PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πίστα Μεγάρων: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:23:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ έσκαγα την 3η μου στην ευθεία στα φρένα ακριβός η λίγο ποιο νωρίς δεν έβαζα 4η γιατί δεν θα προλάβαινα να την κατεβάσω και κατέβαζα σε 2α λίγο κάτω από κοφτή και μου άρεσε πολύ και το κομμάτι με την πατημένη αριστερή που σε βγάζει στην φουρκέτα των Πιτ εκεί είχα φορτωμένη 3η με λίγα φρένα...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχετε 400m ευθεία στο χωράφι και δεν την είδα? Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανονικοτατα!!! 489 για την ακριβεια..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 13:59:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ ομολογώ ότι δεν έχω αποφασίσει αν πρέπει να βάζω 3η στην ευθεία πριν την Κ5 (φυστικιές). Στα πρώτα sessions, χτες, δεν έβαζα. Από κάποια στιγμή και μετά δοκίμαζα και έβαζα και, για κάποιους γύρους, την έστριψα και με 3η (την Κ5). Σίγουρα με λίγο κοντύτερο κορονωπήνιο δε νοείται να μη βάζεις 3η σ' αυτήν την ευθεία. Εδώ με το δικό μου, μαμά μοτέρ, και βάραγα κόφτη για περίπου 1-1.5 sec. Με ελάχιστα περισσότερη δύναμη, ή και χωρίς, αλλά με 16/65 ή 14/60, στάνταρ βάζεις 3η. Εννοείται, βέβαια, ότι όσες φορές έστριψα με 3η στην Κ5 το αμάξι αργούσε να φορτώσει, αλλά όχι τραγικά. Δηλαδή, και πάλι, με λίγη περισσότερη δύναμη και κοντύτερο σασμάν έχεις το περιθώριο να τη στρίψεις γλυκά και όχι σκίζοντας τη 2α. Το αυτό ισχύει και στην Κ6, στο τέλος της μεγάλης ευθείας. Με καμιά 130αρία-140αριά άλογα και κοντό σασμάν, επίσης στρίβεις με 3η, πιστεύω. Και λέω με 130-140 άλογα (και πάντα για 206), γιατί προφανώς μετά μιλάμε για μοτέρ που αποδίδει σαφώς καλύτερα-πολύ-ψηλά, άρα υπάρχει λόγος να το "στίβεις". Επίσης, στην ευθεία πριν τη Σκύλα και τη Χάρυβδη-ήτοι τις Κ8 και Κ9, αντιστοίχως-προλαβαίνεις να βάλεις, τελικά-έστω για λίγο-4η και να βοηθήσεις το αμάξι να "απλώσει" (όχι τραχανά). Η Κ8 και η Κ9 προφανώς είναι πολύ, μα πάρα πολύ συζητίσιμες. Τάκη, είδα ότι εσυ έπαιρνες την Κ8 με "όσα" και μετά, πριν ακριβώς την Κ9 είχες βρεθεί περίπου στη μέση του πλάτους της πίστας. Εγώ, απ' την άλλη, προσπαθούσα περισσότερο, να κρατηθώ αριστερά, μετά την Κ8, και να κλείσω πολύ αργά. Ή και σχεδόν καθόλου, ώστε να μη χάσω φόρα. Δεν ξέρω, εκεί το θέμα χωράει πολλή μελέτη, προφανώς.


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:17:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι εγώ σε παλαιότερη επίσκεψη στα μέγαρα έπαιρνα την Κ5 με 3η και 100χλμ/ω ακριβώς, αλλά και πάλι, στο τέλος της ευθείας άντε να έβγαζα ένα +5 χλμ/ω από χθες. Πουτσιλίκια κύριοι... Razz Έπρεπε να μπω με την μηχανή τελικά Laughing

Όσο για την Κ8 (και Κ3 αντίστοιχα), το χουμε συζητήσει και παλαιότερα... Η συνταγή είναι με τα όσα, φουλ πάτημα κερμπ, και μετά σεμνά και ταπεινά την Κ9, ώστε να είσαι όσο πιο δεξιά γίνεται στην έξοδο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:18:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

k8 k3 δε πουλαμε ουτε εκατοστο τους...κραταμε οσο ειναι δυνατο περισσοτερα τα χλμ που εχουμε μαζεψει με τον οποιοδηποτε τροπο ειναια υτο δυνατο . κοινως αναγκαστικα πουλαμε εισοδο εν μερει απο κ9-κ4 για να κρατησουμε περισσοτερα χλμ στις 3-8.

επισης ενα αλλο σοβαρο θεμα που αντιμετωπισα και εχανα δεκατα ηταν οτι πριν την κ8 βαραγα για 2-3δευτερα κοφτες στη 3η...ο φοβος δε με αφησε να βαλω 4η πριν τα φρενα για τη κ8 Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 15:23:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και σου είπα ρε Τάκη, βάλε στις 9000 να γουστάρεις... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χτες στην πιστα αντιμετωπισα το εξης προβλημα:
Στις δεξιες δλδ Κ4-Κ5-Κ6 και κυριως Κ8 ως πιο κλειστη σπιναρε ακαταπαυστα ο εσωτερικος τροχος.
Για παραδειγμα στην Κ8 το μοτερ δουλευε 7.000 και οταν επιανε προσφυση επεφτε στις 6.000,παταγε επιταχυνα και αλλαζα σε 3η.Πως εξηγειται αυτο, ενω στις αριστερες δεν το παθαινα, δλδ ειχα ιδιο σπιναρισμα απο υποστροφη και στους 2 τροχους, ενω στις δεξιες οχι?
Αυτο μου εσπασε τα νευρα και στα 3 σεσσιονς με αποτελεσμα να μην παταει κατω το αμαξι(και φυσικα να χανω χρονο)

Μια εξηγηση που ισως μπορω να δωσω ειναι οτι μετρηθηκα παλι και δεξια ειμαι 1 ποντο πιο ψηλος(υποτιθεται τα ειχα ρυθμισει τα υψη της εμπρος αναρτησης, αλλα παλι ξαναχαλασαν Sad )


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:11:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η θέση οδήγησης στα αυτοκίνητα μας είναι από την αριστερή πλευρά.

Αυτό συνεπάγεται ότι όταν είσαι μέσα μόνος σου (χωρίς συνοδηγό), τα κιλά σου "χαλάνε" την κατανομή στις στροφές.

Σε μια δεξιά στροφή το αυτοκίνητο θα "σηκωθεί" περισσότερο από ότι σε μια αριστερή στροφή. Ο λόγος? Εσύ, διότι τα κιλά σου θα αντισταθούν στο να "σηκωθεί" το εσωτερικό μέρος του αυτοκινήτου.

Οπότε, ή πας για παχύτερες αντιστρεπτικές για να μειώσεις το "σήκωμα" (βλ. κλίσεις αμαξώματος) ή το κάνεις δεξιοτίμονο Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Δευ 30 Μάρ 2009, 17:21:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:21:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπα πισω ηταν γα** Σταυρο, εχω 20ρες.
Γενικα το στησιμο το χθεσινο ηταν πολυ πιο σφιχτο απο του Πανου με την ρουτιερ, αρα και τη δικη σου.
Κατι αλλο συμβαινει,πχ με τα παλια αμορτισερ, με φαρδια ελατηρια χαμηλώματος ή μη ποτε δεν ειχα αντιμετωπισει τετοι θεμα.
Δλδ παντα οι τροχοι ειχαν το ιδιο ποσοστο σπιναρισματος. 50-50 ας πουμε.
Τωρα στις δεξιες ειχα ενα 30-70 και στις αριστερες κανονικα 50-50.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:23:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Μπα πισω ηταν γα** Σταυρο, εχω 20ρες.
Πίσω έχεις ράβδους στρέψης, έχεις και αντιστρεπτική, όπως και μπροστά.

Μην τα μπερδεύεις.

Είχες και πιο "σφιχτό" στήσιμο από εμένα? Σε τί δηλαδή?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Δευ 30 Μάρ 2009, 19:10:06, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
sps έγραψε:
Μπα πισω ηταν γα** Σταυρο, εχω 20ρες.
Πίσω έχεις ράβδους στρέψης, έχεις και αντιστρεπτική, όπως και μπροστά.

Μην τα μπερδεύεις.

Εγω απαντησα πριν κανεις εντιτ που μου λες΅Θελεις ραβδους" Wink


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 17:26:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Εγω απαντησα πριν κανεις εντιτ που μου λες΅Θελεις ραβδους" Wink
Ε ναι και επειδή πρόβλεψα ότι θα γινόταν μπάχαλο, γι αυτό το άλλαξα και έβαλα για τις αντιστρεπτικές, διότι και αυτές, ράβδοι είναι Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:16:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σπυρο πιεσεις ηταν στανταρ σωστες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:19:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικο 30 ειχα εμπρος, και ηταν ιδια και στα 2 ελαστικα.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:23:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανως και η φθορα τους δλδ...
Περιεργο οντως....
πιθανοτατα τοτε θα ειναι το υψος που ειπες και εσυ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 10:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η απάντηση σε αυτο:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=314316#314316


Steve έγραψε:
Βλάσση θα ήθελα την άποψη σου περί trail braking στο 02:35-02:43

http://www.youtube.com/watch?v=EVOttewub44




Η γραμμή σου ειναι σωστη για τη Κ8 αλλα σε βγάζει πολυ εσωτερικα για τη Κ8. Πρεπει να θυσιασεις λιγο περισσότερο τη Κ8 για να εισαι τελεια στη ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ Κ9.

Ο προηγουμενος στο κλιπ [2.33] μπαινει λιγο καλυτερα αλλά
και στις δυο περιπτωσεις το οχημα σας πρεπει να ειναι ποιο δεξια στο σημειο Turn In της Κ8 για να ανοιξετε τη πιστα. Επιπλεον καθυστερηστε λιγα μετρα ακομη το Turn In της Κ8.

Για τη τεχνικη trail braking ομως, δυστυχως δε μπορω να βοηθησω. Ειναι αδυνατο να πει καποιος εντυπωσεις γιατι ακομη και ο συνοδηγος δε μπορει να ξερει
ακριβως τι κανει ο οδηγος. ΕΙναι διαδικασια λεπτη που εχει να κανει με τη πιεση στο πενταλ γκαζιου και φρενου και συνδιαζεται με αλλες τεχνικες πριν και μετα.

Αυτο που μπορεις να καταλαβεις και μονος ειναι το εξης:

στην εισοδο η μουρη ειναι "κατεβασμένη" μεχρι λιγο πριν τη κορυφή.
αν απο τη στιγμη που πλακωνεσαι στα φρενα, η μουρη ανεβοκατεβει εως και λιγο πριν τη κορυφωση, τοτε κατι δεν εχει γινει σωστα.

Ποιο επιστημονικά,
από το Braking Point στην ευθεία πριν τη καμπή,
έως και λίγο πριν τη κορύφωση καμπής (brake to throttle transition)
μεγάλο μέρος του βάρους που μεταφέρθηκε εμπρός από τη φάση επιβράδυνσης, πρέπει να παραμείνει στον εμπρός άξονα.

Η παραπάνω -πρόσθετη- κάθετη δύναμη, μεταφράζεται σε πρόσθετη πρόσφυση του εμπρός άξονα, στη ποιο μεγάλη πρόκληση για τους εμπρός τροχούς: την φάση μετάβασης από ευθεία σε καμπή.

Λαϊκα δηλαδή, εκεί που χρειάζεσαι το τιμόνι περισσότερο, μην επιτρέψεις να ελαφρύνει ο εμπρός άξονας. Ακόμη χειρότερα, αν ανεβοκατεβαίνει η μουρη στη φάση εισόδου, το παιχνίδι έχει τελειώσει για τη συγκεκριμένη καμπή.

Αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ για την αγωνιστική στροφή.

Αν δηλαδή απλά μπαίνουμε στη πίστα και "πάμε με τα μπούνια" δεν σημαίνει ότι μαθαίνουμε, απλά εξοικιωνόμαστε με το χώρο και το αυτοκίνητο.

Αυτή η εξοικίωση βελτιώνει -με διαφορά- το χρόνο μας, αλλά πολύ σύντομα φτανουμε σε ενα ταβανι κι ο χρονος δεν βελτιωνεται σε "επαγγελματικά" επιπεδα.

Δυστυχως ειναι λιγοι οι φιλοι σαν και σενα που ψάχνονται σε θέματα τεχνικής, και αυτο φαινεται και στα φορουμ, οπου δεν υπαρχουν sections οδηγησης. Δε πρεπει να βλεπουμε μονο threads εξοπλισμου, γιατι με ενα
κουτι απο το ραφι δεν αγοράζουμε επιδόσεις.

Αν θες να δεις τη Κ8 με υπερβολική τεχνική late braking και ελάχιστη τεχνική trail braking, μπες στο φάτσαμπουκ μου και κυττα το βιντεο μου απο τη Κ8 με late braking....ποιο late braking στη Κ8 δε γινεται. Αν δεν ηταν ερπετο το Μ3 θα το τουμπαριζα.


Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 10:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vlasis έγραψε:
Η γραμμή σου ειναι σωστη για τη Κ8 αλλα σε βγάζει πολυ εσωτερικα για τη Κ8. Πρεπει να θυσιασεις λιγο περισσότερο τη Κ8 για να εισαι τελεια στη ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ Κ9.

Ο προηγουμενος στο κλιπ [2.33] μπαινει λιγο καλυτερα αλλά
και στις δυο περιπτωσεις το οχημα σας πρεπει να ειναι ποιο δεξια στο σημειο Turn In της Κ8 για να ανοιξετε τη πιστα. Επιπλεον καθυστερηστε λιγα μετρα ακομη το Turn In της Κ8.


ο "προυγουμενος" (το λευκο 206) ειμαι εγω Razz
προς το τελος της ημέρας... και μετα από μερικές συμβουλες ειχαμε καταλήξει στο ιδιο σχετικά με την Κ8
οτι θέλει λιγο πιο δεξια = να γλυψεις το κερμπ από την κορυφη και μετα
αλλα χωρις να την "πουλήσεις"
αντίθετα να την περάσεις με οσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται και να πουλήσεις την εισοδο της Κ9 φρενάροντας περισσότερο.

πως σου φαίνεται αυτο το "σενάριο"?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 15:26:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Vlasis έγραψε:
Η γραμμή σου ειναι σωστη για τη Κ8 αλλα σε βγάζει πολυ εσωτερικα για τη Κ8. Πρεπει να θυσιασεις λιγο περισσότερο τη Κ8 για να εισαι τελεια στη ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ Κ9.

Ο προηγουμενος στο κλιπ [2.33] μπαινει λιγο καλυτερα αλλά
και στις δυο περιπτωσεις το οχημα σας πρεπει να ειναι ποιο δεξια στο σημειο Turn In της Κ8 για να ανοιξετε τη πιστα. Επιπλεον καθυστερηστε λιγα μετρα ακομη το Turn In της Κ8.


ο "προυγουμενος" (το λευκο 206) ειμαι εγω Razz
προς το τελος της ημέρας... και μετα από μερικές συμβουλες ειχαμε καταλήξει στο ιδιο σχετικά με την Κ8
οτι θέλει λιγο πιο δεξια = να γλυψεις το κερμπ από την κορυφη και μετα
αλλα χωρις να την "πουλήσεις"
αντίθετα να την περάσεις με οσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται και να πουλήσεις την εισοδο της Κ9 φρενάροντας περισσότερο.

πως σου φαίνεται αυτο το "σενάριο"?


ναι σε είδα . respect ! φαίνεται οτι μπαινεις γρηγορα και φαινεται οτι προσεχεις το χτυπημα του κερμπ για να μην αναστατωσει την αναρτηση σου στο μπασιμο για την Κ9. σωστος ! σε καθε περιπτωση τα χαω σου... φαινονται... και σιγουρα εισαι στο κλαμπ των δασυτριχων οδηγων.

απλα αν καθυστερησεις λιγο το turn in, και κρατησεις τη μουρη κατω,
τοτε η γωνια του τιμονιου στο turn in θα είναι μεν έντονη, αλλα με τη μουρη κατω θα εχεις bonus προσφυση και δεν θα στραμπουληξουν οι εμπρος τροχοι, ενω θα ευθυγραμμιστεις με την είσοδο της Κ9.

Ευθυγραμμιστεις σημαινει οτι πατας το εσω κερμπ της Κ8 ολοκληρο !
Εαν το αμαξι κινηται -σχετικα- ευθυγραμμα, το πατημα του εσω κερμπ δεν θα αναστατωσει τοσο την αναρτηση. Αντίθετα αν το αμαξι κορυφωνει τη στιγμη που πατησεις το εσω κεμρπ, τοτε σχεδόν θα τουμπαρεις το αμαξι.

Βεβαια ολα αυτα δεν τα συζηταμε για τα Μεγαρα, αλλά για την σημασια της εισοδου για το περασμα απο μια καμπη.

Από τη στιγμή που φτάνουμε στο brake point στην ευθεία πριν τη καμπή, ξεκινάει μια αλυσιδα διαδικασιών που έχουν στόχο τη μεγαλυτερη δυνατη ταχυτητα εξοδου στην επομενη ευθεια.

Εαν η αλυσιδα των διαδικασιων (πχ αναφερθηκε το trail braking και το late braking, αλλα ειναι κι αλλες που μας αφορουν αμεσα) ολοκληρωθει σωστα, τότε θα εχουμε τη μεγιστη ταχυτητα εξοδου.

Μεγιστη ταχυτητα εξοδου σημαινει οτι στα χ μετρα από την εξοδο της Κ9 μεχρι το brake point της Κ1 (στα Μεγαρα) ο κινητηρας μας θα προσθεσει Υ χαω στη ταχυτητα εξοδου.

Μεταξυ ομοειδών αυτοκινητων, οι κινητηρες προσθετουν τα ιδια σχεδον χαω απο την αρχη εως το τελος καθε ευθειας. Οποιος ξεκινησει με μεγαλυτερη αρχικη ταχυτητα την επιταχυνση στην ευθεια αυτος θα κερδισει και τη κοντρα της ευθειας και φυσικα αυτος θα φτασει πρωτος και στην επομενη καμπή.

Τεσπα, για να μην γενικολογω και εγω, αν ειναι να θυμηθουμε κατι την επομενη φορα που θα παμε πιστα, ειναι να παρατηρησουμε τη "μουρη μας". Απο το brake point της ευθειας πριν τη καμπη, μεχρι και λιγο πριν τη κορυφωση, η μουρη ΠΡΕΠΕΙ να μην σηκωσει κεφαλι.

Εδω στη "πιστα του πληκτρολογιου" ακουγεται ευκολο, αλλα για να επιτευχθει αυτο πρεπει να ολοκληρηθουν όλες οι απαραιτητες τεχνικες της "αλυσιδας" .

Για αρχη ομως και για να πουμε κατι χειροπιαστο και πρακτικο,
το braking point σας πρεπει να ειναι ΕΚΕΙ, οπου το τελος της φασης επιβραδυνσης θα βρισκεται λιγα μετρα πριν το Turn In.

Με τη παραπανω απλη συμβουλη, δεν θα περισσεψουν μετρα, ωστε να σηκωσετε το ποδι απο το φρενο και να τσουλησετε μεχρι την εισοδο.

Το τσουλισμα ειναι η χαριστικη βολη για καθε περασμα καμπης.


Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2009, 16:11:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βλαση εχεις λινκ απο το μ3 ινκαρ??

εδω ενα απο 206 για σχολιασμο
http://www.youtube.com/watch?v=XAuXMPoKmqc
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 9 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1894s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on