Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 14:34:56 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά 7ωειδούς απο εξωτερικό |
|
|
Θα μαζέψω μερικα πραματα που ρωταω δεξια αριστερα σε αυτο το τοπικ για την αγορα caterham-westfield κλπ 7ωειδων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 14:43:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά θέλεις να είναι road-legal στην Ελλάδα (= να βγάζει πινακίδες);
Γιατί το πώς θα πάει η συζήτηση εξαρτάται πολύ από αυτό.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 20:26:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παμε σιγα σιγα
μοτερ μονο ροβερ για να εκτελωνιστει ευκολα να θελει καποιος στο μελλον.
απαραιτητες αλλαγες
φλαντζα απο λαντ ροβερ με πλανισμα το καπακι 1 χιλιοστο για να μπει (μεταλλικη παχυτερη)
θερμοστατη
οχι μπουζονια κορμου. ακομα και του ανθρωπου που ειναι 190αλογα δεν εχει κανει κιχ. αν θελει κανεις τα αλλαζει προληπτικα
λαδια στο καρτερ. επειδη οπως ειπαμε το μοτερ μπαινει σε αλλο αξονα μενει απο λαδια σε κατηφορικες δεξιες διαρκειας. ελλαδα το παρουσιασε μονο σερρες Κ13. λυση ειτε ξηρο καρτερ (πανακριβη) ειτε το απολο τανκ που βαζουν ολοι και εχει 200λιρες. τα τελευταια μοντελα πολλες φορες το εχουν απο το εργοστασιο ειδικα τα ακαντεμι
κατα τα αλλα δε κανει κιχ ενω πολυ διαδεδομενη μετατροπη το κιτ της ροβερ με ελαφρωμενο βολαν εκκεντρα απο αλλο μοντελο της ροβερ και προγραμμα που παει 135 απο 125 αλογα.
ο ανθρωπος εχει 45000χλμ και δε του εχει κανει κιχ.μοντελο 98
τα τελευταια 12κ ειναι ρ400 με 190αλογα το μοτερ....ενω εχει κανει το γυρο της ελλαδας σχεδον με αυτο το αμαξι
ανταλλακτικα ειναι παμφθηνα και υπαρχουν και ελλαδα τα πιο πολλα πραγματα για οποιο δε ξερει να ψαχτει απο αγγλια.
σαζμαν αλεξισφαιρο δε κανει κιχ σε κανενα αλλα με προετρεψε να ψαξω για τη roadsport εκδοση που μετα απο μια χρονολογια φορανε ενα 6αρι το οποιο κανει θαυματα...το 5αρι ειναι πιο μακρυ και το λιγωνει το αμαξι .
το 6αρι το δινουν 4κ στη κατεραμ οποτε αν δε το βαλεις απο την αρχη το ξεχνας. πιο κοντο κορωνοπηνιο δεν ηξερε να μου πει απο ποιο μοντελο βαζεις
σασι δε γινεται μετατροπη τιμονι αφου κρεμαγιερα ειναι δομικο μερος του αυτοκινητου η στηριξη της στο σασι
αναρτησεις φρενα αγοραζεις απο ebay σοριδων
ηλεκτρικα δε χαλαει τιποτα ειδικα στα κατεραμ (εν αντιθεσει με ρεπλικες) μονο του προβλημα οτι επειδη μιζα ηταν κοντα μοτερ αναβε. πλεον βαζουν μια θερμοασπιδα ενω η κατεραμ δινει και νεα καλυτερη μιζα που λυνουν το προβλημα οριστικα
το ακαντεμι εχει εξτρα το κλωβο (καπου 1300να το βαλεις ) διακοπτη γενικο πυροσβεστηρα μικρο παρπριζ και καποια ψιχουλακια ακομα
το roadsport ομως εχει το 6αρι που ειναι ολα τα λεφτα και σε γλυτωνει απο πολλες μετατροπες στο μελλον. με το 6αρι και 135αλογα που βγαζει το εξτρα πακετο που δινουν ουσιαστικα εχεις τελειωσει απο δυναμη για πολυυυυ καιρο.
roadsport βρικσεις ανετα 09 μοντελα με 15-16 που με εντελωνισμο επειδη ειναι λιγος λογω ουρο 4 ακουμπας τα 20 οριακα...
γενικα θα το ψαξω για καιρο ακομα αφου πριν το καλοκαιρι δε προκειται να κανω τιποτα. εναλλακτικη το s2000 αλλα επειδη εχω μπει και στα δυο σορυ ο ιαπωνας δε ειχε να μου πει απολυτως τιποτα μπροστα στο 7. δεδομενη η αγορα και δευτερου μικρου για τη πολη συν οτι εχει η γυναικα απο τη δουλεια της (κανα γκολφοειδες τη κοβω)
γενικα θα πεσει πολυ ψαξιμο πριν το παρω οριστικα αποφαση.
για αυτο και τα γραφω για να μη τα ξεχασω στ μελλον
αυτα τα πραματα σχεδον μου ανεφερε και το αλλο παιδι που ειχα γνωρισει ρινγκ (πιο γενικα) . οποτε εχω προς το παρον 2 γνωμες απο ατομα εμπιστοσυνης και ιδιοκτητες .
αν καποιος εχει να προσθεσει κατι ας ειναι σε επικοδομητικη βαση και οχι μαλ***ες για ψυχοφαρμακα και πολυτεχνεια
συντομα θα ξερω ακριβως εργοστασιακη τιμη οσων εχουν εκτελωνιστει απο 98 που ηταν αυτο το πρωτο και μετα για να δουμε και τι βγαινει τελωνειο για οποιο θελει πινακιδες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 21:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιωτη, αν το εκτελωνισεις Πατρα, ισως εχουμε καποιες "ακρες". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mez (Isidοros) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye
Ένταξη: 15 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 306 Τόπος: Αθήνα Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 21:19:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνεις για καινούργιο ή μεταχειρισμένο?
"It's all about balance"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 21:25:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προς το παρον δε ψαχνω τιποτα . πληροφοριες συλλεγω για αυτο και ειπα να κρατησουμε καθαρο το τοπικ.
αγορα μονο μεταχειρισμενο με φτανουν τα λεφτα και ολοι μο ειπαν να κοιταω ειτε postonheads ειτε το σαιτ της ιδιας της κατεραμ.
πιο ακριβα λιγο αλλα γλυτωνεις το ψαξιμο για τσεκαρισμα αυτοκινητου αφου ειδικα απο τη κατεραμ τα εχουν εκει τα αμαξια και ειναι οκ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 23:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρενθεση,μοτερ Κ με κιτ για 135 αλογα,λιγο απιθανο να εχει πρασινη νορμα καυσαεριων για να περασει τελωνειο χωρις να πονεσει ο κλος σου...
Εκτος και αν το περασεις σαν μαμα και μετα μπει το κιτ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 08:41:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κιτ roadsport απο οσο καταλαβα λεγεται μπαινει εκ των υστερων.
αυτο ειναι το καλο με το ροβερ μοτερ μου εξηγσε ο ανθρωπος αφου επειδη εχουν ερθει αρκετα γλυτωνεις ολη τη διαδικασια που εκανε μπακς για εκδοση τυπου και ρυπους κλπ οτι και να εχει το αμαξι πανω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mez (Isidοros) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye
Ένταξη: 15 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 306 Τόπος: Αθήνα Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 09:01:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σου πω την άποψή μου επί του θέματος. Έχοντας οδηγήσει 7άρι όταν ήμουν στην Αγγλία έχω να πω μόνο τα καλύτερα, πριν από κάποια χρόνια είχα ψαχτεί και εγώ για να φέρω από έξω(τότε έβρισκα αμάξια σε καλή τιμή και από Βέλγιο και Γερμανία). Κατέληξα όμως ότι δεν αξίζει χρηματικά, γιατί κακά τα ψέματα είναι αρκετά λεφτά μόνο και μόνο για να κάνουμε την πλάκα μας. Αλήθεια μέχρι πόσα λεφτά σκέφτεσαι να διαθέσεις για αυτό το project-άκι?
"It's all about balance"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 09:07:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τάκη, 2 ερωτήσεις... θα το χεις με πινακίδες (road legal, φλας, φανάρια ...) ή χωρίς πινακίδες πακέτο με τρέιλερ; αν είναι με πινακίδες θα το κυκλοφορείς γενικά (βουνίσια διαδρομή κλπ) ή αυστηρά και μόνο για την απόσταση σπίτι-μέγαρα (πχ).
φαντάζομαι χωρίς πινακίδες θα είναι πιο απλά τα πράγματα στο να το φέρεις. επίσης... πες ότι βρίσκεις το seven που θες στο pistonheads. για την αγορά σίγουρα θα πρέπει να πας από αγγλία... εκεί που το τσεκάρεις ότι είναι οκ; είδα βέβαια μέσα στο site ότι με κάποιο ποσό στο τσεκάρει ειδικό συνεργείο... και το πιο σημαντικό.... μεταφορά του αυτοκινήτου. πόσο κοστίζει να το φορτώσεις κάπου κ να στο φέρουν σπίτι; προσωπικά δεν νομίζω να έκανα καν την σκέψη για να το φέρω οδικώς...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 19:55:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως έγραψε ο Στελάρας! Το κυριότερο πρόβλημα για road-legal τουτούνι είναι οτι ο κινητήρας τους πληρεί προδιαγραφές Euro 2 . Ίσως και λιγότερο για τον 120άρη, δεν είμαι σιγουρος γιατί υπήρχε σε αυτοκίνητα προ του 2000.
Αν αγοράσεις όμως τέτοιο αυτοκίνητο, θέλεις να έχει τουλάχιστον τον 140άρη Κ-series.
Αυτό σημαίνει ότι θα πέσει τρελλό τσεκούρι στο τελωνείο αν το Τάκι σκοπεύει να το κυκλοφορεί στο δρόμο και να ανεμίζει το μαλλί στα Β.Π. με νόμιμες πινακίδες.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 20:18:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη λες οτι να ναι.
αναλογα με χρονολογια εχει και αντιστοιχο ουρο.
τα 08+ μοντελα σκεψου εχου κανονικα ουρο 4
τα πιο παλια ουρο 3 κλπ κλπ
αν μπεις και mobile.de θα τα δεις τα στικερακια αναλογα με χρονια, και ειναι ιδιο κινητρηα το ροβερ Κ εδω και 10 χρονια σχεδον αυτα τα αμαξια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 22:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν παει ετσι...
Εχει Euro 3 ή Euro 4 κλασης Α,Β,C, και παει λεγοντας...
Εχει δηλαδη Euro 4 το οποιο δεν περναει την νορμα ή εχει αλλα που περνανε.
Συνηθως το οριο ειναι καπου στα μοντελα 2003-2004 και αυτο με συγχρονα μοτερ και οχι παλια που σχεδιαστηκαν προ 3ετιας και απλα μπηκαν σε ενα facelift μοντελο(πχ Clio RS 172 Facelift - δεν περναει).
Αυτα τα εμαθα στην τελευταια μου δουλεια οπου καναμε εισαγωγες και αναποφευκτα εμαθα τι μπορεις να εκτελωνισεις,τι οχι και σε ποιες περιπτωσεις σε αρμεγουν κανονικα,κοινως ο Στελιος(Salex) ξερει τι λεει ρε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 09:27:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε ρε ουφο δε μπορεις να μαθεις τι παιζει με κατεραμ?
θα στειλω ενα μειλ βασικα στη κατεραμ με νορμες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 09:33:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε χαμενε,οι νορμες δεν αλλαζουν αναλογα με την μαρκα...
Αναλογα με τις εκπομπες καυσαεριων μπαινει και στην αναλογη κατηγορια.
Αμα βρεις μοτερ το οποιο να ειναι "πρασινο",τοτε το τελωνειο θα ειναι αναλογα χαμηλο.
Αμα ειναι ρυπογονο,τοτε γμσε τα...
Παρενθεση,αυτα αν πας να το βγαλεις πινακιδες.
Αν οχι,τοτε δεν εχει σημασια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 21:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΙΤ 190 HP Lotus...
Λιπει ο εγκέφαλος …
Είναι στο αυτοκίνητο…
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Δεκ 2009, 16:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
It’s an exciting time when Caterham’s Export Team recruit new partners to represent the brand
overseas. It therefore gives us great pleasure to announce two new additions to the Interna-
tional dealer network. Previously certain markets were restricted by bureaucratic red tape sur-
rounding road registration. However, having achieved European Community Small Series Type
Approval (ECSSTA) for the full EURO IV compliant range of Sevens, we can now offer our prod-
ucts to these new and exciting markets across the globe.
[...]
Caterham would also like to welcome Jaguar Greece Ltd who have also joined the Caterham
dealer network. Greece was another market blocked by homologation restrictions, but thanks
again to the ECSSTAl achievement this year, Caterham can now supply Sevens in Greece. Jacky
Sasson is the Chief Executive of Jaguar Greece Ltd, who are the sole importer of Jaguar and
Morgan Cars in Greece. With three sites located across the country; two in Athens and the third
in Thessaloniki, they are an ideal partner to champion the Caterham brand.
Commenting on the appointment, International Business Development Executive, Elizabeth Reid
stated, “What makes this such an exciting development for Caterham is the commitment from
Mr Sasson to running the Caterham Drive Experience events alongside the road car business.
This will give Caterham some great exposure and will also support a growing market of perform-
ance driving enthusiasts and track day participants in Greece.”
JAGUAR GREECE LTD
47 Kifissou Avenue
182 33 AG.I.RENTIS
Athens
Tel: +30 (0) 210 6204317-9
+30 (0) 210 4829517
Web: http://www.jaguar.gr
Mail: info@jaguar.gr
Roadsport 120 EU4 32.000 €
Roadsport SV 120 EU4 36.000 €
Roadsport 175 EU4 45.000 €
Roadsport SV 175 EU4 49.000 €
Superlight R300 53.000 €
Superlight R300 SV 56.000 €
CSR 175 EU4 56.000 € |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 13:01:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαλε το μοτερ απο Rover και σωθηκες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 13:15:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ayta εχουν φορντ μοτερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 20:50:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ayta εχουν φορντ μοτερ |
Νομίζεις! Ο μαγικός αριθμός είναι το 120 (=Κ series = όξω από δω, φτουφτου σκόρδα)
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|