Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lyciferakos (Lyciferakos) Νέος χρήστης

-
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 18:04:38 Θέμα δημοσίευσης: 106 - 106 rallye 1300 Αντλια λαδιων |
|
|
Παιδια ξερετε μηπως, τι μπορει να προσφερει η εγκατασταση ενος σκληροτερου ελατηριου στην αντλια λαδιων. Ευχαριστω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 20:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψηλότερο όριο πίεσης πριν ανοίξει η βαλβίδα του bypass=ψηλότερη μέγιστη πίεση στο κύκλωμα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
katadromeas01 (Θεόφιλος) Νέος χρήστης

Peugeot 106 1.6 (16v) rallye (2002)
Ένταξη: 04 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Αύγ 2009, 04:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Ψηλότερο όριο πίεσης πριν ανοίξει η βαλβίδα του bypass=ψηλότερη μέγιστη πίεση στο κύκλωμα. |
δεν σημαινει ομως οτι θα ειναι η πιεση του κυκλωματος η ιδια σε ολα ανοιγματα της βαλβιδας . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Αύγ 2009, 09:07:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H παροχή εννοείς.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lyciferakos (Lyciferakos) Νέος χρήστης

-
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Αύγ 2009, 11:59:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχω κατανοησει και πολυ καλα το συτημα. Απ οτι καταλαβα η βαλβιδα ανοιγει οταν αυξηθει η πιεση του λαδιου ετσι ωστε το λαδι που περισευει να διαφυγει μεσω της βαλβιδας, διατηρωντας σταθερη την πιεση.
Ενα σκληροτερο ελατηριο λογικα δν θα αυξησει την πιεση?
Και το δευτερο ερωμα ειναι, το αν αξιζει να εγκαταστησω ενα σκληροτερο ελατηριο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Αύγ 2009, 11:55:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πίεση θα αυξηθεί από ένα σημείο και μετά, όχι σε όλο το φάσμα.
Έχεις βελτιωμένο μοτέρ;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Αύγ 2009, 15:15:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lyciferakos έγραψε: | Δεν εχω κατανοησει και πολυ καλα το συτημα. Απ οτι καταλαβα η βαλβιδα ανοιγει οταν αυξηθει η πιεση του λαδιου ετσι ωστε το λαδι που περισευει να διαφυγει μεσω της βαλβιδας, διατηρωντας σταθερη την πιεση.
Ενα σκληροτερο ελατηριο λογικα δν θα αυξησει την πιεση?
Και το δευτερο ερωμα ειναι, το αν αξιζει να εγκαταστησω ενα σκληροτερο ελατηριο? |
Επι της ουσιας ετσι ειναι...
ο τροπος λειτουργιας της ειναι ως εξης:
μιας και πρεπει ΠΑΝΤΑ να σηκωνει την απαιτουμενη πιεση/παροχη
ανεξαρτητως χλμ μοτερ κτλ
στην πραγματικοτητα ολες οι αντλιες λαδιου σηκωνουν πολυ μεγαλυτερες πιεσεις απο οτι χρειαζεται ενα μοτερ.
αλλα για να κρατηθει η πιεση σωστη και σταθερη
εχει ενα pressure relief valve αυτο που ονομαζεις (σωστα κατα μια εννοια) "ελατηριο"
ωστε ετσι κραταει συνεχως σταθερη πιεση,
και ακομα και αν παρει φθορα (ανοιξουν διακενα κτλ)
οσο και να πεσει η πιεση στην καταθλιψη της
παντα θα ειναι παραπανω
και παντα αυτο το "ελατηριο" θα ρυθμιζει και θα κραταει την πιεση σταθερη.
ειδηκα κατα την φαση που το λαδι ειναι κρυο...
τωρα τι θα γινει αν σηκωσεις την πιεση βαζοντας σκληροτερο ελλατηριο?
εγω (κατα την ταπεινη μου γνωμη θα σου ελεγα να αλλαξεις ολη την αντλια)
μιας και ειναι δυσκολο να γνωριζεις εκ των προτερων κατα ποσες μοναδες της κλιμακας brinelli ειναι σκληροτερο το καινουργιο σου ελλατηριο.
(εκτος και αν στη συσκευασια του γραφει οτι την συγκεκριμενη αντλια θα στην ανεβασει κατα τοσα bar/θερμοκρασια ελαιου)
Σε αλλη περιπτωση,
το ποιο πιθανο ειναι να την ανεβασεις πανω απο ενα μπαρ
και ως αποτελεσμα θα εχεις μεγαλυτερες εσωτερικες τριβες στο μοτερ σου
(οσο περιεργο και να σου ακουγεται δεν θα στροφαρει ευκολα)
καποια τμηματα (καπακι κυριως) δεν θα λυπαινονται σωστα
και τελος θα εχεις απιστευτη καταναλωση λαδιου που θα σου θυμιζει διχρονο.
καθως διχρονο θα σου θυμιζει σιγουρα,
οταν πανω σε φουλ φορτιο
οταν θα βλεπεις μπλε καπνο να βγαινει απο την εξατμιση σου
ελπιζω να σε καλυψα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lyciferakos (Lyciferakos) Νέος χρήστης

-
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Σεπ 2009, 19:23:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω φιλοι μου για τις απαντισεις! Με καλυψατε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|