Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάϊ 2009, 07:53:08 Θέμα δημοσίευσης: ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ |
|
|
Παιδια γνωριζει κανεις εαν πρεπει να σβυνουμε το αυτοκινητο οταν δουλευουν τα βεντιλατερ η πρεπει να περιμενουμε να κανουν τον κυκλο τους και μετα να σβυνουμε? εχθες μετα απο ενα ψιλο σκισιματακι αφησα να δουλευει η μηχανη για πανω απο 5 λεπτα και οταν βγηκα να το σφυσω δουλευαν τα βεντιλατερ, δεν μπορουσα να περιμενω αλλο και το εσβησα, υπαρχει περιπτωση φθορας της μηχανης ή η λειτουργεια τον βεντιλατερ εχει νοημα μονο οταν ειναι σε λειτουργια η μηχανη?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάϊ 2009, 09:09:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ |
|
|
ayrton έγραψε: | Παιδια γνωριζει κανεις εαν πρεπει να σβυνουμε το αυτοκινητο οταν δουλευουν τα βεντιλατερ η πρεπει να περιμενουμε να κανουν τον κυκλο τους και μετα να σβυνουμε? εχθες μετα απο ενα ψιλο σκισιματακι αφησα να δουλευει η μηχανη για πανω απο 5 λεπτα και οταν βγηκα να το σφυσω δουλευαν τα βεντιλατερ, δεν μπορουσα να περιμενω αλλο και το εσβησα, υπαρχει περιπτωση φθορας της μηχανης ή η λειτουργεια τον βεντιλατερ εχει νοημα μονο οταν ειναι σε λειτουργια η μηχανη? |
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τα έχει προβλέψει όλα ο κατασευαστής!
Αν χρειάζεται θα μείνουν σε λειτουργία και μετά το σβήσιμο του κινητήρα, μου έχει τύχει καλοκαίρι. Και έχε υπ'όψιν ότι όταν το αφήνεις να δουλεύει ρελαντί και σε στάση, είναι λογικό να δουλεύουν όλα τα βεντιλατέρ γιατί δεν μπορεί να ψυχθεί αλλιώς.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlasis Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάϊ 2009, 13:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπως τα πε ο Μακης ειναι.
Γενικοτερα ομως δεν κανει να σκιζουμε το μοτερ και να το σβυνουμε αμεσως.
πρεπει να κατσει λιγο στο ρελαντι για να σταθεροποιηθει και το καυσιμο μιγμα στη σωστη αναλογια πριν σβυσει ο κινητηρας. Αν μεινει ακαυτη βενζινη δηλαδη μεσα στο θαλαμο καυσης, μεσα στα λαδια ή πανω στις βαλβιδες δεν ειναι καλο.
Με λιγο ρελαντι "στεγνωνει" πρωτα η εισαγωγη και μετα το σβυνεις.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|