Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 19:46:06 Θέμα δημοσίευσης: 106 206 207 (για ολα τα Peugeot )Εσωτερικό βάψιμο στη μηχανή |
|
|
1) Θα χρειαστούμε εφημερίδες για να προστατέψουμε από το spray και την πούδρα τα σημεία που δεν θέλουμε να βαφτούν.
2) Χρειαζόμαστε χαρτοταινία για να στερεώσουμε τις εφημερίδες καλά ώστε να μην φύγουν οι εφημερίδες και βάψουμε κάποιο σημείο που δεν θέλουμε.
3) Θα χρειαστούμε ένα πινέλο για καθάρισμα.
4) Γυαλόχαρτα δυο μεγέθη βασικά ένα ψιλό και ένα λίγο πιο χοντρό για πιο δύσκολα σημεία.
5) Spray αστάρι μετά το ξύσιμο για να καθίσει καλύτερα το χρώμα.
6) Spary το πιο βασικό καλο θα είναι να ζητήσουμε θερμοκρασίας.
αυτό που χρησιμοποίησα εγώ είναι το (subaru ZCG 2K).
ένα ωραίο μπλε με πέρλα!!
- Tο πρώτο πράμα που έχουμε να κάνουμε είναι να ξύσουμε ελαφρώς όλα τα σημεία που θέλουμε να βάψουμε ώστε να πιάσει η μπογιά καλύτερα.
- Σαν δεύτερη φάση καθαρίζουμε με το πινέλο και ένα ελαφρώς βρεγμένο πανάκι τα σημεία που ξύσαμε, το στεγνώνουμε πριν περάσουμε το χρώμα γιατί υπάρχει περίπτωση να "φουσκώσει" το χρώμα οποτε το στεγνώνουμε όσο καλά μπορούμε.
- Μετά το ξύσιμο και το καθάρισμα περνάμε ένα χεράκι αστάρι για να καθίσει πιο καλά το χρώμα μας!
- Άμεσος μετά κόβουμε και κολλάμε με την χαρτοταινία τις εφημερίδες στα σημεία που δεν θέλουμε να βαφτούν τονίζω ότι χρειάζεται αρκετή όρεξη για να το κανεις αυτό δεν πρέπει να αφήνουμε σημεία.
Πρέπει να καλύψουμε όλο το αμάξι ώστε να αποφύγουμε το λάθος να βαφτεί κάποιο σημείο που δεν θέλουμε γιατί υπάρχει πούδρα μέσα στο spary.
οποτε καλο είναι το σημείο που θα γίνει αυτή η δουλειά να είναι κλειστό και αρκετά φωτεινό ώστε να έχουμε σωστό φωτισμό για να καλύψουμε καλά τα σημεία και κλειστό ώστε να μην έρθουν διαφορα σκουπιδάκια και σκόνες.
- Εφόσον είναι ξυσμένο καθαρισμένο και προστατευμένα σημεία με εφημερίδες παίρνουμε το spary που έχουμε επιλέξει και με μα.λακες κίνησης περνάμε 2-3 φορες όλα τα σημεία με διαφορα 10 15 λεπτά ώστε να κάνουμε ένα λεπτο στρώμα μπογιάς.
- Θα αφήσουμε να στεγνώσει για μερικές ώρες καλο θα ήταν να πάρουμε ένα πιστολάκι θερμοκρασίας και να περάσουμε όλα τα σημεία με μικρή θερμοκρασία αυτό πιστεύω θα βοηθήσει στο να πιάσει καλύτερα το χρώμα.
- Δεν χρησιμοποίησα κάποιο βερνίκι ώστε να έχω ένα mat αποτέλεσμα και έχω ακούσει πως δεν είναι καλο να χρησιμοποιήσουμε βερνίκι στη μηχανή λόγο θερμοκρασίας και ότι μπορεί να χαλάσει εύκολα.
- 'Εχουμε τελειώσει όλα τα βήματα και σιγά σιγά και προσεκτικά αφαιρούμε τις εφημερίδες και την χαρτοταινία.
- Σιγά σιγά θα δούμε την ωραία δουλειά που έχουμε κάνει στα μέταλλα του μοτέρ.
η δουλειά μου είναι ερασιτεχνική δεν είμαι αρκετά ειδικός πάνω στο θέμα απλά σκέφτηκα πείρα κάποια πράματα και το έκανα μονος μου και είχα ένα τέλειο αποτέλεσμα.
Το θετικό είναι ότι δεν πληρώσαμε κάποιον να μας το κάνει
και είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι μονη μας που στην ουσία είναι αρκετά εύκολο.
και σαν 2 φορα που το κάνω μετά από 3 χρονια μου κράτησε παρα πολύ (ότι χαρακιές και ξυσίματα μου τα προκάλεσαν η καλοί μηχανική που προσέχουν πάντα).
το αρνητικό είναι ότι δεν έχουμε τον φούρνο η κάποιο άλλο υλικό που χρειάζεται
και χρειάζεται αρκετές ώρες και προσοχή θα νιώσετε κούραση στην μέση σίγουρα axxaxa
εδώ είναι μερικές φωτό από τα υλικά
το κάλυμμα με τις εφημερίδες και το αποτέλεσμα που είχα
δεν έχω αφαιρέσει τις εφημερίδες γιατί το αφίσα αρκετή ώρα για να στεγνώσει πριν τις βγάλω!
Ελπίζω να προσπαθήσετε και εσείς να το κάνετε για να έχετε ένα εξίσου καλο αποτέλεσμα και μια όμορφη μηχανή γιατί τα εργαλεία μας εκτος από δύναμη και εξωτερική εμφάνιση καλο θα ήταν να έχουν και ένα όμορφο μοτέρ είναι ένα συν σε όλο το αμάξι
Ευχάριστο πολύ και λυπάμαι αν έχω κάνει κάποιο λάθος γιατί δεν είμαι αρκετά γνωστης του αντικειμενου!!
PSCLUB .............................................
Έχει επεξεργασθεί από τον/την NemesisUltra στις Δευ 12 Οκτ 2009, 19:26:27, 7 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 22:31:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε βαλε και μια φωτο οταν το "ξεκουκουλώσεις"
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 09:40:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ καλή προσπάθεια και ωραίο αποτέλεσμα για εσωτερικό
Μιας και έχω ασχοληθεί και εγώ κάτι λιγούλι με το άθλημα να πώ τα εξής.
Σε οποιαδήποτε μεταλλική ή πλαστική(λιγότερο) επιφάνεια βάλεις απευθείας χρώμα χωρίς αστάρι, αυτό θα ξεφτύσει με το πρώτο ζόρισμα, μπορεί και χωρίς.
Ακόμα και με αστάρι και περασμένο με βερνίκι πολλές φορές δεν αντέχει τις γρατζουνιές. Και μιλάω πάντα για μεταλλικό χρώμα αυτοκίνήτου σε σπρέϊ.
Επειδή εβαψες με τις βίδες επάνω, αν κάποια στιγμή ξεβιδώσεις κάποια θα φύγει αυτομάτως και το χρώμα γύρω γύρω.
Δεν ξέρω αν άφησες να στεγνώσει καλά το νερό αφού καθάρισες με νοτισμένο πινέλο, αλλά αν είναι η επιφάνεια που θές να βάψεις έστω και ελάχιστα βρεγμένη το χρώμα φουσκώνει ή δεν στρώνει καλά.
Έχω φάει 2 μέρες να τρίβω με το χέρι μέχρι να καταλάβω οτι ήθελε τραγικό στέγνομα μετά η λαμαρίνα μιας και είχα και εγώ καποτε καθαρίσει με νερό κάτι που έβαφα.
Την ηλεκτροστατική ή τη βαφή φούρνου δεν την φτάνεις με κανένα σπρέϊ.
Αυτά.
Σαν DIY πάντως και για εσωτερικό σημείο που δεν φαίνεται μια χαρά σε βρίσκω. Τσαμπέ "καθάρισμα" του εσωτερικού. Ωραιότατο σαν ενασχόληση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
orestis (orestis) Μέλος
106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 10:45:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πειραζει που δεν καταλαβα γιατι το εκανες αυτο?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 18:47:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όντως το αστάρι χρειάζεται συμφωνώ με το φυλο μας!!
συμφωνώ ότι δεν είναι η βαφή του φούρνου η ηλεκτροστατική αλλα είναι κάτι που μπορώ να διορθώσω οποτε θέλω μονος μου και δεν θα φαίνεται.
Δεν έχει την ίδια ανθεκτικότητα αλλα είναι αρκετά καλο πιστεύω και αξίζει να προσπαθήσετε!
Πριν 3 χρονια είχα κάνει μονος μου όλο το πλασίο και το εσωτερικό όταν είχαμε αφαιρέσει την μηχανή ήταν καλή ευκαιρία...όλη μου είπαν ότι το έκανα παρα πολύ καλά και ακόμα και μετά από 3 χρονια κρατάει πολύ καλά.
Τοτε το ειχα περασει και ασταρι τωρα απλα πέρασα ένα χεράκι για φρεσκάρισμα και πιστεύω ότι έχει πιάσει μια χαρά...
Ρωτάει ο φίλος μας Ορέστης γιατί το κάνα ??? το κάνα για να το ανανεώσω και επειδή μου το "ψιλοχαλασανε" οι μηχανικοί να γιατί...
και επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι!
το τελικό αποτέλεσμα δεν το έβγαλα φωτό! mem |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 13:28:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπραβο Μιχαλη,αν και με την καθαριοτητα του μηχανοστασιου δεν τα παω και τοσο καλα,το αποτελεσμα ειναι ωραιο! Μονο οπως λεει και ο Μανθος ανεβασε και μια φωτο μετα το ξεκουκουλωμα! Α! Μη ξεχασω,ωραιο το ματ χρωμα αλλα καθαριζει δυσκολα,οποτε το θεμα βερνικι ισως θα επρεπε να το ξανασκεφτεις
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|