PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

προβλημα με 106 1,3 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 12:56:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1600 8v.
Μπαινει και απο 140 XSi αλλα θα ειναι σαφως πιο ταλαιπωρημενο απο το 16αρι.
Μαλιστα δεν χρειαζεσαι καν μοτερ,βρισκεις εναν κορμο 16αρι γεματο(βρωμαει ο τοπος),βαζεις την κεφαλη σου οπως ειναι ηδη και κανεις ενα προγραμμα.
Οοολα μαζι αποκλειεται να σου βγουνε πανω απο 1000αρικο(και παααρα πολλα εβαλα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye turbo

Ένταξη: 10 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:36:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για μοτερ 1,6 8βαλβιδο αφηνω την μαμα πλεξουδα και εγκεφαλο απο το 13αρι η οχι?ενας φιλος μου ειπε οτι θελει μονο πατεντα στν πολλ εισαγωγης και μπαινει επανω κουτι.τι λετε εσεις?γνωμες? Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 08:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 16αρι 8v κανεις μια επισκευη στην κεφαλη του 1300 αν εχει παθει κατι και βιδωνει κανονικα απο κατω ο κορμος του 1600.
Ειναι ολοιδια σε ολα τα υπολοιπα και μονο το προγραμμα θα χρειαστει να αλλαξεις.
Δεν χρειαζεται πουθενα πατεντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye turbo

Ένταξη: 10 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Οκτ 2009, 10:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρηκα ενα μοτερ 1,6 8βαλβιδο απο 306 σε πολυ καλη τιμη.με την ηδη υπαρχουσα πλεξουδα απο το 13αρη και τον εγκεφαλο θα κουμποσουν ολα κουτι επανω?επισης ειναι πιο δυνατο το 16αρι η το 13αρι μοτερ?(δν ξερω και πολλα για αυτα τα μοτερ)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Οκτ 2009, 10:17:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην βαλεις ολο το μοτερ,μονον το μπλοκ.Η κεφαλη του οπως και ο εκκεντροφορος του ειναι μακραν χειροτερα απο τα δικα σου.
Το μπλοκ μπαινει κατευθειαν...

Σαν τιμη,αμα το βρηκες απο 200Ε και κατω,αξιζει.
Μονον ενα προγραμμα και εφυγες...
Περιπου 115 αλογα και 14 κιλα ροπη,δεν νομιζω οτι θες κατι παραπανω. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye turbo

Ένταξη: 10 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Οκτ 2009, 10:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοτα σωστα αυτα που λες απλα δν θελω να μπλεξω με διαδικασιες βγαλε καπακι και ξαναβαλε.επειδη το αμαξ το μετακοινω καθε μερα για τν δουλεια μου θελω να μπει το μοτερ μπαμ οπως ειναι καταλαβες?δν μπορω να βαλω τον εκκεντροφορο απο το 13αρι η καποιον aftermarket και να κερδισω παραπανω?οσο αφορα την τιμη που ειπες εδω στην Κερκυρα η τιμες για αυτο το μοτερ ξεκινουν απο τα 500ε και ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ!!!!!τα 200ε που ενεφερες Shocked ειναι τιμη μαγικη αλλα απροσιτη για εμενα οπου ειμαι στην επαρχια....... Embarassed


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Οκτ 2009, 10:54:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μμμμ,ναι,μηπως να εψαχνες μοτερ απο αλλου; Question

Η κεφαλη του 306 δεν ειναι ιδια με του 106,οποτε δεν σου κανει το συγκεκριμενο μοτερ(εκτος και αν βολευτεις με 90-95 αλογα που θα βγαλει).
Οποτε ακυρη αυτη η λυση.

Εναλλακτικη λυση για να μην ανοιξεις μοτερ ειναι να παρεις κατευθειαν ενα μοτερ απο 16αρι 8v Rallye και να το βαλεις επανω.
Αλλιως εναν κορμο 16αρι κατω απο την κεφαλη σου(του 1300 εννοω),που κατα την γνωμη μου ειναι και η καλυτερη απο ολες.

Σαν κοστολογιο(με τιμες Θεσσαλονικης τουλαχιστον) το ολο θεμα δεν θα ξεπερασει τα 500Ε με ανταλλακτικα και εργασια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye turbo

Ένταξη: 10 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Οκτ 2009, 11:01:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ιδια δν ειναι τα μοτερ τα 1,6 8β απο το 306 και το 106?αφου μπαινει κουτι επανω η εννωεις απο εσωτερικα?με ενα πρωτο σταδιο με σκουπα,εξατμιση (που ηδη εχω) κι ενα προγραματακι πιστευω να παρει τα πανω του.θα ειναι το ιδιο νεβρικο με το 13αρι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Οκτ 2009, 17:18:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι ακριβως...
Τα 16αρια Rallye με τα 16αρια 306/ZX/Xsara/κλπ εχουν απλα ιδιο κορμο & στροφαλο μεταξυ τους.
Πιστονια,μπιελες,κεφαλες και εκκεντροφοροι ειναι διαφορετικα,αναλογα και με την εκδοση που θα παρεις βεβαια.
Οποτε δεν σου κανει οτι και να επιλεξεις,με γνωμονα την δυναμη παντα.

Σαν τελικο αποτελεσμα ακομα και με τα "ψοφια" μοτερ των απλων εκδοσεων 306,κλπ θα ειναι σχεδον ιδιο με το 13αρι αφου θα εχουν πολυ ροπη και κατα πασα πιθανοτητα και ιδια αλογα.Η μονη διαφορα που θα καταλαβεις εντονα θα ειναι το "γονατισμα"-βουτια μετα τις 6200-6500.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,116s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on