Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nordiac (xristos) Μόλις έγραψα

 206
Ένταξη: 25 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Rafina
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 23:36:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thanx teoman και ολα τα αλλα παιδια αν και σιγα σιγα νομιζω πως την βγαζω την ακρη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 23:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Λοιπον..........
Να σας απαντησω ολους και χωρις να παρεξηγηθω
Καταρχην δεν το παιζω γνωστης,απλα την εχω πατησει στην ζωη μου και δεν θελω να την πατησει και αλλος με πεταμενα λεφτα.
Με τα 5θυρα δεν εχω τιποτα προς θεου.Μητσο το εχεις πολλη ομορφο φιλε μου.
Εννοειτε οτι σαν σχεδιαση το 206 ειναι ανωτερο απο το 106 Εχουν βεβαια και τοσα χρονια διαφορα ετσι
Αυτο ομως που δεν εχει το 206 και δεν προκειτε να το πετυχει καποιος ειναι το στριψημο σε συνδιασμο με τα γκαζια και γενικα ολο το πακετο Με λιγα λογια το 106 εχει γινει με γνωμονα τα γκαζια και γενικα να κερδιζει σε αγωνες ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Δεν λεω οτι δεν στριβει το 206...Απλα το 106 ειναι ποιο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ.
Ρωτηστε και τον PDUKE που καναμε βολτα στο Πηλιο στην Πορταρια πως του φανηκε.Ενω το δικο του ειναι πολλη ποιο δυνατο απο το δικο μου ΑΝ σε περιπτωση που ανεβεναμε μαζι θα ετρωγε μεχρι και λεπτο στο τελος.
Τωρα μην μου πειτε οτι ΑΝ και του PDUKE ειχε αναρτηση αγωνιστικη και γενικα ηταν σαν το δικο μου... Γιατι πολλη απλα ενα διλιτρο για να γινει ΣΑΝ το δικο μου το κοστος παει στα υψη,οποτε καλυτερα πας περνεις ενα IMPREZA STI και εισαι αρχοντας.
Θελω να πω δηλαδη οτι το 106 ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ειναι απ εξω τουλαχιστον (δεν τραβαει την νεα μοδα οπωςς ολοι για βανακι) και φτηνο στο να το φτιαξει κανεις ειναι και γενικα η οδηγηκη απολαυση που θα χαρησει στον οδηγο του δεν συγκρινετε με αλλο αυτοκινητο.
Τωρα ο φιλος μας θελει να φτιαξει ενα 1100 και ειδικα 5θυρο
Ρε παιδες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Και να σας πω γιατι Γιατι απλα οι μηχανες οι 1600 και απο τα 206 και απο τα 106 ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ 3ΠΟΡΤΑ.
Κανενας δεν θα εγκρινει τις μηχανες αυτες σε 5θυρο αμαξι.Με λιγα λογια θα ειναι ενα ειδος ΄΄μαιμους΄΄.Ολα τα αυτοκινητα περνουν μηχανες οι οποιες μπαινουν στα αμαξοματα που βγαζει το εργοστασιο.Πχ ενα CLIO I 3 θυρο 1200cc μπορουσε να παρει και 2000 cc απο WILLIAMS με ΚΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ παντα.Ενω ενα CLIO I 1200cc 5θυρο μπορουσε να φορεσει μεχρι 1400 ENERGY ασχετος αν και η μηχανη του WILLIAMS εμπαινε κουτι.
Tωρα οσο αναφορα για τον 1100 να το πειραξει..δεν λεω οτι ΔΕΝ θα δει διαφορα...Θα δει...αλλα δεν θα δει ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.Απλα αυτα που θα δωσει δεν θα ειναι ΑΝΑΛΟΓΑ με αυτα που θα παρει Περισοτερο θα ειναι ψυχολογικο το θεμα.Να βαλεις τωρα εναν σκασμο χρηματα για 15 αλογακια στην ουσια δεν λεει κατι.
Το κακο με τους περισοτερους ειναι οτι τους πεφτει ενα αμαξι και ξεκινανε να το φτιαχνουνε.ΟΧΙ ρε παιδες δεν ειναι σωστο αυτο.Και εμενα μου επεσε 1600cc 8v και την πατησα ενω επρεπε να το πουλουσα και να επαιρνα το 16βαλβιδο κατευθειαν.Τωρα βεβαια απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να το πουλησω γιαυτο θα υποστω στο μελλον την αλλαγη κινητηρα.Ποσο μαλλον για ενα αυτοκινητο που δεν φτιαχτηκε απο την αρχη και δεν συμβαδιζει με τον αρχικο χαρακτηρα.Τουλαχιστον σε εμενα ενα κεφαλαρι ειναι η διαφορα.
Δεν θελω να μαλωσω με καποιους που ουτοσιαλλος θα παρεξηγηθουνε.Θελω να προλαβω απλα την ασκοπη αιμοδοσια χωρις αποτελεσμα.Βεβαια καποιος θα μου πει,και εσενα τι σε κοφτει.......Η τελικη αποφαση ειναι παντα του ενδιαφερομενου.
Παιδες πιστευω να μην με παρεξηγησετε και να δειτε σε βαθος αυτα που λεω.
Sorry εαν σε μερικα σημεια αυτα που γραφω ειναι εντονα και επιθετηκα.
Δεν θελω να χαλαστω με κανεναν σας  |
κανεις δεν σε παρεξηγει Νικο, εγω για πλακα το εγραψα γιατι νομιζα πως το ελεγες χιουμοριστικα αλλα δεν ηξερα το λογο που αναφερεις για την αλλαγη μηχανης και τα περι 3 η 5 θυρων.
Δεν το ηξερα και καλα που το ειπες για να μαθαινουμε.
δηλ. εγω για παραδειγμα που εχω το 1400αρι το 5θυρο πρακτικα και να θελω να ειμαι νομιμος με ΚΤΕΟ και ολα δεν μπορω να βαλω μηχανη απο 2λιτρο επειδη το 2λιτρο δεν βγαινει ως 5θυρο αλλα ως 3θυρο μοντελο και φυσικα ουτε απο 1600xs μια που και αυτο ειναι 3θυρο...μμμμ...πολυ ωραια τα καταφεραν....
φυσικα οι μηχανες χωρανε και μπαινουν κουτι αλλα δεν με αφηνουν μονο και μονο λογω αριθμου θυρων...χμμμμ...
δηλ. ενας φιλος και clubιτης (δεν λεμε ποιος γιατι θα ειναι εκπληξη) που εχει το 1100 το 3θυρο και θα βαλει 2λιτρη μηχανη θα ειναι τυπικα νομιμος (βεβαια δεν ξερω ποσο νομιμος θα ειναι μια και αυξανει πανω απο 20% τα κυβικα του, νομιζω δεν μπορεις να υπερβεις ενα οριο) ως προς τις πορτες του μια και ειναι 3θυρος... ενω εγω π.χ δεν θα ειμαι επειδη εχω 2 πορτες παραπανω...χμμμμμμ....
ωραια πραγματα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 03:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο, ουτε εγω σε παρεξηγω... Απλα εδειξα το αστειο του πραγματος που ειχα πει για πλακα στο αλλο το παλικαρι "παρε 206" και εσυ ψιλο-"ψαρωσες". Στη συνεχεια προεκυψε το συγκεκριμενο τοπικ και ανεπτυξες τη γνωμη σου για τα τα 5πορτα και εγω σε παρομοια φαση με εσενα (για πλακα παντα) εκανα οτι "ψαρωσα" οπως ειχες κανει εσυ, και σε ρωτησα "εχεις κατι με τα 5πορτα?" .. Το πιασες τι εγινε? Εξηγω για να μην νομιζεις οτι "στραβωνω" ή κατι παρομοιο..Καμια σχεση.
Καταλαβαινω τη θεση σου σαν die-hard rollcager τεζιαρη αλλα παρ'ολα αυτα πιστευω οτι ενα 110 αλογα αμαξι δεν εχει κανα λογο να μην εχει 5 πορτες. Ακομα και 120 και 160 αλογα αμαξι.. Και αν θες την αποψη μου θεωρω οτι διπορτα θα πρεπε να ναι αμαξια με πολυ μεγαλη δυναμη - αμαξια που εχουν φτιαχτει σε στυλ ειτε coupe ειτε πραγματικων διθεσιων. Και μαλιστα πιστευω το αντιθετο, δηλαδη: οτι ειναι μαϊμουδια το να εχεις 2πορτο, το οποιο ουσιαστικα ειχε σχεδιαστει για 5πορτο (πχ δεν ειναι coupe η διθεσιο), και να θυσιαζεις την πρακτικοτητα που προεβλεψε ο σχεδιαστης σε τοσο μεγαλο βαθμο μονο και μονο για να "δειχνεις" πιο γρηγορος, ενω ουσιαστικα δεν υπαρχει πρακτικη διαφορα. Διαφορα θα δεις μονο αμα στησεις το αμαξι οριακα και χανεις κανα δευτερολεπτο σε αναβασεις - και αν (γιατι εκει παιζει και το εξτρα δεσιμο του αυτοκινητου)...Στο δρομο δεν νομιζω να βρεις καποιον που να ναι τοσο "τσακαλος" και να σου πει οτι "στρεβλωνει" το 5πορτο σε σχεση με το 3πορτο γιατι απλα σε κανονικους δρομους με κανονικα λαστιχα και κανονικες αναρτησεις το αμαξι θα γλυστρησει πολυ πριν προλαβει να "στρεβλωσει"...Σε καμια πιστα ισως να χασει κανα, δυο δεκατα το 5πορτο - αλλα ποσοι το βαζουμε σε πιστα?
Γι'αυτο πιστευω οτι δεν τιθετε θεμα ωστε να ΜΗΝ βαλεις τον 1600αρη στο 5πορτο. Σιγα το πραμα...Μπορει να λεω και μ****ες, προσωπικη εκτιμηση ειναι και εξηγω πως προκυπτει...Αν βλεπεις λαθος στο συλλογισμο πες μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 03:28:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μολις εψαξα στο site της Peugeot.. Τι ανακαλυψα? Οτι υπαρχουν 5πορτα 206 και 306 στα 1600 κυβικα. Μονο 2λιτρο δεν υπαρχει...
206 XS 1,6 3Θ 14.220,00 €
206 XT 1,6 5Θ 14.130,00 €
206 ROLAND GARROS 1,6 5Θ 17.230,00 €
206 ROLAND GARROS 1,6 5Θ AUTO 18.430,00 €
Dimip μπορουμε να κοιμομαστε ησυχοι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 03:34:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Nordiac καλώς ήλθες στη παρέα μας.
Πρωτα απ' όλα πρέπει να μας πεις τι μοντέλο είναι το 206 σου και εννοώ ποιάς χρονολογίας, επειδή,απο κάποια στιγμή και μετά τα 1.1 βγαίνουν με αντιστρεπτική και 14άρες ζάντες.Μετά θα πρέπει να σκεφτείς πολύ προσεκτικά και χωρίς να βιαστείς πως θα ξοδέψεις τα χρήματα που έχεις μαζέψει.Θα σου αναφέρω λοιπόν όσο πιο σύντομα μπορώ, τι σκεφτόμουν πριν και τι τώρα για το Pug μου:Στην αρχή ήθελα να το πουλήσω και να μη του κάνω καμία μετατροπή, με τη προοπτική να πάρω το 1.6 ή το cc.Πριν λίγο καιρό όμως αποφάσισα τελικά να βάλω μπρος-πίσω άξονα απο 1.6 λόγω αντιστρεπτικής και λόγω φρένων, όπως και κινητήρα απο το 1.6.Αντι λοιπόν να δώσω προκαταβολή για να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο θα δώσω μόνο τη προκαταβολή για να έχω καινούργιο αυτοκίνητο.
Θα συμφωνήσω με τον Νίκο οτι το 106 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά απο τα πρώτα 206, μα όχι απο τα ανανεωμένα που είναι γνήσια Πεζώ στο δρόμο!
Φίλε Νordiac κάνε και μια ερώτηση σε κάποιο Κτέο σχετικά με το άν μπορείς να βάλεις μηχανή μεγαλύτερου κυβισμού,δες τι θα σου στοιχίσει,δες πόσο θα σου στοιχίσει και η μετατροπή που θες, σύγκρινε τιμές και βγάλε συμπέρασμα και απόφαση του τι ζητάς,γιατι πως να το κάνουμε η ενεργητική ασφάλεια είναι το πάν!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 09:00:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | απο κάποια στιγμή και μετά τα 1.1 βγαίνουν με αντιστρεπτική και 14άρες ζάντες. | Ώπα!
Φίλε Γιάννη ξέρεις περίπου πότε ξεκίνησαν να βάζουν αντιστρεπτικές ;
Γιατί 14άρες ζαντες είχε ήδη "μαμά"...
Το δικό μου το πήρα Μάϊο 2001!
Λές να πρόλαβα;;  
Κι αν σου κάτσει;;           
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nordiac (xristos) Μόλις έγραψα

 206
Ένταξη: 25 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Rafina
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 14:33:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 206 ειναι μοντελο του 98 η 99 το ειχαμε παρει απο τα πρωτα και δυστυχως το πηραμε 5θυρο επειδη το θελαμε για οικογενειακο...αλλα τα πραγματα αλλαξαν και ηρθε στα χερια μου..στο περιπου μου ειπε ενας φιλος μηχανικος:
"-ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+
-χαμηλωμα το 206 χαμηλωνει πισω και μπροστα χασκει θελει ψαξιμο παντως μια μπαρα θολων καλο ειναι να υπαρχει
-αεραγωγος!ναι!ποιος,ειναι καλο ερωτημα.Μαλλον της F50 ειναι πολυ ωραιος που τον εχω δει στο 206.
-αλλαγη πινακα οργανων,διακοσμητικα carbon σε πορτες ταμπλω 2 καθησματακια,αναλογη ταπετσαριαπισω,πενταλ αγωνιστικα χρωμιομενα πατακια.
-εξατμιση αν ειναι μια καλη οχι υπερβολικη αλλιως αναλογα με το ντυσιμο να δουλεψουμε μια με διπλη εξοδο
-εμφανιση πισω spoiler απο carcept με σιτα και μπροστα σε style wrc"
αυτα ειναι λογια φιλου μου μηχανικου...τι λετε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 14:41:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν βρεις τον F50 σφυρα το με τη μια.. ειναι κορυφαιος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 16:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nordiac έγραψε: | ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+ | Αυτή τη διάσταση καλύτερα να τη ξεχάσεις...
Πάει που πάει αργά το 1,1 έτσι θα πηγαίνεις ακόμα πιο αργά...
Εδώ οι μεγαλύτεροι αδερφοί(1,4) και με αυτή τη διάσταση χάνουν κατα πολύ απο τη δύναμη των αλόγων τους,φαντάσου ένας κινητήρας 1,1 πόσα άλογα θα χάσει...
Θα σε περνάνε και τα autobianchi μετά...
Πρίν κάνεις οτιδήποτε πήγαινε στον Υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών για να δείς τις διαφορές στο ελαστικό που θές να βάλεις για να μην χάσεις το βήμα του 206 σου...
Η πιο σωστή αναβάθμιση για τον 1,1 είναι η διάσταση 185/60/14...
Μπορείς να βάλεις την διάσταση που είπες αλλά αργότερα μπορεί να το μετανοιώσεις.Θα αλλάξουν πολλά στο αμάξι... Άν διαβάσεις τα topics με τα ελαστικά θα καταλάβεις καλύτερα αυτά που σου λέω τώρα... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 22:56:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Ώπα!
Φίλε Γιάννη ξέρεις περίπου πότε ξεκίνησαν να βάζουν αντιστρεπτικές ;
Γιατί 14άρες ζαντες είχε ήδη "μαμά"...
Το δικό μου το πήρα Μάϊο 2001!
Λές να πρόλαβα;;  
Κι αν σου κάτσει;;            |
Ναι είναι να σου κάτσει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 00:29:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nordiac έγραψε: | το 206 ειναι μοντελο του 98 η 99 το ειχαμε παρει απο τα πρωτα και δυστυχως το πηραμε 5θυρο επειδη το θελαμε για οικογενειακο...αλλα τα πραγματα αλλαξαν και ηρθε στα χερια μου..στο περιπου μου ειπε ενας φιλος μηχανικος:
"-ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+
-χαμηλωμα το 206 χαμηλωνει πισω και μπροστα χασκει θελει ψαξιμο παντως μια μπαρα θολων καλο ειναι να υπαρχει
-αεραγωγος!ναι!ποιος,ειναι καλο ερωτημα.Μαλλον της F50 ειναι πολυ ωραιος που τον εχω δει στο 206.
-αλλαγη πινακα οργανων,διακοσμητικα carbon σε πορτες ταμπλω 2 καθησματακια,αναλογη ταπετσαριαπισω,πενταλ αγωνιστικα χρωμιομενα πατακια.
-εξατμιση αν ειναι μια καλη οχι υπερβολικη αλλιως αναλογα με το ντυσιμο να δουλεψουμε μια με διπλη εξοδο
-εμφανιση πισω spoiler απο carcept με σιτα και μπροστα σε style wrc"
αυτα ειναι λογια φιλου μου μηχανικου...τι λετε? |
ολα καλα αυτα αλλα οχι 15αρες και οχι 195/50/15.
ψαξε να βρεις 14αρες που να ειναι ετσι ωστε να δειχνουν 15αρες, κι επειδη ξερεις τι εννοω ξερεις και γιατι ψαχνεις!!!
επησης τα "καθισματακια" αν εννοεις τυποτα σκαφες η ανακλινωμενα bucket θα ελεγα πως ειναι υπερβολικα για το αμαξι σου...
προσωπικη γνωμη
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 08:31:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Γι'αυτο πιστευω οτι δεν τιθετε θεμα ωστε να ΜΗΝ βαλεις τον 1600αρη στο 5πορτο. Σιγα το πραμα...Μπορει να λεω και μ****ες, προσωπικη εκτιμηση ειναι και εξηγω πως προκυπτει...Αν βλεπεις λαθος στο συλλογισμο πες μου... |
Λαθος δεν τον βλεπω τον συλλογισμο σου Και εγω αν ειχα την δυνατοτητα θα εβαζα την μηχανη απο το IMPREZA,λογο γκαζια.
Το θεμα ειναι αν ειναι νομιμο απο το κρατος να βαλουμε μια μηχανη τετοια.
Αν βεβαια εχεις ΄΄ακρη΄΄τοτε οκ.Αλλα επειδη δεν εχουν ολοι αυτην την δυνατοτητα γιαυτο λεω.
Δεν πιστευω οτι απο 1100 μπορεις να δηλωσεις 1600 αρι.Ασχετα αν μπαινει.Χωρια που αν βαλεις τετοια μηχανη θες και αλλα φρενα-πισω αξονα-εχτρα δεσημο ισως και αλλα ημιαξονια και σασμαν με ραμενη κορονα και και και.........Και εκει που ειναι να δωσεις τοσα το πουλας και περνεις ενα ετοιμο και σωνει το πανηγυρι. Γιαυτο λεω ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 11:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | 2λιτρη μηχανη θα ειναι [u]τυπικα νομιμος |
Δεν θα ειναι ουτε τυπικα νομιμος Μητσο λογο του 20% που αναφερεις και εσυ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|