PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Δυναμομετρα και αξιοπιστια μετρησεων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 19:14:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με προλαβες ...μαζι γραφαμε την διευκρίνηση... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 19:35:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά, κάποιος το ξαναρώτησε αλλά δε δώσατε πολλή σημασία. Στο 2ο διάγραμμα είδατε την πίεση περιβάλλοντος? Μήπως και αυτό το δυναμόμετρο έχει σφάλμα στους αισθητήρες και η διορθωμένη ισχύς βγαίνει ότι να ναι?
Επίσης μια γενικότερη ερώτηση? Η διορθωμένη ισχύς αφορά φαντάζομαι πίεση στο επίπεδο της θάλασσας και κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία? Αφορά και τίποτε άλλο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 19:38:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μεθοδος στερεωσης δεν υπαρχει,απλα κατα την γνωμη του η ρουτινα το επετρεψε να κρινει οτι το αμαξι δεν προκειται να φυγει απο τα ραουλα και μακαρι να μην φυγει ποτε(αν το επαναλαβει) καθως την φορα που θα φυγει θα κλαψουνε καποιες μανες... Confused


Συμφωνω μαζι σου , εκρινε οτι δεν θα φυγει το αμαξι απο τα ραουλα ..Προβλέπεται ομως αυτη η διαδικασια ?? ειναι ο σωστος τροπος?? αν εφευγε , ποιος θα επερνε την ευθυνη για το τι θα γινοτανε ..τελος παντων ειναι αλλη μια ελληνικη δακρύβρεχτη ιστορια ..που λεμε ευτυχως που δεν εγινε τιποτα και μακαρι να μην γινει κατι ποτε Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 19:49:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...επίσης τα δύο δυναμόμετρα διορθώνουν την ισχύ με βάση διαφορετικά πρότυπα. Το σημαντικό είναι ότι η πραγματική ισχύς είναι σχεδόν η ίδια, άρα μπορεί να θεωρήσει κανείς τα δύο δυναμόμετρα αξιόπιστα (παρόλο που οι απώλειες δεν είναι και πολύ ίδιες). Όλη η μ......α παίζεται στις διορθώσεις τελικά. Ανάλογα τα πρότυπα, την ακρίβεια των αισθητήρων και φαντάζομαι κάποιες ρυθμίσεις, βγαίνει ότι να ναι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 20:07:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εκτος απο το οτι το δενει κ ο unlimited το δενει μπροστα.δεν υπαρχει περιπτωσει να μη δεθει αμαξι στο δυναμομετρο.κ σου ξαναλεω,αποτι βλεπω,με εξωτερικη θερμοκρασια 15 βαθμους,αυτος που εβγαλε τα αλογα που σε "βολευουν" σου εβαλε αερα εισαγωγης 60 βαθμους Shocked 15 εξωτερικη θερμοκρασια κ 60 εισαγωγης??? κ παραπανω αλογα?γιαυτο ειδαμε κ τον κινεζο σε αλλο βιντεο που με λαδακια κ φιλτροχοανη ειδε +6 αλογα Laughing



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 20:10:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να το λες φιλε μου εσυ κατι θα ξερεις περισσοτερο Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 20:19:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως έχεις δίκιο baggo, αλλά από το βίντεο που αναφέρεσαι δε κατάλαβα αν το νούμερο που φαίνεται αναφέρεται σε πραγματική ή διορθωμένη ισχύ. Παρόλα αυτά μου κάνει εντύπωση πως σε 175 άλογα σου φαίνονται πολλά τα +6 από λάδια και φιλτροχοάνη σε συνθήκες δυναμόμετρου. Δηλαδή όταν κάποιος βάζει ένα άλλο λάδι και του κάνει εντύπωση το πόσο καλύτερα στροφάρει ο κινητήρας, αυτό τι είναι, παραπάνω άλογα δε σημαίνει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 20:33:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρίξτε μια ματιά στο σχετικό αφιέρωμα
http://www.carsinspections.com/gr/tuning/Peugeot308/stage1.html

Τα γράφω ξανά και ξανά μέχρι να το χωνέψετε.
Η υπερθέρμανση ενός αυτοκινήτου πάνω στο δυναμόμετρο δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ισχύ του.
Απλώς δεν έχουμε δυνατότητα να κάνουμε καλύτερη προσομοίωση των συνθηκών δρόμου σε ένα τεχνητό περιβάλλον. Την αδυναμία μας αυτή προσπαθούν να διορθώσουν οι κανονικοποιήσεις κατά ISO, EWG κλπ.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 20:34:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαλλον οικονομια καυσιμου κ χαμηλωτερες θερμοκρασιες Wink κ για το συγκεκριμενο βιντεο με τα 175-181 ειναι λιγακι μουφα για εμενα μιας κ εξατμηση κ φιλτρο να βαλεις στο αμαξι,χωρις προγραμμα,ο εγκεφαλος θα κοιταξει να ρυθμιστει παλι ωστε να ειναι κοντα στα εργοστασιακα δεδομενα.γιαυτο κ χωρις προγραμμα στα καινουρια αυτοκινητα οι διαφορες στις μετατροπες ειναι πολυ μικρες(κ παντα χωρις το προγραμμα) γιατι αμα μπει το προγραμμα μετα,αντε γεια Twisted evil



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 20:49:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Ρίξτε μια ματιά στο σχετικό αφιέρωμα
http://www.carsinspections.com/gr/tuning/Peugeot308/stage1.html
.


OFF TOPIC
Ευχαριστω Στελιο που χρησιμοποίησες το αμαξι μου στην παρουσιαση του αφιερώματος του πρωτου 308 της αναβάθμισης σου , και "κοσμει" την σελιδα σου Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 21:18:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ίδιο λέμε ρε baggo. Tην οικονομία καυσίμου που λες και ο ίδιος γιατί την έχεις? Γιατί έχεις μικρότερες τριβές στα κινούμενα μέρη του κινητήρα. Δηλαδή από τα 190 άλογα που φτάνουν στο έμβολο μου (τυχαίο νούμερο) τα 15 χάνονται σε τριβές, και έχω 175 στο στρόφαλο. Με το καλύτερο λάδι θα χάσω λιγότερα άλογα σε τριβές. Αυτά θα πάνε στο δρόμο. Αφού τη νιώθεις τη διαφορά στο δρόμο. Δε νιώθεις την οικονομία, τα άλογα νιώθεις.
Εν πάση περιπτώση, δεν επιμένω, νομίζω έτσι είναι και σόρυ για το off topic.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 21:29:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως ο Τάσος το έφτιαξε τον αισθητήρα με το βαρομετρικό... δεν δείχνει πλέον 100+ μέτρα κάτω από το επίπεδο της θάλασσας....

Αυτό είναι θετικό...

Η διακύμανση που έχει σαν τουρμπο μοτέρ είναι φισιολογική...

Το όχημα είναι γύρω στα 190 άλογα και 28 με 30 ροπή.

Ακριβή αποτελέσματα μην περιμένετε από τέτοια δυναμόμετρα μόνο πάγκου..


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2009, 22:28:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
Στελιο (σαλεξ) κατι δε μ αρεσει εδω..
Τι κοιλια ειναι αυτη στις 5?τι μπορει να φταιει γι αυτο?πρωτη φορα το βλεπουμε σε παρομοια δυναμομετρηση....
Αυτη η κοιλια ειναι πιο μεγαλη και απο τη κοιλια του ταβερνιαρη στα Γιαννιτσα(ξερει ο kane) Laughing Laughing
Scotty308 ελπιζω φιλε να ειναι ενα απλο μπουκωματακι και τπτ αλλο... Wink


Όχι βρε ευλογημένε! Τί μπουκωματάκι, αυτό που είδες είναι υπερθέρμανση του intercooler, αυτό που γράφω και ξαναγράφω ασταμάτητα από την πρώτη στιγμή.

Θα δείτε στη δυναμομέτρηση του Σωτήρη ακριβώς τί μπάχαλο γίνεται με τη θερμοκρασία. Αντίστοιχο με αυτό που παθαίνουν τα 207!
Μετά τις 5000rpm η θερμοκρασία εισερχομένου ξεπερνά τους 60 βαθμούς Κελσίου επάνω στα ΜΑΗΑ. Οπότε το παιχνίδι τελειώνει εκεί...


Μαλιστα..αυτο τα εξηγει ολα λοιπον. Wink
ειπα και γω...


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 10:06:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Scotty308 έγραψε:
Τι δεν καταλαβες Μανθο?? Το δεσιμο??? και εμενα μου εκανε εντυπωση πως το στερεωσε και δεν "πεταξε" το αυτοκινητο Sad ισως υπαρχει μεθοδος στερεωσης χωρις ιμαντες Sad


venzinas έγραψε:
Πως γινετε να μην δεθει πουθενα στην μια περιπτωση με ρτον κινδινα να κανει δεξια αριστερα η μουρη συν τον κινδυνο να γινει η μουρη με extra βεντιλατερ.... Rolling eyes περαν αυτου αμα δεθουν και οι 4 ροδες τι θα μετρησει την ρεζερβα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 20:06:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά, έχω πέσει κάτω από την καρέκλα από τα γελια... Laughing


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 20:22:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελάρα για κανόνισε από βδομάδα να μετρήσουμε και το δικό μου είμαι περίεργος να δω καμπύλη με το i/c



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 01:20:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207rc έγραψε:
Στελάρα για κανόνισε από βδομάδα να μετρήσουμε και το δικό μου είμαι περίεργος να δω καμπύλη με το i/c


Εσυ την εκανες τη σκαστρα η θα βγαλει 20 αλογα πιο κατω η μετρηση??? Laughing Laughing Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 14:06:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάπως ετσι φτιάχνεται ενα μοτερ αγωνιστικών προδιαγραφών...

http://www.peugeot-sport.com/en/endurance/media-photo-1368-engine-dyno.html

Cool Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 14:27:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To τιμονι τι ρολο βαραει??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 15:26:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Scotty308 έγραψε:


ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ




unlimited exelixis



====
Τελικά τα μετρημένα νούμερα είναι ίδια, έ;
183.6 και 183.9 βλέπω...
Τα διορθωμένα είναι διαφορετικά και μάλιστα τελικά λιγότερα φούμαρα πρόσθεσε το εξέλιξης από το άλλο... Scratch Scratch Scratch

Πάντως λέω αυτές τις μέρες να επαναλάβω το πείραμα του Scotty, να τα μετρήσω ίδια μέρα και στα δύο...

***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,129s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on