PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - 106 rallye 1300 Αντλια λαδιων

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
lyciferakos (Lyciferakos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


-

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 18:04:38    Θέμα δημοσίευσης: 106 - 106 rallye 1300 Αντλια λαδιων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ξερετε μηπως, τι μπορει να προσφερει η εγκατασταση ενος σκληροτερου ελατηριου στην αντλια λαδιων. Ευχαριστω!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 20:11:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψηλότερο όριο πίεσης πριν ανοίξει η βαλβίδα του bypass=ψηλότερη μέγιστη πίεση στο κύκλωμα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
katadromeas01 (Θεόφιλος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16v) rallye (2002)

Ένταξη: 04 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Αύγ 2009, 04:38:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Ψηλότερο όριο πίεσης πριν ανοίξει η βαλβίδα του bypass=ψηλότερη μέγιστη πίεση στο κύκλωμα.


δεν σημαινει ομως οτι θα ειναι η πιεση του κυκλωματος η ιδια σε ολα ανοιγματα της βαλβιδας .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Αύγ 2009, 09:07:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H παροχή εννοείς.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lyciferakos (Lyciferakos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


-

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Αύγ 2009, 11:59:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχω κατανοησει και πολυ καλα το συτημα. Απ οτι καταλαβα η βαλβιδα ανοιγει οταν αυξηθει η πιεση του λαδιου ετσι ωστε το λαδι που περισευει να διαφυγει μεσω της βαλβιδας, διατηρωντας σταθερη την πιεση.

Ενα σκληροτερο ελατηριο λογικα δν θα αυξησει την πιεση?
Και το δευτερο ερωμα ειναι, το αν αξιζει να εγκαταστησω ενα σκληροτερο ελατηριο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Αύγ 2009, 11:55:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πίεση θα αυξηθεί από ένα σημείο και μετά, όχι σε όλο το φάσμα.

Έχεις βελτιωμένο μοτέρ;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Αύγ 2009, 15:15:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lyciferakos έγραψε:
Δεν εχω κατανοησει και πολυ καλα το συτημα. Απ οτι καταλαβα η βαλβιδα ανοιγει οταν αυξηθει η πιεση του λαδιου ετσι ωστε το λαδι που περισευει να διαφυγει μεσω της βαλβιδας, διατηρωντας σταθερη την πιεση.

Ενα σκληροτερο ελατηριο λογικα δν θα αυξησει την πιεση?
Και το δευτερο ερωμα ειναι, το αν αξιζει να εγκαταστησω ενα σκληροτερο ελατηριο?


Επι της ουσιας ετσι ειναι...
ο τροπος λειτουργιας της ειναι ως εξης:
μιας και πρεπει ΠΑΝΤΑ να σηκωνει την απαιτουμενη πιεση/παροχη
ανεξαρτητως χλμ μοτερ κτλ
στην πραγματικοτητα ολες οι αντλιες λαδιου σηκωνουν πολυ μεγαλυτερες πιεσεις απο οτι χρειαζεται ενα μοτερ.
αλλα για να κρατηθει η πιεση σωστη και σταθερη
εχει ενα pressure relief valve αυτο που ονομαζεις (σωστα κατα μια εννοια) "ελατηριο"
ωστε ετσι κραταει συνεχως σταθερη πιεση,
και ακομα και αν παρει φθορα (ανοιξουν διακενα κτλ)
οσο και να πεσει η πιεση στην καταθλιψη της
παντα θα ειναι παραπανω
και παντα αυτο το "ελατηριο" θα ρυθμιζει και θα κραταει την πιεση σταθερη.
ειδηκα κατα την φαση που το λαδι ειναι κρυο...
τωρα τι θα γινει αν σηκωσεις την πιεση βαζοντας σκληροτερο ελλατηριο?
εγω (κατα την ταπεινη μου γνωμη θα σου ελεγα να αλλαξεις ολη την αντλια)
μιας και ειναι δυσκολο να γνωριζεις εκ των προτερων κατα ποσες μοναδες της κλιμακας brinelli ειναι σκληροτερο το καινουργιο σου ελλατηριο.
(εκτος και αν στη συσκευασια του γραφει οτι την συγκεκριμενη αντλια θα στην ανεβασει κατα τοσα bar/θερμοκρασια ελαιου)
Σε αλλη περιπτωση,
το ποιο πιθανο ειναι να την ανεβασεις πανω απο ενα μπαρ
και ως αποτελεσμα θα εχεις μεγαλυτερες εσωτερικες τριβες στο μοτερ σου
(οσο περιεργο και να σου ακουγεται δεν θα στροφαρει ευκολα)
καποια τμηματα (καπακι κυριως) δεν θα λυπαινονται σωστα
και τελος θα εχεις απιστευτη καταναλωση λαδιου που θα σου θυμιζει διχρονο.
καθως διχρονο θα σου θυμιζει σιγουρα,
οταν πανω σε φουλ φορτιο
οταν θα βλεπεις μπλε καπνο να βγαινει απο την εξατμιση σου

ελπιζω να σε καλυψα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lyciferakos (Lyciferakos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


-

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Σεπ 2009, 19:23:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω φιλοι μου για τις απαντισεις! Με καλυψατε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0874s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on