Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 23:41:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ βολικό μου ακούγεται αυτό! Μακάρι.
Ο Αργύρης ίσως να έχει ακούσει κάτι. Αργύρη τα φώτα σου...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2009, 15:56:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | αν ειναι ο κλασσικος μεταλλικος ηχος,εχει ερθει ειδοποιηση απο γαλλια σε ολα τα εξουσιοδοτημενα,οτι αυτος ο θορυβος ειναι απο τις επιστροφες του λαδιου(κ δε θυμαμαι παρα πανω λεπτομεριες μιας κ δε προσεχα) κ ειναι φυσιλογικο οταν ειναι κρυο.γιαυτο κ σταμαραει οταν ζεσταθει  |
Ναι ναι, και οταν το παρεις στο χερι μολις τελειωσει η υποτιθεμενη εγγυηση της peugeot , αντε να πεις οτι ηταν απο τις επιστροφες λαδιου και ηταν φυσιολογικο κρυο ενα αυτοκινητο να κανει σα τρακτερ...
Ολοι ξερουμε οτι οι ζημιες στα μοτερ γινονται οταν ειναι κρυα μεχρι να ερθει το λαδι στη θερμοκρασια λειοτυργιας και τα μεταλλα, οποτε ολες αυτες ειναι μλκιες της peugeot οτι ειναι φυσιλογικα οταν τ αμαξι ειναι κρυο , τπτ δεν ειναι φυσιολογικο οπου υπαρχει θορυβος κατι διαμαρτυρεται γιατι ζοριζεται αυτο το καταλαβαινει και ο πιο ασχετος χωρις να χει γνωσεις μηχανολογιας...
και τι δεν εχω διαβασει γι αυτο τ αμαξι, οτι αν το αφησεις σε δρομο με κλιση προς τα κατω το πρωι θα κανει σα τρακτερ, αμα το βαλεις μπρος και δεν φτασει το λαδι απνω απο 70 και το σβησεις παλι το ιδιο... οτι αλλαζουν τεντωτηρες σε οσα κανουν θορυβο (γιατι δεν αλλαξανε σε ολα τοτε?) γιατι μερικα μονο θελουν τον καινουργιο? Τωρα αυτο με το οτι ειναι φυσιλογικο ... Οτι να ναι πραγματικα ..... ΓΤΠ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2009, 19:50:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάποιοι κινητήρες "παλιάς κοπής" παρουσίασαν διάφορα προβληματάκια. Άλλα μικρά, άλλα μεγαλύτερα, αλλά όχι τίποτε τραγικό (τουλάχιστον δε διαβάσαμε ή ακούσαμε ότι εξερράγη κανένας κινητήρας!).
Το ότι αυτά τα προβλήματα τα διόρθωσαν στα "νέας κοπής" αυτοκίνητα ονομάζεται "ΕΞΕΛΙΞΗ" και δείχνει τουλάχιστον μια κάποια υπευθυνότητα της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας.
Αν δεν τα διόρθωναν, κάποιος θα έβγαινε και θα έκραζε. Τώρα που τα διορθώνουν, πάλι θα τους κράζουμε?
Βέβαια, το ότι κάποιες αντιπροσωπίες αντικαθιστούν δυσκολότερα από κάποιες άλλες τα ελαττωματικά εξαρτήματα έχει να κάνει και με την ενημέρωση του καθενός (θεωρώ πως δε γίνεται σκόπιμα για να σου χαλάσει το μοτέρ) αλλά και με την "οικονομική κρίση" σε συσκευασία καραμέλας που πιπιλίζουν πολύ (και πολλοί) τον τελευταίο καιρό (γιατί το άκουσα κι αυτό, αν είναι δυνατόν...). Και δε μιλάω μόνο για την Peugeot.
Το μοτέρ δε θα το πάρεις στο χέρι επειδή κάνει "σαν τρακτέρ" όταν είναι κρύο. Τουλάχιστον όχι από ελαττωματικό τεντωτήρα. Μπορεί να μην έχω πληθώρα παραδειγμάτων, φτάνει όμως που άφησα το δικό μου για 2 χρόνια και 70.000km να κάνει "σαν τρακτέρ" και, παρά το θόρυβο αυτό, δε διαπίστωσα ποτέ απροθυμία και "διαμαρτυρία λόγω ζορίσματος" από το μοτέρ, ούτε καν σε κρύες εκκινήσεις με -10 βαθμούς στην καρδιά του χειμώνα.
Δε λέω κάτι με διάθεση παρεξήγησης. Ούτε αντιπαράθεσης.
Αν κάποιος έχει να μας πει άλλο παράδειγμα, εδώ είμαστε να το ακούσουμε, να συζητήσουμε και να μας "ανοίξει" τα μάτια.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2009, 21:56:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με Δημοσθένη. Είναι μεν εκνευριστικό για εμάς που δεν έχουμε δώσει και λίγα για να αποκτήσουμε αυτά τα αμάξια, να χαλιόμαστε κάποιες φορές για τα προβλήματα που παρουσιάζουν, όμως για ένα μοτέρ τέτοιας τεχνολογίας, με τόσα καινούργια συστήματα επάνω του και κυρίως τόσο λίγο διάστημα στην παραγωγή, κάπου είναι λογικό να υπάρξουν μικροαστοχίες, οι οποίες είναι μες στα πλαίσια της εξέλιξης. Το θετικό είναι ότι τα μοτέρ μέχρι στιγμής αποδεικνύονται ανθεκτικά και δεν έχουν παρουσιαστεί μεγάλες ζημιές. Τα προβλήματα είναι λίγο πολύ γνωστά και πιστεύω ότι πλέον είναι εύκολα αναγνωρίσιμα, αρκει βέβαια να έχεις να κάνεις με σωστούς και πρόθυμους τεχνικούς. Διαφορετικά ευτυχώς υπάρχει και ένα PSClub και έτσι είμαστε και εμείς ενημερωμένοι και ξέρουμε τι πρέπει να απαιτήσουμε. Και φυσικά ελπίζουμε ότι θα παρουσιαστούν στα πρώτα δύο χρόνια, για ευνόητους λόγους...
Για το τεχνικό κομμάτι, έχει κάποιος να αναφέρει κάποιο στοιχείο που να δηλώνει ότι είναι θέμα τεντωτήρα καδένας και όχι θέμα χρονίσματος 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2009, 10:28:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε διαφωνω με ολα αυτα , αλλα η γνωμη μου ειναι και η αποψη που εχω βγαλει διαβαζοντας ατελειωτα Post σε forum ξενα ελληνικα,για το τι ακριβως συμβαινει δεν ειναι ξεκαθαρισμενο , αλλοι αλλαζουν τεντωτηρες και λενε οκ σε αλλους συνεχιζει, τελοςπαντων εχω διαβασει χιλια δυο που ουτε και γω τα θυμαμαι, και ολα αυτα τα διαβασα πληροφοριακα μιας ακομα δεν μου εχει κανει τπτ αλλα για να ξερω σε περιπτωση .......
Και να πω πως σαφως συμφωνω να εξελησει τα μοτερ η peugeot και να τα διορθωνει ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ..... επειδη βιαστηκε να βγαλει το μοτερ θαυμα και να ανταγωνιστει τους tsi. Δλδ της δινω τα λεφτα μου και της κανω και τον δοκιμαστη ... ΕΛΕΟΣ.
Οσο για το παλιας κοπης μοτερ , ποιο θεωρειται παλιας κοπης ??? Διοτι το προβλημα αυτο το παρουσιαζουν αν κοιταξει κανεις 207 και mini με ημερομηνιες παραγωγης τελος του 2008 !!!!! Αρα δεν ισχυει το παλιας κοπης και οτι τρεξανε να διορθωσουνε το σφλαμα τους....[/img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2009, 17:20:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@ mathanas
Γίνεσαι άδικος. Το πόσα προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει μια νέα (καινοτόμος καλύτερα) κατασκευή σε βάθος χρόνου δε μπορεί να τα λύσει ο κατασκευαστής και μετά να σου την προσφέρει με δάφνες και περγαμηνές για να είσαι καλυμμένος για 20 χρόνια και 500.000km. Οι νέες τεχνολογίες σημαίνουν ραγδαίες εξελίξεις, όποιος ολιγωρήσει χάνει το μερίδιο της αγοράς, πολύ απλά.
Αν πιστεύεις πως οι TSI δεν παρουσίασαν/παρουσιάζουν παιδικές ασθένειες (ίσως και πολύ σοβαρότερες από τις δικές μας) τότε στράφηκες σε λάθος κατεύθυνση επιλέγοντας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Καθαρά προσωπική μου άποψη και έχοντας δει πως αντιμετωπίζεσαι από άλλες εταιρίες όταν γίνει η "στραβή" και θίξεις το θέμα της εγγύησης, μπορώ να σου πω ότι, αν και δεν είμαστε Γιαπωνέζοι, είμαστε πιο "ευαίσθητοι" στο θέμα αυτό από τους υπόλοιπους. Ό,τι σου αλλάζουν είναι εντός εγγύησης, από μια βίδα έως και ολόκληρο το μοτέρ αν χρειαστεί. Μη θεωρείς πως πλήρωσες κάτι το οποίο κάποιος ξεφορτώθηκε και "της δινω τα λεφτα μου και της κανω και τον δοκιμαστη".
Παλιάς κοπής μοτέρ λέω π.χ. το δικό μου, που έχει κατασκευή 04/2007.
Το πρόβλημα με τους τεντωτήρες λύθηκε στα μοτέρ με κατασκευή 07/2008 κι έπειτα (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Μην κοιτάς αν κάποιο αγοράστηκε τέλος 2008 γιατί μπορεί να κατασκευάστηκε πολύ νωρίτερα.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως σε όλα τα "παλιά" μοτέρ παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα. Απλά αυτά με το προηγούμενο εξάρτημα συνήθως το κάνουν. Τα νεώτερα δεν πάσχουν από τεντωτήρες αλλά από αντλία κενού, ωστήρια, και πάει λέγοντας.
(Τελικά Μάκη, με τη απορία θα μείνεις φίλε. Μπήκαμε και λέμε ό,τι να΄ναι!)
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2009, 19:16:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε, dim τελικα το προβλημα σε σενα απ οσο διαβαζω με το τεντωτηρα λυθηκε, γιατι ομως εκανε 2 χρονια ? Δικη σου αμελεια ? Μαλον οχι....
Επισης πιστευω δεν ειμαι αδικος γιατι:
οταν πληρωνω ενα αυτοκινητο θελω να ναι σωστο και αν εχει οπως λες καποιες "παιδικες" ασθενειες" να λυνονται αμεσα και χωρις να πρεπει εγω να διαβαζω 1.000.000 post ωστε να πω στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο τι πρεπει να κανει σε καθε περιπτωση...
Δε με ενδιαφερει αν θα χάσει το μερίδιο της αγοράς η peugeot ουτε ειμαι συνεταιρος της ειναι προφανες , ειμαι πελατης και πληρωνω να αγορασω κατι το κατα δυνατον αξιοπιστο και δοκιμασμενο , οχι να το δοκιμαζω 2.5 χρονια μετα τη κυκλοφορια του
Δε θελω να μαι καλυμενος 500.000 km ουτε 20 χρονια, αλλα να μην τρεχω και εχω ενα τρακτερ απο τα πρωτα 5000km της ζωης του. Δεν ειναι παραλογο και αν τοσα αυτοκινητα το παροθσιασαν μεσα στα πρωτα Km της ζωης τους μου φαινεται αστειο πως δε το εντοπισαν στις δοκιμες εξελιξης που κανανε....
Συνειδητοποιημενα δεν αγορασα tsi γιατι δε πιστευω οτι ειναι καλυτερα και γιατι τα χρηματα που ζηταγαν ηταν πολλα γι αυτο που δινανε. Ομως θελω να μαι δικαιος και η αποψη που εχω βγαλει ειναι οτι δεν ισχυει αυτος ο μυθος "τα tsi καινε λαδια, χαλανε, καιγονται κ.τ.λ" διοτι αν διαβασει κανεις το δικο μας forum θα δει οτι τα thp μαλον καινε εξισου πολυ λαδι και σε μεγαλο ποσοστο αυτοκινητων, επισης κανουν σα τρακτερ απο ζωτικα σημεια του κινητηρα βλεπε "ωστηρια, καδενες, τεντωτηρες" ενω τα tsi ενα θορυβο που παρουσιασαν αναλογο δεν ειχε καμια σχεση με ζωτικο σημειο του μοτερ.
Οτι γραφω πιο πανω προσπαθω να ναι αντικειμενικο ουτε με νοιαζει αν τα tsi ειναι καλυτερα απο τα 207, η το αναποδο. Σιγουρα ξερω οτι ειναι ακριβοτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2009, 20:57:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως το πρόβλημα λύθηκε και πραγματικά ήταν από δική μου αργοπορία (όχι αμέλεια) διότι η αλλαγή τεντωτήρα προϋποθέτει παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο τουλάχιστον 3 - 4 ώρες (σε μεγάλες πόλεις ίσως και μέρες), κάτι που δεν είχα καμία όρεξη να κάνω. Η λήξη της εγγύησης ήταν το όριο κι έτσι φρόντισα 2 μήνες πριν έρθει να κάνω την αλλαγή.
Επίσης, το ρουλεμάν του συμπλέκτη μου κάνει θόρυβο από τότε που το πήρα. Αλλά με 83.000km+ που έχω τώρα και ακόμα λειτουργεί σωστά, δε πρόκειται να το αλλάξω.
Τέλος, τα αυτοκίνητα εξελίσσονται κι ας κυκλοφορούν 2, 3, 5 χρόνια. Το facelift είναι αυτό που φαίνεται, οι υπόλοιπες αλλαγές καλύπτονται από λαμαρίνες και πλαστικά
υγ1 Προς Θεού, δεν είμαι ένθερμος υποστηρικτής της Peugeot ούτε κανένας πορωμένος, ούτε τίποτα συμφέροντα έχω. Απλά έμαθα από πρώτο χέρι τί αντιμετώπιση μπορείς να έχεις όταν ζητήσεις κάτι εντός εγγύησης σε σχέση με άλλες εταιρίες. Και αυτό έθιξα εξ' αρχής.
υγ2 Είμαστε 1.000.000% οφτόπικ. Αν δεν ήταν το τούρινγκ θα είχαμε φάει σούτ!
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούλ 2009, 22:50:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω προβληματιστεί, καθώς ασχολήθηκα και διάβασα αρκετά για το θέμα του κροταλίσματος στον EP6DT/S και κυρίως σε ξένα site απο ιδιοκτήτες cooper που φοράνε τον ίδιο κινητήρα.
http://www.mini2.com/forum/second-generation-faults-fixes/136105-mini-cooper-s-engine-noise-when-cold-132.html
Ο ήχος σε αυτό εδώ το video: http://www.youtube.com/watch?v=1KFIE5K7Ywg
θυμίζει τον ήχο που άκουσα στον κινητήρα μου πριν λίγες ημέρες σε κρύο ξεκίνημα, στο ρελαντί, σε πιο μικρό βαθμό βέβαια, αλλα ίδιος. Σύμφωνα με αυτούς λοιπόν, συνήθως ο ήχος αυτός αυξάνεται με τον καιρό, μέχρι που αποκτά τον ήχο τρακτερ. Το θέμα διορθώνεται με την αλλαγή τεντωτήρα αλυσίδας, αλλα μόνο για δυο τρεις μήνες όπου και εμφανίζεται ξανά. Σε αρκετούς η ΜΙΝΙ αντικατέστησε και κινητήρες, και πάλι τα ίδια, ενώ κάποιο κατέληξαν στο να πουλήσουν τα αμάξια τους. Η δε peugeot, λένε ότι δείχνει μεγαλύτερη αδιαφορία και λέει ότι είναι φυσιολογικό, όσο ο ήχος παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Το καλύτερο σενάριο που διάβασα, λέει ότι η πιο βελτιωμένη έκδοση του τεντωτήρα κατασκεύστηκε τον Φεβρουάριο του 2009, όπου και λύνει πλήρως το πρόβλημα, ο οποίος και τοποθετείται στους κινητήρες οπου κατασκευάστηκαν απο Μάρτιο του 2009 και μετά. Αυτά βέβαια υποτίθεται ανακοίνωσε η BMW, αλλα υποθέτω ότι αφορουν και τους δικούς μας κινητήρες.
Ενώ το χειρότερο ότι οι κινητήρες αντιμετωπίζουν σχεδιαστικό πρόβλημα με την αντλία λαδιού, το οποίο δεν συμφέρει να διορθωθεί, ενώ οι εντολές απο τα κεντρικα λένε να αλλάζονται οι τεντωτήρες με σκοπό να παει έτσι μέχρι να λήγουν οι εγγυήσεις, ενώ άγνωστο είναι και το τι πρόβλημα προκαλείται στην κεφαλή μακροπρόθεσμα. Το πρόβλημα υποτίθεται ότι θα λυθεί σε επόμενους κινητήρες με σχεδιαστηκές αλλαγές. Εφιαλτικό! Αλλα πιο απίθανο μου ακούγεται.
Δεν ξέρω λοιπόν τι απο όλα αυτά ισχύει, αλλα καλό θα ήταν όποιοι αντιμετώπισαν παρόμοιο πρόβλημα, να πουν την εμπειρία τους και την εξέλιξη του προβλήματος.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 00:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάκη
Το δικό μου μοτέρ χτυπούσε από τότε που το πήρα (04/2007). Το χειμώνα περισσότερο. Όταν ήταν ζεστό ή μετά από 4-5 λεπτά λειτουργίας σταματούσε ο θόρυβος.
Λόγω του ότι βαριόμουν τη διαδικασία της αλλαγής και αφού είχα την εγγύηση στο μυαλό μου, άφησα το "πρόβλημα" άλυτο.
Στις 14 Μαρτίου (1 μήνα πριν λήξη η εγγύηση), μετά από 70.000km, αποφάσισα κι έκανα την αντικατάσταση του τεντωτήρα.
Έχουν περάσει 4 μήνες, είμαι στα 83.000km+ και από την αλλαγή του τεντωτήρα κι έπειτα δεν έχει ξανακουστεί κανένας θόρυβος-ήχος-κροτάλισμα κλπ.
Τώρα, τί θα κάνει μέχρι το χειμώνα (ή και μέχρι αύριο ακόμη), δε μπορώ να το ξέρω. Πάντως για την ώρα φαίνεται πως δε με απασχολεί. Κι έτσι ελπίζω να μείνει.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 09:31:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε δεν στελνεις κανενα pm που πας το αμαξι γιατι εμας μεχρι τα 30κ μας καλυπτη η εγγυηση . Εκτος και αν ειναι φιλος κολλιτος κτλ κτλ 
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 12:05:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βιβλιο που ειχα απο το παλιο μου 207 εγραφε 30κ σε αυτο δεν μου δωσαν βιβλιο και περιμενω να το παραγγειλουν οπως μου ειπαν .
Οποιος ομως το εχει μπορει να μας πει σε σιγουρια εκει που εγραφε οτι δισκος πλατω τακακια κτλ κτλ ειναι αναλωσιμα εγραφε και αυτο 
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 17:51:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@ mrkaza
Όπως και να'χει, η εγγύηση σε καλύπτει για 2 χρόνια 
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 20:26:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | @ mrkaza
Όπως και να'χει, η εγγύηση σε καλύπτει για 2 χρόνια  |
Όπως τα λέει ο φίλος μου ο Δημοσθένης είναι.
2 χρόνια ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΧΛΜ.
Στα δικά μας τώρα, σα χρόνια κάτοχος supersport μοτοσυκλετών ένα πράγμα θα πώ. ΚΑΛΟΜΑΘΑΤΕ με τους ιμάντες και τώρα η καδενίτσα σας την σπάει. Να σας πώ εγώ πόσες φορές άλλαξα γλύστρα στο CBR. Πάντος πρόβλημα πέραν του ακουστικού ΔΕΝ υπάρχει. Φυσικά μέχρι να υσηχάσει δεν το σπάτε, αλλά θέλει κάπου 3-5 λέπτά υπομονή και είστε οκ.
Και γώ το πρόβλημα το είχα κανα χρόνο τώρα, αλλά το έκανε αραιά και πού. Και γώ το άφησα λόγω οτι το αμάξι έπρεπε να μείνει κάποιες μέρες. Ε, τώρα που πήγα διακοπές πήρα το 206 και το 207 έμεινε για service 40.000 και αλλαγή καδένας/τεντοντήρα.
Μπορώ να πώ οτι τα παιδιά στη Lion(και ειδικά το δικό μας το παιδί) κάνανε πολύ καλή δουλειά γενικά με τις παρατηρήσεις που είχα και μου παραδώσαν το GTακι μου σχεδόν καινούργιο χωρίς πλάκα.Τίποτα δεν ακούγετε τιποτα δεν χτυπάει.
Τελειώσαμε με την καδένα?? Θα δείξει.
Πάντως στο Honda μου ξαναεμφανιζόταν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούλ 2009, 13:38:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ειπατε ολοι μαζι ειστε ευτηχισμενοι τωρα ?
Τώρα γιατι εμένα μου ειχε κολλήσει ότι είναι για 30κ ? ούτε εγω ξέρω αν και δεν τα περνάω μου ειχε κακοφανεί
Αλλα τωρα ειμαι 
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 21:58:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα σε γρηγορο αναμα της μηχανης...χωρις να περιμενω καθολου κοκκινα λαμπακια κλπ.....οταν μαρσαρα...και σε καποιες στροφες εκανε εναν περιεργο ηχο.....μεταλικο...στο ρελαντι δεν εκανε τπτ...
με ενα σβυσιμο..και ξανα αναμα...ολα ηρθαν στα κανονικα τους....
μου το εκανε σημερα δυο φορες....
τι μπορει να ειναι..???
παω για καδενα..??
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 22:44:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | Σημερα σε γρηγορο αναμα της μηχανης...χωρις να περιμενω καθολου κοκκινα λαμπακια κλπ.....οταν μαρσαρα...και σε καποιες στροφες εκανε εναν περιεργο ηχο.....μεταλικο...στο ρελαντι δεν εκανε τπτ...
με ενα σβυσιμο..και ξανα αναμα...ολα ηρθαν στα κανονικα τους....
μου το εκανε σημερα δυο φορες....
τι μπορει να ειναι..???
παω για καδενα..?? |
Μοντέλο?
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2009, 00:51:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: | Σημερα σε γρηγορο αναμα της μηχανης...χωρις να περιμενω καθολου κοκκινα λαμπακια κλπ.....οταν μαρσαρα...και σε καποιες στροφες εκανε εναν περιεργο ηχο.....μεταλικο...στο ρελαντι δεν εκανε τπτ...
με ενα σβυσιμο..και ξανα αναμα...ολα ηρθαν στα κανονικα τους....
μου το εκανε σημερα δυο φορες....
τι μπορει να ειναι..???
παω για καδενα..?? |
Μοντέλο? |
207 rallye.το εχω κανα 3 μηνο..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|