Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 14:35:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΘΑ γραψω αυτό,και δεν θα ξαναγραψω κατι,μιας και το θεμα δεν αφορά εμένα.
ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ,να μην γινει το τοπικ αυτο "βημα" για το καθένα συναδελφο τυχον του στελιου (μπορει κι αλλοι να βρουνε ευκαιρια να μας παρουσιαστουν) ή καποιον πελατη δυσαρεστημενο (που θα υπαρχει) είτε καποιο φιλο του ενος ή του αλλου ωστε να γραψει το μακρύ του και το κοντό του.
Τι στιγμή που δημιουργηθηκε το τοπικ αυτό,ας γραψουν μονο οι ΑΜΕΣΑ εμπλεκομενοι (χθες ποσταρα,αλλα δν ηταν ξεχωριστο τοπικ).
Αυτά εκ μέρους μου.
Περιμενω την απαντηση του δημητρη,δημοσίως πλέον.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 14:57:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πληρώνω και με το παραπάνω κάτι που αξίζει.
Είναι εδώ ο Αργύρης και όχι μόνο.. να το επιβεβαιώσει.
Σε καμμία περίπτωση η όποια εργασία-πειραματισμός του στέλιου στο όχημά μου δεν απέδωσε... το αντίθετο μάλιστα.
Στέλιο αν θυμάμαι καλά προσπάθησες ώς είπες να με αποζημιώσεις...''με αυτή την προγραμματάρα'' για το χαλασμένο ECU, μα εγώ ποτέ δεν σου ζήτησα κάτι τέτοιο...
Εξ αρχής ζήταγα την επαναφορά του πεζό σπόρ και θαρρώ καθόλου πιεστικά.
Το μερίδιο ευθύνης μου είναι ότι εμπειστεύτηκα, είς γνώσην μου, έναν άνθρωπο χομπύστα με ελλειπή γνώση και εργαλέια που όμως θεωρούσα φιλότιμο και προσγειωμένο.
Ως ΄τέτοιον τον γνώρισα στο βολβό (με τη..... μεγάλη γλώσσα και τον ξερολισμό...ακόμα θυμάμαι τη δαγκάνα και την τραβέρσα... 10000 πόστ είναι αυτά)
Αν Στέλιο νομίζεις ότι το επίπεδο δουλειάς και οι γνώσεις σου είναι ''ωραιότατο'' και υψηλό είναι κρίμα.
Αυτό κατηγορώ προτίστως και τη νοοτροπία.
Σαφώς και είμαι ενάντια στη στάση του Psclub με το θέμα salex ή etuners.
Πρέπει να κρατείται ουδετερότητα ώς επίσημη θέση και επιφυλακτικότητα ακόμη και για τις τεχνικές απόψεις μελών-γκουρού...
Μήπως δεν είναι έτσι? Μήπως οδηγείται ο αναγνώστης σε λάθος δρόμο?
Αυτό όμως είναι προσωπική μου άποψη και από τη στιγμή που έχω επιλέξει να μην ασχολούμαι ενεργά ή και καθόλου μπορείτε να δράτετε ώς θέλετε...
Πολλά γράφτηκαν... κυρίως από το βολβό τα οποία κυρίως με προσβάλουν
και μόνο αληθή δεν είναι.
Για τους Μηχ. ΕΜΠ μόνο σχετικοί δεν είναι και το παραδέχεται η ίδια η διήκηση και οι καθηγητές της σχολής πολλάκις σε διαλέξεις που έχουν κάνει και στη σχολή μου... ''Δεν έχουμε παραγωγή δεν υπάρχει λόγος τέτοιας ειδικευσης''.Δυστηχώς ένας καλός απόφοιτος ΤΕΙ μηχανολογίας ξέρει πολύ περισσότερα. Οποιοι θέλουν να εκμεταλλέυονται την άγνοια του κόσμου και το κύρος του ΕΜΠ γενικά μπορούν να.... φαντασιώνονται.
Δεν θα απαντήσω σε άλλα παρα μόνο σε ένα γιατί αναφέρθηκε σε όνομα.
Ο Κύριος Ανδριανάκης αφιέρωσε πολύ χρόνο ενώ πνηγόταν στη δουλειά για να συζητησει μαζί μου και εξήγησε ότι η εμπειρία του στο εν λόγο όχημά μου είναι αρνητική για ορισμένα τεχνικά θέματα της ECU που μου ανέλυσε εκτενώς τονίζοντας την αδυναμία του να τα λύσει.Παρότι τον πίεσα για επ αμοιβής πειραματισμό μου είπε '' Δημήτρη δεν θέλω να σου πάρω χρήματα για κάτι μη σωστό'' Αυτό τον ΤΙΜΑΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.
Χαίρομαι εάν μένουν ικανοποιημένοι όσοι και αν είναι αυτοί.
Ακόμη και εγώ εάν είχα 207 THP ίσως δοκίμαζα μια τέτοιου είδους δουλειά στον ECU μου.
Πρέπει όμως να ξέρουμε ότι είναι πατέντα ή καλύτερα όχι ο σωστός τρόπος ρύθμισης-tuning ενός μοτέρ ο οποίος έχει απαιτήσεις που έχω αναφέρει πολλές φορές coping-pasting συγράμματα και άρθρα ειδικών του θέματος.
Εύχομαι ευτυχησμένα και απροβλημάτιστα bar συνοδευόμενα από άλογα σε όλες τις δουλειές του salex και όχι μόνο.
Ειληκρινά χαίρομαι που νέοι άνθρωποι κατάφεραν να βιοπωρίζονται από την τεχνολογία έστω και εάν τα μεγάλα λόγια εντυπωσιασμού των πελατών και σαφώς το χρήμα τους έκανε να ξεχάσουν την ελλειπή γνώση και λάθος τρόπο δουλειά τους.
Οτι είχα να πώ το είπα και ευχαριστώ πολύ για το διαδυκτιακό βήμα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος
Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 15:42:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα μου ετυχε κατι αρκετα πιο σοβαρο και δαπανηρο, αλλα καθησα συζητησα και εβγαλα ακρη με το Στελιο, χωρις να κανω δημοσιες τοποθετησεις και παραπονα. Τελικα για να μην παρεξηγουμαι συνεργατης του εκανε τη μαλ***α και οχι ο ιδιος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 17:02:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακη νομιζω πως αυτο το θεμα ειναι καθαρα μεταξυ των 2 και το πολυ πολυ και του βολβου..και πιστευω πως ο sakis le man ειχε δικιο για την μη δημοσιευση του θεματος!
Εγω θα πω δυο πραγματα παρ οτι ξερω οτι δεν με αφορα το θεμα...οτι και να γραφτει σ αυτο το τοπικ για τον στελιο,η δικη μου γνωμη και πολλων ακομη μεσα στο φορουμ, δεν προκειται να αλλαξει γι αυτον τον ανθρωπο γιατι εχει αποδειξει και με το παραπανω οτι ειναι ΚΥΡΙΟΣ με ολη τη σημασια της λεξης!
Δημητρη ο στελιος δεν ξερω ποσο γνωστης ή διασημος ηταν πριν απο 3-4 χρονια..αυτο που ξερω ειναι οτι ειναι πλεον πολυ πετυχημενος και ειδικα στα 207..
Και γω πριν απο 4 χρονια επαιζα α' τοπικο στο ποδοσφαιρο αλλα τωρα παιζω β' εθνικη..
Ενοοω πως οταν ενας ανθρωπος ζει και αναπνεει για κατι,τοτε φτανει ψηλα..ετσι εφτασε και ο στελιος και ειναι κριμα να τον αμφισβητεις γιατι εχει δουλεψει παρα πολυ
Συγγνωμη για την τοποθετηση
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 17:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Πληρώνω και με το παραπάνω κάτι που αξίζει.
Είναι εδώ ο Αργύρης και όχι μόνο.. να το επιβεβαιώσει.
Σε καμμία περίπτωση η όποια εργασία-πειραματισμός του στέλιου στο όχημά μου δεν απέδωσε... το αντίθετο μάλιστα.
Στέλιο αν θυμάμαι καλά προσπάθησες ώς είπες να με αποζημιώσεις...''με αυτή την προγραμματάρα'' για το χαλασμένο ECU, μα εγώ ποτέ δεν σου ζήτησα κάτι τέτοιο...
|
Ποτέ δεν μου ζήτησες κάτι τέτοιο; Μα αυτό ήταν η αρχική σου απαίτηση, για αυτό χάλασε και ο Peugeot Sport εγκέφαλος!
Γιατί καθόμασταν και φλασάραμε τον εγκέφαλο στο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό σου βρε Δημήτρη; Γιατί δεν είχες aircondition, δεν είχες ABS κι ένα σωρό άλλες παπάτζες που ο PS εγκέφαλος απενεργοποιεί.
Εσύ είχες την ανάγκη, δεν την είχα εγώ να ρυθμίσω το πανάκριβο και ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό σου.
Αν πρόκειται ωστόσο να καταφύγεις σε ψέμματα για να υποστηρίξεις τη θέση σου, κάνε το. Αυτά που γράφεις είναι πέραν κάθε λογικής πάντως.
Το 2005 που έγινε αυτή η ιστορία, μας γνώρισε ο Χάρης Κατάρας αν θυμάσαι καλά.
Εκείνο τον καιρό ΔΕΝ ασχολιόμουν επαγγελματικά με το σπορ της βελτίωσης και το ήξερες. Ερασιτεχνικά και μάλιστα σε πολύ πρώιμο στάδιο.
Peugeot 206 RC δεν είχα ξαναδεί μπροστά μου, όχι να έχω ξαναφτιάξει κιόλας. Με την δική σου επιμονή και τη δική μου σκληρή δουλειά έγινε.
Ο μοναδικός λόγος που με εμπιστεύθηκες ήταν ότι είχες δει τη διαφορά στο αυτοκίνητο του Χάρη και για αυτό ήθελες να βελτιώσεις και το δικό σου.
Θυμάσαι να σου ζήτησα ποτέ χρήματα; Δεκάρα τσακιστή. Γιατί σε είχα προειδοποιήσει σαφώς από την αρχή: ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ. ΔΟΚΙΜΑΖΩ. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ Απλά Ελληνικά. Πόσο απλούστερα μπορούσα να στο πω;
Παράθεση: |
Εξ αρχής ζήταγα την επαναφορά του πεζό σπόρ και θαρρώ καθόλου πιεστικά.
|
Πιεστικά; Α μπα καθόλου! 50 χιλιάδες τηλέφωνα κάθε ημέρα της εβδομάδας δεν είναι καθόλου πιεστικό. Πολύ περισσότερο όταν ο χριστιανός που παίρνεις έχει και ημερήσια δουλειά!
Το κρίμα είναι ότι κι εγώ έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να σου επαναφέρω τον εγκέφαλο και πάντοτε το προσπαθούσα όποτε έπαιρνα νέα εργαλεία.
Τελικά όμως δεν τα κατάφερα κι όταν σου το είπα ώς δια μαγείας από εκεί που με είχες φίλο και καλό και προσεκτικό και προσγειωμένο, βρέθηκα να είμαι αιθεροβάμων απατεώνας! Βρε πως τα φέρνει η τύχη!
Παράθεση: |
Το μερίδιο ευθύνης μου είναι ότι εμπειστεύτηκα, είς γνώσην μου, έναν άνθρωπο χομπύστα με ελλειπή γνώση και εργαλέια που όμως θεωρούσα φιλότιμο και προσγειωμένο.
Ως ΄τέτοιον τον γνώρισα στο βολβό (με τη..... μεγάλη γλώσσα και τον ξερολισμό...ακόμα θυμάμαι τη δαγκάνα και την τραβέρσα... 10000 πόστ είναι αυτά)
Αν Στέλιο νομίζεις ότι το επίπεδο δουλειάς και οι γνώσεις σου είναι ''ωραιότατο'' και υψηλό είναι κρίμα.
|
Όταν με γνώρισες Δημήτρη ήμουν ακριβώς όπως έγραψα παραπάνω και όπως έγραψες κι εσύ. Ένας χομπίστας.
Ελπίζω να συνειδητοποιείς αυτά
που έγραψες γιατί τα παρακάτω γραφόμενά σου το αντίθετο δείχνουν.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει και μετά από 4 χρόνια συνεχούς ενασχόλησης με το σπορ είμαι εξίσου χομπίστας, άσχετος ή ανίδεος; Δηλαδή tuner γεννιέσαι, δεν γίνεσαι!
Παράθεση: |
Αυτό κατηγορώ προτίστως και τη νοοτροπία.
|
Όχι Δημήτρη μου, δεν κατηγορείς αυτό. Αποδιοπομπαίο τράγο ψάχνεις για τις επιλογές σου, που ήταν όσο σαφέστερες μπορούσαν να είναι.
Ούτε σε κορόιδεψα, ούτε σου είπα ότι είμαι ξερόλας, ούτε καν ότι το έχω ξανακανει! Πόσο πιο ειλικρινής και απόλυτος μπορούσα να είμαι μαζί σου;
Εσύ ψάχνεις να βρεις ευκαιρία για να με μειώσεις από τη στιγμή που σου ανακοίνωσα ότι δεν επαναφέρεται ο εγκέφαλός σου.
Φαίνεται το ίδιο να συμβαίνει και με τον βιολογικό σου εγκέφαλο αν κρίνω από τις διαρκείς προσπάθειές σου. Που θα πάει, θα τα καταφέρεις...
Παράθεση: |
Σαφώς και είμαι ενάντια στη στάση του Psclub με το θέμα salex ή etuners.
|
Το πρώτο δεν το σχολιάζω καθόλου.
Μην τα μπλέκεις ωστόσο, το δεύτερο (etuners) προέκυψε αργότερα. Μιλάμε για εμένα προσωπικά, τον Στέλιο.
Παράθεση: |
Πρέπει να κρατείται ουδετερότητα ώς επίσημη θέση και επιφυλακτικότητα ακόμη και για τις τεχνικές απόψεις μελών-γκουρού...
Μήπως δεν είναι έτσι? Μήπως οδηγείται ο αναγνώστης σε λάθος δρόμο?
Αυτό όμως είναι προσωπική μου άποψη και από τη στιγμή που έχω επιλέξει να μην ασχολούμαι ενεργά ή και καθόλου μπορείτε να δράτετε ώς θέλετε...
Πολλά γράφτηκαν... κυρίως από το βολβό τα οποία κυρίως με προσβάλουν
και μόνο αληθή δεν είναι.
|
Μα ουδέτερη είναι η θέση του psclub. Μαζί τους γιατί τα βάζεις αφού με εμένα έχεις το πρόβλημα;
Δημήτρη έλα στα συγκαλά σου και τουλάχιστον αναγνώρισε την αλήθεια.
Ο,τι έγραψε ο Παναγιώτης είναι 100% ακριβή. Σε προσβάλλουν γιατί δείχνουν την κακοήθεια εκ μέρους σου που ξεκίνησε όταν έβαλα το γ@μωκαλώδιο στην γ@μωOBD σου και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Με είχε προειδοποιήσει ο πατέρας μου να προσέχω που βαζω την υπογραφή και το πουλί μου, όχι το καλώδιο της OBD μου!
Πώς είναι δυνατόν να δίνεις σε έναν άνθρωπο το χέρι σου από κοντά και από τον υπολογιστή να τον βρίζεις;
Παράθεση: |
Για τους Μηχ. ΕΜΠ μόνο σχετικοί δεν είναι και το παραδέχεται η ίδια η διήκηση και οι καθηγητές της σχολής πολλάκις σε διαλέξεις που έχουν κάνει και στη σχολή μου... ''Δεν έχουμε παραγωγή δεν υπάρχει λόγος τέτοιας ειδικευσης''.Δυστηχώς ένας καλός απόφοιτος ΤΕΙ μηχανολογίας ξέρει πολύ περισσότερα. Οποιοι θέλουν να εκμεταλλέυονται την άγνοια του κόσμου και το κύρος του ΕΜΠ γενικά μπορούν να.... φαντασιώνονται.
|
Συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά εσύ μόνο απέξω πέρασες από το ΕΜΠ.
Η Σχολή σου δεν έχει την παραμικρή σχέση με τις σχολές Μηχανικών. Έτυχε να την συμπεριλάβουν για λόγους πολιτικής.
Για αυτό έχεις μαύρα μεσάνυκτα για το αντικείμενο μας ή για ό,τι γίνεται στις Σχολές μας.
Παράθεση: |
Χαίρομαι εάν μένουν ικανοποιημένοι όσοι και αν είναι αυτοί.
Ακόμη και εγώ εάν είχα 207 THP ίσως δοκίμαζα μια τέτοιου είδους δουλειά στον ECU μου.
Πρέπει όμως να ξέρουμε ότι είναι πατέντα ή καλύτερα όχι ο σωστός τρόπος ρύθμισης-tuning ενός μοτέρ ο οποίος έχει απαιτήσεις που έχω αναφέρει πολλές φορές coping-pasting συγράμματα και άρθρα ειδικών του θέματος.
|
Ποιά άρθρα και ποιά συγγράματα; Μωρέ κουζουλάθηκες τελείως;
Παράθεση: |
Εύχομαι ευτυχησμένα και απροβλημάτιστα bar συνοδευόμενα από άλογα σε όλες τις δουλειές του salex και όχι μόνο.
Ειληκρινά χαίρομαι που νέοι άνθρωποι κατάφεραν να βιοπωρίζονται από την τεχνολογία έστω και εάν τα μεγάλα λόγια εντυπωσιασμού των πελατών και σαφώς το χρήμα τους έκανε να ξεχάσουν την ελλειπή γνώση και λάθος τρόπο δουλειά τους.
|
Πάλι έμπλεξες τα πάντα για να με μειώσεις βρε Δημήτρη...
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους:
-Η δουλειά που έκανα στο δικό σου αυτοκίνητο ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να γίνει, στις δεδομένες συνθήκες και την συγκεκριμένη εποχή.
-Για να καταφέρω να κάνω έστω κι ένα πρόγραμμα να λειτουργήσει πέρασα ένα τεράστιο μανίκι, τα ξεκλειδώματα εγκεφάλου (checksum) που δεν υπήρχαν για το αυτοκίνητό σου καμάρι μου!
-Για τη χαρτογράφηση δεν το συζητάω, σιγά μην έγραφες μετά από 4 χρόνια (που με βρίζεις) ότι ήσουν ικανοποιημένος, παρόλο που τον πρώτο χρόνο ήσουν και με το παραπάνω.
Εσύ λοιπόν έχεις μείνει στο 2005. Σήμερα είναι 2009.
Η γνώση και ο τρόπος δουλειάς είναι κατι που αποκτάται και βελτιώνεται με τον καιρό. Αν είχα μείνει κι εγώ στο 2005 είτε σε γνώσεις είτε σε μεθοδολογία, σίγουρα δεν θα μπορούσα να έχω ρόλο στη σημερινή αγορά.
Πολύ περισσότερο ως etuners, όπου είμαστε ένα σύνολο που εργάζεται συνέχεια προς αυτή την κατεύθυνση. Όλο και σκληρότερα, όλο και περισσότερο, όλο και καλύτερα.
Όσο κι αν γκρινιάζεις, τα αποτελέσματα φαίνονται στο δρόμο.
Είναι δύσκολο να αποκαλείς απατεώνα έναν άνθρωπο που τα πηγαίνει καλά σε αυτό που κάνει και φέρεται έντιμα σε κάθε πελάτη του.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 18:37:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σοβαρευτειτε επιτελους!
Δημητρη τι γλωσσα ειναι αυτη?
Οτι δικιο εχεις να ξερεις οτι το χανεις.
Απο΄κει και περα, κατι που συνεβη το 2005 και αφορουσε δυο γνωστους που πειραματιζονταν, δεν αφορα τους e-tuners σαν βελτιωτες και κατα συνεπεια δεν νομιζω να αφορα τον Συλλογο και κατα συνεπεια το φορουμ του, τηλεφωνα υπαρχουν, μεγαλοι ανθρωποι εισαστε, μιληστε και βρειτε τα .
Αν δεν τα βρειτε ε τι να σας πω, υπαρχουν και τα εξωδικα που ειναι της μοδας τωρα τελευταια.
Κλειδωστε το .
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 18:48:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: |
Απο΄κει και περα, κατι που συνεβη το 2005 και αφορουσε δυο γνωστους που πειραματιζονταν, δεν αφορα τους e-tuners σαν βελτιωτες και κατα συνεπεια δεν νομιζω να αφορα τον Συλλογο και κατα συνεπεια το φορουμ του, τηλεφωνα υπαρχουν, μεγαλοι ανθρωποι εισαστε, μιληστε και βρειτε τα .
Αν δεν τα βρειτε ε τι να σας πω, υπαρχουν και τα εξωδικα που ειναι της μοδας τωρα τελευταια.
|
Lef205 έγραψε: |
Κλειδώστε το.
|
Ακούστηκαν και οι δυο πλευρές, λανθασμένα βέβαια διότι καμία σχέση δεν έχει το συμβάν με το φορουμ και το σύλλογο όπως πολύ σωστά έγραψε παραπάνω ο Λευτέρης.
Το θέμα πρεπει να κλειδωθεί.
Οτι περαιτέρω θελετε βρειτε τα μεταξυ σας.
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Σεπ 2009, 20:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2009, 11:20:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιας και πέρασαν πάνω από 24ώρες από το τελευταίο ποστ και προφανώς δεν υπάρχει κάτι αλλο να ειπωθει.
το παρόν τόπικ κλειδώνει.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|