PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μπρος, πίσω ή στα 4... η μετάδοση της κίνησης???
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sklage_Rallye 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 Rallye

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 10
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 12:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Μπρος, πίσω ή στα 4... η μετάδοση της κίνησης??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με αφορμη οσα γραφτηκαν εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15968&postdays=0&postorder=asc&start=20




Παιδια ολα καλα κι ενδιαφεροντα τα οσα διαβασα παραπανω αλλα θα ηθελα να κανω και μια μικρη παρενθεση.. Απο τα λιγα σοβαρα μαθηματα στη Σχολη οσον αφορα τον τροπο σχεδιασμου καποιον μηχανικων μερων ενος αυτοκινητου, έχω πάντα στο νου μου τα εξης: οτι με βαση μια δεδομενη μεγιστη (εργοστασιακη) ιπποδυναμη που θα εχει ο κινητηρας, υπολογιζονται οι διατομες και τα υλικα των ημιαξονιων και του συμπλεκτη, παντα με ενα επιπλεον οριο ασφαλειας (10-30%). Και λεω, αντε με δισκο-πλατω μπορεις να παιξεις με aftermarket, πολυδισκο, καλυτερης ποιοτητας υλικα τριβης κλπ..με ημιαξονια κλπ τι κανουμε? Για να μην μπουμε και σε θεματα αντοχης γραναζιων σασμαν (για διαφορικα υπαρχουν και τα aftermarket). Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω! Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα..Και σε ολα τα παραπανω δεν ανεφερα φρενα, αναρτηση που εννοειται οτι χρηζουν προσοχης αλλα και στα "εντοσθια" του μοτερ. Sorry για το ολιγον offtopic αλλα νομιζω οτι πρεπει να αναφερθουν καποια πραγματα.


Η ζωη ειναι καλη οταν στριβεις με Rallye...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 16:16:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sklage_Rallye έγραψε:
Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω!


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.


Παράθεση:

Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα..


Όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Αλλά κανένα μας δεν έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα τέτοιο καλύτερο αυτοκίνητο. Ακόμα και να την είχαμε, μάλλον θα το ξανακαγκουρεύαμε (βελτιωναμε) γιατί η βελτίωση είναι χόμπυ, όχι ανάγκη.

Ευτυχώς στα καινούργια Peugeot υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης με αρκετά μεγάλη ασφάλεια ώστε να απολαύσεις το αποτέλεσμα και να μη κλαίς τα λεφτά σου. Το αποδεικνύουν έμπρακτα μέρα με την ημέρα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 16:27:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εκτος απο αυτα που πε ο στελιος μην νομιζεις οτι με το rallye που πηρες αν του δωσεις 5-6 χιλ ευρω πανω θα τα κλαις γιατι σε καμια περιπτωση αν τα δινες απο την αρχη σε καινουριο δε θα περνες κατι καλυτερο απο αυτο που θα σου βγει αντε να τα καλυτερο σε 1-2 σημεια...ενα 207 rallye ομως με 240 αλογα μια καλη coil over και ενα μπλοκε θα ναι ενας μικρος πυραυλος κ θα στριβει μια χαρα σε σχεση με ενα αμαξι παραγωγης που κανει 24 χιλ ευρω
θες πολλα λεφτα για κατι τοσο καλο οπως λες κ μαλιστα να το χεις και σαν 2ο αμαξι οποτε μην το ψαχνεις τοσο ειναι πολλα τα ευρω απογορευτικα για καποιον που αγοραζει 207....πολυ θα θελαμε να χαμε κ ενα evo κτηνος στο γκαραζ μας κ ενα απλο για την δουλεια κ τα ψωνια αλλα δεν γινετε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:42:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):

1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε
2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη)
3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε
4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή)
5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub)
6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε
7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε
8) Μπαρόμετρο - 100Ε
9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε
10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο)


γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση

Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις.

Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:47:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΕΝ είναι το 1/4 σαν καινούριο.

Είναι το 1/4 από την σκοτωμένη τιμή που το τσίμπησες εσύ Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:01:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:34:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
ΔΕΝ είναι το 1/4 σαν καινούριο.

Είναι το 1/4 από την σκοτωμένη τιμή που το τσίμπησες εσύ Laughing


αστεια αστεια,ειναι ο μονος αθηναιος που "ψωνισε" τσαμπα...Οι υπολοιποι πιανονται λιγο "μπουφοι" Laughing Laughing Laughing


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
sklage_Rallye 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 Rallye

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 10
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:35:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε salex εννοειται οτι λογω κοστους/απλουστερης κατασκευης και μονο τα προσθιοκινητα ειναι πιο διαδεδομενα αλλα ενα ζυγισμενο πισωκινητο δεν νομιζω πως υστερει σε σχεση με ενα προσθιοκινητο..Υπερστροφη vs υποστροφης.. δεν υπαρχει παντα σιγουρος νικητης. Αν ομως το δυνατο πισωκινητο στην ευθεια χασει την προσφυση του και το control του σκεψου τι γινεται με τα προσθιοκινητα που θες και προσφυση απο τον αξονα που "χανεις" λογω φορτισης του πισω αξονα (επιταχυνση). Για ολα τα παραπανω καλυτερα ειναι τα τετρακινητα βεβαια αλλα οπως ειπατε salex και android..που? Αν ειχαμε τα λεφτα για s3 δεν νομιζω να το συζητουσαμε, αλλα anyway το 207 ειναι Very-Best value for money! Και φυσικα αξιζει βελτιωσης αλλα μεχρι εκει που ειπαμε νομιζω. Ο Γαλλος ειναι για στροφιλικι και οχι για να τον βαζουμε στην ιδια μοιρα με τους Γερμανο-Ιταλο-Ιαπωνες της ευθειας (και μονο)..
Υ.Γ: Ελπιζω φιλε salex μεχρι τον Ιουνιο να κανονισουμε για προγραμματακι..κερναμε και καφε στη Σαλονικα να τα πουμε κι απο κοντα..


Η ζωη ειναι καλη οταν στριβεις με Rallye...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rubal 
Μέλος
Μέλος


207 THP

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 23:47:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα υπαρχουν και αλλα αμαξια περα απο τα γαλλικα που στριβουν... και οσο για το 207 (το οποιο και εχω) το οτι στριβει ειναι λιγο σχετικο. Αναλογως με τι το συγκρινεις. για τη γενια του ειναι αρκετα καλο αλλα μεχρι εκει...

sorry για το offtopic. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 00:01:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)
Και γκαβός, και μαλ**ας!

salex έγραψε:
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση
x4 = 14360 E

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
akis23 (AKIS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Fabia RS DSG etuned

Ένταξη: 01 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 579
Τόπος: SALONICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 06:47:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):

1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε
2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη)
3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε
4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή)
5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub)
6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε
7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε
8) Μπαρόμετρο - 100Ε
9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε
10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο)


γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση

Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις.

Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται.


Στελιο εμεις που σχεδον τα εχουμε ολα τα περιφερειακα που χρειαζονται πως ακριβως θα ζητησουμε την αναβαθμιση της τουρμπινας απο τον τουρμποβελτιωτη? Να υποθεσω πως και το προγραμμα θα πρεπει να τροποποιηθει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 09:53:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
MEMsound έγραψε:
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)
Και γκαβός, και μαλ**ας!

salex έγραψε:
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση
x4 = 14360 E

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε Laughing


αντε να μάθεις την Ελληνικη ξανά Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 15:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.



χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 15:39:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
salex έγραψε:


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.



χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Αν και Off topic θα το θεσω ποιο απλα οταν λεμε στριβει το αμαξι και οχι μπορει να στριψει (αλογα αναποδα κτλ) δινεις το αμαξι σε μαι γυναικα που οδηγη 1 μερα εχει N στο πορτ μπακαζ και την βαζεις να τρέξει στο δυονισο και οχι με ενα επαγγελματια οδηγο σε Rallye

Πιστεψε ετσι στριβει πολυ ποιο γρηγορα ενα μπροστοκηνιτο γιατι κακα τα ψεματα το 99 % απο εμας απεχουν πολυ απο ενα εππαγελματια οδηγο rallye ακομα και οι 10 καλλιτεροι απο εμας Wink


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 17:59:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

...

Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....
Πάω να πάρω pop corn Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 18:49:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:

χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Δημήτρη, συγκράτησε ό,τι απόψεις μπορεί να έχεις αποκτήσει από εφήμερίδες/περιοδικά/video αγώνων και αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το θέμα θα φροντίσω να σε προμηθεύσω με την αντίστοιχη βιβλιογραφία και θα σου προτείνω να παρακολουθήσεις αντίστοιχα μαθήματα στο πολυτεχνείο. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω από πρώτο χέρι.


Τώρα αν ο μπαρμπαμήτσος που έτρεχε 40 χρόνια με Ντάτσουν σε ράλλι έχει αντίθετη γνώμη, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών που έκαναν εξέλιξη για να φτάσουμε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα.

Όσα έγραψα αποτελούν διαπιστώσεις ενός τόνου βιβλίων από τη μαθηματική μοντελοποίηση των αυτοκινήτων. Όλων αυτών των προτύπων που χρησιμοποιούν οι ομάδες καθημερινά στην εξέλιξή τους για να ορίσουν τόσο το στήσιμο όσο και τη γεωμετρία αναρτήσεων και σασί.

Γιατί αν νομίζεις ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου γίνεται μόνο με δοκιμές στην πίστα, οδηγούς με 50ετή πείρα και εμπειρικές συνταγές αναρτησάδων (όπως στην Ελλάδα), είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

Και για να καταλάβεις πόσο OFF this world είσαι θυμήσου το 306 Maxi (αν το έχεις ακουστά).

Τώρα ρούφα το αυγουλάκι και εξήγησέ μου πως μπόρεσε ένα δικίνητο να αλλάξει τους κανονισμούς ολόκληρης κατηγορίας για να το ξεφορτωθούν αφού ήταν υποδεέστερο μηχανολογικά;


Τετρακίνητα και @@ μάντολες. Απλώς για σένα εμένα και τον άλλον, που είμαστε κουλομαρίες κατά γενική ομολογία, είναι πιο εύκολο να οδηγήσουμε ένα τετρακίνητο.


Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mez (Isidοros)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye

Ένταξη: 15 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 306
Τόπος: Αθήνα Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 19:01:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή να ρωτήσω εγώ από μέρους μου, θες να πεις ότι ένα FF είναι ανώτερο σε δυναμικά χαρακτηριστικά από ένα 4WD ή F/MR?

Θέτεις επίσης ένα παράδειγμα για τα πισωκίνητα ότι από ένα σημείο και μετά δεν είναι οδηγίσιμα, δηλαδή θες να πεις ότι ένα FR αυτοκίνητο με υπέρογκη ιπποδύναμη και ροπή είναι οδηγίσιμο.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι, όντως το κάθε σύστημα μετάδοσης έχει τα θετικά και τα άσχημα, αλλά όχι ότι τα FR είναι ότι καλύτερο.

Φιλικά πάντα

salex έγραψε:

Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.


Δώσε μου λεπτομέρειες γιατί ενδιαφέρομαι....


"It's all about balance"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:03:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαζι μιλάτε και χώρια καταλαβαινετε...
Steve στειλε κι απο δω ενα σακουλάκι popcorn Laughing

υ.γ. ειναι και καμποσο οφφτοπικ αυτη η φιλοσοφικη-φιλολογικη κουβεντα πει αξονα μεταδοσης αλλα... θα ασχοληθω με αυτο later... Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
akis23 (AKIS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Fabia RS DSG etuned

Ένταξη: 01 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 579
Τόπος: SALONICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:07:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτη φορα βλεπω το Στελιο να τα παιρνει, αλλα τον καταλαβαινω γιατι εχω φαει κι εγω τη ζωη στο Πολυτεχνειο (στους Ηλ Μηχ) και ξερω τι ειναι να εχεις φαει στη μαπα ολα τα Μαθηματικα του κοσμου και να ερχονται καποιοι 'εμπειροι' και να αμφισβητουν οχι το δικο σου κοπο, αλλα τη γνωση που προεκυψε μετα απο χρονια ερευνας και σκληρης μελετης, την οποια εμεις απλα προσπαθουμε να κατανοησουμε. Δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενα απο δω μεσα, μακρια απο μενα αυτα. Sorry για το off topic.

PS: Κι εγω ενδιαφερομαι για την αναβαθμιση της τουρμπινας και γι αυτο παρακολουθω το συγκεκριμενο θεμα. Περιμενω να ακουσω αυτους που εχουν κατι να μας πουν, γιατι καποιοι εχουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:45:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:



, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών

, είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

Τώρα ρούφα το αυγουλάκι


Τετρακίνητα και @@ μάντολες.


πωωωωωωωω... πρέπει να φάγε πολύ παντόφλα το σουκού απτη έλφη για να γραφει ετσι... Laughing Laughing Laughing


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1725s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on