Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sklage_Rallye Μόλις έγραψα

207 Rallye
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 12:29:20 Θέμα δημοσίευσης: Μπρος, πίσω ή στα 4... η μετάδοση της κίνησης??? |
|
|
Με αφορμη οσα γραφτηκαν εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15968&postdays=0&postorder=asc&start=20
Παιδια ολα καλα κι ενδιαφεροντα τα οσα διαβασα παραπανω αλλα θα ηθελα να κανω και μια μικρη παρενθεση.. Απο τα λιγα σοβαρα μαθηματα στη Σχολη οσον αφορα τον τροπο σχεδιασμου καποιον μηχανικων μερων ενος αυτοκινητου, έχω πάντα στο νου μου τα εξης: οτι με βαση μια δεδομενη μεγιστη (εργοστασιακη) ιπποδυναμη που θα εχει ο κινητηρας, υπολογιζονται οι διατομες και τα υλικα των ημιαξονιων και του συμπλεκτη, παντα με ενα επιπλεον οριο ασφαλειας (10-30%). Και λεω, αντε με δισκο-πλατω μπορεις να παιξεις με aftermarket, πολυδισκο, καλυτερης ποιοτητας υλικα τριβης κλπ..με ημιαξονια κλπ τι κανουμε? Για να μην μπουμε και σε θεματα αντοχης γραναζιων σασμαν (για διαφορικα υπαρχουν και τα aftermarket). Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω! Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα..Και σε ολα τα παραπανω δεν ανεφερα φρενα, αναρτηση που εννοειται οτι χρηζουν προσοχης αλλα και στα "εντοσθια" του μοτερ. Sorry για το ολιγον offtopic αλλα νομιζω οτι πρεπει να αναφερθουν καποια πραγματα.
Η ζωη ειναι καλη οταν στριβεις με Rallye... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 16:16:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sklage_Rallye έγραψε: | Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω!
|
Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.
2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.
3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.
Παράθεση: |
Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα.. |
Όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Αλλά κανένα μας δεν έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα τέτοιο καλύτερο αυτοκίνητο. Ακόμα και να την είχαμε, μάλλον θα το ξανακαγκουρεύαμε (βελτιωναμε) γιατί η βελτίωση είναι χόμπυ, όχι ανάγκη.
Ευτυχώς στα καινούργια Peugeot υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης με αρκετά μεγάλη ασφάλεια ώστε να απολαύσεις το αποτέλεσμα και να μη κλαίς τα λεφτά σου. Το αποδεικνύουν έμπρακτα μέρα με την ημέρα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 16:27:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκτος απο αυτα που πε ο στελιος μην νομιζεις οτι με το rallye που πηρες αν του δωσεις 5-6 χιλ ευρω πανω θα τα κλαις γιατι σε καμια περιπτωση αν τα δινες απο την αρχη σε καινουριο δε θα περνες κατι καλυτερο απο αυτο που θα σου βγει αντε να τα καλυτερο σε 1-2 σημεια...ενα 207 rallye ομως με 240 αλογα μια καλη coil over και ενα μπλοκε θα ναι ενας μικρος πυραυλος κ θα στριβει μια χαρα σε σχεση με ενα αμαξι παραγωγης που κανει 24 χιλ ευρω
θες πολλα λεφτα για κατι τοσο καλο οπως λες κ μαλιστα να το χεις και σαν 2ο αμαξι οποτε μην το ψαχνεις τοσο ειναι πολλα τα ευρω απογορευτικα για καποιον που αγοραζει 207....πολυ θα θελαμε να χαμε κ ενα evo κτηνος στο γκαραζ μας κ ενα απλο για την δουλεια κ τα ψωνια αλλα δεν γινετε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:42:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):
1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε
2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη)
3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε
4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή)
5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub)
6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε
7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε
8) Μπαρόμετρο - 100Ε
9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε
10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο)
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση
Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις.
Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:01:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:34:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ΔΕΝ είναι το 1/4 σαν καινούριο.
Είναι το 1/4 από την σκοτωμένη τιμή που το τσίμπησες εσύ  |
αστεια αστεια,ειναι ο μονος αθηναιος που "ψωνισε" τσαμπα...Οι υπολοιποι πιανονται λιγο "μπουφοι" 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sklage_Rallye Μόλις έγραψα

207 Rallye
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:35:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε salex εννοειται οτι λογω κοστους/απλουστερης κατασκευης και μονο τα προσθιοκινητα ειναι πιο διαδεδομενα αλλα ενα ζυγισμενο πισωκινητο δεν νομιζω πως υστερει σε σχεση με ενα προσθιοκινητο..Υπερστροφη vs υποστροφης.. δεν υπαρχει παντα σιγουρος νικητης. Αν ομως το δυνατο πισωκινητο στην ευθεια χασει την προσφυση του και το control του σκεψου τι γινεται με τα προσθιοκινητα που θες και προσφυση απο τον αξονα που "χανεις" λογω φορτισης του πισω αξονα (επιταχυνση). Για ολα τα παραπανω καλυτερα ειναι τα τετρακινητα βεβαια αλλα οπως ειπατε salex και android..που? Αν ειχαμε τα λεφτα για s3 δεν νομιζω να το συζητουσαμε, αλλα anyway το 207 ειναι Very-Best value for money! Και φυσικα αξιζει βελτιωσης αλλα μεχρι εκει που ειπαμε νομιζω. Ο Γαλλος ειναι για στροφιλικι και οχι για να τον βαζουμε στην ιδια μοιρα με τους Γερμανο-Ιταλο-Ιαπωνες της ευθειας (και μονο)..
Υ.Γ: Ελπιζω φιλε salex μεχρι τον Ιουνιο να κανονισουμε για προγραμματακι..κερναμε και καφε στη Σαλονικα να τα πουμε κι απο κοντα..
Η ζωη ειναι καλη οταν στριβεις με Rallye... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rubal Μέλος

207 THP
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:47:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα υπαρχουν και αλλα αμαξια περα απο τα γαλλικα που στριβουν... και οσο για το 207 (το οποιο και εχω) το οτι στριβει ειναι λιγο σχετικο. Αναλογως με τι το συγκρινεις. για τη γενια του ειναι αρκετα καλο αλλα μεχρι εκει...
sorry για το offtopic.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 00:01:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | 5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ) | Και γκαβός, και μαλ**ας!
salex έγραψε: | γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση | x4 = 14360 E
Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος


 Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 06:47:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):
1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε
2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη)
3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε
4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή)
5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub)
6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε
7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε
8) Μπαρόμετρο - 100Ε
9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε
10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο)
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση
Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις.
Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται. |
Στελιο εμεις που σχεδον τα εχουμε ολα τα περιφερειακα που χρειαζονται πως ακριβως θα ζητησουμε την αναβαθμιση της τουρμπινας απο τον τουρμποβελτιωτη? Να υποθεσω πως και το προγραμμα θα πρεπει να τροποποιηθει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 09:53:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | MEMsound έγραψε: | 5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ) | Και γκαβός, και μαλ**ας!
salex έγραψε: | γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση | x4 = 14360 E
Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε  |
αντε να μάθεις την Ελληνικη ξανά 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 15:16:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.
2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.
3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.
|
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?
Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 15:39:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | salex έγραψε: |
Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.
2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.
3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.
|
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?
Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... |
Αν και Off topic θα το θεσω ποιο απλα οταν λεμε στριβει το αμαξι και οχι μπορει να στριψει (αλογα αναποδα κτλ) δινεις το αμαξι σε μαι γυναικα που οδηγη 1 μερα εχει N στο πορτ μπακαζ και την βαζεις να τρέξει στο δυονισο και οχι με ενα επαγγελματια οδηγο σε Rallye
Πιστεψε ετσι στριβει πολυ ποιο γρηγορα ενα μπροστοκηνιτο γιατι κακα τα ψεματα το 99 % απο εμας απεχουν πολυ απο ενα εππαγελματια οδηγο rallye ακομα και οι 10 καλλιτεροι απο εμας Wink
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 17:59:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?
...
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... | Πάω να πάρω pop corn
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 18:49:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?
Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... |
Δημήτρη, συγκράτησε ό,τι απόψεις μπορεί να έχεις αποκτήσει από εφήμερίδες/περιοδικά/video αγώνων και αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το θέμα θα φροντίσω να σε προμηθεύσω με την αντίστοιχη βιβλιογραφία και θα σου προτείνω να παρακολουθήσεις αντίστοιχα μαθήματα στο πολυτεχνείο. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω από πρώτο χέρι.
Τώρα αν ο μπαρμπαμήτσος που έτρεχε 40 χρόνια με Ντάτσουν σε ράλλι έχει αντίθετη γνώμη, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών που έκαναν εξέλιξη για να φτάσουμε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα.
Όσα έγραψα αποτελούν διαπιστώσεις ενός τόνου βιβλίων από τη μαθηματική μοντελοποίηση των αυτοκινήτων. Όλων αυτών των προτύπων που χρησιμοποιούν οι ομάδες καθημερινά στην εξέλιξή τους για να ορίσουν τόσο το στήσιμο όσο και τη γεωμετρία αναρτήσεων και σασί.
Γιατί αν νομίζεις ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου γίνεται μόνο με δοκιμές στην πίστα, οδηγούς με 50ετή πείρα και εμπειρικές συνταγές αναρτησάδων (όπως στην Ελλάδα), είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.
Και για να καταλάβεις πόσο OFF this world είσαι θυμήσου το 306 Maxi (αν το έχεις ακουστά).
Τώρα ρούφα το αυγουλάκι και εξήγησέ μου πως μπόρεσε ένα δικίνητο να αλλάξει τους κανονισμούς ολόκληρης κατηγορίας για να το ξεφορτωθούν αφού ήταν υποδεέστερο μηχανολογικά;
Τετρακίνητα και @@ μάντολες. Απλώς για σένα εμένα και τον άλλον, που είμαστε κουλομαρίες κατά γενική ομολογία, είναι πιο εύκολο να οδηγήσουμε ένα τετρακίνητο.
Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mez (Isidοros) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye
Ένταξη: 15 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 306 Τόπος: Αθήνα Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 19:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή να ρωτήσω εγώ από μέρους μου, θες να πεις ότι ένα FF είναι ανώτερο σε δυναμικά χαρακτηριστικά από ένα 4WD ή F/MR?
Θέτεις επίσης ένα παράδειγμα για τα πισωκίνητα ότι από ένα σημείο και μετά δεν είναι οδηγίσιμα, δηλαδή θες να πεις ότι ένα FR αυτοκίνητο με υπέρογκη ιπποδύναμη και ροπή είναι οδηγίσιμο.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι, όντως το κάθε σύστημα μετάδοσης έχει τα θετικά και τα άσχημα, αλλά όχι ότι τα FR είναι ότι καλύτερο.
Φιλικά πάντα
salex έγραψε: |
Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν. |
Δώσε μου λεπτομέρειες γιατί ενδιαφέρομαι....
"It's all about balance"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:03:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαζι μιλάτε και χώρια καταλαβαινετε...
Steve στειλε κι απο δω ενα σακουλάκι popcorn
υ.γ. ειναι και καμποσο οφφτοπικ αυτη η φιλοσοφικη-φιλολογικη κουβεντα πει αξονα μεταδοσης αλλα... θα ασχοληθω με αυτο later... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος


 Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:07:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωτη φορα βλεπω το Στελιο να τα παιρνει, αλλα τον καταλαβαινω γιατι εχω φαει κι εγω τη ζωη στο Πολυτεχνειο (στους Ηλ Μηχ) και ξερω τι ειναι να εχεις φαει στη μαπα ολα τα Μαθηματικα του κοσμου και να ερχονται καποιοι 'εμπειροι' και να αμφισβητουν οχι το δικο σου κοπο, αλλα τη γνωση που προεκυψε μετα απο χρονια ερευνας και σκληρης μελετης, την οποια εμεις απλα προσπαθουμε να κατανοησουμε. Δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενα απο δω μεσα, μακρια απο μενα αυτα. Sorry για το off topic.
PS: Κι εγω ενδιαφερομαι για την αναβαθμιση της τουρμπινας και γι αυτο παρακολουθω το συγκεκριμενο θεμα. Περιμενω να ακουσω αυτους που εχουν κατι να μας πουν, γιατι καποιοι εχουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:45:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών
, είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.
Τώρα ρούφα το αυγουλάκι
Τετρακίνητα και @@ μάντολες. |
πωωωωωωωω... πρέπει να φάγε πολύ παντόφλα το σουκού απτη έλφη για να γραφει ετσι... 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|