Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:23:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ έσκαγα την 3η μου στην ευθεία στα φρένα ακριβός η λίγο ποιο νωρίς δεν έβαζα 4η γιατί δεν θα προλάβαινα να την κατεβάσω και κατέβαζα σε 2α λίγο κάτω από κοφτή και μου άρεσε πολύ και το κομμάτι με την πατημένη αριστερή που σε βγάζει στην φουρκέτα των Πιτ εκεί είχα φορτωμένη 3η με λίγα φρένα...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:42:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανονικοτατα!!! 489 για την ακριβεια.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:59:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ ομολογώ ότι δεν έχω αποφασίσει αν πρέπει να βάζω 3η στην ευθεία πριν την Κ5 (φυστικιές). Στα πρώτα sessions, χτες, δεν έβαζα. Από κάποια στιγμή και μετά δοκίμαζα και έβαζα και, για κάποιους γύρους, την έστριψα και με 3η (την Κ5). Σίγουρα με λίγο κοντύτερο κορονωπήνιο δε νοείται να μη βάζεις 3η σ' αυτήν την ευθεία. Εδώ με το δικό μου, μαμά μοτέρ, και βάραγα κόφτη για περίπου 1-1.5 sec. Με ελάχιστα περισσότερη δύναμη, ή και χωρίς, αλλά με 16/65 ή 14/60, στάνταρ βάζεις 3η. Εννοείται, βέβαια, ότι όσες φορές έστριψα με 3η στην Κ5 το αμάξι αργούσε να φορτώσει, αλλά όχι τραγικά. Δηλαδή, και πάλι, με λίγη περισσότερη δύναμη και κοντύτερο σασμάν έχεις το περιθώριο να τη στρίψεις γλυκά και όχι σκίζοντας τη 2α. Το αυτό ισχύει και στην Κ6, στο τέλος της μεγάλης ευθείας. Με καμιά 130αρία-140αριά άλογα και κοντό σασμάν, επίσης στρίβεις με 3η, πιστεύω. Και λέω με 130-140 άλογα (και πάντα για 206), γιατί προφανώς μετά μιλάμε για μοτέρ που αποδίδει σαφώς καλύτερα-πολύ-ψηλά, άρα υπάρχει λόγος να το "στίβεις". Επίσης, στην ευθεία πριν τη Σκύλα και τη Χάρυβδη-ήτοι τις Κ8 και Κ9, αντιστοίχως-προλαβαίνεις να βάλεις, τελικά-έστω για λίγο-4η και να βοηθήσεις το αμάξι να "απλώσει" (όχι τραχανά). Η Κ8 και η Κ9 προφανώς είναι πολύ, μα πάρα πολύ συζητίσιμες. Τάκη, είδα ότι εσυ έπαιρνες την Κ8 με "όσα" και μετά, πριν ακριβώς την Κ9 είχες βρεθεί περίπου στη μέση του πλάτους της πίστας. Εγώ, απ' την άλλη, προσπαθούσα περισσότερο, να κρατηθώ αριστερά, μετά την Κ8, και να κλείσω πολύ αργά. Ή και σχεδόν καθόλου, ώστε να μη χάσω φόρα. Δεν ξέρω, εκεί το θέμα χωράει πολλή μελέτη, προφανώς.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι εγώ σε παλαιότερη επίσκεψη στα μέγαρα έπαιρνα την Κ5 με 3η και 100χλμ/ω ακριβώς, αλλά και πάλι, στο τέλος της ευθείας άντε να έβγαζα ένα +5 χλμ/ω από χθες. Πουτσιλίκια κύριοι... Έπρεπε να μπω με την μηχανή τελικά
Όσο για την Κ8 (και Κ3 αντίστοιχα), το χουμε συζητήσει και παλαιότερα... Η συνταγή είναι με τα όσα, φουλ πάτημα κερμπ, και μετά σεμνά και ταπεινά την Κ9, ώστε να είσαι όσο πιο δεξιά γίνεται στην έξοδο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
k8 k3 δε πουλαμε ουτε εκατοστο τους...κραταμε οσο ειναι δυνατο περισσοτερα τα χλμ που εχουμε μαζεψει με τον οποιοδηποτε τροπο ειναια υτο δυνατο . κοινως αναγκαστικα πουλαμε εισοδο εν μερει απο κ9-κ4 για να κρατησουμε περισσοτερα χλμ στις 3-8.
επισης ενα αλλο σοβαρο θεμα που αντιμετωπισα και εχανα δεκατα ηταν οτι πριν την κ8 βαραγα για 2-3δευτερα κοφτες στη 3η...ο φοβος δε με αφησε να βαλω 4η πριν τα φρενα για τη κ8 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χτες στην πιστα αντιμετωπισα το εξης προβλημα:
Στις δεξιες δλδ Κ4-Κ5-Κ6 και κυριως Κ8 ως πιο κλειστη σπιναρε ακαταπαυστα ο εσωτερικος τροχος.
Για παραδειγμα στην Κ8 το μοτερ δουλευε 7.000 και οταν επιανε προσφυση επεφτε στις 6.000,παταγε επιταχυνα και αλλαζα σε 3η.Πως εξηγειται αυτο, ενω στις αριστερες δεν το παθαινα, δλδ ειχα ιδιο σπιναρισμα απο υποστροφη και στους 2 τροχους, ενω στις δεξιες οχι?
Αυτο μου εσπασε τα νευρα και στα 3 σεσσιονς με αποτελεσμα να μην παταει κατω το αμαξι(και φυσικα να χανω χρονο)
Μια εξηγηση που ισως μπορω να δωσω ειναι οτι μετρηθηκα παλι και δεξια ειμαι 1 ποντο πιο ψηλος(υποτιθεται τα ειχα ρυθμισει τα υψη της εμπρος αναρτησης, αλλα παλι ξαναχαλασαν )
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:11:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η θέση οδήγησης στα αυτοκίνητα μας είναι από την αριστερή πλευρά.
Αυτό συνεπάγεται ότι όταν είσαι μέσα μόνος σου (χωρίς συνοδηγό), τα κιλά σου "χαλάνε" την κατανομή στις στροφές.
Σε μια δεξιά στροφή το αυτοκίνητο θα "σηκωθεί" περισσότερο από ότι σε μια αριστερή στροφή. Ο λόγος? Εσύ, διότι τα κιλά σου θα αντισταθούν στο να "σηκωθεί" το εσωτερικό μέρος του αυτοκινήτου.
Οπότε, ή πας για παχύτερες αντιστρεπτικές για να μειώσεις το "σήκωμα" (βλ. κλίσεις αμαξώματος) ή το κάνεις δεξιοτίμονο
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Δευ 30 Μάρ 2009, 17:21:40, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:21:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπα πισω ηταν γα** Σταυρο, εχω 20ρες.
Γενικα το στησιμο το χθεσινο ηταν πολυ πιο σφιχτο απο του Πανου με την ρουτιερ, αρα και τη δικη σου.
Κατι αλλο συμβαινει,πχ με τα παλια αμορτισερ, με φαρδια ελατηρια χαμηλώματος ή μη ποτε δεν ειχα αντιμετωπισει τετοι θεμα.
Δλδ παντα οι τροχοι ειχαν το ιδιο ποσοστο σπιναρισματος. 50-50 ας πουμε.
Τωρα στις δεξιες ειχα ενα 30-70 και στις αριστερες κανονικα 50-50.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:23:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Μπα πισω ηταν γα** Σταυρο, εχω 20ρες. | Πίσω έχεις ράβδους στρέψης, έχεις και αντιστρεπτική, όπως και μπροστά.
Μην τα μπερδεύεις.
Είχες και πιο "σφιχτό" στήσιμο από εμένα? Σε τί δηλαδή?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Δευ 30 Μάρ 2009, 19:10:06, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:24:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | sps έγραψε: | Μπα πισω ηταν γα** Σταυρο, εχω 20ρες. | Πίσω έχεις ράβδους στρέψης, έχεις και αντιστρεπτική, όπως και μπροστά.
Μην τα μπερδεύεις. |
Εγω απαντησα πριν κανεις εντιτ που μου λες΅Θελεις ραβδους"
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:26:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Εγω απαντησα πριν κανεις εντιτ που μου λες΅Θελεις ραβδους" | Ε ναι και επειδή πρόβλεψα ότι θα γινόταν μπάχαλο, γι αυτό το άλλαξα και έβαλα για τις αντιστρεπτικές, διότι και αυτές, ράβδοι είναι
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:16:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σπυρο πιεσεις ηταν στανταρ σωστες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:19:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο 30 ειχα εμπρος, και ηταν ιδια και στα 2 ελαστικα.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:23:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανως και η φθορα τους δλδ...
Περιεργο οντως....
πιθανοτατα τοτε θα ειναι το υψος που ειπες και εσυ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 10:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η απάντηση σε αυτο:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=314316#314316
Η γραμμή σου ειναι σωστη για τη Κ8 αλλα σε βγάζει πολυ εσωτερικα για τη Κ8. Πρεπει να θυσιασεις λιγο περισσότερο τη Κ8 για να εισαι τελεια στη ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ Κ9.
Ο προηγουμενος στο κλιπ [2.33] μπαινει λιγο καλυτερα αλλά
και στις δυο περιπτωσεις το οχημα σας πρεπει να ειναι ποιο δεξια στο σημειο Turn In της Κ8 για να ανοιξετε τη πιστα. Επιπλεον καθυστερηστε λιγα μετρα ακομη το Turn In της Κ8.
Για τη τεχνικη trail braking ομως, δυστυχως δε μπορω να βοηθησω. Ειναι αδυνατο να πει καποιος εντυπωσεις γιατι ακομη και ο συνοδηγος δε μπορει να ξερει
ακριβως τι κανει ο οδηγος. ΕΙναι διαδικασια λεπτη που εχει να κανει με τη πιεση στο πενταλ γκαζιου και φρενου και συνδιαζεται με αλλες τεχνικες πριν και μετα.
Αυτο που μπορεις να καταλαβεις και μονος ειναι το εξης:
στην εισοδο η μουρη ειναι "κατεβασμένη" μεχρι λιγο πριν τη κορυφή.
αν απο τη στιγμη που πλακωνεσαι στα φρενα, η μουρη ανεβοκατεβει εως και λιγο πριν τη κορυφωση, τοτε κατι δεν εχει γινει σωστα.
Ποιο επιστημονικά,
από το Braking Point στην ευθεία πριν τη καμπή,
έως και λίγο πριν τη κορύφωση καμπής (brake to throttle transition)
μεγάλο μέρος του βάρους που μεταφέρθηκε εμπρός από τη φάση επιβράδυνσης, πρέπει να παραμείνει στον εμπρός άξονα.
Η παραπάνω -πρόσθετη- κάθετη δύναμη, μεταφράζεται σε πρόσθετη πρόσφυση του εμπρός άξονα, στη ποιο μεγάλη πρόκληση για τους εμπρός τροχούς: την φάση μετάβασης από ευθεία σε καμπή.
Λαϊκα δηλαδή, εκεί που χρειάζεσαι το τιμόνι περισσότερο, μην επιτρέψεις να ελαφρύνει ο εμπρός άξονας. Ακόμη χειρότερα, αν ανεβοκατεβαίνει η μουρη στη φάση εισόδου, το παιχνίδι έχει τελειώσει για τη συγκεκριμένη καμπή.
Αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ για την αγωνιστική στροφή.
Αν δηλαδή απλά μπαίνουμε στη πίστα και "πάμε με τα μπούνια" δεν σημαίνει ότι μαθαίνουμε, απλά εξοικιωνόμαστε με το χώρο και το αυτοκίνητο.
Αυτή η εξοικίωση βελτιώνει -με διαφορά- το χρόνο μας, αλλά πολύ σύντομα φτανουμε σε ενα ταβανι κι ο χρονος δεν βελτιωνεται σε "επαγγελματικά" επιπεδα.
Δυστυχως ειναι λιγοι οι φιλοι σαν και σενα που ψάχνονται σε θέματα τεχνικής, και αυτο φαινεται και στα φορουμ, οπου δεν υπαρχουν sections οδηγησης. Δε πρεπει να βλεπουμε μονο threads εξοπλισμου, γιατι με ενα
κουτι απο το ραφι δεν αγοράζουμε επιδόσεις.
Αν θες να δεις τη Κ8 με υπερβολική τεχνική late braking και ελάχιστη τεχνική trail braking, μπες στο φάτσαμπουκ μου και κυττα το βιντεο μου απο τη Κ8 με late braking....ποιο late braking στη Κ8 δε γινεται. Αν δεν ηταν ερπετο το Μ3 θα το τουμπαριζα.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 10:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlasis έγραψε: | Η γραμμή σου ειναι σωστη για τη Κ8 αλλα σε βγάζει πολυ εσωτερικα για τη Κ8. Πρεπει να θυσιασεις λιγο περισσότερο τη Κ8 για να εισαι τελεια στη ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ Κ9.
Ο προηγουμενος στο κλιπ [2.33] μπαινει λιγο καλυτερα αλλά
και στις δυο περιπτωσεις το οχημα σας πρεπει να ειναι ποιο δεξια στο σημειο Turn In της Κ8 για να ανοιξετε τη πιστα. Επιπλεον καθυστερηστε λιγα μετρα ακομη το Turn In της Κ8. |
ο "προυγουμενος" (το λευκο 206) ειμαι εγω
προς το τελος της ημέρας... και μετα από μερικές συμβουλες ειχαμε καταλήξει στο ιδιο σχετικά με την Κ8
οτι θέλει λιγο πιο δεξια = να γλυψεις το κερμπ από την κορυφη και μετα
αλλα χωρις να την "πουλήσεις"
αντίθετα να την περάσεις με οσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται και να πουλήσεις την εισοδο της Κ9 φρενάροντας περισσότερο.
πως σου φαίνεται αυτο το "σενάριο"?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 15:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Vlasis έγραψε: | Η γραμμή σου ειναι σωστη για τη Κ8 αλλα σε βγάζει πολυ εσωτερικα για τη Κ8. Πρεπει να θυσιασεις λιγο περισσότερο τη Κ8 για να εισαι τελεια στη ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ Κ9.
Ο προηγουμενος στο κλιπ [2.33] μπαινει λιγο καλυτερα αλλά
και στις δυο περιπτωσεις το οχημα σας πρεπει να ειναι ποιο δεξια στο σημειο Turn In της Κ8 για να ανοιξετε τη πιστα. Επιπλεον καθυστερηστε λιγα μετρα ακομη το Turn In της Κ8. |
ο "προυγουμενος" (το λευκο 206) ειμαι εγω
προς το τελος της ημέρας... και μετα από μερικές συμβουλες ειχαμε καταλήξει στο ιδιο σχετικά με την Κ8
οτι θέλει λιγο πιο δεξια = να γλυψεις το κερμπ από την κορυφη και μετα
αλλα χωρις να την "πουλήσεις"
αντίθετα να την περάσεις με οσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται και να πουλήσεις την εισοδο της Κ9 φρενάροντας περισσότερο.
πως σου φαίνεται αυτο το "σενάριο"? |
ναι σε είδα . respect ! φαίνεται οτι μπαινεις γρηγορα και φαινεται οτι προσεχεις το χτυπημα του κερμπ για να μην αναστατωσει την αναρτηση σου στο μπασιμο για την Κ9. σωστος ! σε καθε περιπτωση τα χαω σου... φαινονται... και σιγουρα εισαι στο κλαμπ των δασυτριχων οδηγων.
απλα αν καθυστερησεις λιγο το turn in, και κρατησεις τη μουρη κατω,
τοτε η γωνια του τιμονιου στο turn in θα είναι μεν έντονη, αλλα με τη μουρη κατω θα εχεις bonus προσφυση και δεν θα στραμπουληξουν οι εμπρος τροχοι, ενω θα ευθυγραμμιστεις με την είσοδο της Κ9.
Ευθυγραμμιστεις σημαινει οτι πατας το εσω κερμπ της Κ8 ολοκληρο !
Εαν το αμαξι κινηται -σχετικα- ευθυγραμμα, το πατημα του εσω κερμπ δεν θα αναστατωσει τοσο την αναρτηση. Αντίθετα αν το αμαξι κορυφωνει τη στιγμη που πατησεις το εσω κεμρπ, τοτε σχεδόν θα τουμπαρεις το αμαξι.
Βεβαια ολα αυτα δεν τα συζηταμε για τα Μεγαρα, αλλά για την σημασια της εισοδου για το περασμα απο μια καμπη.
Από τη στιγμή που φτάνουμε στο brake point στην ευθεία πριν τη καμπή, ξεκινάει μια αλυσιδα διαδικασιών που έχουν στόχο τη μεγαλυτερη δυνατη ταχυτητα εξοδου στην επομενη ευθεια.
Εαν η αλυσιδα των διαδικασιων (πχ αναφερθηκε το trail braking και το late braking, αλλα ειναι κι αλλες που μας αφορουν αμεσα) ολοκληρωθει σωστα, τότε θα εχουμε τη μεγιστη ταχυτητα εξοδου.
Μεγιστη ταχυτητα εξοδου σημαινει οτι στα χ μετρα από την εξοδο της Κ9 μεχρι το brake point της Κ1 (στα Μεγαρα) ο κινητηρας μας θα προσθεσει Υ χαω στη ταχυτητα εξοδου.
Μεταξυ ομοειδών αυτοκινητων, οι κινητηρες προσθετουν τα ιδια σχεδον χαω απο την αρχη εως το τελος καθε ευθειας. Οποιος ξεκινησει με μεγαλυτερη αρχικη ταχυτητα την επιταχυνση στην ευθεια αυτος θα κερδισει και τη κοντρα της ευθειας και φυσικα αυτος θα φτασει πρωτος και στην επομενη καμπή.
Τεσπα, για να μην γενικολογω και εγω, αν ειναι να θυμηθουμε κατι την επομενη φορα που θα παμε πιστα, ειναι να παρατηρησουμε τη "μουρη μας". Απο το brake point της ευθειας πριν τη καμπη, μεχρι και λιγο πριν τη κορυφωση, η μουρη ΠΡΕΠΕΙ να μην σηκωσει κεφαλι.
Εδω στη "πιστα του πληκτρολογιου" ακουγεται ευκολο, αλλα για να επιτευχθει αυτο πρεπει να ολοκληρηθουν όλες οι απαραιτητες τεχνικες της "αλυσιδας" .
Για αρχη ομως και για να πουμε κατι χειροπιαστο και πρακτικο,
το braking point σας πρεπει να ειναι ΕΚΕΙ, οπου το τελος της φασης επιβραδυνσης θα βρισκεται λιγα μετρα πριν το Turn In.
Με τη παραπανω απλη συμβουλη, δεν θα περισσεψουν μετρα, ωστε να σηκωσετε το ποδι απο το φρενο και να τσουλησετε μεχρι την εισοδο.
Το τσουλισμα ειναι η χαριστικη βολη για καθε περασμα καμπης.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|