PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 GT - CHECK ENGINE OIL LEVEL
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17, 18, 19  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Αύγ 2009, 10:38:06    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 GT - CHECK ENGINE OIL LEVEL Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

hitman έγραψε:
εμενα παιδια απο τα 40.000 χλμ μεχρι τωρα που εχει 50.000 εφτασε να καιει 1 λιτρο στα 1.200 χλμ περιπου! με αποτελεσμα το μοτερ να παει για αλλαγη σε λιγες μερες.Επειδη το αμαξι ειναι εκτος εγγυησης εδω και 5 μηνες θα μου καλυψει η peugeot το 40% του κοστους....
Για αυτο οποιος εχει προβλημα μην το αφησει...



Μέχρι τα 60.000 δε μου έκαιγε σχεδόν τίποτα, περίπου 0,5λτ ανάμεσα στις αλλαγές (κάθε 10.000). Από εκεί κι έπειτα αρχίσαμε τα συμπληρώματα και τα "τσεκ έντζιν όιλ" κάθε τρεις και λίγο. Τώρα με 88.000 συμπληρώνω περίπου 1λτ κάθε 3.500-4.000χμ.

Εκτός εγγύησης κι εγώ από τέλος Απρίλη. Τα παλαβά του τα έκανε όσο ήμουν εντός εγγύησης βέβαια, αλλά δεν είχε μετρηθεί τότε, οπότε πούλος.

Κάλυψη για αλλαγή κινητήρα 40 έως μαξ 50% από Πεζώ. Κόστος συνολικό το προαναφερθέν.

Προτιμώ να συμπληρώνω λάδι δηλαδή!

(Μήπως να του χώσουμε ένα 10-40 που βάζουν μερικοί "μερακλήδες" συνεργειάδες και να τα στουμπώσουμε όλα??? Laughing )


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 04:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ημαρτον, να πληρωνεις ένα σπόρ αυτοκίνητο με gt χαρακτήρα και για αστικές μετακινήσεις να καταναλώνεις τέτοιες ποσότητες λαδιού. δηλαδή άμα το σκίζεις διαρκώς κι έχει περάσει και τα 100000 χιλιόμετρα τι θα συμβαίνει?
απαράδεκτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 09:53:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα το πες μονος σου, ειναι GT δεν ειναι για αστικες μετακινησεις εκει το σκιζεις κανονικα το αμαξι οχι στην εθνικη ρομαντζα.....

Επισης δεν ειναι για να το σκιζεις διαρκως, ειναι γι αμεγαλα ανετα και ασφαλη ταξιδια...........

Οχι οτι δικαιολογω το οτι καιει τρλεες ποσοτητες λαδιου το μοτερ.......να μη παρεξηγηθουμε... (γιατι αραγε αυτο το κινητητρα διαμαντι που περνει καθε χρονο το βραβειο δε το βαζει σε κανενα ΒΜW που το χει και αναγκη οταν η C bgazei 165 αλογακια απο 1600 ???)
Μονο στο mini το φοραει που ειναι ετσι και αλλιως ο ορισμος της αναξιοπιστιας οποτε δε τρεχιε μια.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 10:28:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mathanas έγραψε:
Μα το πες μονος σου, ειναι GT δεν ειναι για αστικες μετακινησεις εκει το σκιζεις κανονικα το αμαξι οχι στην εθνικη ρομαντζα....


Ενα αυτοκίνητο Grand Turisme χαρακτήρα υποτιθεται οτι πληροί κάποιες προϋποθέσεις, οπως μια σφιχτή ανάρτηση, ενα κινητήρα που αφενός μπορεί να "ταξιδέψει" το όχημα σε γρήγορους-σπορ ρυθμούς, αφετέρου μπορεί να το κάνει αυτό με την κατάλληλη αξιοπίστια.

Το οτι θα κάψει λάδι σε φυσιολογικές ποσότητες είναι λογικό, οι ποσοτητες αυτές φαντάζουν όμως σε μένα υπερβολικές, και το ερωτημα μου είναι:
Τι θα συμβεί εαν εγώ το "σκίζω" διαρκώς κι έχω περάσει και τα 100,000χλμ στο οδόμετρο? Θα βάζω με 50lt βενζίνη και 2lt λάδι? (υπερβολή).

Για εναν υποψήφιο αγοραστή, όπως εγώ, πέρα απο την αγοραστική τιμή, τις επιδόσεις κτλ κτλ, τίθεται και θέμα αξιοπιστίας και συντήρησης μακροπρόθεσμα, και απλά αναρωτιέμαι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 10:35:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια απο τα ιδια και για εμενα,εκανα service στα 30.000 και μεχρι τα 37.500 μου αναψε check engine oil 4 φορες οπου και συμπληρωσα περιπου 4 λιτρα λαδι συνολικα.Παμε μαλλον για αλλαγη κινητηρα.Χθες πηγα και μου μετρησαν την συμπιεση επειδη το ζητησαν απο την Γαλλια οπου μου βρηκαν 12,5.Τα χιλιομετρα εγιναν 60% πολη και 40% εθνικη.Με λιγα λογια δενεχω μηχανη εκει μπροστα,εχω φριτεζα.Τα λαδια ηταν τα Castrol Edge 5-30.

Ειμαστε στην αναμονη λοιπον και για οτι νεοτερο θα ενημερωσω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 10:42:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδιά, δοκιμάστε να αλλάξετε τύπο λαδιού.
Κάποιες συνταγές καίγονται πολύ ποιο εύκολα από τις άλλες, παρόλο που ονομαστικά έχουν την ιδια ρευστότητα.

Δεν είναι απαραίτητο ότι χρειάζεται αντικατάσταση κινητήρα επειδή καίει λίγο λάδι. Γιατί 1 λίτρο στα 5000χλμ δεν θεωρείται πολύ για κινητήρες άμεσου ψεκασμού.

Από την εμπειρία μας, αλλάζοντας σύνθεση λαδιού βελτιώνεται ΠΟΛΥ η κατάσταση. Πόσο μάλλον που τα αυτοκίνητα που παρακολουθούμε είναι όλα βελτιωμένα και θα έπρεπε να καίνε πολύ περισσότερο λάδι από τα εργοστασιακά. Αλλά κατι τέτοιο δεν συμβαίνει.

Πριν το ξεχάσω, έχετε υπόψιν σας ότι υπάρχουν και άλλες αιτίες απώλειας λαδιού για τα 207. Η πιο συνηθισμένη είναι να χάνει κάτι από το κύκλωμα λαδιού: το ρακόρ παροχής λαδιού, στη ρακορόβιδα που βρίσκεται πάνω στην τουρμπίνα ή το ρακόρ επιστροφής.

Έχει τυχει ακόμη και να χαλάσει ολόκληρο το ρακόρ παροχής, που όμως έγινε σταδιακά και μέχρι να γίνει το αυτοκίνητο έχανε σταθερά λάδι. Στην αρχή δεν φαινόταν τίποτα, σταδιακά όμως αρχισε να αφήνει την υπογραφή της η λαδίλα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 11:00:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αντιπροσωποια μου ειπε οτι στα 10.000 χλμ δικαιολογουν 2 λιτρα αλλα 4 λιτρα σε 7500 χλμ νομιζω οτι ειναι παρα πολλα.Παντως το κοιταξαμε να δουμε αν χανει απο αλλου αλλα δεν υπηρχει τιποτα εμφανες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 11:00:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Βρε παιδιά, δοκιμάστε να αλλάξετε τύπο λαδιού.
Κάποιες συνταγές καίγονται πολύ ποιο εύκολα από τις άλλες, παρόλο που ονομαστικά έχουν την ιδια ρευστότητα.

Δεν είναι απαραίτητο ότι χρειάζεται αντικατάσταση κινητήρα επειδή καίει λίγο λάδι. Γιατί 1 λίτρο στα 5000χλμ δεν θεωρείται πολύ για κινητήρες άμεσου ψεκασμού.

Από την εμπειρία μας, αλλάζοντας σύνθεση λαδιού βελτιώνεται ΠΟΛΥ η κατάσταση. Πόσο μάλλον που τα αυτοκίνητα που παρακολουθούμε είναι όλα βελτιωμένα και θα έπρεπε να καίνε πολύ περισσότερο λάδι από τα εργοστασιακά. Αλλά κατι τέτοιο δεν συμβαίνει.


Ενα Post σου πολλες αποριες
1)Οποτε ποιο λαδι πρωτινεις οποτε για τα 207 Gt-Rallye?
2) Το οτι δε το καιει μηπως δεν παει καπου που πρεπει να παει και απλα θα παθουμε αλλη ζημια ?
3) Με τα Total που λεει η Peugeot εχεις καμια ιδεα τι κανει ?
4)Το 1L /5000 km το θεωρεις λιγο ακομα και για απειρακτα μοτερ ?
5)Οταν ενα αμαξι λεει Service καθε 20κ δεν πρέπει μεχρι τα 20κ να μην εχει αναψει λαμπακι αρα να καιει μεχρι 999 ml /20k km ? Ποσο μαλλον στα 10κ που αλαζουμε σχεδον ολοι .
6) Αν θυμαμε καλα τα περι λαδιου ενα 0-30 υπερκαλυπτη ενα 5-30 αλλα και ενα 0-40 θα εκανε το ιδιο αν υπηρχε ή καπου κανω λαθος ?

Μου αρεσει που κοροιδευαμε τα RX7-8 Evil


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 11:18:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια αλλη απορια, καλα να εισαι στην εγγυηση να σου αλλαξουν το μοτερ καμια αντιρηση

Αλλα αν δεν εισαι???
Δεν επισκευαζεται, δε το καταλαβαινω, και αναλογα με το πως καιεει τα λαδια πιστευω οτι ενας καλος μηχανικος μπορει να βρει περιπου την αιτια , και αν δλδ λεω τωρα θελει τσιμουχακια, βαλβιδες, αν τα τσιμπαει η τουρμπινα γιατι να αλλαξεις το μοτερ?

Μηπως γιατι τους ειναι η πιο ευκολη λυση και σαφως η πιο αποδοτικη να τα τσεπωσουν αλλη μια φορα???

Ελεος δλδ .... Μετανοειτε !!!!!!

(κανονικα δε θα πρεπε να συζηταμε για αυτοκινητα με 30.000 - 60.000 Km τετοιες καταστασεις ειναι αδιανοητο...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xalkiadakhs 207gt (xristoforos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 26 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 645

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 11:23:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lionking(t) έγραψε:
Μια απο τα ιδια και για εμενα,εκανα service στα 30.000 και μεχρι τα 37.500 μου αναψε check engine oil 4 φορες οπου και συμπληρωσα περιπου 4 λιτρα λαδι συνολικα.Παμε μαλλον για αλλαγη κινητηρα.


εγω ψηφιζω να πας αμεσως...και πιστευω πως και λαδι να αλλαξεις θα δεις μικρη διαφορα αλλα παλι θα καει μιας και εσυ μας μιλας για τρελη καταναλωση Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 11:54:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

xalkiadakhs 207gt έγραψε:
lionking(t) έγραψε:
Μια απο τα ιδια και για εμενα,εκανα service στα 30.000 και μεχρι τα 37.500 μου αναψε check engine oil 4 φορες οπου και συμπληρωσα περιπου 4 λιτρα λαδι συνολικα.Παμε μαλλον για αλλαγη κινητηρα.


εγω ψηφιζω να πας αμεσως...και πιστευω πως και λαδι να αλλαξεις θα δεις μικρη διαφορα αλλα παλι θα καει μιας και εσυ μας μιλας για τρελη καταναλωση Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Κ εγω αυτο θα επιδιωξω,το θεμα ειναι οτι η εγγυηση εληξε τον Ιουλιο αλλα το ολο σκηνικο αρχισε να γινεται απο τον Μαιο οπου ειχα ενημερωσει το σερβις οπου και μου κανανε μετρησεις απο τοτε,να φανταστεις οτι μεχρι τον Ιουνιο με εχει γαει πριπου 3 λιτρα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 12:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημειώστε ότι το manual αναφέρει δεν δικαιολογείται κατανάλωση λαδιού πανω απο 500ml ανα 1000km.
Χωρίς να θέλω να θεωρήσω φυσιολογική μια τέτοια κατανάλωση, καθώς αυτό πρακτικά θα μπορούσε να σημαίνει ότι σε 10000km δικαιολογούνται 5lt Exclamation Stunned Απλά το αναφέρω γιατί θα μπορούσε να το επικαλεστεί αντιπρόσωπος.
Σίγουρα δικαιολογείται κατανάλωση λαδιού σε turbo, αλλα σε φυσιολογικές ποσότητες, προσέξτε ίσως και λίγο το ζέσταμα κρύωμα του κινητήρα, καλό είναι.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 12:33:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα εμενα που εκαιγε 533ml στα 1000 θεωρητε προβληματικο.Παντως 5 λιτρα στα 10000 και οταν λεει και το βιβλιαρακι αλλαγη λαδιων ανα 20000 χλμ,δηλαδη τι θελουν να μας πουν,οτι θεωρητε φυσιολογικο να καψει 10 λιτρα.Ημαρτον,οτι θελουν γραφουν εκει μεσα για να περναει η ωρα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rubal 
Μέλος
Μέλος


207 THP

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 01:50:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω προχτες πηγα για 2η φορα με λαμπακι και 1+λιτρο καμμενο σε 2000χλμ. Μου ειπαν να ξαναπερασω για 3η μετρηση σε καμια χιλιαρα χιλιομετρα για να ανοιξουν αιτημα στην peugeot....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 11:54:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο πρόβλημα κι εγώ παίδες....
Είχα αλλάξει λάδια στα 9.900 και στα 17.200 και εν μέσω ταξιδίου πήγαινα σχεδόν με τις αναθυμιάσεις Confused Confused
Επισκέφθηκα αντιπροσωπεία της επαρχίας και έβγαλαν από μέσα 500ml λάδι μόνο! Shocked

Μου είπαν να ελέγχω - συμπληρώνω ανα 5.000χλμ και ανα 10.000χλμ να αλλάζω. Όλα αυτά μέχρι τα 30.000 περίπου όπου ο κατασκευαστής λέει ότι σταματάει να καίει..... Rolling eyes


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 12:36:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

crusader έγραψε:
Μου είπαν να ελέγχω - συμπληρώνω ανα 5.000χλμ και ανα 10.000χλμ να αλλάζω. Όλα αυτά μέχρι τα 30.000 περίπου όπου ο κατασκευαστής λέει ότι σταματάει να καίει..... Rolling eyes


Ή που κάπου εκεί τελειώνει η εγγύηση Exclamation Confused

Πάντως αν τώρα σου καίει πάνω απο μισό λίτρο στα 1000χλμ (αυτό το όριο δίνει ο κατασκευαστής στο manual) θα πρέπει να το δεις για αντικατάσταση, γιατί μετά θα σου πουν να πληρώσεις κινητήρα, δεν ξέρω κανέναν που να του έκαιγε μέχρι τις 30000 και μετά να στρωσε, το αντίθετο το έχω ακούσει.

...Δηλαδή εμένα που στα 27000 δεν καίει τίποτα, λες να αρχίσει στα 30000 Question Question Rolling eyes Rolling eyes



etuned


Έχει επεξεργασθεί από τον/την makis106 στις Παρ 28 Αύγ 2009, 15:22:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 12:51:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενας ενας σκαμε σαν τα μανιταρια.

Και απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι ειμαστε μεταξυ 30.000 και 50.000 χλμ οποτε κατι δεν παει καλα.

Μου φαινεται πρεπει να ξηλωσουμε το Peugeot απο πισω και να κανουμε ενα group buy για σηματα της Delonghi.Δωρο μια σακουλα προτηγανισμενες πατατες. Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rubal 
Μέλος
Μέλος


207 THP

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 13:51:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω εχω σχεδον 23000... παντως μου κανει εντυπωση που κανουν αντικατασταση κινητήρα... απο που τσιμπαει δλδ δεν μπορουν να μας πουνε? και αμα το καινουργιο μοτερ κανει τα ιδια δλδ? Παντως αν δεν κανω λαθος τα mini που εχουν το ιδιο θεμα ειναι απο τους οδηγους βαλβιδων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:50:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
...Δηλαδή εμένα που στα 27000 δεν καίει τίποτα, λες να αρχίσει στα 30000 Question Question Rolling eyes Rolling eyes


Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω :

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=331471#331471

Τελευταία ενημέρωση από εμένα, 1 λίτρο λάδι χαμένο σε 2.600km με πραγματικά χαλαρή οδήγηση. Δίχρονο θα το κάνω, δύο βενζίνη ένα λάδι Laughing

Μεγάλο ξενέρωμα πάντως για καινούριο αυτοκίνητο. Και κοροϊδεύαμε τα ιταλικά...

Όσο για την επισκευή, αν πρέπει να αλλάξεις πειραματιζόμενος τσιμουχάκια (400€), τουρμπίνα (1.800€) και ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία, καλύτερα πούλα το. Ή δώσε τα 3.000€ που σου αναλογούν (από την κάλυψη της εταιρείας) για να βάλεις καινούριο μοτέρ. Αν είσαι εντός εγγύησης βέβαια, αλλάζει το πράγμα. Δεν πειραματίζεσαι και πας κατευθείαν για νέο κινητήρα (το απαιτείς κατά τη γνώμη μου) και ξεγνοιάζεις Wink


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 20:23:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρω πως έχουν τα πράγματα, απλώς ευελπιστώ ότι θα τη γλιτώσω έχοντας δείξει πολύ καλή διαγωγή το μοτέρ μου μέχρις στιγμής. Αλήθεια τι μοντέλο είναι το δικό σου, μήπως και το διορθώσαν κάπου το θέμα απο καποιο σημείο και μετα.... Rolling eyes



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17, 18, 19  Επόμενη
Σελίδα 5 από 19

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,146s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on