| ELGABRIEL (ΙΩΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα
 
  
 
 Peugeot 306 1.4 Mistral (1997)
 
 Ένταξη: 22 Αύγ 2008
 Δημοσιεύσεις: 6
 Τόπος: ΛΑΜΠΡΙΝΗ , ΑΘΗΝΑ
 
 | 
			
				|  Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 20:20:58    Θέμα δημοσίευσης: Διαρροή ψυκτικού υγρού / Φλάντζα ??? |   |   
				| 
 |  
				| Χαίρετε απανταχού φίλοι του p. Παρακάτω αναφέρω ιστορικό και πρόβλημα κι αναμένω γνώμες : (... να σημειωθεί οτι η βλάβη που θα αναφέρω δεν έχει φτιαχεί ακόμη ούτε από την αντιπροσωπεία, ούτε από την Power Boost). Peugeot 306 Mistral - Sedan 1997 , 1400cc
 
 Μετά από αλλαγή φλάντζας (κάηκε η άμοιρη!) η θερμοκρασία δεν κατέβηκε ποτέ στα κανονικά 90 βαθμοί. Άλλαξα  πάνω κολλάρο ψυγείου, καπάκι δοχείου ψυκτικού υγρού, θερμοστάτη , ψυκτικά υγρά (αυτά έγιναν στα συνεργεία α) Λ. Συγγρού και β) στο Γέρακα - Κρασούλης). Aκόμη παρουσιάζεται διαρροή ψυκτικού υγρού στο δοχείο με αποτέλεσμα να έχω καταντήσει ο νερουλάς , κάθε δύο μέρες βάζω νερό , άλλοτε ειδικό ψυκτικό.
 
 Ερώτησεις :
 Α -> Υπάρχει περίπτωση η διαρροή ψυκτικού υγρού να σχετίζεται με λάθος τοποθέτηση φλάντζας και μπαίνει νερό στον κινητήρα ? (στο ξεκίνημα της μίζας κάνει σαν νερομπουρμπούλιασμα κι αν δεν πατήσω γκάζι δεν "ξυπνάει" το αμάξι)
 Β -> Εφόσον το σύστημα ψύξης είναι θεωρητικά "κλειστό" κύκλωμα αν υπήρχε διαρροή δεν θα έβλεπα υδρατμούς (κι αντίστοιχα οι μηχανικοί που το εξέτασαν ?) στο καπάκι της μηχανής ?
 Γ -> Το λαμπάκι μηχανής ανάβει (ψεκασμός κλπ) , έχει σχέση ? Ο Θανάσης power boost είπε οτι είναι κάποια γείωση αλλά γιατί δεν την έφτιαξε ακόμη το έχω απορία.
 Δ -> Για να μην σας κουράζω περισσότερο , γνωρίζει κάποιος συνεργείο που να έχει πείρα στο θέμα με το κύκλωμα ψυκτικού υγρού ?
 .....* * Μόλις διάβασα το κείμενο του Webmaster Sidobre για το καπάκι του θερμοστάτη και θα το ελέγξω * *
 |  |