Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 11:41:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλουμηνενιο ειναι το 1.4...ειναι ο κορμος του 8v με 16v κεφαλη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 16:12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν. Ας αρχίσουμε...
Steve, δε σε τιμά καθόλου το γεγονός οτι σε είχα ρωτήσει στο παρελθόν τι φτιάξιμο παίρνει το συγκεκριμένο μοτέρ επειδή πέρασε κ σένα από τα χέρια σου αυτό το αμάξι κ με είχες παντελώς αγνοήσει κ τώρα έρχεσαι να πάρεις θέση με τέτοιο υφάκι. Δεν είπα οτί γνωρίζω προσωπικά τον τοπ προγραμματιστή που θα κατορθώσει να προγραμματίσει τον εγκεφαλο αυτό, απλώς επειδή οι περισσότεροι θεωρούν το πέμπτο μπέκ πρόχειρο κ υπερβολικό απλώς θεώρισα καλύτερη λύση τα μαγαλύτερα μπεκ χωρίς να έχω μιλήσει με κάποιον να ξέρω αν στέκει. Πασίγνωστος προγραμματιστής στο χώρο όταν μία απο τις βλέψεις μου ήταν να τοποθετήσω μονάχα τον κορμό του 1600 κ να κρατήσω καπάκι ρευματα εγκέφαλο δικό μου μου είχε πει οτι μπορεί να το ρυθμίσει πάνω στο δυναμόμετρο να δουλέψει. Ως εκεί το θέμα δν το έχω ψάξει άλλο περι εγκεφάλου κ προγραμματισμού οπότε είμαι εδώ γιατί ήσασταν εκεί πριν από μένα Οπότε είστε ορισμένοι σαφώς πιο ψαγμένοι κ έχετε δοκιμάσει κ πράγματα. Οπότε επαναλαμβάνω οτί θα ήταν επιθυμητό τα λόγια σας να με διδάξουν κ όχι να με ειρωνευτούν κ να μπαίνω στον κόπο να δίνω απαντήσεις...
Λάμπρο σε ευχαριστώ πάρα πολυ για την άποψη σου, έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα είπες. Όσο για το πέμπτο μπεκ αυτό μου προτειναν οι περισσότεροι ωστε να μπορέσω να προσφέρω το παραπανησιο καύσιμο με αυτόν τον τρόπο...
206Kwn και Gr13, Σαφώς θα χρειαστώ παραπάνω χρήματα, για δίσκο, για ανάρτηση, για φρένα για για για. Απλά είχα κατά νου να κάνω μια αρχή κ σιγά σιγά να διορθώσω το στήσιμο αλλά κ τα φρένα για να έχω περιθόρια να ''παίξω'', να κάνω το κάτι παραπάνω κ μετα να μπορεί να σταματήσει καλα το αμάξι. Όσο για την αλλαγή σε 1600, είχα βρει τροπέτο απο 206 1600 Multiplex με 70.000κμ κ με 1500 ευρώ θα ήταν όλα κομπλέ απλά αυτό που με έκανε να διστάσω ήταν το γεγονός ότι στην άδεια μου θα αναγράφεται το γεγονός οτί έχει γίνει αλλαγή μοτερ από τη στιγμή που θα το δηλώσω. Η αλλή λυση είναι να το κρατήσω χωρίς να το δηλώσω αλλά κ στις δύο περιπτώσεις δν θα έχει ωραία εικόνα όταν θα πάω να το πουλήσω, γιατί δν έχω σκοπό να το παντρευτώ το αμάξι αυτό. Αν κάνω κάποιο λάθος περί δηλωσης διορθώστε με. Στη συνέχεια σκέφτηκα οτι θα σκάσω 1500 ευρώ για 20 άλογα μόνο κ στη συνέχεια για να παίξω με έκκεντρα κ καπάκι μεγαλο κόστος για λίγα άλογα. Οπότε αυτός που θα αναλάμβανε τον οποίο σέβομαι σαν άνθρωπο αλλά κ σαν μηχανικο συνεπώς η άποψη του μετράει για μένα μου είπε ότι με 2500-3000 το κάνω τούρμπο. Κ ως εκεί. Δε μου είπε ουτε αν αναλαμβάνει, ουτε με προτεινε να το κάνω, ούτε τπτ. Μου είπε απλά τη μόνη λύση για τον κινητήρα μου. Κ αυτός ο μηχανικός είναι αυτός που ήταν στην Παπαδά κ μετά πήγε στο Γέρακα για να μη λέτε ότι μίλησε κάποιος τυχάρπαστος. Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.
Γιάννη307 τώρα μίλησες πολύ πιο πλούσια κ περιεκτικά παρά φτωχά κ ειρωνικά! Όσον αφορά την τουρμπίνα όλοι όσοι ρώτησα έχουν προτείνει τη συγκεκριμένη κ επίσης, κ αναφέρομαι σε όλους σας, έχει γίνει τούρμπο project στο συγκεκριμένο αμάξι με μαμά τα πάντα όλα κ garretT25 κ 0.6bar κ 166ps αν θυμάμαι καλά κ υπάρχει κ ένα τόπικ. Αυτό το παλικάρι το γνωρίζει κανείς άραγε να ρωτήσουμε τον ίδιο ο οποίος το τόμλισε κ να μην κάνουμε εικασίες?
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 17:28:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eiναι η μονη λυση δυστηχως φιλε μου το 5ο extra μπεκ για το καυσιμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 20:50:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
leo206 έγραψε: | Λοιπόν. Ας αρχίσουμε...
Steve, δε σε τιμά καθόλου το γεγονός οτι σε είχα ρωτήσει στο παρελθόν τι φτιάξιμο παίρνει το συγκεκριμένο μοτέρ επειδή πέρασε κ σένα από τα χέρια σου αυτό το αμάξι κ με είχες παντελώς αγνοήσει κ τώρα έρχεσαι να πάρεις θέση με τέτοιο υφάκι. | Δυστυχώς ή ευτυχώς για εσένα, ο lambrosp κατάλαβε τί είπα, και πώς το είπα.
Αν εσύ δεν κατάλαβες δεν σου φταίω εγώ.
Επίσης το ότι με είχες ρωτήσει στο παρελθόν, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είμαι και υποχρεωμένος να απαντήσω 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 23:42:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό το ευτυχώς η δυστυχώς για σένα δε το εννόησα καθόλου. Αν εχεις την ψευδέσθηση οτι μπορείς να μου πεις κατί χωρις να μπορώ να στο ανταποδώσω κ οτί θα το βουλώσω είσαι βαθιά νυχτωμένος. Εφόσον λοιπόν δεν είχες την πρόθεση να μου απαντήσεις τότε κ δεν ήσουν υποχρεωμένος, έτσι κ εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να ανεχτώ το στυλάκι κ το όλο υφακι σου γεματο ειρωνεία που με προσβάλει. Μπορούσες απλά να πεις οτι δεν είναι δυνατόν να γίνει τέτοιος προγραμματισμός κ όχι να το παίζεις ο τεχνογνώστης. Κ εσυ από κάπου τα έμαθες δεν κάθισες ο ίδιος να επιμεληθείς τον πραγραμματισμό του εγκεφάλου κ να δεις οτι δε γίνεται. Ακου εκεί να του ανάψεις λαμπάδα.
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Οκτ 2009, 00:00:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε LEO γιατι καθεσε και σκας???Δεν χρειαζεται να μπαινεις σε αντιπαραθεση με κανεναν και ποσο μαλλον με τον Steve που απο οσο εχω καταλαβει εχει ενα τροπο γραφης διαφορετικο απο τους υπολοιπους χρηστες,πιο καυστικο και ''εντονο''.Κρατα απο την κουβεντα οτι μπορει να σε βοηθησει στο project σου και τιποτα αλλο.Απλα να σου πω κατι που εχει βγει μεσα απο χρονιες,πολυεξοδες και πανω απο ολα κουραστικες δοκιμες.....ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣ ΕΣΥ!!!!!Το θεμα ειναι οτι και συ πρεπει να εισαι διατεθημενος να θυσιασεις χρονο,κοπο και χρημα!!!
Απο μενα αυτα τα ολιγα και καλη επιτυχια!!!
106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Οκτ 2009, 00:26:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το χαρακτηρα που είχει ο καθένας κ συγκεκριμένα τη συμπεριφορά του πρεπει να μαθει να τον προσαρμοζει στην εκαστοτε περιπτωση. Κ απο τη στιγμη που ξερεις κατι παραπανω πρεπει να το εξιγησεις ωραια κ καλα στον αλλο ωστε να τον βοηθίσεις κ να κερδισεις την εκτιμισή του κ μια καλη εντύπωση για το προσωπό σου. Τωρα να πας κ να παριστάνεις τον έξυπνο υποδηλώνει υπεροψία αλλαζωνία κ κομπλεξισμό κατα την άποψη μου. Καλυτερα απο τη στιγμη που δεν εχεις πρόθεση να πεις κατι που να εχει λογο υπαρξης, αλλά κ συνύπαρξης να μη το πεις. Δεν ανέχομαι τέτοιου είδους συμπεριφορά κ κυρίως από κάποιον που το κάνει επανειλημένα κ το χει πιστέψει οτι τους βουλώνει όλους. Σε ευχαριστώ φίλε δημήτρη για τη συμβουλή σου.
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Έχει επεξεργασθεί από τον/την leo206 στις Κυρ 18 Οκτ 2009, 01:52:03, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Οκτ 2009, 01:13:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου καλη τυχη σε οτι κι αν κανειs....
πριν κανειs οτιδηποτε καλο θα ειναι να αρχισειs να στηνειs πρωτα το αμαξι σου με αναρτηση και φρενα και μετα τα υπολοιπα.Καλυτερα ενα στημενο αμαξι με λιγα αλογα παρα ενα γρηγορο αμαξι που πηγαινει οπωs να ναι και να μην καθεται η' μην φρεναρει στον δρομο....καντα και τα δυο να ειναι ολοκληρωμενο.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Οκτ 2009, 01:54:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Βασίλη είναι πολύ σωστά αυτά που λες κ εγώ αυτής της άποψης είμαι κ τα έχω στα υπόψιν μου! Να σαι καλά...
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Οκτ 2009, 03:54:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black7monster έγραψε: | Φιλε LEO γιατι καθεσε και σκας???Δεν χρειαζεται να μπαινεις σε αντιπαραθεση με κανεναν ... |
+1...
Θα σβησω αργότερα τα ασχετα ποστ... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilis106 (vasilis106) Μέλος

Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Οκτ 2009, 05:34:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sod έγραψε: | Φιλε μου καλη τυχη σε οτι κι αν κανειs....
πριν κανειs οτιδηποτε καλο θα ειναι να αρχισειs να στηνειs πρωτα το αμαξι σου με αναρτηση και φρενα και μετα τα υπολοιπα.Καλυτερα ενα στημενο αμαξι με λιγα αλογα παρα ενα γρηγορο αμαξι που πηγαινει οπωs να ναι και να μην καθεται η' μην φρεναρει στον δρομο....καντα και τα δυο να ειναι ολοκληρωμενο..... |
πρωτα φρεναρουμε μετα στριβουμε κ τελος επιταχυνουμε ++++ στο sod
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|