PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

δεν ακουω την αντλια της τουρμπινας σε 207 gt...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 22:51:01    Θέμα δημοσίευσης: δεν ακουω την αντλια της τουρμπινας σε 207 gt... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρε παιδια σας εχω μια γρηγορη ερωτηση...τις πρωτες 2-3 μερες που πηρα το αμαξι και υστερα απο βολτα ακουγα να δουλευει η αντλια που γυρναει τα λαδια ακομα και οταν το αμαξι σβησει...απο τοτε ομως δεν τον εχω ξανακουσει..υστερα απο νορμαλ οδηγηση σταματαω και δεν ακουγεται τιποτα...πολλες φορες δε ακουω βεντιλατερ να δουλευει...λετε να μην δουλευει η αντλια και να εχω θεμα;;ειναι λογικο να ακουγεται το βεντιλατερ(δεν ξερω ποιο ακριβως ειναι) σχεδον καθε 2-3 λεπτα;η θερμοκρασια μηχανης ειναι απο 88 εως 91 βαθμους περιπου και τα λαδια σταθερα εκτος και αν το σκιζω....
θα μου εβγαζε αν ειναι καποια βλαβη;ειναι ολα φυσιολογικα;;


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 23:08:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στο δικο μου ακουγεται οταν το πιεσω αρκετα....δεν ακουγεται παντα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 23:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικά κάτι θα σου έβγαζε, αλλά όχι για το βεντιλατέρ του i.c (χλομό να είναι αυτό, αν και κατά 60% αυτό είναι το βεντιλατέρ που ακούς περισσότερο και σβηστός)
Πάντως, έχει πει και ο λαμπρός μηχανικός μας, ότι μπορεί η αντλία να δουλέψει αν κρίνει ότι απαιτείται και μετά από 5-10 λεπτά όταν το αυτοκίνητο έχει κλειδωθεί !
Εσύ, πόσο έχεις κάτσει να το περιμένεις ? Και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι 207 θα το έχουν διαπιστώσει αυτό !

Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 23:46:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε,......μπορει και να εχω κατσει και 20 δευτερολεπτα!!!χεχε!αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...ισως λοιπον να κανω τοσο καλη χρηση που η αντλια δεν δουλευει;;;; Shocked Shocked
απλα μου κανει εντυπωση που τις πρωτες 2-3 μερες ακουγοταν απο το μηχανοστασιο η αντλια και τωρα εχω να την ακουσω πολυ καιρο...


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 23:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό είχα πάθει και εγώ, μην σου κάνει εντύπωση . . . . που να δεις όταν άλλαξα και το i.c και εξαφανίστηκε και ο ήχος του βεντιλατέρ και νόμιζα ότι κάτι είχε χαλάσει !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 00:50:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

10 λεπτά ρελαντί μετά από 10 λεπτά χαλαρής οδήγησης;;;; Shocked Shocked


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 06:49:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτά τα 10 λεπτά ρελαντί που λέει μπορεί να είναι συνδυασμός και τον 2 βεντιλατερ . . .
Άλλωστε το μόνο βεντιλατερ που συνεχίζει για λίγο και μετά το σβήσιμο του κινητήρα συνήθως είναι του i.c.
Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον θόρυβο αν δεν τα δεις !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 07:15:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manaros έγραψε:
ε,......μπορει και να εχω κατσει και 20 δευτερολεπτα!!!χεχε!αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...ισως λοιπον να κανω τοσο καλη χρηση που η αντλια δεν δουλευει;;;; Shocked Shocked
απλα μου κανει εντυπωση που τις πρωτες 2-3 μερες ακουγοταν απο το μηχανοστασιο η αντλια και τωρα εχω να την ακουσω πολυ καιρο...

Εγώ θα λεγα να το τσεκάρεις πάντως, στο δικό μου την ακούω πάντα την αντλία μετά απο κάθε σβήσιμο του κινητήρα. Η μοναδική περίπτωση για να μην την ακούσω, είναι να είναι κρύο, να κάνω 1-2 χλμ χαλαρά και να το ξανασβήσω, δηλαδή να μην έχουν ζεσταθεί τα λάδια. Γιατί αν κάτι δεν παει καλά, μπορει μεν να μην σου δημιουργήσει άμεσα πρόβλημα, αλλα μακροχρόνια είναι καταστροφικό για τα έδρανα της τουρμπίνας...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
amafic (tasos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 31 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 10:32:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manaros έγραψε:
αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...



Πολλά δεν είναι 10 λεπτά στο ρελαντί; Εγώ πάνω από 2 λεπτά δεν το αφήνω ποτέ όταν το σκίζω, αλλά τουλάχιστον 10 λεπτά πριν, πηγαίνω χαλαρά έως πολύ χαλαρά και σπάνια ακούω την αντλία ή βεντιλατέρ να δουλεύει όταν σβήσω τον κινητήρα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 16:03:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
10 λεπτά ρελαντί μετά από 10 λεπτά χαλαρής οδήγησης;;;; Shocked Shocked


προσεχω οσο μπορω το αμαξι....η τουρμπινα υστερα απο δυνατο σκισιμο θελει τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι για να μην ειναι ερυθροκοκκινισμενη..γι αυτο και μου κανει εντυπωση..μηπως δεν δουλευει η αντλια ψυξης της τουρμπινας και δεν την κρυωνει σωστα;εχω μεν προγραμμα αλλα ρωταω:ειναι λογικο αν πχ κανω δευτερα τριτη ανοιγμα κοφτες για μια φορα να κοκκινιζει η τουρμπινα;τοσο ευκολα;;;εννοειται πως τα ιδια εκανε και πριν το προγραμμα,απλα με το προγραμμα κοκκινιζει λιγο ευκολοτερα.

Makis106 ετσι ακριβως μου εκανε τις πρωτες 2-3 μερες....μετα μονο το βεντιλατερ οση αποσταση και αν κανω.....


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 16:31:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manaros έγραψε:
drdino έγραψε:
10 λεπτά ρελαντί μετά από 10 λεπτά χαλαρής οδήγησης;;;; Shocked Shocked


προσεχω οσο μπορω το αμαξι....η τουρμπινα υστερα απο δυνατο σκισιμο θελει τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι για να μην ειναι ερυθροκοκκινισμενη..γι αυτο και μου κανει εντυπωση..μηπως δεν δουλευει η αντλια ψυξης της τουρμπινας και δεν την κρυωνει σωστα;εχω μεν προγραμμα αλλα ρωταω:ειναι λογικο αν πχ κανω δευτερα τριτη ανοιγμα κοφτες για μια φορα να κοκκινιζει η τουρμπινα;τοσο ευκολα;;;εννοειται πως τα ιδια εκανε και πριν το προγραμμα,απλα με το προγραμμα κοκκινιζει λιγο ευκολοτερα.

Makis106 ετσι ακριβως μου εκανε τις πρωτες 2-3 μερες....μετα μονο το βεντιλατερ οση αποσταση και αν κανω.....

Εγώ επιμένω να το τσεκάρεις, και ας μην έχει και τίποτα. Η τουρμπίνα μου, όσο αναμμένη και να είναι, σε 3-4 λεπτά έχει επανέλθει στο χρώμα της...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 16:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο παντως που βλεπω ειναι οτι και σε αλλους δεν δουλευει η αντλια καθε φορα που το σβηνουν παρα μονο σε ζορισματα...απλα εγω δεν θυμαμαι να την εχω ακουσει ποτε...μαλλον επιβαλεται μια βολτα απο το συνεργειο για να μπει στο διαγνωστικο και να το τσεκαρουν και ακουστικα...

παντως το ατιμο το βεντιλατερ του ic δουλευει αρκετα συχνα...ειναι λιγο καταντια σε καινουριο αυτοκινητο...τεσπα!


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 16:59:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manaros έγραψε:
αυτο παντως που βλεπω ειναι οτι και σε αλλους δεν δουλευει η αντλια καθε φορα που το σβηνουν παρα μονο σε ζορισματα...απλα εγω δεν θυμαμαι να την εχω ακουσει ποτε...μαλλον επιβαλεται μια βολτα απο το συνεργειο για να μπει στο διαγνωστικο και να το τσεκαρουν και ακουστικα...

παντως το ατιμο το βεντιλατερ του ic δουλευει αρκετα συχνα...ειναι λιγο καταντια σε καινουριο αυτοκινητο...τεσπα!

Πάντως δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσεις αν δουλεύει, πήγαινε ρίξε του ένα σκίσιμο και σβήστο κάπου που να έχει λίγο ησυχία, να δεις αν ακούγεται, απλό είναι.
Γιατί θεωρείς κατάντια το ότι δουλεύει συχνά το βεντιλατέρ του ic επειδή είναι καινούργιο? Αυτή είναι η δουλειά του, το αμάξι αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα, λογικό είναι.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Απρ 2009, 17:31:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεωρω λιγο καταντια γιατι αντι να επιλεξουν ενα λιγο μεγαλυτερο ιντερκουλερ που και καλυτερη αποδοση θα ειχε και τον θορυβο του ανεμιστηρα δεν θα ειχαμε και δεν θα χαλαγε καποια στιγμη(οπως μπορει να χαλασει το βεντιλατερ λογω κινουμενων μερων) επιλεξαν να βαλουν το βεντιλατερ που το καλοκαιρι πιστευω θα κανει υπερωριες...δεν πιστευω οτι στο mini και στο 308 που δεν το εχουν ειναι χειροτερα...απλα το ενα εχει περισσοτερο χωρο και το αλλο πιο μελετημενο....
νομιζω πως σε μας καποια σχεση εχει και το δυναμο με το βεντιλατερ..νομιζω για να προστατευεται απο τις θερμοκρασιες...κατι τετοιο εχω διαβασει τουλαχιστον...


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 234
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 21:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας παιδια,διαβασα τα σχολια σας και μετα τσεκαρισα το δικο μου 207.
Ουτε σε εμενα δουλευει παντα η αντλια λαδιου.πρεπει να το εχω ζορισει πολυ πριν. Αλλωστε εγω δεν χρειαζομαι και turbo timer.εκει που μενω παντα κανω κανα 10λεπτο βολτες γυρω γυρω τα στενα για να βρω να παρκαρω και ετσι προλαβαινει και κρυωνει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
spyros_rallye (SPYROS)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 20 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 361

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 14:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manaros έγραψε:
..αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...


...ρε παιδια μην τρελαθουμε κιολλας, δεν εχουμε και 650 αλογα για να θελει τοση ωρα να κρυωσει!και ποσο σκισιμο δλδ μπορει να φαει??!δεν λεω να το σβηνουμε αμεσως αλλα οχι και δεκα λεπτα.
Με την ευκαιρια,μετα απο γρηγορη οδηγηση, ποσο πολυ ανεβαινει ο δεικτης της θερμοκρασιας λαδιου? εμενα σε νορμαλ συνθηκες ειναι παντα λιγο κατω απο τη μεση και οταν το ζοριζω το πολυ να φτασει μεχρι τη μεσαια γραμμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
amafic (tasos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 31 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 15:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spyros_rallye έγραψε:
Με την ευκαιρια,μετα απο γρηγορη οδηγηση, ποσο πολυ ανεβαινει ο δεικτης της θερμοκρασιας λαδιου? εμενα σε νορμαλ συνθηκες ειναι παντα λιγο κατω απο τη μεση και οταν το ζοριζω το πολυ να φτασει μεχρι τη μεσαια γραμμη.



Στο δικό μου φτάνει ελάχιστα πάνω από τη μέση μετά από σκίσιμο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 16:00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μενα η θερμοκρασια λαδιου με το ζορι να ξεπερασει την μεση..η τουρμπινα ομως θελει τουλαχιστον 5 με 7 λεπτα για να σταματησει να ......φωτιζει τελειως!και αυτο υστερα απο ενα απλο ανοιγμα 2ας 3ης....αν φαει σκισιμο για καμποση ωρα η τελικιασμα που ζοριζεται με 5η για λιγη ωρα με τερμα γκαζι τοτε το 10λεπτο το θελει σιγουρα!!


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,279s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on