Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 18:37:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καθε ποτε αλλαζουμε αμορτισερ...
Τελειως υποκειμενικη υποθεση!
Μπορει να αλλαξεις αμορτισερ στα 10.000 χλμ, μπορει και στα 100.000
Εξαρταται απο τη χρηση του οχηματος,τους δρομους που κυκλοφορεις, την αντοχη καθε μοντελου αμορτισερ κλπ.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 00:07:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ έχω 81.000 χλμ. Γενικά νιώθω ελαφρώς το αμάξι ταλαιπωρημένο (και το νιώθω κάπως ασταθές-τρεμουλιαστό σε στροφές) και θα ήθελα σαφώς και να τα αλλάξω για να στρίβει καλύτερα, να πατάει πιο σωστά και να ειναι λίγο πιο σταθερό σε ταξίδια.
Για να βάλω της μάνας του, το θεωρώ λίγο δύσκολο, καθώς μου φαίνονται μαλακά και η τιμή λογικά θα φτάνει κανά 400-450άρι μαζί με εγκατάσταση.
Λύσεις που σκέφτομαι:
Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα). Ο Χοϊμές μου είπε ότι τα κίτρινα (μάλλον τα Β6 εννοούσε), τα βάζει μαζί με εργασία κανά 650 μέγιστο. Επίσης, μου είπε και ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα κανά 30 ευρώ πάνω (τα οποία έχει ο πατέρας της φίλης μου και λέει είναι και μαλακό-άνετο για την πόλη και πιο σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες).
Τι λέτε κι εσείς; Όποιος μπορεί ας πει, γιατί σε 1-2 εβδομάδες, λέω να το πάω να τελειώνω.
(δεν ήθελα να ανοίξω καινούριο thread)...
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MHTSOS90 (Δημήτρης) Μέλος

206 1,6 (16v)xs
Ένταξη: 06 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Αιγαλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 01:12:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?
ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! 
ΣΠΕΡΝΩ ΡΑΓΕΣ ΜΕ PEUGEOT 206!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 09:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MHTSOS90 έγραψε: | Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?
ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου!  |
Συνηθος τα αμορτισερ τα αλλαζουμε στα 20.000χιλ με 40.000χιλ αναλογα την χρηση αλλα και την ποιοτητα του αμορτισερ. Απο εκει και περα ειναι στην κριση του καθενος σχετικα με την αισθηση που σου δινει η ολοι συμπεριφορα του αυτοκινητου (στροφες, αποσβεση....).
Εγω προσωπικα αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα τα αλλαζα καθε 10.000. Δεν υπαρχουνι συγκεκριμενα χιλιομετρα, φυσικα και τα 113.000χιλ ειναι παρα μα παρα πολλα (πως στριβεις ρε φιλε απορω).
Αντιστρεπτικες, ραβδοι-στρεψεις, δεν τα αλλαζεις παρα μονο αν θελεις να βαλεις μεγαλυτερα νουμερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 09:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MHTSOS90 έγραψε: | Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?
ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου!  |
Πέρα απο την αίσθηση που σου δίνουν, μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 10:06:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | ...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους... |
Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 10:36:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | makis106 έγραψε: | ...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους... |
Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή. |
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, είναι τα μόνα αυτοκίνητα στα οποία ισχύει αυτό, ωστόσο εγώ προσωπικά ,έχω παρατηρήσει εμπειρικά ότι όταν ο αέρας είναι σωστός και ο οδηγός μένει μέσα στο αμάξι κατα τη διάρκεια της μέτρησης, δλδ δεν μεταβάλλεται το βάρος, τα αποτελέσματα είναι πιο "λογικά"...
Πάντως σε μεγαλύτερο ποσοστό εμφανίζεται στα 106 και λιγότερο στα 206, ίσως επειδή τα 206 είναι λίγο βαρύτερα πίσω...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 11:33:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: |
Λύσεις που σκέφτομαι:
Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα).
|
Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα?
γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 14:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | TopGear έγραψε: |
Λύσεις που σκέφτομαι:
Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα).
|
Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα?
γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4? |
Ναι τα Β4 είναι τα μαύρα.
Και τα άλλα είναι τα κίτρινα, νομίζω τα Β6 τα sport και τα Β8 τα sprint.
Μαύρα έχω ακούσει ότι είναι πιο κοντά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά από κουβέντες πολλών εδώ μέσα σε διάσπαρτα posts, συμπέρανα ότι δεν αξίζουν σαν τιμή-αξία σε σχέση με τα κίτρινα και δε λένε πολλά. Δλδ αν είναι να τα σκάσει κανείς, ας τα δώσει για τα κίτρινα (αυτό κατάλαβα εγώ, αλλά δεν ξέρω ποια ακριβώς εννοούσαν, τα Β6 ή Β8).
Επίσης, γενικά θέλω πιο μεστό και σίγουρο πάτημα, να μην πλέει το αμάξι όπως στα εργοστασιακά. Και προφανώς λίγο πιο sport, δεν περιμένω τρομακτικές διαφορές ή τρένο, αλλά σαφώς καλύτερη απόδοση κρατήματος.
Η Bilstein πάντως σαν εταιρεία, αν πατήσω εδώ και ψάξω το μοντέλο μου, μου προτείνει τα Β4, Β6 ή Β8 για τοποθέτηση.
Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 15:03:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος; |
Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 17:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | TopGear έγραψε: | Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος; |
Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια. |
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση!
Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 17:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα; |
Ναι τα Β8 θ κάτσουν καλύτερα σε ενδεχόμενη αλλαγή των εργοστασιακών ελατηρίων με άλλα aftermarket χαμηλώματος. Και τα Β6 δεν θα κάτσουν άσχημα, αλλά αν συνδιαστούν με μαλακό ελατήριο χαμηλώματος μπορεί να τερματίζει το αμορτισέρ στο bound. Γι' αυτό και προτιμότερα είναι τα Β8. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 17:37:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρε τα χοντρομπουκαλα κ δεν θα το μετανιωσεις 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 18:25:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ παιδιά! Για αλλαγή ελατηρίων δεν το σκεφτόμουν άμεσα, καθώς μπορεί να ήταν πολύ σκληρό το αμάξι (το οδηγεί καμιά φορά και η κοπέλα μου).
Και αν άλλαζα ελατήρια, θα έβαζα πιο σκληρά κάπως.
Μου είπαν τιμή κανά 600+ (υποθέτω μου λέγανε τα Β6). Τα Β8 έχουν σημαντική διαφορά σε κόστος (αν θυμάται κανείς).
//Επίσης, κάπου τόσο κόστιζαν και ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα κίτρινα. Τι λέτε; Ευχαριστώ και sorry για το πρήξιμο. Καιρός ήταν να αλλαχτούν και από το να έβαζα τα εργοστασιακά, ας έδινα λίγα λεφτά παραπάνω να έχω ένα καλύτερο προϊόν στο αμάξι.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2009, 04:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάμε για παραγγελία σήμερα-αύριο.
Ερώτημα:ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα ή Bilstein Β8 κυρίως (ή και Β6 αν η τιμή των Β8 είναι πάνω από 150 ευρώ μεγαλύτερη των Β6);
//Άκυρα όλα τα παραπάνω όσον αφορά στα Β8. Μίλησα με την Bilstein και μου είπαν ότι δε συστήνεται Β8 χωρίς χαμήλωμα μαζί. Μου είπαν θα σφίξει και θα βελτιωθεί αρκετά με τα Β6, οπότε μην ανησυχώ και θα είναι και "ιδανικότερο" για ελληνικούς δρόμους.
Υπόψιν, δεν ενδιαφέρομαι άμεσα τουλάχιστον να χαμηλώσω το αμάξι με τοποθέτηση ελατηρίων αλλάζοντας την οδική συμπεριφορά και με τη χρήση ελατηρίων (υποτίθεται με αμορτισέρ αλλάζει αρκετά, αν μπουν και ελατήρια ακόμη περισσότερο), κοιτάζω κυρίως για αμορτισέρ. Αν τώρα αυτό χαμηλώσει μόνο με αμορτισέρ, δε με πειράζει, ένα χαμηλωμένο αμάξι, φαίνεται πιο εμφανίσημο.
Έχω λοιπόν (αν και σας έπρηξα ), με αυτά τα 2-3 είδη αμορτισέρ τα παρακάτω:
1. Θα βελτιωθεί το κράτημα αρκετά, όποια λύση κι αν επιλέξω, σωστά;
2. Όπως είπα, δε με ενδιαφέρει άμεσα χαμήλωμα με χρήση ελατηρίων. Αν αυτό χαμηλώσει μόνο με τα αμορτισέρ, έχει καλώς. Δε θέλω όμως σε καμία περίπτωση να ψηλώσει. Αν κάποτε το χαμηλώσω με ελατήρια τα Β6 χαμηλώνουν ως 2χιλ ή καθόλου;
3. Τα ΚΟΝΙ σε μια πιο σκληρή ρύθμιση ανταποκρίνονται καλύτερα από τα Β6 (λέω κυρίως για ταξίδια κτλ). Αν τα ρυθμίζω 1-2 φορές/μήνα όπως θέλω εγώ, έχουν μειωμένο χρόνο ζωής; Γενικά τα Β6 θα είναι πολύ σκληρά ή θα διατηρούν ιδανικά (όπως διαφημίζουν) κράτημα και άνεση;
4. Ποια είναι πιο "ανθεκτικά-προτεινόμενα" για τους ελληνικούς δρόμους, αναπηδήσεις κτλ; ΚΟΝΙ ή Β6;
Βάσει αυτών των κριτηρίων, τι προτείνετε από αυτά τα 2; Καλύτερη σχέση κρατήματος-άνεσης-αντοχής (μακροζωϊας) για καθημερινή χρήση σε πόλη με καμιά φορά σπορ επιλογές οδήγησης και ταξίδια σε εθνική.
Οποιαδήποτε απάντηση σύντομα, καλοδεχούμενη!
//Δευτέρα θα πάω μάλλον, σήμερα δεν είχε χρόνο να μιλήσουμε γενικά γι'αυτό το θέμα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|