Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 14:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ειχα κανει καμποσες χιλιαδες χιλιομετρα με overmaxed λαδι και το αποτελεσμα ηταν παρομοιο με το δικο σου, στο οτι η μηχανη επιασε απ'εξω λαδι στις ενωσεις που κανει στον πατο αλλα και στο υψος του φιλτρου.
Παρενθεση: Προχθες πηρα ενα σφουγγαρι και καθαρη βενζινη να καθαρισω ολο αυτο το σημειο που ειχε "ποτισει" εξωτερικα απο λαδι, λες και εχω κανα μοτερ 15 χρονων... Το περιεργο ειναι οτι ενω εγινε "λαμπικο" και καθαρισε ωραια, οταν τωρα κανω μια βολτα το αμαξι και το σκιζω πανω απο 5500 στροφες ακουω τον ηχο πολυ τραχη και θορυβωδη. Ισως εχει καποια σχεση με το οτι το στρωμα "μπιχλας" (λαδι/σκονη) που ειχε μαζευτει απ'εξω εχει ηχο-αποροφητικες ιδιοτητες και ισως αποτρεπει τη διαδοση ηχου πανω στο μεταλο σε καποιο βαθμο..Δεν νομιζω να εχει σχεση με την ιδια τη λιπανση του κινητηρα ή αυξημενες τριβες, το βλεπω τραβηγμενο μιας και ειναι λαδι ΕΞΩ απ'το μοτερ αλλα απ'την αλλη και ο ηχος ειναι αρκετα αυξημενος και τραχυς.. τεσπα.. κλεινει η παρενθεση...
Tωρα στο συγκεκριμενο θεμα: O πατερας μου ειχε μια τρομπα (μη φανταστεις τιποτα τρελο, ενα πλαστικο πραματακι που το ζουλας και ρουφαει ειναι) που αγορασε απο βενζιναδικο και που χρησιμοποιειται για να αφαιρεις το ψυκτικο υγρο.. Συνδεσα το σωληνα που περιβαλει τον δεικτη του λαδιου με το σωληνακι της τρομπιτσας και μετα ζουλαγα την τρομπα και τρομπαριζε μεσα σε ενα μπουκαλι coca-cola οπου και μαζεψα το λαδι... Το σωληνακι της τρομπας δεν μπορουσε να μπει πουθενα αλλου, ουτε να τον βαλεις απ'την πανω ταπα οποτε ηταν μονοδρομος η συνδεση με το σωληνα που περιβαλει το δεικτη του λαδιου. Αν εσυ εχεις καποια αλλη διοδο για να συνδεσεις την τρομπα, τοτε do it... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 19:17:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasoss Μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) GTI
Ένταξη: 26 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 121 Τόπος: athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 22:07:30 Θέμα δημοσίευσης: LADAKIA MOU TRELA |
|
|
ego tha trAvikso to ladi me mia siriga tha valo kai ena makri solinaki kai tha doume.pantos sto thema pantos to thema pou prepei na mas apasholei eine oti THEN PREPEI NA VAZOUME TA LADIA STO AKRIVOS AKRIVOS KANONIKO IDIETERA TO KALOKERIkatarhin otan ehoume mpounia ladi diskola krioni o kinitirtas(vlepe thermokrasia ladiou).kai idika stous koftes(sta zoria).kai meta exoume kai foul diaroes.mazi me to filtro perni 3,3 protino 3.1lt |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 08:34:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[b]THEN PREPEI NA VAZOUME TA LADIA STO AKRIVOS KANONIKO IDIETERA TO KALOKERI
Γιατι σκοπευεις να κυνηγας και το καλοκαιρι σκυλους???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάϊ 2003, 03:50:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξ@νδρος έγραψε: | προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι |
η εξοδο των αναθυμιασεων ειναι στο καπακι του κινητηρα και φευγει μεσω σωληνα και παει στην εισαγωγη αερα και στην πεταλουδα του γκαζιου ωστε να λιπαινετε.εγω υποθετω πως αφου θα εβγαλε πολλες,μπορει να μπουκωσε η λεπτη σωληνα και να βγηκε και απο την ταπα.ειναι πολυ φανερο οτι εχει φυγει απο εκει.ειναι ολο το μοτερ καθαρο και γυρω απο την ταπα λαδωμενο.
τελοσπαντων τελος καλο αφου τα τραβηξα τα λαδια απο το αμαξακι .τα λαδια μετρηθηκαν και βρεθηκαν κατα 1200 ml παραπανω.δηλαδη αυτη τη στιγμη το αμαξι εχει περιπου 2,8 μεσα και το τρελο?η ενδειξη δειχνει οτι ειναι ενταξει και μονο σε ανηφορες χανεται η μια κουκιδα.δεν ξερω τι διαγαλαξιακη συνομωσια εγινε με το πανελ την ημερα που τα εβαλα .παλι καλα του καναμε και εναν αγιασμο καλου κακου πριν το πασχα (8 μηνες μετα την αγορα ) και ολα δουλευουν ρολοι,φτου φτου
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάϊ 2003, 04:09:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη ειχε 4 λιτρα μεσα?
Παντως το 2.8 που λες συμπιμπτει με την μετρηση του SvStouk.. ποιον κινητηρα ειπαμε οτι εχεις? 1400? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2003, 23:19:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Αλεξ@νδρος έγραψε: | προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι |
η εξοδο των αναθυμιασεων ειναι στο καπακι του κινητηρα και φευγει μεσω σωληνα και παει στην εισαγωγη αερα και στην πεταλουδα του γκαζιου ωστε να λιπαινετε.εγω υποθετω πως αφου θα εβγαλε πολλες,μπορει να μπουκωσε η λεπτη σωληνα και να βγηκε και απο την ταπα.ειναι πολυ φανερο οτι εχει φυγει απο εκει.ειναι ολο το μοτερ καθαρο και γυρω απο την ταπα λαδωμενο.
τελοσπαντων τελος καλο αφου τα τραβηξα τα λαδια απο το αμαξακι .τα λαδια μετρηθηκαν και βρεθηκαν κατα 1200 ml παραπανω.δηλαδη αυτη τη στιγμη το αμαξι εχει περιπου 2,8 μεσα και το τρελο?η ενδειξη δειχνει οτι ειναι ενταξει και μονο σε ανηφορες χανεται η μια κουκιδα.δεν ξερω τι διαγαλαξιακη συνομωσια εγινε με το πανελ την ημερα που τα εβαλα .παλι καλα του καναμε και εναν αγιασμο καλου κακου πριν το πασχα (8 μηνες μετα την αγορα ) και ολα δουλευουν ρολοι,φτου φτου |
Tά'λεγα εγώ ή δεν τά'λεγα;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2003, 04:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Δηλαδη ειχε 4 λιτρα μεσα?
Παντως το 2.8 που λες συμπιμπτει με την μετρηση του SvStouk.. ποιον κινητηρα ειπαμε οτι εχεις? 1400? |
ναι ειχε 4 λιτρα αφου ειχα βαλει 3,6 στην αρχη που ειχα δει οτι τοσα παιρνει και αφου η ενδειξη ελεγε οτι ειχα 3/4 στο ταμπλο τουμπαρισα το λαδι ολο.
1,4 ειναι και μοντελο '02 με sagem και το μικρο φιλτρο λαδιου.τα παλια επαιρναν οτι εχω και στο 106.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 11:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανακάλυψα σήμερα ότι στο σέρβις που έγινε στην Lion Athens (Συγγρού) μου έχουν βάλει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ λάδι στον κινητήρα. Μετρημένο με τη ράβδο του κάρτερ σε εντελώς επίπεδο έδαφος η στάθμη είναι ένα δάκτυλο ΠΑΝΩ από το ΜΑΧ!!!!
Έχω κάνει 2000 χιλιόμετρα τις τελευταίες 3 βδομάδες και έχω ζορίσει πολύ το αυτοκίνητο σε διάφορες στριφτερές διαδρομές ανάβαση-κατάβαση.
Όπως έχω αναφέρει σε άλλο τόπικ, το αυτοκίνητο μετά το σέρβις δεν πάει μια και ΕΙΔΙΚΑ σε έντονες ανηφόρες δεν άνεβάζει στροφές και νομίζεις ότι θα μείνει!
Πίστευα ήταν η αναβάθμιση του προγράμματος μέχρι τώρα και το είχα πάει στη Λάιον την περασμένη βδομάδα και δεν βρήκαν τίποτα.
Έχω γίνει έξω φρενών διότι ξέρω ότι το υπερβολικό λάδι κάνει ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΖΗΜΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Και ερωτώ:
1. Ο λόγος που δεν ανεβάζει στροφές στις ανηφόρες μπορεί να είναι ότι ο στροφαλοφόρος είναι βουτηγμένος μες το λάδι και ο κινητήρας μου έχει φάει τρελό ζόρι????
2. Ο κινητήρας έχει γίνει ΤΡΑΧΥΣ και ΑΓΡΙΟΣ στη λειτουργία του και στις ψηλές στροφές ακούγεται σαν μπετονιέρα (κάνει ένα ψιλο χχχχχχχχχχχχχχ ήχο). Ειδικά δε όταν αφήνεις το γκάζι με ψηλές στροφές ακούγεται ένας περιοδικός θόρυβος ουυυ, ουυυυ, ουυυυ σαν να έχουν φαγωθεί τα ρουλεμάν του στροφαλοφόρου και δεν γυρίζει σωστά.
Ένα παιδί παλαιότερα είχε αναφέρει ότι μετά που του είχαν βάλει υπερβολικό λάδι είχε εντοπίσει αυτό που ίσως είναι ότι εντόπισα και εγώ:
Alex έγραψε: | οταν τωρα κανω μια βολτα το αμαξι και το σκιζω πανω απο 5500 στροφες ακουω τον ηχο πολυ τραχη και θορυβωδη | .
Τι ανεπανόρθωτες ζημιές μπορεί να έχουν γίνει από αυτή την ιστορία????
3. Μπορώ να λάβω ΝΟΜΙΚΑ μέτρα εναντίον τους?????
4. Μπορώ να απαιτήσω ΑΛΛΑΓΗ κινητήρα αν έχουν προκύψει ζημιές και όχι επισκευή. (Το αυτοκίνητο βγήκε από την εγγύηση από τις 5 του Αυγούστου, αλλά τους είχα αναφέρει ότι δεν πήγαινε και ότι έκαιγε τα άντερα του από τέλος Ιουλίου μετά το σέρβις και αφού το πήγα ήδη μια φορά να το τσεκάρουν, είπαν να το ξαναπάω μετά τις άδειες και ότι δεν τρέχει τίποτα να το πάω και αργότερα....).
Το αυτοκίνητο έχει γίνει χάλια!!!!
Δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο ακόμα σήμερα να τους το πω. Περιμένω τη γνώμη σας για να ξέρω τι να πω....
HELP!!!!!!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 16:09:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη χαλάρωσε.
Η ποσότητα που λες να είναι το πολύ 200 άντε 300 γραμμάρια δεν είναι παραπάνω.
Όσο για το θόρυβο πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να είναι από το κιβώτιο ταχυτήτων.
Επίσης μπορεί να είναι και ο ιμάντας των αξεσουάρ ( δυναμό – υ/τ – συμπιεστής A/C ) και μην βιαστής να πεις ότι των έχουν σφίξη πολύ γιατί είναι αυτορυθμιζώμενος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 16:24:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξ@νδρος έγραψε: | προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι |
H αναρποφηση γινεται απο την ιδια οπη που βρισκεται και η βεργα σταθμης λαδιου. Για να βγει το λαδι πρεπει να αναρροφηθει απ'το καρτερ (οπου καθεται οταν ο κινητηρας δεν λειτουργει). Η οπη για τις αναθυμιασεις ειναι στο καπακι της κεφαλης και το μονο που μπορει να βγει απο εκει ειναι... αναθυμιασεις (που οπως σωστα αναφερθικε ξαναμπαινουν με σωληνακι στην εισαγωγη).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Αύγ 2006, 07:38:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως Χαρη μιλάμε για κανα τετατράκι παραπάνω οπότε δεν νομίζω οτι μπορεί να υπάρξουν τόσο μεγάλες βλάβες.
Απο εκεί και πέρα αν δεν έχει ξεράσει λάδια απο τις φλάτζες πρόβλημα σίγουρα δεν υπάρχει. Εγω δικαιολογώ μέχρι καποιο σημείο την σφιχτή λειτουργία του κινητήρα λογω παραπάνω λαδιου. Εγω νομίζω οτι πρεπει να πας απο εκεί να σου αδειάσουν επιπλέον λάδια και να στα φέρουν στην ενδεδειγμένη στάθμη.
Δεν νομίζω οτι μπορεί να έχουν γίνει τοσο σοβαρές ζημιές απο τόσο μικρή ποσότητα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Αύγ 2006, 09:34:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα τους πάρω τηλ. να πάω αύριο πρωί να μου ρουφήξουν το επιπλέον λάδι.
Πάντως το αυτοκίνητο έχει κόψει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μετά το "σέρβις" και ο κινητήρας είναι πολύ τραχύς.
Δεν έχω δει αν έχει πετάξει λάδι από τις φλάντζες διότι τα πήρα στο κρανίο με το που είδα τη στάθμη στη ράβδο και έκλεισα το καπό.
Ευτυχώς που βάζω λεπτόρευστο 5W-30 διότι πιστεύω αν έβαζα πιο παχύρρευστο λογικά θα έκανε πιο πολλές ζημιές...........
Πάντως το αυτοκίνητο έφαγε τρελούς κόφτες σε στριφτερές αναβάσεις και καταβάσεις τα τελευταία 2000 χιλιόμετρα αμέσως μετά το σέρβις.....
Ευχαριστώ Αργύρη και Μάκη! Ελπίζω πραγματικά να μην έχει γίνει ζημιά.....
Υ.Γ: Αργύρη το Σεπτέμβρη μετά τις διακοπές μου να πάμε μια βόλτα να ακούσεις τους θορύβους που ακούω από τον κινητήρα/κιβώτιο για να μπορέσεις να μου πεις μια πιο ολοκληρωμένη γνώμη! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Αύγ 2006, 12:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
29 κατασκευστές πλυντηριών συνιστούν Μπεεε-Μαν
Αυτοί ξέρουν 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Αύγ 2006, 13:55:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήρα τηλέφωνο τη Lion Athens και μου είπαν ότι ΔΕΝ έχουν τρόπο να κάνουν αναρρόφηση το επιπλέον λάδι και ότι μόνο από την τάπα μπορούν να το κάνουν
Πάντως ο υπεύθυνος εκεί έδειξε ξαφνιασμένος με αυτό που έγινε και είπε ότι δεν θα έπρεπε το λάδι να είναι πάνω από το ΜΑΧ.
Το θέμα τώρα είναι που να βρώ συνεργείο με μηχάνημα αναρρόφησης!!!!
Θα πάρω σβάρνα όλα τα συνεργεία και θα τους ρωτάω αν έχουν???
Έχετε κανένα να προτείνετε? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Αύγ 2006, 07:23:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη έχουν πολλά βενζινάδικα μηχάνημα αναρρόφησης.
Επίσης έχουν στα συνεργεία της VW (πχ στο gratsia κλπ κλπ) γιατί έτσι τους αλλάζουν λάδια (πχ στα Polo για να μην βγάζουν την πλαστική προστατευτική ποδιά που έχουν από κάτω...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Αύγ 2006, 10:20:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ φασαρία για το τίποτα.
Δεν είναι ανάγκη να τα ρουφύξουν αφού μπορούν να τα βγάλουν και από κάτω.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται.
Επίσης με 300gr είπαμε ΔΕΝ παθαίνει τίποτα απολύτως το μοτέρ και ούτε ζορίζεται μιας και ο στρόφαλος έχει αρκετό αέρα και δεν φτάνει το λάδι στο κάρτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Αύγ 2006, 10:59:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται..... |
προφανως.... αν και τελικά.... το πρόβλημα των περισσοτέρων συνεργείων είναι η όρεξη και η διάθεση.... και όχι η γνώση....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Αύγ 2006, 00:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Πολύ φασαρία για το τίποτα.
Δεν είναι ανάγκη να τα ρουφύξουν αφού μπορούν να τα βγάλουν και από κάτω.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται.
Επίσης με 300gr είπαμε ΔΕΝ παθαίνει τίποτα απολύτως το μοτέρ και ούτε ζορίζεται μιας και ο στρόφαλος έχει αρκετό αέρα και δεν φτάνει το λάδι στο κάρτερ. |
Αργύρη το αυτοκίνητο έκοψε πάρα πολύ και στις ανηφόρες θυμίζει 1000άρι και κάτω. Επίσης δουλεύει πολύ άγρια στις ψηλές και η κατανάλωση είναι περίπου +1,5λ στα 100.
Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις.
Θέλω να μετρήσω συμπιέσεις και να το πάω για δυναμομέτρηση για να μπορώ να έχω αποδείξεις ότι μπορεί να έπαθε ανεπανόρθωτη ζημιά.
Ακόμα και 10ml περισσότερο λάδι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ. Αυτό ξέρω τα 30 τόσα χρόνια που ασχολούμαι με αυτοκίνητα.
300ml είναι αρκετά πιστεύω για να καταστρέψουν τον κινητήρα.
Είμαι σε άδεια μέχρι την Τετάρτη. Τη Δευτέρα θα πάω από την Lion Athens να τους τα κάνω οικόπεδο και μετά αν τυχόν μπορώ να περάσω από Άνοιξη να το δεις. (έχετε ρουφήχτρα λαδιού??)
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Αύγ 2006, 07:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλα και θα στο βγάλω το παραπάνω.
Πάντως σου ξαναλέω δεν πεθαίνει τίποτα το μοτέρ ούτε με 10ml ούτε και με 500ml.
Αν ήταν και με λίγο παραπάνω λάδι να είχαμε τέτοια προβλήματα τότε στα μοτέρ που βάζουν μεγαλύτερη ελαιολεκάνη (κάρτερ) για μεγαλύτερη χωρητικότητα τι θα έπρεπε να παθαίνουν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|