Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 09:16:53 Θέμα δημοσίευσης: Διακοπή παροχής καυσίμου... |
|
|
Όπως λέει και ο λαός, αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις...
Μερικά πράγματα, είναι δύσκολο να ανακαλύψεις οτι υπάρχουν, αν δεν συμβεί κάτι και αναγκαστικά να ασχοληθείς με αυτά...
Σε πόσους λοιπόν, ειδικά στους "χαμηλωμένους"..., δεν έχει τύχει να πέσουν σε λακούβα - θάνατο, με απρόβλεπτα επακόλουθα;;;
Σπασμένες ζάντες, κλαταρισμένα λάστιχα, σπασμένα αμορτισέρ, στραβωμένα ψαλίδια και και και...
Σας θυμίζουν κάτι;;;
Έτσι λοιπόν, έγινε πάλι η ...καθιερωμένη μου στενή επαφή πρώτου τύπου με μια λακούβα (θα μπορούσα να ανακυρυχθώ και ...ιππότης της λακούβας με τόσες επαφές...).
Το χτύπημα προήλθε από την αριστερή πλευρά, κάτι πρωτοφανές, γιατί οι επαφές γινόταν συνήθως από την δεξιά...
Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη ζάντα, το λάστιχο και τα ...πεταμένα λεφτά που θα έδινα στους ζαντάδες και στην ευθυγράμμιση...
Όμως έγινε κάτι άλλο...
Μετά την επαφή, οι στροφές του κινητήρα έπεσαν ακαριαία και το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει...
Η σκέψη μου ήταν ακόμα στην ζάντα, αλλά...
Τσουλόντας μέχρι το φανάρι σβηστός, γυρνάω τη μίζα και ενώ αυτή λειτουργεί κανονικά, ο κινητήρας αρνείται να πάρει μπροστά...
Συνεχίζω να τσουλάω μέχρι να φτάσω στο πλάϊ του δρόμου, πατάω αλάρμ και ξεκινάω την ...εξερεύνηση.
Μια πρώτη ματιά στη ζάντα και το λάστιχο, όλα ΟΚ...
Συνεχίζω λοιπόν εκεί που υπήρχε το πρόβλημα, στον χώρο του κινητήρα
Οι γνώσεις μου, ως εκεί που έφταναν, δεν μου έλεγαν κάτι, αφού ούτε κανένα καλώδιο κρεμόταν, ούτε διαροή υπήρχε και το ρεζερβουάρ ήταν σχεδόν γεμάτο
Calling ......... Service (μην κάνουμε και διαφήμιση...)
Αποτέλεσμα:
Μια ασφάλεια είχε φύγει από τη θέση της και - το σημαντικό - ο διακόπτης διακοπής παροχής καυσίμου ήταν σηκωμένος από το χτύπημα
Περιττό να πώ πως ένοιωσα
Ήταν τόσο απλό που το μυαλό μου δεν πήγε καν εκεί...
Αυτά, για να μαθαίνουμε...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 09:23:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ίδιο έχει πάθει και ο chatasos...
Γίνετε για λόγους ασφαλείας-προσωπικά δεν με ενοχλεί-αρκεί να γνωρίζεις τον τρόπο αντιμετώπισης...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 10:11:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πείτε μου κι εμένα που βρίσκεται ο διακόπτης παροχής βενζίνης .... για να ξέρω 
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 10:44:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: | Πείτε μου κι εμένα που βρίσκεται ο διακόπτης παροχής βενζίνης .... για να ξέρω |
Είναι ένα κόκκινο κουμπί (σαν κουμπί μοιάζει), δίπλα στη μπαταρία
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 12:48:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'το topic Οδηγικες Αναζητησεις σε σχεση με τη σημασια να διαβαζεις το manual του αυτοκινητου...
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=62&postdays=0&postorder=asc&start=60
Alex έγραψε: |
7) Manual αυτοκινητου
Θιχτηκε το θεμα οτι θα πρεπε να ριχνουμε και καμια ματια στο manual να ξερουμε τι πεζει. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ...Εμενα προσωπικα μου χουν χρειαστει 2-3 πραματα.. Εμαθα που ηταν ο γρυλλος και πως βγαζω τη ρεζερβα, που ειναι οι ασφαλειες, πως συμπληρωνω υγρα στο υδραυλικο τιμονι και επισης πως ξαναδινω καυσιμο μετα απο τρακαρισμα. Ειδικα το τελευταιο μου χει τυχει να πεσω σε φρεατιο και απο το ΜΠΑΠ να σβησει ο κινητηρας. Εντωμεταξυ ειμουν σε μια ερημια με παντοφλες 5:30 το πρωι χωρις ουτε καν κινητο. Και τα χα δει ολα νομιζα οτι του κανα ζημια του αυτοκινητου και τα χα ψαξει ολα μεχρι που θυμηθηκα το συγκεκριμενο αδρανειακο διακοπτη που τον πατησα και εκανε ΚΛΙΚ.. μολις τον πατησα λεω "ωχ μαλ**ια εκανα εκοψα και το καυσιμο τωρα..." αλλα τελικα βαζω ξανα μπρος και ΒΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΜ.. music to my ears...και ελεγα στον εαυτο μου "τελικα καλα κανεις και διαβαζεις ta manual" Και μου ξανατυχε αλλη μια φορα η διακοπη καυσιμου απο πολυ ισχυρο πεσιμο σε λακουβα. Παλι πατησα το κοκκινο κουμπακι πισω απο το brake fluid bottle και ολα OK. Αν δεν το χα διαβασει ηθελα minimum 50 χηνες για γερανο.
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 13:56:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, προτείνω να φτιάξουμε μια γραμμή 206club - Hot Line με εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, ώστε σε ανάλογες περιπτώσεις να βρίσκουμε άμεσα τη λύση...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Josef (Ιωσήφ) Μόλις έγραψα

 107 1.0 & 307cc
Ένταξη: 10 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 21:56:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλό είναι όταν πηγαίνουμε για service, να ρωτάμε και δύο πράγματα να μαθαίνουμε από τους τεχνικούς, δεν είναι κακό. Λίγα πράγματα, βασικά και ουσιώδη για να μπορούμε να τα θυμόμαστε. Δεν γίνετε να τα ξέρουμε όλα.
(ΥΓ. Να τον ακούτε τον Alex. Το έχει μελετήσει το 206 και ξέρει πολλά)
Βάζω ζώνη, πατάω μίζα κι έφυγα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 23:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Λοιπόν, προτείνω να φτιάξουμε μια γραμμή 206club - Hot Line με εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, ώστε σε ανάλογες περιπτώσεις να βρίσκουμε άμεσα τη λύση... |
και να βαλουμε τις γυναικες του club να απαντανε τα τηλεφωνα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 23:06:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διακοπή παροχής καυσίμου... |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Όπως λέει και ο λαός, αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις...
Μερικά πράγματα, είναι δύσκολο να ανακαλύψεις οτι υπάρχουν, αν δεν συμβεί κάτι και αναγκαστικά να ασχοληθείς με αυτά...
|
μεγαλη κουβεντα και απολυτα σωστη !!
Vaggelis έγραψε: |
Σε πόσους λοιπόν, ειδικά στους "χαμηλωμένους"..., δεν έχει τύχει να πέσουν σε λακούβα - θάνατο, με απρόβλεπτα επακόλουθα;;;
Σπασμένες ζάντες, κλαταρισμένα λάστιχα, σπασμένα αμορτισέρ, στραβωμένα ψαλίδια και και και...
|
οχι σε ολους και χτυπα και κανα ξυλο...
Vaggelis έγραψε: |
Σας θυμίζουν κάτι;;;
Έτσι λοιπόν, έγινε πάλι η ...καθιερωμένη μου στενή επαφή πρώτου τύπου με μια λακούβα (θα μπορούσα να ανακυρυχθώ και ...ιππότης της λακούβας με τόσες επαφές...).
|
να βαλω τωρα το γνωστο single η αργοτερα ;;
Vaggelis έγραψε: |
Το χτύπημα προήλθε από την αριστερή πλευρά, κάτι πρωτοφανές, γιατί οι επαφές γινόταν συνήθως από την δεξιά...
Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη ζάντα, το λάστιχο και τα ...πεταμένα λεφτά που θα έδινα στους ζαντάδες και στην ευθυγράμμιση...
Όμως έγινε κάτι άλλο...
Μετά την επαφή, οι στροφές του κινητήρα έπεσαν ακαριαία και το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει...
Η σκέψη μου ήταν ακόμα στην ζάντα, αλλά...
Τσουλόντας μέχρι το φανάρι σβηστός, γυρνάω τη μίζα και ενώ αυτή λειτουργεί κανονικά, ο κινητήρας αρνείται να πάρει μπροστά...
Συνεχίζω να τσουλάω μέχρι να φτάσω στο πλάϊ του δρόμου, πατάω αλάρμ και ξεκινάω την ...εξερεύνηση.
Μια πρώτη ματιά στη ζάντα και το λάστιχο, όλα ΟΚ...
Συνεχίζω λοιπόν εκεί που υπήρχε το πρόβλημα, στον χώρο του κινητήρα
Οι γνώσεις μου, ως εκεί που έφταναν, δεν μου έλεγαν κάτι, αφού ούτε κανένα καλώδιο κρεμόταν, ούτε διαροή υπήρχε και το ρεζερβουάρ ήταν σχεδόν γεμάτο
Calling ......... Service (μην κάνουμε και διαφήμιση...)
Αποτέλεσμα:
Μια ασφάλεια είχε φύγει από τη θέση της και - το σημαντικό - ο διακόπτης διακοπής παροχής καυσίμου ήταν σηκωμένος από το χτύπημα
Περιττό να πώ πως ένοιωσα
Ήταν τόσο απλό που το μυαλό μου δεν πήγε καν εκεί...
Αυτά, για να μαθαίνουμε... |
τουλαχιστον θα ξερεις για αλλη φορα... αληθεια τι ειπε η ...service οταν ειδε και το αυτοκολητο του club ; η δεν εχεις ;; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 07:54:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διακοπή παροχής καυσίμου... |
|
|
DimiP έγραψε: |
Vaggelis έγραψε: |
Σε πόσους λοιπόν, ειδικά στους "χαμηλωμένους"..., δεν έχει τύχει να πέσουν σε λακούβα - θάνατο, με απρόβλεπτα επακόλουθα;;;
Σπασμένες ζάντες, κλαταρισμένα λάστιχα, σπασμένα αμορτισέρ, στραβωμένα ψαλίδια και και και...
|
οχι σε ολους και χτυπα και κανα ξυλο... |
καλά, διορθώνω, σχεδόν σε όλους...
Δεν ήξερα οτι έχεις και ανιχνευτή λακουβών...
DimiP έγραψε: | Vaggelis έγραψε: |
Σας θυμίζουν κάτι;;;
Έτσι λοιπόν, έγινε πάλι η ...καθιερωμένη μου στενή επαφή πρώτου τύπου με μια λακούβα (θα μπορούσα να ανακυρυχθώ και ...ιππότης της λακούβας με τόσες επαφές...).
|
να βαλω τωρα το γνωστο single η αργοτερα ;; |
Ρίξε ένα Panjabi MC σε παρακαλω στο subwoofer...
DimiP έγραψε: | Vaggelis έγραψε: |
Το χτύπημα προήλθε από την αριστερή πλευρά, κάτι πρωτοφανές, γιατί οι επαφές γινόταν συνήθως από την δεξιά...
Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη ζάντα, το λάστιχο και τα ...πεταμένα λεφτά που θα έδινα στους ζαντάδες και στην ευθυγράμμιση...
Όμως έγινε κάτι άλλο...
Μετά την επαφή, οι στροφές του κινητήρα έπεσαν ακαριαία και το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει...
Η σκέψη μου ήταν ακόμα στην ζάντα, αλλά...
Τσουλόντας μέχρι το φανάρι σβηστός, γυρνάω τη μίζα και ενώ αυτή λειτουργεί κανονικά, ο κινητήρας αρνείται να πάρει μπροστά...
Συνεχίζω να τσουλάω μέχρι να φτάσω στο πλάϊ του δρόμου, πατάω αλάρμ και ξεκινάω την ...εξερεύνηση.
Μια πρώτη ματιά στη ζάντα και το λάστιχο, όλα ΟΚ...
Συνεχίζω λοιπόν εκεί που υπήρχε το πρόβλημα, στον χώρο του κινητήρα
Οι γνώσεις μου, ως εκεί που έφταναν, δεν μου έλεγαν κάτι, αφού ούτε κανένα καλώδιο κρεμόταν, ούτε διαροή υπήρχε και το ρεζερβουάρ ήταν σχεδόν γεμάτο
Calling ......... Service (μην κάνουμε και διαφήμιση...)
Αποτέλεσμα:
Μια ασφάλεια είχε φύγει από τη θέση της και - το σημαντικό - ο διακόπτης διακοπής παροχής καυσίμου ήταν σηκωμένος από το χτύπημα
Περιττό να πώ πως ένοιωσα
Ήταν τόσο απλό που το μυαλό μου δεν πήγε καν εκεί...
Αυτά, για να μαθαίνουμε... |
τουλαχιστον θα ξερεις για αλλη φορα... αληθεια τι ειπε η ...service οταν ειδε και το αυτοκολητο του club ; η δεν εχεις ;;  |
Κάνω οτι δεν είδα αυτό το ........δεν έχεις
Πάντως, δυστυχώς, το αυτοκόλλητο δεν είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει κάποιος στο αυτοκίνητό μου...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 21:39:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο μη με μαλώνεις...
Όταν βγήκε το topic, δεν ήμουν ακόμα μέλος του club...
Ε, δεν έχω διαβάσει και ΟΛΑ τα post...
Χίλια συγνώμη...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 23:32:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διακοπή παροχής καυσίμου... |
|
|
Vaggelis έγραψε: | DimiP έγραψε: |
Vaggelis έγραψε: |
Σε πόσους λοιπόν, ειδικά στους "χαμηλωμένους"..., δεν έχει τύχει να πέσουν σε λακούβα - θάνατο, με απρόβλεπτα επακόλουθα;;;
Σπασμένες ζάντες, κλαταρισμένα λάστιχα, σπασμένα αμορτισέρ, στραβωμένα ψαλίδια και και και...
|
οχι σε ολους και χτυπα και κανα ξυλο... |
καλά, διορθώνω, σχεδόν σε όλους...
Δεν ήξερα οτι έχεις και ανιχνευτή λακουβών...
|
οχι ρε συ! και εγω πεφτω μεσα καπου καπου απλα ειμαι τυχερος μεχρι τωρα και δεν εχω παθει ζημια, και πολυ το αναλυσαμε αυτο και ας μη το συζηταμε αλλο γιατι θα παει γρουσουζια...
Vaggelis έγραψε: |
DimiP έγραψε: | Vaggelis έγραψε: |
Σας θυμίζουν κάτι;;;
Έτσι λοιπόν, έγινε πάλι η ...καθιερωμένη μου στενή επαφή πρώτου τύπου με μια λακούβα (θα μπορούσα να ανακυρυχθώ και ...ιππότης της λακούβας με τόσες επαφές...).
|
να βαλω τωρα το γνωστο single η αργοτερα ;; |
Ρίξε ένα Panjabi MC σε παρακαλω στο subwoofer...
DimiP έγραψε: | Vaggelis έγραψε: |
Το χτύπημα προήλθε από την αριστερή πλευρά, κάτι πρωτοφανές, γιατί οι επαφές γινόταν συνήθως από την δεξιά...
Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη ζάντα, το λάστιχο και τα ...πεταμένα λεφτά που θα έδινα στους ζαντάδες και στην ευθυγράμμιση...
Όμως έγινε κάτι άλλο...
Μετά την επαφή, οι στροφές του κινητήρα έπεσαν ακαριαία και το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει...
Η σκέψη μου ήταν ακόμα στην ζάντα, αλλά...
Τσουλόντας μέχρι το φανάρι σβηστός, γυρνάω τη μίζα και ενώ αυτή λειτουργεί κανονικά, ο κινητήρας αρνείται να πάρει μπροστά...
Συνεχίζω να τσουλάω μέχρι να φτάσω στο πλάϊ του δρόμου, πατάω αλάρμ και ξεκινάω την ...εξερεύνηση.
Μια πρώτη ματιά στη ζάντα και το λάστιχο, όλα ΟΚ...
Συνεχίζω λοιπόν εκεί που υπήρχε το πρόβλημα, στον χώρο του κινητήρα
Οι γνώσεις μου, ως εκεί που έφταναν, δεν μου έλεγαν κάτι, αφού ούτε κανένα καλώδιο κρεμόταν, ούτε διαροή υπήρχε και το ρεζερβουάρ ήταν σχεδόν γεμάτο
Calling ......... Service (μην κάνουμε και διαφήμιση...)
Αποτέλεσμα:
Μια ασφάλεια είχε φύγει από τη θέση της και - το σημαντικό - ο διακόπτης διακοπής παροχής καυσίμου ήταν σηκωμένος από το χτύπημα
Περιττό να πώ πως ένοιωσα
Ήταν τόσο απλό που το μυαλό μου δεν πήγε καν εκεί...
Αυτά, για να μαθαίνουμε... |
τουλαχιστον θα ξερεις για αλλη φορα... αληθεια τι ειπε η ...service οταν ειδε και το αυτοκολητο του club ; η δεν εχεις ;;  |
Κάνω οτι δεν είδα αυτό το ........δεν έχεις
Πάντως, δυστυχώς, το αυτοκόλλητο δεν είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει κάποιος στο αυτοκίνητό μου... |
αυτο καλο ειναι ! εννοεις πως το 206 ειναι τοσο ομορφο,γρηγορο,εντυπωσιακο,εχει φοβερο εμπροσθιο μερος με φτερα, ανοιγματα, φουσκωματα, βαθουλωματα που κανεις δεν παει πισω να δει το αυτοκολητο , ετσι ;; χεχεχε...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 10:14:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή εγώ είμαι και λίγο   τώρα πήρα πρέφα τί γίνεται και κατάλαβα περι τίνος πρόκειται...  
Τη λειτουργία αυτού του μαγικού κόκκινου κουμπιού που λέγεται Διακόπτης διακοπής παροχής καυσίμου μου την είχε εξηγήσει ένας μηχανικός απο την αντιπροσωπεία(ΚΡΗΤΙΚΑΚΟΣ-ΚΟΥΚΑΣ) που πήρα το αμάξι όταν το παρέλαβα.
Αυτό το κουμπί ενεργοποιήται όταν πατήσεις στο κλειδί του αμαξιού το immobilizer και κλείδώσεις το αυτοκίνητο,έτσι ώστε να κλείσει η παροχή του καυσίμου.Απενεργοποιήται όταν θές να ξεκινήσεις το αμάξι(με το immobilizer πάλι)και το κουμπί επανέρχεται στην αρχική του θέση... δηλαδή... επάνω
Και άν δείτε ξανά το αρχικό post του Βαγγέλη
Vaggelis έγραψε: | Το χτύπημα προήλθε από την αριστερή πλευρά, κάτι πρωτοφανές, γιατί οι επαφές γινόταν συνήθως από την δεξιά... |
Ο διακόπτης αυτός είναι απο τα αριστερά! Οπότε σαν πιο πιθανή αιτία... πιστεύω πως πρέπει να χτύπησε τόσο δυνατά ο Βαγγέλης στη λακκούβα που το κουμπί απο τους κραδασμούς ενεργοποιήθηκε απο μόνο του,εξού και το απότομο σταμάτημα...
Τώρα το θυμήθηκα παιδιά... τώρα σας το είπα... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|