Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 22:54:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαλτε καλύτερα μπουζοκαλώδια γιατι το 8V φοράει εναν πολλαπλασιαστή μαμά από το 1998 και δεν έχει missfire στα 2 bar..
Αν είναι δυνατόν πολλαπλασιαστής πάνω στα μπουζί το 2009 και να μην έχει αρκετό ρέυμα.Μήπως κάποια αυτοκίνητα τρέχουν με 10 καυσιμο τελικά? 
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 22:55:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι Κυριλλε,δεν ειπα οτι λες ψεμματα..αλλωστε στο ξεκαθαρισα απο την αρχη!
Απλα μας φαινεται λιγο περιεργο!
Μαπ ηθελα να πω,σορρυ..και οκ με την ροπη,την δυναμη ομως απλα την βγαζεις σε πιο ψηλες στροφες κρατωντας πιο πολυ ωρα την πιεση σε ψηλα επιπεδα? 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:04:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και τελικα πως φαινεται οτι ειμαστε κλασικοι ελληνες...γιατι οταν κατι ειναι διαφορετικο η καινουριο απο αυτα που ξερουμε η που θελουμε τοτε το κρινουμε κ το κατακρινουμε. πρωτα απολα να δωσω εγω στον ανθρωπο τον κωδικο της βλαβης που εχει ζητησει τοσες φορες κ κανενας δε του την εδωσε P2263 Turbo/Super Charger Boost System Performance αυτη ειναι η βλαβη κυριλε.
κ χωρις να ξερω ουτε προσωπικα,αλλα ουτε κ εχουμε μιλησει ποτε με τον βαγγελη κ τον κυριλο(κ βλεπω αρκετες αντιπαραθεσεις),να απαντησω σα τριτος κ ας με διορθωσουν οι προγραμματιστες,στην απορια του φιλου κωστα,κ του καθενα.ρωτατε πως εβγαλε το RC 1ο σταδιο 250 αλογα.πιστευεται οτι η τουρμπινα,αν ρυθμιστει να δουλευει σε διαφορετικες πιεσεις,δε θα τα φτασει τα αλογα?γνωμη μου ειναι οτι η τουρμπινα μπορει να σηκωσει τοσο,αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι ασφαλη,κ υποθετω γιαυτο το λογο ο στελιος δεν τις πιεζει,ετσι ωστε να μην εχουμε καμια ζημια.τωρα μπορει καποιος να προσπαθησε,να εβγαλε παραπανω κ να πηρε το ρισκο μιας ενδεχομενης ζημιας.
εγω βλεπω οτι μπηκαν εδω μεσα κ μας εδειξαν κατι καινουριο.πολλοι θα το κατακρινουν,αλλα μετα απο καιρο πολλοι θα τους ακολουθησουν κ παραδειγμα ειναι κ η βελτιωση του φιλου μαναβη
το δυναμομετρο που εχουν παει,το ειχα χρησιμοποιησει κ εγω,κ πολλα παιδια απο το mazda club.
οσο για τη δουλεια κ τα αποτελεσματα,κ εφοσον οι ανθρωποι εχουν εξηγησει αρκετες φορες τι κ πως το εχουν ρυθμισει κ πως δουλευει,πιστευω ειναι λιγο απαραδεκτο σε καθε ποστ να ρωταμε τα ιδι πραγματα.γιατι οσα ποστ διαβασα οι ερωτησεις ειναι πως σηκωσε τοσο πιεση,πως φτανει το καυσιμο.πως δεν εχουμε misfires κτλκτλ.κατα την γνωμη μου οποιος εχει τις αμφιβολιες του,μπραβο του,αλλα πιστευω οτι κανενας απο ολους αυτους που εχουν τις αμφιβολιες κ τις τοσες ερωτησεις,θα φτιαξουν ποτε ενα παρομοιο αυτοκινητο.απλα προσπαθουν να "κοροιδεψουν" τον εαυτο τους,οτι δεν ειναι πετυχημενη μια τετοια μετατροπη.κ οπως ξερουν οι πιο πολλοι,για να κανεις μια μετατροπη,πρεπει να εισαι διατεθημενος να χαλασεις κ χρημα.αλλιως Φ.Π.Ε κ ολα οκ.
κ το εχω ξαναπει,οτι ο λογος που δε γραφει καποιος εδω μεσα,που εχει φτιαξει κατι διαφορετικο στο αμαξι του,ειναι για να αποφυγουμε ολο αυτο που γινετε σε 10 σελιδες.ο καθενας για τον εαυτο του.
κ αφου τελειωσα το μακροσκελες κειμενο,να συγχαρω κ εγω τα παιδια για την δουλεια τους,κ πιστευω οτι αρχιζουν να ανοιγουν καινουριοι δρομοι στο θεμα βελτισωσεις του 207.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:08:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | και τελικα πως φαινεται οτι ειμαστε κλασικοι ελληνες...γιατι οταν κατι ειναι διαφορετικο η καινουριο απο αυτα που ξερουμε η που θελουμε τοτε το κρινουμε κ το κατακρινουμε. πρωτα απολα να δωσω εγω στον ανθρωπο τον κωδικο της βλαβης που εχει ζητησει τοσες φορες κ κανενας δε του την εδωσε P2263 Turbo/Super Charger Boost System Performance αυτη ειναι η βλαβη κυριλε.
κ χωρις να ξερω ουτε προσωπικα,αλλα ουτε κ εχουμε μιλησει ποτε με τον βαγγελη κ τον κυριλο(κ βλεπω αρκετες αντιπαραθεσεις),να απαντησω σα τριτος κ ας με διορθωσουν οι προγραμματιστες,στην απορια του φιλου κωστα,κ του καθενα.ρωτατε πως εβγαλε το RC 1ο σταδιο 250 αλογα.πιστευεται οτι η τουρμπινα,αν ρυθμιστει να δουλευει σε διαφορετικες πιεσεις,δε θα τα φτασει τα αλογα?γνωμη μου ειναι οτι η τουρμπινα μπορει να σηκωσει τοσο,αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι ασφαλη,κ υποθετω γιαυτο το λογο ο στελιος δεν τις πιεζει,ετσι ωστε να μην εχουμε καμια ζημια.τωρα μπορει καποιος να προσπαθησε,να εβγαλε παραπανω κ να πηρε το ρισκο μιας ενδεχομενης ζημιας.
εγω βλεπω οτι μπηκαν εδω μεσα κ μας εδειξαν κατι καινουριο.πολλοι θα το κατακρινουν,αλλα μετα απο καιρο πολλοι θα τους ακολουθησουν κ παραδειγμα ειναι κ η βελτιωση του φιλου μαναβη
το δυναμομετρο που εχουν παει,το ειχα χρησιμοποιησει κ εγω,κ πολλα παιδια απο το mazda club.
οσο για τη δουλεια κ τα αποτελεσματα,κ εφοσον οι ανθρωποι εχουν εξηγησει αρκετες φορες τι κ πως το εχουν ρυθμισει κ πως δουλευει,πιστευω ειναι λιγο απαραδεκτο σε καθε ποστ να ρωταμε τα ιδι πραγματα.γιατι οσα ποστ διαβασα οι ερωτησεις ειναι πως σηκωσε τοσο πιεση,πως φτανει το καυσιμο.πως δεν εχουμε misfires κτλκτλ.κατα την γνωμη μου οποιος εχει τις αμφιβολιες του,μπραβο του,αλλα πιστευω οτι κανενας απο ολους αυτους που εχουν τις αμφιβολιες κ τις τοσες ερωτησεις,θα φτιαξουν ποτε ενα παρομοιο αυτοκινητο.απλα προσπαθουν να "κοροιδεψουν" τον εαυτο τους,οτι δεν ειναι πετυχημενη μια τετοια μετατροπη.κ οπως ξερουν οι πιο πολλοι,για να κανεις μια μετατροπη,πρεπει να εισαι διατεθημενος να χαλασεις κ χρημα.αλλιως Φ.Π.Ε κ ολα οκ.
κ το εχω ξαναπει,οτι ο λογος που δε γραφει καποιος εδω μεσα,που εχει φτιαξει κατι διαφορετικο στο αμαξι του,ειναι για να αποφυγουμε ολο αυτο που γινετε σε 10 σελιδες.ο καθενας για τον εαυτο του.
κ αφου τελειωσα το μακροσκελες κειμενο,να συγχαρω κ εγω τα παιδια για την δουλεια τους,κ πιστευω οτι αρχιζουν να ανοιγουν καινουριοι δρομοι στο θεμα βελτισωσεις του 207. |
+3!
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου φαίνεται θα ανοίξουμε τοπικ στο dragster τελικά 
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manaros έγραψε: |
δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα φαινεσαι επιθετικος στις απαντησεις σου. |
====
Ζητώ συγνώμη αν σου φάνηκε έτσι
Είναι μεσάνυχτα, μια ολόκληρη μέρα στην πλάτη και μπορεί να έχεις δίκαιο.
manaros έγραψε: | δεν ξερω αν δεν το εξηγησα σωστα η αν δεν το καταλαβες εσυ σωστα αλλα εγω εστιαζω στο οτι ενα ουτε πρωτο σταδιο rc εβγαλε σχεδον 250 αλογα στον στροφαλο ενω τοσοι πολλοι βελτιωτες ,ιδιατερα στο εξωτερικο,δεν εχουν καταφερει κατι αναλογο... |
====
Κατανοητό. Ξαναλέω - προσωπικά για εμένα - δεν σημαίνει κάτι.
manaros έγραψε: | το να στεγνωσεις πχ το μοτερ τελειως σημαινει πολυ αυξημενη αποδοση αλλα πολυ περιορισμενη διαρκεια ζωης. |
====
Δηλαδή λάμδα 0.81 στον κόφτη είναι στεγνό;
manaros έγραψε: | το να αυξησεις απλα την πιεση επισης σημαινει αυξημενη αποδοση αλλα επισης με κοστος την ζωη του μοτερ. |
====
Το συγκεκριμένο RC δουλεύει με σχετικά ήπιες πιέσεις, χωρίς τρελλά όβερ.
Υπερβολικές πίεσεις στο μοτέρ αυτό μόνο κακό κάνουν στο διάγραμμα (δεν φέρνουν άλογα ψηλά)
manaros έγραψε: | απλα απο μεριας μου θα ηθελα μια καλυτερη τεκμηριωη ως προς το ιδιο το μοτερ.δηλαδη τι γινεται με πυρομετρα,μειγματα κλπ.ποσο ασφαλη ειναι δηλαδη οι τιμες μετα την βελτιωση. |
====
Πυρόμετρο δεν είχε.
Μείγμα 0.81 (0.78 στην περιοχή όβερ)
Αβάνς - πάνω από 10 και κάτω από 20μοίρες στον κόφτη
manaros έγραψε: | το αν τα μεταλλα(μπιελες πιστονια τουρμπινα ουσιαστικα) αντεξουν ειναι θεμα αντοχης υλικων και μονο ο ποιοτικος ελεγχος θα μπορουσε να μας το δειξει η η εμπειρια σπαζοντας μερικα μοτερ. |
====
Σωστά.
manaros έγραψε: | Απλα και ωραια λοιπον θα μου αρεσε μια πιο ολοκληρωμενη παρουσιαση του project ωστε να κατανοησω οτι εχουν ληφθει καποια απαραιτητα μετρα ωστε να μην γινει το μοτερ μου πυροτεχνημα. |
====
Αν θέλει ο βελτιωτής ή ο ιδιοκτήτης...
Εγώ προγραμματίζω και με ρώτησε κάποιος αν προγραμμάτισα και άλλα 207 εκτός από το ραλλάκι με τα 303 (ψεύτικα) και πόσταρα το πρώτο που είχα κοντα. Ως προγραμματιστής λοιπόν μπορώ να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις σχετικές με τον προγραμματισμό πάντα...
manaros έγραψε: | Νομιζω πως ουτε σε θιγω ουτε κραζω το project σου.απλα ζηταω να γινεις αναλυτικοτερος για κατι που αν τυχον χαλασει θα χρειαστω σχεδον 6000 ευρω για να το επισκευασω.αυτα βεβαια ως προς εμενα.αν θες με προσπερνας και τελειωσε. |
====
Μα δεν σου έφτιαξα κάτι για να σου χαλάσει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:14:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Οχι Κυριλλε,δεν ειπα οτι λες ψεμματα..αλλωστε στο ξεκαθαρισα απο την αρχη!
Απλα μας φαινεται λιγο περιεργο! |
====
Ουφφ, άρα το θέμα των missfires έκλεισε.
recife_rallye έγραψε: | Μαπ ηθελα να πω,σορρυ..και οκ με την ροπη,την δυναμη ομως απλα την βγαζεις σε πιο ψηλες στροφες κρατωντας πιο πολυ ωρα την πιεση σε ψηλα επιπεδα? |
====
Δεν βαράω τρελλά όβερ και έτσι έγω δυνατότητα κρατώντας "ΚΡΥΟ" τον ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ να έχω μεγαλύτερη πίεση στις πιο ψηλές στροφές, πράγμα που αποδίδει περισσότερα άλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:32:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | και τελικα πως φαινεται οτι ειμαστε κλασικοι ελληνες...γιατι οταν κατι ειναι διαφορετικο η καινουριο απο αυτα που ξερουμε η που θελουμε τοτε το κρινουμε κ το κατακρινουμε. πρωτα απολα να δωσω εγω στον ανθρωπο τον κωδικο της βλαβης που εχει ζητησει τοσες φορες κ κανενας δε του την εδωσε P2263 Turbo/Super Charger Boost System Performance αυτη ειναι η βλαβη κυριλε. |
====
Ωχ ναι !!!
Πως την ξέχασα. Σωστά 2263, όχι 2663. Και έλεγα το πρωϊ ότι κάπου κάτι παρόμοιο έχω ξαναδεί !!!
Ε αυτή τη βλάβη μαζί με τα σχετικά safe modes βεβαίως και την είχα και εγώ στις πρώτες εκδόσεις στα πρώτα αυτοκίνητα, όταν ακόμα μάθαινα τον εγκεφαλο!
Δεν είναι τιποτα, απλώς θέλει πιο προσεκτικό προγραμματισμό της ζητούμενης πίεσης (όχι πλήρωσης) και μια μικρή διόρθωση στο καλιμπράρισμα της wastegate στις χαμηλές στροφές (στο εργοστάσιο δεν προβλέψανε ότι θα πάει κανείς να σηκώσει 1.4 μπαρ από τις 3000 στροφές και δεν έχουν καλιμπράρει στο ρόμποτ τον χάρτη αυτό στην περιοχή αυτή, οπότε έμεινε με "μαθηματικά υπολογισμένα" στοιχεία, τα οποία δεν συμφωνουν με την πραγματικότητα και έτσι τρώει το safe mode). Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος ανησυχίας.
bagosgt έγραψε: | το δυναμομετρο που εχουν παει,το ειχα χρησιμοποιησει κ εγω,κ πολλα παιδια απο το mazda club. |
====
*OFF* Δεν ξέρω αν γνωρίζεις τον Μιχάλη με το MPS3 με την 3071 (δεν ξέρω αν είναι γραμμένος στο κλάμπ σας), σε λίγο τελειώνουμε την ρύθμιση του πρότζεκτ του, το οποίο και αυτό ήρθε με παρόμοια προβλήματα από άλλον προγραμματιστή (έκλεινε πεταλούδα μόλις σήκωνε πίεση) *OFF* |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:57:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δυναμόμετρο στα Σπάτα ποίος στο απαγορεύει να πάς ?
Πολύς κόσμος μπορεί να μετράει εκεί, γιατί όχι και εσύ ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι δεν ασχολείται πια 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:05:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fynos έγραψε: | Στο δυναμόμετρο στα Σπάτα ποίος στο απαγορεύει να πάς ?
Πολύς κόσμος μπορεί να μετράει εκεί, γιατί όχι και εσύ ? |
====
Εξήγησα παραπάνω τον λόγο.
Επίσης, αν αναζητήσεις μέσα στο VWClub θα βρείς κάποια πόστ του Κρίτωνα (συνέταιρος του salex αν καταλαβαίνω καλά) που δηλώνει ότι "θα ρυθμίσει μόνος του όπως θέλει" τα βαρομετρικά κλπ στοιχεία στο δυναμόμετρο στα Σπάτα, οπότε εγώ προσωπικά δεν μπορώ πλέον να έχω οποιαδήποτε εμπιστοσύνη στις μετρήσεις.
**Προσωπικά δεν έχω κάτι με τον Τάσο, είναι πολύ καλός και ντόμπρος άνθρωπος, αλλά υπάρχουν και οι άλλοι παράγωντες που εξηγώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:21:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός PSClub δεν ξέρω τι γράφεται και τι διαβάζεται γενικώς, και νομιζω οτι "αμεσα" δεν ενδιαφέρει κανέναν μας. Αν ηταν ετσι ολη μερα θα σερφαραμε στο διαδικτυο να δουμε ποιος ποσταρε τι... ελεος...
Μου φαίνεται πολυ περίεργο πάντως να εχετε πρόβλημα στο να μετρήσετε στα Σπάτα.
Οι περισσότεροι από εδω μέσα εκεί εχουν μετρηθεί με τις ιδεις ρυθμίσεις στο δυναμόμετρο, ανεξάρτητα με το αν τα αμαξια τους ειναι μαμα ή φτιαγμενα από τον οποιδηποτε,
Δεν νομίζω οτι ο Τάσος κάθετε και αλλάζει κάθε τρεις και λιγο τις ρυθμίσεις του δυναμόμετρου αλλωστε
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι οταν σου βγαζει εκτυπωση βαση ISO,οτι ρυθμισεις και να βαλεις,αυτες διορθωνονται βαση πρωτοκολλου με εξαιρεση το φορτιο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:26:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Εκτός PSClub δεν ξέρω τι γράφεται και τι διαβάζεται γενικώς, και νομιζω οτι "αμεσα" δεν ενδιαφέρει κανέναν μας. |
====
Δικαίωμά σου 100%. Εμένα με ρώτησαν και απάντησα. Αν απαγορεύται να δώσω αναφορά για άλλο κλάμπ - ζητώ συγνώμη. Το μόνο σκοπό που είχα - να απαντήσω στην ερώτηση που μου κάνανε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Νομιζω οτι οταν σου βγαζει εκτυπωση βαση ISO,οτι ρυθμισεις και να βαλεις,αυτες διορθωνονται βαση πρωτοκολλου με εξαιρεση το φορτιο.  |
====
Δεν ξέρω. Απλώς για τους λόγους που ανέφερα, διστυχώς δεν μπορώ να εμπιστευτώ τις μετρήσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου (bagosgt) μπραβο σου!!!!!!!!!!!
Με καλυψες απολυτα με τα λεγομενα σου.
Aπλα το παιδι (Κυριλος) εκανε ενα βημα πιο περα απο αυτο που ξερανε οι υπολοιποι μεχρι σημερα και σας φαινετε βουνο.
Ολα γινονται. Μυαλο, δουλεια και θαρος με το οποιο κοστος για να πας λιιιιγο πιο μπροστα. Χαρη σε καποιους σαν τον Κυριλο και τον καθε Κυριλο που ψαχνεται και ρισκαρει, απολαμβανουμε τις ολες ανεσεις σημερα, αλλιως .................ακομα θα τριβαμε πετρες για να κανουμε φωτια.
Μπραβο και παλι .
Ευχομαι να αξιζει το project σου.
Ο καιρος θα δειξει............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 01:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μοιαζει με την περιπτωση του Γαλιλαιου που οταν ειπε οτι η γη γυριζει......επεσαν να τον φανε ...και τελικα τον εφαγαν και ολα καλα.
Τα ιδια τραβηξα και γω πριν λιγους μηνες με το δικο μου.......και με εβγαλαν τρελο καποιοι.Anyway....δεν ασχολουμαι.Οποιος θελει στηνεται διπλα.
Παιδια δεν εχετε να αποδειξετε τιποτα σε κανεναν απο δω μεσα,απλα οταν πετυχετε κανεναν στο δρομο...περαστε τον απο μεσα και απο πανω.......!!!
Κατα την γνωμη μου κακος το αναφερατε,επρεπε να το τελειωσετε,να βαλετε και μπιελες και τοτε να λεγατε το νουμερο που θα τους εκοβε τα ποδια........
Διαβαστε τα παλια ποστ για Κονδορες και κουκουβαγιες.....που βαζουν προγραμματα και το τι τραβηξαν τα παιδια που εκαναν το λαθος και εβαλαν ...και μολις δουλεψε επιτελους ενα αμαξι χωρις προβλημα επεσαν να σας φανε......ισως γιατι το βρηκατε εσεις και οχι καποιοι αλλοι.
Αυτα...
106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 07:03:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλός θα προσθέσω κάτι γιατί νομίζω ότι ορισμένοι ξεχνάνε . . .
Ο Σαλεχ ποτε δεν ήρθε εδώ και είπε ότι έχει πρόγραμμα και τρέξαμε να βάλουμε ή να τον κάνουμε μέρος στο ‘παρεάκι’ όπως πολλούς βολεύει να το λένε.
Τα ίδια ακριβός έγραφε και ξανά έγραφε, με την μόνη διαφορά ότι παρουσίασε και 5 αυτοκίνητα τα οποία μάλιστα ήταν τα πρώτα που φτιάχτηκαν με παλιό και με καινούριο εγκέφαλο.
Τι θέλω να πω, το χειροκρότημα για κάτι καινούριο με μέτρο (ιδίως αν δεν το έχεις δοκιμάσει) και μην βιάζεστε να βγάζετε συμπέρασμα για το γραφόμενο στυλ κανενός! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 07:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια βασικη διαφορα που νομιζω οτι εχει ξεκαθαριστει αρκετα πριν ειναι οτι ο Κυριλλος ειπε οτι εγω κανω αυτο που μου λενε,φροντιζω να ειναι ΟΚ απο μιγματα και απο εκει και περα οσο αντεξει μιας και δικο του ειναι,αυτος αποφασιζει πως θα το χειριζεται.
Απο την αλλη ο Salex προτιμησε την νοοτροπια του "δυναμη & απροβληματιστη λειτουργια" οποτε δεν ξερω κατα ποσο μπορει να υπαρξει αμεση συγκριση στην δουλεια τους.
Ετσι και αλλιως την δυναμη δεν την βγαζει το προγραμμα σε ενα μοτερ αλλα ολα τα υπολοιπα,περιφερειακα και μη.
Ολα τα υπολοιπα ειναι μπουρδες και ιστοριες για μαιμουδες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 07:30:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ετσι και αλλιως την δυναμη δεν την βγαζει το προγραμμα σε ενα μοτερ αλλα ολα τα υπολοιπα,περιφερειακα και μη. |
====
Ναι! Ακριβώς έτσι! Το πρόγραμμα απλώς διαχειρίζεται την δύναμη που βγάζει το μοτέρ ως σύνολο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|