Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 00:36:48 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τετραπίστονες δαγκάνες 406 coupe & 283x26mm δίσκοι |
|
|
Είναι δύσκολη η στιγμή... και ίσως η τρίτη πιο ενθουσιώδης στιγμής που έχω με το 206 μου μέχρι τώρα στην ζωή μου... (η πρώτη ήταν με το μπλοκέ, η δεύτερη με το bodykit + ζάντες ) Ας μη μακρυγορώ με τα συναισθήματα τα οποία είναι μοναδικά αυτή την στιγμή και ας περάσουμε στα επί της ουσίας
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε ψάξει για το μέγιστο που μπορούμε να αποκτήσουμε από μια αλλαγή στο σύστημα φρένων μας, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε βοηθήσει ο ένας τον άλλο με τις ιδέες και εμπειρίες μας. Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου...
Η δικιά μου μελωδία της ευτυχίας απαρτίζεται από τις εξής νότες:
4401.C0 Δαγκάνα εμπρός 406 αριστερή
4401.C1 Δαγκάνα εμπρός 406 δεξιά
4427.85 Κιτ ελατηρίων + ασφάλειες για τακάκια
(ξέχασα να τα βγάλω φωτό αλλά είναι 4 πείροι με 2 λαμάκια )
Δίσκοι 283x26 RC Gr. N από Oreca
Τακάκια Pagid 4-4 από Oreca (σε αντιστοιχία με Ferodo, είναι ανώτερα των DS3000... )
Χειροποιητα σωληνάκια υψηλής πίεσης (μαρκούτσια)
(από αριστερά προς τα δεξιά: η δαγκάνα με την υποδοχή για το σωληνάκι να είναι από δεξιά της αυτή που προεξέχει, η μια από τις δύο βαλβίδα εξαέρωσης βγαλμένη, το σωληνάκι υψηλής και το εργοστασιακό σωληνάκι)
Motul RBF 600 (υγρά φρένων)
Μέχρι τώρα λοιπόν, ταμειακά βρισκόμαστε στα:
Δαγκάνες = €342,22 x 2 = €684,44 (μείον έκπτωση επίσημων μελών) = 561,24 ευρώ
Δίσκοι/τακάκια = €295 (συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών από Oreca, και για το αναλυτικό κόστος θα μπορούσε να μας βοηθήσει ο Pughell)
Σωληνάκια (μαρκούτσια) = €15 x 2 = €30
Κιτ ελατηρίων + ασφάλειες = €84,84 (μείον έκπτωση επίσημων μελών) = 72,12
---
Σύνολο = € 958,36
------------------------------------------------------------------------------------
Περί βαρο-λάγνων:
7,0 kg η δισκόπλακα 283x26mm και 2,9 kg η δαγκάνα (έχει 100g απόκλιση σύμφωνα με τον κατασκευαστή της ζυγαριάς οπότε παίρνουμε τα δυσμενέστερα νούμερα).
4,5 kg η δισκόπλακα 266x22mm με σχεδόν 3 mm νύχι, οπότε και πρέπει να υπολογίσουμε 500+gr για την απουσία... υλικού, και 5,1 kg η εργοστασιακή BOSCH δαγκάνα για 266 δίσκο.
------------------------------------------------------------------------------------
Για τους εμβολο-λάγνους:
35mm εξωτερική διάμετρος εμβόλου
24mm εσωτερική διάμετρος εμβόλου
Ευχαριστώ την αντιπροσωπεία Κόνδωρ και τον κ. Βελιμεζάκη, την αντιπροσωπεία Peugeot Λάρισας, τον Pughell, και τον iceage για την παράδοση-drambuie 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Παρ 13 Νοέ 2009, 20:26:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:27:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο διά ταύτα περί ζαντών,
Οι συγκεκριμένες δαγκάνες είναι απλά ΤΕΡΑΤΑ σε διαστάσεις.
Οι Team Dynamics Pro Race 1.2 7x17" ET25 που έχω, θέλουν 10mm αποστάτη για να μην βρίσκουν (και με λιγότερο γίνεται γιατί έχει περιθώριο αλλά δεν είναι σωστό λόγω αφαλού για την ζάντα).
Κάτι Momo που δοκίμασα 6,5 x 15 ET25, πάλι ΔΕΝ μπαίνουν.
Οι OZ Superturismo από 106, 6,5 x 15 ET16 ΔΕΝ μπαίνουν λόγω του μπράτσου που είναι δίπλα από τον αφαλό επειδή βρίσκει στο μέσα μέρος της δαγκάνας. Χρειάζονται επίσης αποστάτη 10mm για να είμαστε άνετοι.
Αναφέρθηκε από γειτονικό club πως δύο είναι οι ζάντες που μπορούνε να ταιριάξουνε χωρίς αποστάτες: H Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 και η Speedline 2108 7x15" ET15 επίσης.
Μέχρι αρχές του άλλου μήνα θα επαληθεύσουμε το γειτονικό club
Γενικώς, αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι πως περισσότερη σημασία έχει ο αφαλός και το μπράτσο της ζάντας, παρά το offset της για να χωρέσει η συγκεκριμένη δαγκάνα.
Οπότε, οι ενδιαφερόμενοι, αν έχετε κάποια απορία, εδώ είμεθα να την λύσουμε 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:36:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 |
Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:43:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σταυρο το πεταλ πως ειναι?
ισως πρεπει να χτυπησεις τη τρομπα που πουλαει ο ορεστης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:54:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
m_r_c (Γιάννης) Μόλις έγραψα

saxo vts 16v
Ένταξη: 28 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Πειραιάς-Μήλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Steve έγραψε: | Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 |
Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23  |
Ναι μαλλον εχεις δικιο, το παιδι που αγορασα πριν λιγο καιρο το saχο μου ειπε οτι ειναι ΕΤ26 και με αποστατες εχει ερθει στο κανονικο offset. Εψαχνα για δευτερη τετραδα ζαντες και οι speedline 2108 me ET16 μπαινουν κανονικα με τα brembo. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Steve έγραψε: | Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 |
Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23  | Πούλο!
http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race/Pro-race12.htm
Το ότι βγαίνουν, βγαίνουν, αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας!
volvos έγραψε: | σταυρο το πεταλ πως ειναι?
ισως πρεπει να χτυπησεις τη τρομπα που πουλαει ο ορεστης... | Όπως και πριν είναι, χωρίς καμία αλλαγή (όσο περίεργο κι αν ακούγεται)
Πάνος έγραψε: | Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι.  | Όταν μπει καμιά ζάντα της προκοπής, ευχαρίστως... τώρα, ντρέπομαι μέχρι και φωτό να τα βγάλω 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:13:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη αισθηση πεταλ διαδρομη ειναι ιδια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:18:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Πάνος έγραψε: | Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι.  | Όταν μπει καμιά ζάντα της προκοπής, ευχαρίστως... τώρα, ντρέπομαι μέχρι και φωτό να τα βγάλω  |
Εντυπωση μου κανει μιας και ειχες αναφερθει με τα καλυτερα λογια γι αυτη τη ζαντα ειδικα σε εξωτερικη εμφανιση.
Αν και τι αλλαξε την αποψη σου;
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:28:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ...αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας! |
Αυτό εννοώ βρε μπάμια!
Aν ζητήσεις στην αντιπροσωπεία να σου φέρει με ΕΤ15, θα σου φέρει τις 23άρες με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! (όπως έγινε σ'εμένα με τις PR1)
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 12:03:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Steve έγραψε: | Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 |
Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23  | Πούλο!
http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race/Pro-race12.htm
Το ότι βγαίνουν, βγαίνουν, αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας! |
RoadRunner122 έγραψε: | Steve έγραψε: | ...αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας! |
Αυτό εννοώ βρε μπάμια!
Aν ζητήσεις στην αντιπροσωπεία να σου φέρει με ΕΤ15, θα σου φέρει τις 23άρες με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! (όπως έγινε σ'εμένα με τις PR1) |
μια χαρα βγαίνουν
τις παραγγειλε ο jim207gt από daemontweaks με 670ε τελικη τιμη μαυρες με ΕΤ15
πολυ πιθανό οι TeamDynamics ProRace 1 που οι ακτίνες τους βγαίνουν πιο εξω να αφηνουν περισσότερο χώρο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 12:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνος έγραψε: | Εντυπωση μου κανει μιας και ειχες αναφερθει με τα καλυτερα λογια γι αυτη τη ζαντα ειδικα σε εξωτερικη εμφανιση.
Αν και τι αλλαξε την αποψη σου; | Αυτή τη στιγμή είναι η OZ Superturismo πάνω, όχι η Team Dynamis 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 12:49:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! (όπως έγινε σ'εμένα με τις PR1) | 8mm είναι ο αφαλός στο μουαγιέ, η ζάντα πού ακριβώς κέντραρε όταν μπήκε ο αποστάτης...?
SnakeMJK έγραψε: | αφού εσύ δεν είσαι επίσημο μέλος.... γιατί έχεις έκπτωση; | Είμαι ninja
volvos έγραψε: | IEAGE ΕΓΡΑΨΕ ''τώρα που έχει και καινούργιο παιχνίδι(λέγε με 4ποτ) ποιος τον ακούει. θα λέει ότι θα ζαρώνει τις ράγες στο φρενάρισμα'' | Τσαλακώνω ράγες...
RoadRunner122 έγραψε: | Ρε Γιώργο, ποιες superturismo λέει;
Αυτές που πριονίζαμε στο γκαραζ του jean για να δούμε πόσο σκληρό κράμα έχουν;;;  | Ναι αυτές τις "καθαρές" 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 19:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Steve αφου το εχεις ψαξει τοσο πολυ το θεμα μπορεις να μου πεις αν ταιριαζουν σε μενα κανονικα αυτες οι δαγκανες με δισκους 305mm απο 406 v6??Οι πληροφοριες σου ειναι απαραιτητες,ευχαριστω!!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:00:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προς ενημερωση στο 306 μου εχω εναμισι ποντο αποστατες και ζαντες f1 oz και μπενουν ανετα. το θεμα που ειχα ηταν με τισ δισκοπλακες αλλα βρεθικε λυση με δισκοπλακες απο sierra cosworth 282mm.
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spiros_z έγραψε: | Φιλε Steve αφου το εχεις ψαξει τοσο πολυ το θεμα μπορεις να μου πεις αν ταιριαζουν σε μενα κανονικα αυτες οι δαγκανες με δισκους 305mm απο 406 v6??Οι πληροφοριες σου ειναι απαραιτητες,ευχαριστω!!!! |
Ωραία ερώτηση!
Δυστυχώς λόγω έλλειψης προμήθειας στην αντιπροσωπεία, δεν είχα την ευχέρεια να δοκιμάσω δίσκο ούτε 305mm ούτε και 302mm πριν βάλω τους 283 mm
Στους δίσκους με διάμετρο 283mm η δαγκάνα έχει λιγότερο από 10 mm (μετρημένο με παχύμετρο και σχετικά εσφαλμένα) κενό για μεγαλύτερο δίσκο (έτσι όπως είναι με τις αποστάσεις του άκρου του 206 από το κέντρο του μουαγιέ).
Για να πάμε σε 305 δίσκο από 283, έχουμε μια διαφορά διαμέτρου 22mm δηλαδή 11mm μεγαλύτερη ακτίνα. Αν λοιπόν πάμε να βάλουμε τον 305 δίσκο, δεν θα χωρέσει.
Υπάρχει όμως και ο
Κώδικας: | 4246.P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ DIAM 302 EP 26 | Ο οποίος είναι από 307 2λιτρο.
Από 302 σε 283, έχουμε 19mm διαφορά διαμέτρου, δηλαδή 9,5 mm μεγαλύτερη διάμετρο. Ο δίσκος αυτός πιστεύω ότι θα χωράει οριακά στην δαγκάνα ή δε θα χωράει. Σε αυτή τη περίπτωση, μπορούμε να πάρουμε τον δίσκο, να τον πάμε σε μηχανουργείο και να τον φάει 1 χιλιοστό σε διάμετρο για να έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο.
Οπότε spiros_z, θα σε συμβούλευα να πας είτε σε 302 δίσκο αντί του 305, ή να βάλεις τους 283 για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (διότι ΔΕΝ ξέρω με τί απόσταση είναι η δαγκάνα από το κέντρο του μουαγιέ για να σου πώ με σιγουριά)
Πάνος έγραψε: | Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι.  | Καλή όρεξη

https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:43:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Υπάρχει όμως και ο
Κώδικας: | 4246.P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ DIAM 302 EP 26 | Ο οποίος είναι από 307 2λιτρο.
Από 302 σε 283, έχουμε 19mm διαφορά διαμέτρου, δηλαδή 9,5 mm μεγαλύτερη διάμετρο. Ο δίσκος αυτός πιστεύω ότι θα χωράει οριακά στην δαγκάνα ή δε θα χωράει. Σε αυτή τη περίπτωση, μπορούμε να πάρουμε τον δίσκο, να τον πάμε σε μηχανουργείο και να τον φάει 1 χιλιοστό σε διάμετρο για να έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο. |
εγω αυτό θα εκανα... ισως και λιγο περισσότερο από 1mm
σε 16" και 17" ζάντα (ωστε να υπάρχει και κάμποση απόσταση από την ζάντα για κυκλοφορία του αέρα)
σε 15άρα νομίζω οτι με 283 ειμαστε οκ
Steve έγραψε: | Πάνος έγραψε: | Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι.  | Καλή όρεξη
 |
respect...
και η τοποθετηση
αλλα και η ζαντουλα...
Old time classic... (εχω 3 μου λειπει μία γα**το...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Πάνος έγραψε: | Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι.  | Καλή όρεξη
 |
Μ@υν%# τα 4pot.
Με το καλο να τα χαρεις.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 21:04:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνος έγραψε: | Μ@υν%# τα 4pot.
Με το καλο να τα χαρεις. |
+... άπειρο. Να τα χαρείς όπως πρέπει!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|