Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 13:46:37 Θέμα δημοσίευσης: 306/Xsara - Αγορά 2λιτρου 167 "3φυσου" μοτερ. |
|
|
Καταρχας δεν ξερω αν ειναι λαθος το section στο οποιο εχω βαλει το τοπικ.
Κατα δευτερον χαιρετω ολους υστερα απο μεγαλη απουσια απο το φορουμ.
Ψαχνω για 2λιτρο μοτερ gti6 (167) με 6αρι η και 5αρι σασμαν (με το 6αρι φυσικα καλυτερα) ειτε απο xsara ειτε απο 306. Φουλ φυσικα με πλεξουδα ακρα εγκεφαλο και οτι χρειαζεται για την τοποθετηση του. Bρηκα μεσω ενος γνωστου εισαγωγεα ενα, με πολυ λιγα χιλιομετρα (βασει αυτων που λεει..) μου το δινει 1500 ευρα κομπλε αλλα ειναι απο xsara toy 2003 5ταχυτο και ειναι "3φυσο". Σκοπευω οπως ειχα γραψει και σε παλιοτερο τοπικ να του βαλω και ενα τετραπεταλουδο που εχω απο το αγωνιστικο του Παπαλουκα.
Οποτε με απασχολει πολυ το θεμα του εγκεφαλου. Απ'οσο εχω ακουσει αυτος ο εγκεφαλος (ο 3φυσος) ειναι καλος στο να διαχειριζεται νεα στοιχεια και μου ειπαν οτι κατα πασα πιθανοτητα το τετραπεταλουδο θα παιξει επανω χωρις προγραμμα, θα το "διαβασει" ο εγκεφαλος. Παρολα αυτα και για να γινει σωστη δουλεια σκεφτομουν remap του. Εκει ειναι και το προβλημα. Σε 2-3 αγγλικα φορουμ που παρακολουθω ολοι οσοι εχουν 3φυσο κατευθειαν βαζουν αγραφους καθοτι λενε χρακτηριστικα, "It's a b1tch to try and remap that ecu".
Οποτε, τελικα αυτος ο εγκεφαλος προγραμματιζεται, τοχει κανει κανεις?
Επισης μηπως υπαρχουν και τιποτα αλλες διαφορες με παλιοτερα 2λιτρα 167αρια μοτερ με αποτελεσμα να εχω δυσκολιες στην συνεχεια??

  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 14:09:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είναι οκ τα πράγματα 1500 ευρώ είναι πολύ λίγα για όλα αυτά(μηχανή σασμάν εγκέφαλος πλεξούδα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
french lover (Λευτερης) Μόλις έγραψα

Citroen ZX 2.0 16v 167hp
Ένταξη: 27 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 14:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικα ειναι παρα πολυ καλη τιμη...Οταν ειχα κανει την ιδια μετατροπη στο ΖΧ μου πριν 2 χρονια μου ειχε στοιχισει πραγματικα πολλα περισσοτερα για μοτερ, σαζμαν 5αρι BE, πλεξουδα,εγκεφαλο (ευτυχως οχι 3φυσο),ημιαξονια καινουργια, δισκο,βασεις,ανλιες, πισω αξονα,φρενα κτλ...Δεν παιρνεις ενα 306 GTI ετοιμο καλυτερα...? Εγω αν με ρωτησεις σημερα αυτο θα εκανα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:01:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το 306 σου ειναι μονοφυσο,γιατι να μπλεξεις με 3φυσο μοτερ,ηλεκτρολογους,πατεντες,κλπ,κλπ;
Επισης...
Τα χιλιομετρα σε ενα τετοιο μοτερ δεν νομιζω οτι πρεπει να σε απασχολουν μιας και αμα ειναι να παρεις τετοιο,υπολογιζεις απο την αρχη ενα rebuild για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν δωσει καμποσες φορες αφορμη να "σπανε" απο κακες ανοχες στροφαλου οποτε αν δεν θες να εισαι ενας απο τους υποψηφιους,το βαζεις απο την αρχη στο προγραμμα και ξενοιαζεις επειτα.
Α,btw το μοτερ κοστιζει σχεδον οσο και το 6αρι σασμαν,που στην ουσια ειναι και το μεγαλο πλεονεκτημα του 306.
Και μιας και ηδη το παραπανω συνολο εχει ξεπερασει ηδη τα 2000-2500Ε μονον για αγορα χωρις τοποθετηση,κλπ,κλπ,γιατι δεν σκεφτεσαι το ενδεχομενο του να παρεις ενα ολοκληρο αυτοκινητο τα οποια πια πουλιουνται στο εξωτερικο σε χρηματα αρκετα "λογικα",να το φερεις για ανταλλακτικα και να κανεις το δικο σου ενα κομπλε και σχεδον γνησιο αμαξι χωρις μετατροπες/πατεντες σε πλεξουδες,σασμαν,ντιζες,εξατμισεις,κλπ,κλπ;
Ναι μεν θα δωσεις καπου στα 4000Ε για κατι τετοιο αλλα θα παρεις τα παντα απο το GTi-6 και θα το κανεις ολοιδιο και απο γκαζι αλλα και απο στησιμο/φρενα/εμφανιση/σαλονι/κλπ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:22:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω για τις απαντησεις guys. Το εχω ηδη σκεφτει για ετοιμο απο εξωτερικο και ξερω οτι ισως να ηταν η καλυτερη λυση για πολλους λογους αλλα το κοιταω καλυτερα και λογω δουλειας να γινει μετατροπη.
Εχω ηδη κανει 2 μετατροπες, μια εξ'αυτων στο 306 (απο 1.4 σε 1.8 16v) και γνωριζω πανω κατω οτι ειναι μεγαλη "μανουρα" + οτι απο΄κει που ξεκινας εχοντας κοστολογησει την ολη φαση π.χ. 3000 ευρω καταληγεις μετα απο 6-7 μερες να'χεις υπερβει αυτο το ποσο και να συνεχιζεις.. Απο θεμα ηλεκτρολογικων, δεν εχω ουτε immobiliser ουτε κεντρικο κλειδωμα ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα ειναι ξυλινο τελειως τ'αμαξι αυτη τη στιγμη (μοντελο 96 το απλο ) οποτε δεν πιστευω οτι θελει κατι ιδιαιτερο εκει. Και παλι (για να προλαβω μερικους ) καταλαβαινω οτι φερνοντας ενα ετοιμο απ'εξω θα τα'χα ολα τα παραπανω αλλα και παλι αν υπολογισουμε το κοστος του μηχανικου+ηλεκτρολογου για την μεταμοσχευση οοοοοοολων αυτων (μοτερ-σασμαν, ηλεκτρικα(!!!!!!), κλειδαριες, παραθυρα, σαλονι, εσωτερικα απο πορτες κλπ κλπ) ,απο το "εισαγωμενο" στο δικο μου, βγαινει πολυυυυυ ψηλα το κοστος.. + οτι και το καινουριο μοτερ παλι θα θελει rebuild ετσι κιαλλιως για να'χουμε το κεφαλι μας ησυχο. Παει πολυ ψηλα το πραγμα ετσι.
Απλα με καιει τι παιζει με τους 3φυσους?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:27:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα παρεις ετοιμο αμαξι,την μιση δουλεια του σαλονιου την κανεις και μονος σου ρε,δεν ειναι κατι δυσκολο,φυσες κουμπωνεις και ξεκουμπωνεις.
Α,και μην μου πεις οτι χρειαζεται ηλεκτρολογομ,αφου οι πλεξουδες και ολα αυτα ειναι ετοιμα.
---
Σχετικα με τα τριφυσα,4πεταλουοδ με μαμα εγκεφαλο ξεχνα το.Ναι μεν ειναι αρκετα μπροστα σαν εγκεφαλοι αλλα τιποτα το οποιο να πεις οτι θα σε ωφελησει ουσιαστικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 16:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Α,και μην μου πεις οτι χρειαζεται ηλεκτρολογομ,αφου οι πλεξουδες και ολα αυτα ειναι ετοιμα. Confused |
Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν καν καλωδιωσεις π.χ. για ηλεκτρικα παραθυρα! Δεν ειναι θεμα του να κουμπωσεις και να ξεκουμπωσεις φυσα εκει Οσον αφορα το ταμπλω..... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ περιπτωση να το ξανα βγαλω. Εκανα το λαθος να βγαλω ΟΛΟ το ταμπλο μονος μου για να αλλαξω το σπασμενο ψυγειο του καλοριφερ.ΔΕΝ το ξανακανω με την καμμια :PPPP. Το να ταιριαξω τα πλαινα στις πορτες δεν ειναι τπτ.Αλλα πρεπει να περασεις κεντρικα κλειδωματα, ασφαλειες, παραθυρα, ΟΛΑ τα καλωδια του καινουριου ταμπλω ( ) κλπ. Καταλαβαινω τι λες απλα ειναι πολλα παραπανω χρημματα (ακομα και μονο για την αγορα) για πραγμματα που δεν με απασχολουν και τοσο.
Παράθεση: | Σχετικα με τα τριφυσα,4πεταλουοδ με μαμα εγκεφαλο ξεχνα το. |
και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου που υποστηριζει οτι μετα απο λιγο επαιξε μια χαρα ο εγκεφαλος (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)
http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1
Ξερουμε κατα ποσον προγραμματιζεται ομως ο 3φυσος?? Η στην τελικη η τοποθετηση αγραφου σε πλεξουδα πρωην 3φυσου, τι διαφορες θα'χει απο μονοφυσου? Θελω να πω σχετικα με το κοστος θαναι μεγαλυτερο?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 18:02:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα το παλικαρι εχει κανει παρα πολυ καλη δουλια...ΑΝ ειναι μελος του forum ας το πει γιανα μπορεσουμε να του κανουμε και καπιες ερωτισεις στα ελληνικα......
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 00:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ !!!
ΣΑΛΛΛΛΟΝΙΚΙΟΣ !!!
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:18:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει φίλος μετατροπή από 306 GTi 6
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 08:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το παιδι με το Xsara ειναι γραμμενος και σε αυτο το club,νομιζω σαν XsaraVTS ή WRC ή κατι τετοιο...
Το αμαξι παντως το εχω πετυχει μια-δυο φορες στον δρομο.
Σχετικα με το Project που εκανε παντως,εχει μια λεπτομερεια που δεν νομιζω να παρατηρησατε...
Τα 4πεταλουδα που εβαλε εχουν ενσωματομενο map οποτε δεν χρειαζεται να παιρνει ξεχωριστο σημα απο καθε πεταλουδα,ενα πραγμα που ειναι απο τα μεγαλυτερα προβληματα σε τετοιες εφαρμογες οταν ο εγκεφαλος παραμενει μαμα.
Επισης κατι αναφερει και για το ποτενσιομετρο πεταλουδας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 14:31:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To 1.8 με sagem ή με bosch παίζει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 17:05:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 1.8 16v με sagem sl96.
Καμμια αλλη ιδεα παιζει παιδια? Ξερει κανεις τελικα τι παιζει με τους 3φυσους ακριβως? Εγραψα και στο φορουμ με το xsara του θεσσαλονικιου και οσοι απαντησαν ειπαν οτι δεν θα παιξει το μοτερ πανω στο αμαξι μου με αυτη την πλεξουδα+εγκεφαλο, οποτε πρεπει να βρω πλεξουδα+εγκεφαλο απο παλιοτερο (μονοφυσο) gti6 η xsara...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 01:12:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aξιζει να δοσεις τοσα λεφτα για ενα μοτερ 167 αλογα? η μπορεις να παρειςενα διλιτρο με λιγοτερα αλογα και να το πασ 170 αλογα,,, πανο κατο ιδια θα σου κοστισει αλλα θα ξερεις και την κατασταση του μοτερ γιατι θα εχει
λυθει... Αυτο το εχω απορια απο τοτε που πιρα το δικο μου..
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 02:39:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αληθεια ειναι οτι δεν αξιζει καν να ασχοληθεις με 2λιτρο οταν εχεις σαν επιλογη τον TU5...
Ειναι τοσο εξελιξιμο μοτερ με τοσο μεγαλη προσφορα βελτιωτικων ανταλλακτικων ωστε με το ιδιο κοστολογιο περιπου εχεις παραπλησια δυναμη με σαφως καλυτερη κατανομη βαρους και φυσικα με αριστη μεταπωληση σε περιπτωση που αποφασισεις να το δωσεις.
Επισης το 306 εχει τοσο χωρο που κανεις οτι θες εκει μεσα,απο 4πεταλουοδ,αλουμινενια εισαγωγη απο 206 kit car και παει λεγοντας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 02:46:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 167αρι ειναι το καλυτερο μοτερ που βγηκε τοτε απο πολλες αποψεις. Επισης τα αλογα και την ωμη δυναμη που προσφερει το συγκεκριμενο πολυ δυσκολα να τα ζουληξεις (+ οτι δεν αξιζει και απο κοπο και απο χρηματα) απο αλλο μοτερ.
Ειναι η καλυτερη επιλογη εφοσον θελω να κρατησω τ'αμαξι μου. Αλωστε δεν θεωρω οτι ειναι και "τοσα" πολλα χρηματα συγκριτικα ιδιως με το αποτελεσμα.
Μεχρι τωρα εκανα μετατροπες και φασεις του "περιπου" διοτι η δεν εφταναν τα χρηματα η διοτι βιαζομουν κλπ κλπ.. Ετσι την ειχα πατησει και με το 1.8 που εβαλα, με εκαιγε να αλλαξω μοτερ καθοτι το προηγουμενο 1.4 τα'χε παιξει τελειως, πηγαινε δεν πηγαινε κυριολεκτικα. Ακουσα και 3ους (μεγιστο λαθος) και αντι να κανω λιγο οικονομια παραπανω και να βαλω κατευθειαν το 2λιτρο εμπλεξα με το 1.8 στο οποιο τοτε μου φυγαν συνολικα πανω απο 3.800 και προχειροβαλμενο μαλιστα (μεγααααλη ιστορια)....... Μια φορα θελω να κανω μια σωστη και "τελειωτικη" κινηση γνωριζοντας οτι εβαλα το καλυτερο μοτερ που μπορουσα να βαλω (χωρις τις υπερ-υπερ-υπερβολες V6 απο 406 κλπ) και οτι εγινε σωστα. Αυτο τιποτα αλλο. Γι'αυτο με καιει να'μαθω τι παιζει με τα 3φυσα για να μην μπλεξω με ενα μοτερ που ναι μεν εχει λιγα χιλιομτερα και ειναι αρκετα προσεγμενο, αλλα ποτε δεν παιξει σωστα λογω ηλεκτρικων..
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 02:53:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια βασικη διαφορα...
Το 2λιτρο δεν ειναι τοσο bulletproof οσο τα 16αρια,δεν βελτιωνεται τοσο ευκολα και φυσικα στην αγορα του μεταχειρισμενου εχει πολυ μικροτερη αξια.
Κατα την γνωμη μου τα προβληματα που θα συναντησεις θα ειναι τα εξης...
Κοστολογιο συντηρησης,σεβαστη καταναλωση,μικροτερη πληθωρα ανταλλακτικων(νεων και μεταχειρων) και φυσικα πολυ μικροτερη προσφορα βελτιωσης,ιδιαιτερα στον ελληνικο χωρο που ειναι ενα μοτερ που ελαχιστοι εχουν ασχοληθει και μαλιστα με αμφιβολλα αποτελεσματα.
Α,το κοστολογιο του rebuild που σου ειπα στην αρχη,παραμενει και μαλιστα πρεπει να το παρεις σοβαρα υποψιν σου.
Τωρα αν επιμενεις,αλλαζει το πραγμα,εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι ενα 1600αρι παρεα με το 6αρι σασμαν θα ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη σου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 03:04:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικα δεν διαφωνω μαζι σου σε αυτο. Ειναι κατι που ειχα σκεφτει καποια στιγμη (τοτε με το 1.8). Αλλα εχω φαει ψιλοκολημα. Για να εξηγηθω, ουτε κοντρακιας ουτε ποζερι ουτε φιγουρας ειμαι, για την παρτη μου το κανω καθαρα.
Αυτο το λεω για να μην ακουστει τελειως χαζο το παρακατω Θεωρω λιγο υποβιβασμο το να φυγω απο την γκαμα των XU και να μπω στις φασεις των 1600 rallye. ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ! Ξερω οτι δεν ειναι σε καμμια περιπτωση στην ουσια υποβιβασμος και κατα πασα πιθανοτητα να εραβε μετα(κορυφαια μοτερ).. απλα ετσι το νιωθω και παντα μου'χε κατσει το γ.....ι το 167αρι... . Ειμαι και φαν των κυβικων.. Δλδ και 106 να'χα παλι για το 167αρι θα πηγαινα
++ Οταν λες ακριβως rebuilt τι εννοεις, και για τι κοστος περιπου και ισως μιλαμε (τελειως εγκυκλοπαιδικα) ++
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 07:35:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με τον Στέλιο αλλά καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να κάνεις στο 306 κι εγώ αυτό θα έκανα.Έχω αλλάξει κι εγώ δύο μοτέρ(ΤU 8V) στο ΖΧ μετά μάζευα πράγματα να του βάλω από SAXO 1.6-16V VTS μετά βρήκα πράγματα για να του βάλω από XSARA VTS 167ps και τώρα ξεμπαζώνω γιατί έχω γεμίσει ένα κάρο πράγματα για αυτά και το αμάξι είναι 1.6 8v(στην ουσία)TU κι έτσι θα μείνει(ίσως).Για την πάρτη μου και μόνο,δεν είναι όπλο αλλά το ευχαριστιέμαι!Έχω δώσει κι εγώ αρκετά χρήματα και τελικά...?Ένα αμάξι όμως έχω μόνο που για πήγαινε-έλα δουλειά και μόνο κάνει 40000ΚΜ τον χρόνο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 08:35:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | ...
++ Οταν λες ακριβως rebuilt τι εννοεις, και για τι κοστος περιπου και ισως μιλαμε (τελειως εγκυκλοπαιδικα) ++ |
Σε κατανοησα πληρως μιας και εγω εχω το ιδιο κολλημα με τα 8v...
Τοτε προχωρας ακαθεκτος!
Σχετικα με το rebuild ειναι κατι που πολλοι θα το παρεβλεπαν,εγω παντως οχι καθως αλλιως ειναι να εισαι σιγουρος για το μοτερ σου,να ξερεις οτι θα πληρωσεις μια και καλη στην αρχη αλλα μετα θα ξενοιασεις...
Ειναι η διαδικασια στην οποια θα λυθει το μοτερ,θα βγουνε πιστονια,μπιελες,στροφαλος κλπ απο πανω και θα αλλαχτουνε ελατηρια πιστονιων,κουζινετα στροφαλου και αλλα αναλωσιμα πραγματα του μοτερ.
Σε καμια περιπτωση δεν προκειται να ειναι φθηνο(δηλαδη κατω απο 1000Ε) αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως θα ξερεις τι εγινε και θα το στρωσεις εσυ απο την αρχη.
Για να στο πω ακομα πιο απλα...
Αυτα τα μοτερ εχουν ενα Χ μικρο "ιστορικο" με τις ανοχες του στροφαλου τους.
Αμα το αφησεις ετσι και το βαλεις επανω,ναι μεν κατα 90% θα δουλεψει χωρις προβλημα.
Γενικα ομως θα το πιεζεις και ετσι και αλλιως το συγκεκριμενο μοτερ πριν απο εσενα δεν το οδηγουσε μια γιαγια 70 χρονων οποτε αναποφευκτα θα εχει φθορες.
Αναλογα με τον βαθμο των φθορων που θα εχει θα δεις οτι θα καιει λαδι,θα ζεσταινει τα λαδια εντονα αμα το σκισεις,κλπ,κλπ μεχρι που μια ωραια μερα δεν θα ξαναπαρει...
Οχι τιποτα αλλο αλλα τοτε θα χρειαστει να δωσεις αλλα 1500Ε για ενα ιδιο,το οποιο παλι θα ειναι ρισκο στην κατασταση του.
Για αυτο παιρνεις αυτο που σκεφτεσαι,το λυνεις απο την αρχη και εχεις το κεφαλι σου ησυχο για παντα.
Οπως ειπα,μπορει να σου κοστισει 1000-1500Ε επιπλεον αλλα θα μπορεσεις να πεις οτι θα πεθανεις μαζι με αυτο το αμαξι και οχι να εισαι με το καθημερινο αγχος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|