PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Βελτίωση φρένων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
YBOHAN (SAKIS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (8V) XSi

Ένταξη: 09 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ioannina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούν 2009, 00:57:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

paidia na sas rwtisw kati?exw peugeot 306 1.6 8v 96 montelo.exw valei mprosta tis daganes kai tis diskoplakes tou dilitrou alla to freno tipota....teleiws...mou pan oti xwris pisw diskofrena den ginetai douleia...isxuei?mipws xreiazomai kai swlinakia ipsilis?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούν 2009, 08:37:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σάκη, θα σε παρακαλέσω να γράφεις με μικρότερη γραμματοσειρά όχι BOLD και όχι greeklish.

Έκ της Mod-Team
Stevon


Tώρα για το πρόβλημα σου , μπορεί να φταίνε αρκετά πράγματα , βαλβίδα υποπίεσης , τρόμπα φρένων , σερβό...κτλ..



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2009, 08:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοιγω νεο θεμα ηθελα να ρωτησω σε 306 ή xsara 1.4 τι θα ηταν προτυνομενο αεριζομενοι δισκοι 247 με τακακι ds 2500 ή δισκοι 266 με τακακι textar;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
YBOHAN (SAKIS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (8V) XSi

Ένταξη: 09 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ioannina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2009, 09:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sugnwmi alla den to xsera gia ta grammata.kai pws mporw na to koitaxsw auto otan oi mastores oloi mou lene oti thelw diskofrena pisw kai tha strwsei.i antlia kai i trompa kai to sevro einai kainouria pantws
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2009, 09:55:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

B.M-SPORT έγραψε:
Για να μην ανοιγω νεο θεμα ηθελα να ρωτησω σε 306 ή xsara 1.4 τι θα ηταν προτυνομενο αεριζομενοι δισκοι 247 με τακακι ds 2500 ή δισκοι 266 με τακακι textar;


δίσκοι 266 με τακάκι textar


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2009, 11:05:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

YBOHAN έγραψε:
sugnwmi alla den to xsera gia ta grammata.kai pws mporw na to koitaxsw auto otan oi mastores oloi mou lene oti thelw diskofrena pisw kai tha strwsei.i antlia kai i trompa kai to sevro einai kainouria pantws


Άν γράψεις και με ελληνικούς χαρακτήρες , θα είσαι αρχηγός..... Wink

Τώρα στο πρόβλημα σου , ναί μεν λές ότι είναι καινούρια αυτά , αλλά μήπως ανταποκρίνονται σε διαστάσεις και "κωδικούς" που είχες στα προηγούμενα φρένα σου??

Σωστό είναι να συνδιαστούν με τρόμπες κτλ....απο το αντίστοιχο μοντέλο που πήρες τα φρένα , δλδ μεγαλύτερης διάστασης.



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2009, 11:45:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
B.M-SPORT έγραψε:
Για να μην ανοιγω νεο θεμα ηθελα να ρωτησω σε 306 ή xsara 1.4 τι θα ηταν προτυνομενο αεριζομενοι δισκοι 247 με τακακι ds 2500 ή δισκοι 266 με τακακι textar;


δίσκοι 266 με τακάκι textar


Ευχαριστω Νικ.

ΥΠ. Νικ να κανονισουμε αυτο που λεγαμε για τα αμορτισερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
YBOHAN (SAKIS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (8V) XSi

Ένταξη: 09 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ioannina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2009, 00:18:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η τρόμπα είναι και αυτή καινούρια και κάνει για αυτούς τους δίσκους.τώρα βασικά ψάχνω και πίσω άξονα για να το κάνω όπωσ το παλικάρι που έγραψε πριν.ξέρετε αν με βολεύουν πίσω άκρα η ολόκρηρος άξονας?ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2009, 06:37:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

YBOHAN έγραψε:
paidia na sas rwtisw kati?exw peugeot 306 1.6 8v 96 montelo.exw valei mprosta tis daganes kai tis diskoplakes tou dilitrou alla to freno tipota....teleiws...mou pan oti xwris pisw diskofrena den ginetai douleia...isxuei?mipws xreiazomai kai swlinakia ipsilis?


Κάτι λάθος πάει με τη δική σου περίπτωση.

Καταρχήν τα δισκόφρενα τα μέτρησες και είναι πράγματι 283μμ διάμετρο?

Τα πίσω φρένα κάνουν περίπου 20% της δουλειάς ενώ τα μπροστά περίπου το 80% άρα με πίσω δισκόφρενα μην περιμένεις μεγάλη αλλαγή. Μήπως υπάρχει αέρας μέσα στα σωληνάκια προκαλώντας προβλήματα?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1029s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on