εχω μμπει και εχω οδηγησει αρκετα αυτοκινητα αλλων εταιριων αλλα και της ιδιας της peugeot και μαλιστα μοντελα που εχουν τον ιδιο κινητηρα με τον δικο μουκαι τετοι φαινομενα δεν εχω συναντησει και με τετοια συχνοτητα οσο στο δικο μου 206. Δεν μπορει να βαζουν μονο σε μενα κακη ποιοπτητα βενζινης και σε ολα τα αλλα αυτοκινητα καλη ποιοτητα .Ακομα δεν βαζω απο το ιδιο παντα βενζιναδικο εχω βαλει απο παρα πολλα το φαινομενο ομως της προαναφλεξης παραμενει. Αρα το οτι φταιει το καυσιμο το θεωρω μια δικαιολογια απο την μερια του συνεργειου της αντιπροσωπειας.

Ακομα ενα αλλα φαινομενο που συνοδευε απο την αρχη το αυτοκινητο ηταν οτι οι στροφες του μπορει ναπεσουν στιγμιαα κατω απο τον ελαχιστο αριθμο στροφων απο το ρελαντι.Το φαινομενο αυτο συμβαινει οταν αποσυμπλεκω τον κινητηρα οποτε οι στροφες πεφτουν και πανε στι ρελαντι.Στο δικο μου αυτοκινητο οπως πεφτουν οι στροφες κατα την αποσυμπλεξη δεν φρεναρουν καπως λιγο πριν το ρελαντι ωστε μετα να πηγαινουν ομαλα σε αυτο αλλα βλεπω την βελονα στιγμιαια οπως κατεβαινει κατα την αποσυμπλεξη να προσπερνα στιγμιιαια το ρελαντι και να πηγαινει λιγο πιο κατω απο αυτο και αμεσως μετα να ανεβαινει στο ρελαντι.Μερικες φορες το προσπερασμα της βελονας απο τον ρελαντι ηταν τοσο εντονο που οι στροφες ειχαν πεσει τοσο πολυ που ο κινητηρας οπωσ ηταν φυσικο δεν αντεχε να δουλεψει με τοση λιγες στροφες και οπως ειανι φυσικο εσβηνε.
Παλι η λυση που μου εδωσαν δεν ηταν η σωστη μου ειπαν οτι εφταιγε ο πολλαπλασιαστης τον αλλαξανε. Μετα τη αλλαγη το φαινομενο αυτο παρεμεινε το μονο ειναι οτι οι στροφες δεν πεφτουν τοσο κατω απο το ρελαντι ωστε ο κινητηρας να μην μπορει να δουλεψει και να σβηνει.Μπορει βεβαια να μην σβηνει ομως το φαινομενο η βελονα του στροφομετρου κατα την αποσυμπλεξη να πεφτει και να μην σταματα στο ρελαντι αλλα στιγμιαα να το προσπερνα και να πηγαινει λιγο πιο κατω απο το ρελαντι αυτο συνεχιζεται να γινεται .Τοτε μαλιστα ακουγεται και το κλακ του αιρκοντισιον στην περιπτωση που το εχω βαλει Το αιρκοντισιον σβηνει απο μονο του την στιγμη που περνα η βελονα και κανει αυτο τοστιγμιαιο πεσιμο κατω αποτις στροφες του ρελαντι οταν μ ετα ανεβαινειστο ρελαντι ακουγεται παλι το κλακ του διακοπτη του αιρκοντισιον. Προφανως επεδη το αιροκοντισιον ειναι μηχανικο και παιρνει ενεργεια απο τον κινητηρα καθως αυτουνου πεφτουν πολυ οι στροφες του πεφτουν πολυ και οιαντιστοιχες στροφες του συμπιεστη του αιρκοντισιον και γι αυτο σβηνει.

Αυτα τα προβληματα τα διαπιστωσα απο τα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου που σημαινει οτι ηταν ελλατωματικο απο την κατασκευη του.

Θα μπορουσε καποιος να μου πει τι μπορει να ειναι μηπως τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οπως τα λεει το συνεργειο;Απο οτι ξερω ο εγκεφαλος δινει την εντολη για την αναφλεξη αναλογα με τα δεδομενα που του δινουν οι διαφοροι αισθητηρες.Μηπως ειναι προβληματικος ο εγκεφαλος το προγραμμα που εχει η ειναι ελλατωματικοι καποιοι αισθητηρες;
Nα σημειωσω οτι οταν ειπα να το κοιταξουν μου ειπαν οτι το εβαλαν στο διαγνωστικο μηχανημα και οτι αυτο τοσες φορες δεν εχει δειξει τιποτα
Θα ηθελα την γνωμη καποιων που λογω της διαρκου ενασχολησης τους σιγουρα ξερουν καποια πραγματα και μπορει να υποψαιστουν τι μπορει να συμβαινει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0754s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on