Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 17:24:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως ειναι αυτο το πραματακι που ειναι πανω στη πεταλουδα,απο τη πισω πλευρα της??
Μπορω να το καθαρισω με WD-40 η θελει ειδικο καθαριστικο?
edit: αυτο που εχω κοκκινησει στη φωτο ειναι??

Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 11:33:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα δεν ειναι αυτο,ειναι απο κατω.
Πρεπει να βγει η πεταλουδα και το αλλο το μαυρο απο διπλα.
Ερωτηση τωρα... "μοτερακι ρελαντι" και "βαλβιδα ρελαντι" ειναι το ιδιο??
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 12:36:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που έχεις κυκλώσει στην παραπάνω φωτό είναι το ποτενσιόμετρο που μετράει τη θέση της πεταλούδας.
Το "μοτεράκι ρελαντί" (ή βηματικό-stepper motor) που προφανώς όπως λες βρίσκεται από κάτω, θα το βγάλεις πάνω απ'την πεταλούδα αφού την πάρεις στο χέρι.
Θέλει μεγάλη προσοχή γιατί είναι πολύ ευαίσθητο. Ουσιαστικά αποτελείται από ένα αξονάκι το οποίο κινείται μέσα-έξω. Αν το πειράξεις, ίσως και να το χαλάσεις. Άρα θα το καθαρίσεις προσεκτικά και με απαλές κινήσεις. Για τον καθαρισμό θα χρησιμοποιήσεις ένα σπρέυ καθαρισμού καρμπυρατέρ (το βρίσκεις σχεδόν παντού) καθώς κι ένα μαλακό πινελάκι. Καθάρισε και την υπόλοιπη πεταλούδα (σώμα, πεταλούδα, ποτενσιόμετρο, επαφές κλπ), μιά που θα τη λύσεις. 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 13:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αφου στο 106 χρειαζεται να βγαλεις και την πεταλουδα για να φτασεις τον μαπ , καθαρισε την και αυτήν, βοηθάει σε αρκετες περιπτώσεις ειδικα αν δεν εχει καθαριστει ποτέ!
οσο για το μετι να καθαρισεις τον μαπ , τα WD40 και αλλα τετοια σπρει μερικες φορες περιέχουν λάδι, και δεν ειναι οτι καλυτερο για τον μαπ και για το thermistron που εχει διπλα (στα 206 τουλαχιστον στον μαπ κολητα ειναι και to thermistron που μετραει θερμοκρασια εισερχομενου αερα.. ) ... το καθαριστικο καρμπιρατερ ισα ισα καθαριζει τα λαδια που εχει ο μαπ απο την επιστροφη
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 22:55:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις.
Τελικα το μοτερακι το καθαρισα αλλα και παλι δεν δουλευει,απο δευτερα παω να το αλλαξω... 
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|