Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TED (Θοδωρής) Μόλις έγραψα

 XS
Ένταξη: 01 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: PERISTERI
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 21:38:44 Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία |
|
|
Παιδια καλο μηνα . Εχω μια απορια !!
θελω να μου πειτε οταν κανετε βολτουλα με το πεζακισας και το ζοριζετε λιγακι τι θερμοκρασια ανεβαζει !!!
Εβαλα μια εξατμηση ελευθερας και το ανοιξα λιγο να το ακουσω ! η βελονα ανεβενει αρκετα πανω απο 90 αλλα ποτε δεν παει κοκκινα !ειχα την εντηπωση οτι πηγενε μεχρι 90 !(ισως δεν το ειχα προσεξει ) υπαρχει περιπτωση να φταιει η εξατμηση ??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 21:43:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλ. πόσο πάνω από τους 90;
Κάθε μπάρα αντιπροσωπεύει 10 βαθμούς Κελσίου.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 21:52:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ποια θερμοκρασια μιλας? Νερου η λαδιου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TED (Θοδωρής) Μόλις έγραψα

 XS
Ένταξη: 01 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: PERISTERI
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 16:10:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παει μεχρι και 100!οχι θερμοκρασια λαδιου !ειναι η βελονα κατω απο το στροφομετρο . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 15:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TED έγραψε: | Παει μεχρι και 100!οχι θερμοκρασια λαδιου !ειναι η βελονα κατω απο το στροφομετρο . |
Και σε 'μένα το ίδιο ανεβαίνει και χωρίς καζανάκι ελεύθερης ροής...
Η βελόνα στην οποία αναφέρεσαι ανήκει στο όργανο που μετράει την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού (όχι νερού!)...
Νομίζω (είμαι σχεδόν σίγουρος δηλαδή) ότι είναι φυσιολογικό...Δηλαδή το ανώτατο σημείο που φτάνει αυτή η βελόνα είναι η ένδειξη των 100οC. Κατόπιν ενεργοποιείται το βεντιλατέρ και η θερμοκρασία πέφτει πάλι στους 90 οC.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 16:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και στο δικό μου πεζάκι μέχρι 90 πάει, ενώ το έχω δει 5-6 φορές πολύ κοντά στο 100.
έντιτ: και δεν του χω πειράξει τίποτα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 07:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το περισσοτερο που εχω δει στο δικο μου και αυτο μεσα σε μποτηλιαρισμα ειναι στους 92-93 βαθμους το πολυ!!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:05:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλές φορές έχω δεί το δικό μου να πλησιάζει στους 100 αλλά μετά απο λίγο πέφτει πάλι σιγά σιγά..
και αυτό όταν πηγαίνω ταξίδι 
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα κάνει βόλτες!στο ταξιδι ειναι στους 72-75 και στην πολυ 90-100 αλλά τώρα με τον κλιματισμό πέφτει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hannibal_Jr Νέος χρήστης

Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα τα οργανα μου δειχνουν νερου 180 και λαδιου 250-280 αλλα ειναι σε φαρενα'ι'τ. 
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:28:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως έγινε αυτό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hannibal_Jr Νέος χρήστης

Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:33:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 106 τα 1.4 απο 2001 και μετα, δεν εχουν δεικτες θερμοκρασιων στο ταμπλο μονο κατι λαμπακια...... Ετσι σε προσφατο ταξιδι μου στην Αμερικη(θανατος στον Μπους και τα ρεστα) πηρα για την κολωνα οργανα θερμοκρασιων. Αλλα εκει δεν ξερουν να μετρανε με κελσιου ουτε με μετρα ουτε με την τυφλα τους την μαυρη. Οποτε τα πηρα σε φαρεναιτ αφου εκει ειναι τσαμπα ολα τα ειδη της αυτοκινησης.
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:37:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hannibal_Jr έγραψε: | Τα 106 τα 1.4 απο 2001 και μετα, δεν εχουν δεικτες θερμοκρασιων στο ταμπλο μονο κατι λαμπακια...... Ετσι σε προσφατο ταξιδι μου στην Αμερικη(θανατος στον Μπους και τα ρεστα) πηρα για την κολωνα οργανα θερμοκρασιων. Αλλα εκει δεν ξερουν να μετρανε με κελσιου ουτε με μετρα ουτε με την τυφλα τους την μαυρη. Οποτε τα πηρα σε φαρεναιτ αφου εκει ειναι τσαμπα ολα τα ειδη της αυτοκινησης. |
Σε ποια πολιτεία πήγες; (αεροπορικώς φαντάζομαι... )
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hannibal_Jr Νέος χρήστης

Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημητριε παιδι μου μακαρι να πηγαινα με αεροπλανο αλλα διστυχως λογω επαγγελματος πηγα με καραβι(ανθυποπλοιαρχος ειμαι). Πηγα Νεα Ορλεανη και Τσαρλστον.....
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 10:51:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν μετά από βόλτα σβήσεις την μηχανή,το αφήσεις κανά πεντάλεπτο και την ξανανοίξεις,θα δεις και 120+
Μετά μπαίνει το βεντιλατέρ και την κατεβάζει...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TED (Θοδωρής) Μόλις έγραψα

 XS
Ένταξη: 01 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: PERISTERI
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 20:34:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω πολυ παοδες ! οποτε συνεχιζουμε κανονικα το ζορισμα για να ακουμε το βοοουυυυυυυυυυμμμμμμμμμμ και να νομιζουμε οτι τρεχουμε!!1  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 14:52:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hannibal_Jr έγραψε: | Δημητριε παιδι μου μακαρι να πηγαινα με αεροπλανο αλλα διστυχως λογω επαγγελματος πηγα με καραβι(ανθυποπλοιαρχος ειμαι). Πηγα Νεα Ορλεανη και Τσαρλστον..... |
Μάλιστα... Μπορώ να πω πως εξεπλάγην...
Φαντάζομαι πως δεν είναι τα μόνα μέρη που έχεις πάει, ε;
Τeoman έγραψε: | Μόλις το σβήσεις, μετά από βόλτα, και το αφήσεις κανένα πεντάλεπτο, βλέπεις τον δείκτη στους 120. Μετά μπαίνει το βεντιλατέρ και την κατεβάζει |
Αυτό νομίζω ότι γίνεται (ε όχι και 120οC!!!) επειδή ανταλλάσουν ποσά θερμότητας το λιπαντικό (το οποίο είναι θερμότερο και δίνει) με το ψυκτικό υγρό (το οποίο είναι ψυχρότερο και δέχεται). Η λύση απ' ότι ξέρω είναι να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει στο ρελαντί για μερικά λεπτά...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 15:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Τeoman έγραψε: | Μόλις το σβήσεις μετά από βόλτα και το αφήσεις κανένα πεντάλεπτο, βλέπεις τον δείκτη στους 120 και μετά μπαίνει το βεντιλατέρ και την κατεβάζει |
Αυτό νομίζω ότι γίνεται (ε όχι και 120οC!!!) επειδή ανταλλάσουν ποσά θερμότητας το λιπαντικό (το οποίο είναι θερμότερο και δίνει) με το ψυκτικό υγρό (το οποίο είναι ψυχρότερο και δέχεται). Η λύση απ' ότι ξέρω είναι να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει στο ρελαντί για μερικά λεπτά... |
Όχι απαραίτητα.Αυτό γίνεται γιατί η θερμοκρασία εκείνη την στιγμή είναι τόση,και απλά με την βοήθεια του ανεμιστήρα είχαμε ένδειξη γύρω στους 90.Η ένδειξη (>100) δεν παραμένει για πολύ γιατί αφού δεν βρίσκεται σε λειτουργία ο κινητήρας ψύχεται και πέφτει.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 15:50:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες, παρατήρησα ότι τα υγρά στο δοχείο, του ψυκτικού (νομίζω παραφλού λέγονται ήταν κοντά στο min. Αγόρασα λοιπόν παραφλού και το συμπλήρωσα μέχρι το max. Με σβηστό κινητήρα πάντα. Ξέρει κάποιος εμπειρός πάνω στο θέμα να μου πεί αν εκανα καλά ή μ@λ@κί@ ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 15:59:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Παίδες, παρατήρησα ότι τα υγρά στο δοχείο, του ψυκτικού (νομίζω παραφλού λέγονται ήταν κοντά στο min. Αγόρασα λοιπόν παραφλού και το συμπλήρωσα μέχρι το max. Με σβηστό κινητήρα πάντα. Ξέρει κάποιος εμπειρός πάνω στο θέμα να μου πεί αν εκανα καλά ή μ@λ@κί@ ? |
Μέχρι το max δεν έχεις πρόβλημα.Πιο πάνω,λόγω βρασμού θα αρχίζει αυτό που περισσεύει να στο πετάει έξω από την ειδική βαλβίδα υπερχείλησης... Άρα είσαι οκ!
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|