Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 17:24:20 Θέμα δημοσίευσης: Τελικά τι ισχύει με το στρώσιμο του κινητήρα; |
|
|
Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο (ξέρετε το 1,6 16v) απο την αντιπροσωπεία με 16 χλμ. σκεφτόμουν (μεταξύ άλλων) πως δεν θα μπορώ να το χαρώ για τον επόμενο μήνα (τουλάχιστον) αφού θα θέλει στρώσιμο...
Με χαρά όμως άκουσα τον αντιπρόσωπο να μου λέει (Μπρόζος, Θεσσαλονίκη) πως ο κινητήρας έχει ήδη δουλέψει στο εργοστάσιο μερικές ώρες και έχει γίνει ήδη μια αλλαγή λαδιού (μαζί με το φίλτρο). Συνεπώς, μου είπε, δεν χρειάζεται στρώσιμο. Επειδή όμως ήταν καινούργιο και το παραμικρό θρόισμα (δεν μιλάμε για τρίξιμο!!!) με ενοχλούσε (τώρα δεν απέχω πολύ από αυτήν την κατάσταση, έχω κάνει όμως μερικούς συμβιβασμούς), δεν το γκάζωνα πάνω από τις 4,000 r.p.m. (πάνω στα ντουζένια του δηλαδή το έκοβα ) μέχρι τα 1.600 χλμ. Μετά (1601 χλμ.) έβγαλα... το άχτι μου , χωρίς όμως να αλλάξω λάδια (όπως συνηθίζεται)....Η πρώτη αλλαγή έγινε στα 5.500 χλμ.
Ελπίζω να μην έκανα καμιά πατάτα....
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 18:48:43 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά τι ισχύει με το στρώσιμο του κινητήρα; |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο (ξέρετε το 1,6 16v) απο την αντιπροσωπεία με 16 χλμ. σκεφτόμουν (μεταξύ άλλων) πως δεν θα μπορώ να το χαρώ για τον επόμενο μήνα (τουλάχιστον) αφού θα θέλει στρώσιμο...
Με χαρά όμως άκουσα τον αντιπρόσωπο να μου λέει (Μπρόζος, Θεσσαλονίκη) πως ο κινητήρας έχει ήδη δουλέψει στο εργοστάσιο μερικές ώρες και έχει γίνει ήδη μια αλλαγή λαδιού (μαζί με το φίλτρο). Συνεπώς, μου είπε, δεν χρειάζεται στρώσιμο. Επειδή όμως ήταν καινούργιο και το παραμικρό θρόισμα (δεν μιλάμε για τρίξιμο!!!) με ενοχλούσε (τώρα δεν απέχω πολύ από αυτήν την κατάσταση, έχω κάνει όμως μερικούς συμβιβασμούς), δεν το γκάζωνα πάνω από τις 4,000 r.p.m. (πάνω στα ντουζένια του δηλαδή το έκοβα ) μέχρι τα 1.600 χλμ. Μετά (1601 χλμ.) έβγαλα... το άχτι μου , χωρίς όμως να αλλάξω λάδια (όπως συνηθίζεται)....Η πρώτη αλλαγή έγινε στα 5.500 χλμ.
Ελπίζω να μην έκανα καμιά πατάτα.... |
Δεν πιστεύω ότι έκανες "πατάτα". Άλλωστε, τα μοτέρ μας είναι αξιόπιστα.
Πάντως, να περιμένεις να δεις μεγάλη διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα μετά τα 10.000 χλμ. Εγώ πάντως είδα.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 22:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι γεγονός πως όλοι οι κινητήρες ανεξαρτήτου εταιρίας πρίν κυκλοφορήσουν μαζί με τα αμάξια έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να στρώσουν (μήν μου πείς να σου πώ και πόσα ακριβώς ) , τα κάνουν πρίν βάλουν τον κινητήρα στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Σίγουρα μετά απο αρκετα χιλιόμετρα που θα κάνεις με τον πέζουλα θα δείς κάποια διαφορά διότι θα έχει δέσει το όλο σύνολο(κινητήρας-πλαίσιο αμαξώματος κτλ.) αλλά μην περιμένεις και τρελλά πράγματα Ίσα ίσα που θα σου φανεί(έτσι πιστεύω εγώ)
Μπορεί όμως και να κάνω λάθος
Τώρα άν κάποιος φίλος είδε κάτι παραπάνω σίγουρα θα στο πεί 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 00:37:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει παρόμοιο topic (να μην πω το ίδιο), και πρέπει να το αναζητήσετε ολίγο παλιότερα. Ωστόσο θα καταθέσω και την δική μου άποψη περι του θέματος, προσπαθώντας να θυμηθώ τι είχα γράψει τότε.
Κι εγώ όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία έγραφε 12 χλμ. Τον ρώτησα εκεί τον μάστορα τι παίζει με το στρώσιμο, μου λέει δεν θα έχεις πρόβλημα, γιατι ψιλοστρωμένα είναι, αλλά να μωρέ για 1000 χλμ μην το πηγαίνεις περισσότερο από 3500-4000 στροφές. Καλά; Καλά...
Το πήγαινα στρωτά μέχρι και 1000 χλμ. Το ανέβαζα μεχρι και 4000 στροφές, άντε ίσως να το ξεπερνούσα και λίγο. Με το που περάσαν τα 1000 χλμ και λίγο ακόμη, άρχισα τα σπινιαρίσματα, γρήγορες εκκινήσεις, όποτε μου καβ... καθόταν και κανα χώσιμο μέχρι και 5500 στροφές. Όταν ήμουν κοντά 3200, αν θυμάμαι καλά, και γυρνούσα ένα βράδυ από σινεμά, και ήταν και η Εγνατία άδεια, ε δεν κρατήθηκα. Ξεκίνησα από το φανάρι σπινάροντας, κόφτης, 2α, κόφτης, 3η και φρένο για να σταματήσω στο επόμενο φανάρι. Όπως ξαναείπα, δεν σκέφτηκα αν θα έκανα κακό στο αυτοκίνητο, αλλά έτσι μου βγήκε, άκουγα και τον ήχο καθώς ανέβαζε, ε πολύ ήθελε; Μέχρι τώρα έχω 15400 χλμ, το αυτοκίνητο δεν γίνεται να ακούγεται πιο ήσυχο, ανεβάζει καλά, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, τα service κανονικά και ίσως και νωρίτερα, και όντως μετά τις 10000 χλμ το μοτέρ ανοίγει κι άλλο.
Τώρα όσο για το αν είναι στρωμένα τα μοτέρ... Γιατί και πώς να στρώσει το εργοστάσιο τόσα μοτέρ που γίνονται καθημερινα; Και τι την ενδιαφέρει εξάλλου; Μην λέμε μαλ***ες τώρα... Επίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η μεταχείριση του αυτοκινήτου από το εργοστάσιο μέχρι να έρθει στα χεράκια σου. Αυτά τα 10-18 χλμ. που βλέπετε στο κοντέρ όταν το παίρνετε. Έχουν γίνει από διάφορα άτομα, που τα γκαζώνουν κρύα, βάζουν ταχύτητες με τον μισό συμπλέκτη, για να παίρνουν και τα γράδα κιόλας ,και άλλα τέτοια όμορφα. Σήμερα κιόλας πέρασα μπροστά από μια αντιπροσωπεία της Citroen στην γειτονιά μου, όπου μόλις είχε έρθει μια φορτωτική με Saxo και Xsara. Ο φορτηγατζής άνετος μπήκε στο λευκό Saxo, το έβαλε μπρος γκαζώνοντας (προφανώς συνηθισμένος από το φορτηγό), έβαλε την όπισθεν με τον μισό συμπλέκτη, κι αν τον πάτησε κιόλας, σήκωσε πόσες στροφές για να το κατεβάσει, το κατέβασε και το ανέβασε σε ένα αρκετά ψηλό πεζοδρόμιο απέναντι από την αντιπροσωπεία, όπου και το άφησε. Και το πεζοδρόμιο ήταν τόσο ψηλό, που όχι το αυτοκίνητό μου, ούτε το ποδηλάτό μου δεν θα ανέβαζα εκεί. Μετά θα αναρωτιέται ο άνθρωπος γιατί μέχρι να πάει σπίτι του το τιμόνι κάνει τα τρελλά του και να παρουσιαστεί για ευθυγράμμιση το συντομότερο. Τέσπα. Ίσως γίνομαι πολύ μελό εδώ, αλλά κάπως έτσι είναι. Τουλάχιστον εδώ στην Peugeot προς Χαλκιδική δεν έχει πεζοδρόμια...
Αυτά. Ήθελα να γράψω κι άλλα αλλά δεν μου βγαίνουν τώρα. Απλά να έχετε στο νου σας οτι πρώτον, η Peugeot δεν έχει λόγο να ροντάρει τα μοτέρ, πράγμα που στο λένε είτε πας να αγοράσεις Peugeot, Fiat, ή και Mercedes (για κάποιο λόγο σου λένε όλοι οτι οι μηχανές είναι ήδη στρωμένες, ΑΛΛΑ στρώστε την κι εσύ για 1000-1500 χλμ- δεν ξέρω, δεν μου κάθετε καλά το στρώσιμο από το εργοστάσιο, πώς και κυρίως γιατί; γι αυτό δεν το πιστεύω, και κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει και σε ένα σχετικό άρθρο στο Power), και δεύτερον τα 206, αν και όχι τέρατα δύναμης, έχουν προς το παρόν αποδειχτεί ιδιαίτερα ανθεκτικά μοτέρ στα χέρια μας και χέρια αλλονών, άσχετων και μη, που πέφτουν κατα καιρούς. 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 02:02:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω συμφωνω στην αποψη οτι στρωσιμο χρειαζεται ακομα και να εχει γινει δουλεμα.το ποιο πιθανο ειναι ταυτοκινητα να δουλευουν μεσα στο εργοστασιο ακινητα οπως τα εχουν παρκαρισμενα για μερκες ωρες.και?το σασμαν ειναι αστρωτο,και γενικα οτι εχει να κανει με την κινηση του αυτοκινητου.παντως στανταρ ειναι δουλεμενα τα μοτερ και εχει γινει αλλαγη λαδιων.ειναι μεσα σε πιστοποιησεις τυπου iso.αλλα ακουστε τι συνεβει με το δικο μου.οταν το πηρα το 106 δεν ειχα καλα καλα διπλωμα (7/96).ηταν απο τα πρωτα που ηρθαν στη χωρα και ημουνα αρκετα μικρος και ανεγκεφαλος.ο πωλητης μου λεει δεν θελει στρωσιμο.βγαινω και εγω στη μεσογειον με 15χλμ στο κοντερ,παρε κοφτες,παρε καρφωματα,παρε σπινιαρισματα,μεχρι τα 200 χλμ ειχε δουλεψει με το στροφομετρο νε φλερταρει κοκκινα.ολα καλα μεχρι τα 110000 χλμ που το αλλαξα το μοτερ αλλα το σασμαν εκοψε ενα ρουλεμαν μεσα,το αμαξι εκαιγε τα κερατα του μετα απο καποια χιλιομετρα και γενικα επειδη ειχα παρει και αλλα 1,1 νοικιαρικα η λειτουργια του μοτερ φενοταν 'νευρικη'.βεβαια ουτε λαδι εκαψε ποτε ουτε προβλημα εβγαλε αλλα καλο ειναι οσο τα μεταλλα φτιαχνουν ανοχες να μην προκαλουμε εμεις.ενα στρωσιμο μεχρι τα 1000χλμ με 4000σαλ και μετα σταδιακα ανοιγμα μεχρι τα 1500 να φτασει κοφτη αλλα παντοτε για λιγο.επισης καλο στρωσιμο γινεται και μετα τα 1000 χλμ με ανοιγμα του αυτοκινητου στην εθνικη για πολυ μικρο χρονικο διαστημα να παει στην τελικη του.οσο κραταει λιγο το σκισιμο ειναι καλο για το μοτερ.ολα ομως σταδιακα.και το αλλο ακρο να το εχεις μπουκωμενο μεχρι τα 2000χλμ και μετα ξαφνικα σκισιμο ειναι πολυ κακο.εκει που το μεταλλο θανεβασει ξαφνικα μεγαλη θερμοκρασια και κινουμενα μερη θα γυρισουν γρηγοροτερα ξαφνικα ειναι επικυνδινο.ξερω φιλο με γκολφ που πηρε πιστονι-βαλβιδες στο χερι μετα απο στρωσιμο μεχρι τα 3000χλμ και ξαφνικα ανοιγμα στο τερμα για πολλα χιλιομετρα (πανω απο δεκα λεπτα στην εθνικη με 5η στις 6000)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 03:39:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η λυση ειναι ΜΙΑ και ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ: ΣΚΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΚΙΣΙΜΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ "ΑΝΟΙΞΕΙ" ΤΟ ΜΟΤΕΡ!!
...και τωρα πεταχτε αφοβα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 07:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός από το "μη-σκίσιμο" στα πρώτα χιλιόμετρα, θεωρώ απαραίτητο και ένα αρκετά μεγάλο ταξίδι, για να "ανοίξει" το αμάξι.....
Με το συγκεκριμένο έκανα τον κόπο και πήγα μέχρι τη Γερμανία.......
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 09:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δίσκοι,τακάκια,λάστιχα,καταλύτης,κιβώτιο,ημιαξόνια κ.α. δεν χρειάζονται στρώσιμο ;
Όσο αφορά τον κινητήρα έχω να πω τα εξής:
Είχα πάρει ένα καινούργιο Rallye τον Φεβρουάριο του 2002. Δεν είχα υπομονή να το στρώσω. Μέχρι τα 1000km πήγαινα μέχρι τις 3500rpm αλλά με σχεδόν τέρμα γκάζι. Λίγο μετά τα 1000km το πήγα τελική για πολλά km και γενικώς το θεωρούσα στρωμένο.
Στα 8000km στον ηλεκτρονικό δείκτη στάθμης λαδιού είχε μείνει ένα τετραγωνάκι! Είχε κάψει δηλαδή αρκετό λάδι.
Τον Οκτώβριο πήρα το CC (1600). Έκανα όσο μπορούσα καλύτερο στρώσιμο ανεβάζοντας σταδιακά στροφές μέχρι τα 6000km που έφτασα στις 6000rpm. Αποτέλεσμα στα 10.000 km που είναι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι.
Για τα παραπάνω δεν ξέρω πόσο έχουν σχέση οι διαφορές των δύο κινητήρων. Πάντως εγώ θεωρώ ότι κάποια σχέση είχε και το στρώσιμο.
Τα συμπεράσματα δικά σας !
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 10:29:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ ο κόσμος πεινάει,οι τιμές στις λαϊκές ανεβαίνουν στα ύψη και εσύ πετάς τις ντομάτες;
Πάρε και μερικές απο εμένα...
Λοιπόν να προσθέσω πώς εγώ μέχρι τα 5000χλμ στο αμάξι ανέβαζα σταδιακά 500σαλ απο τις 3000σαλ μέχρι που έφτασα και τις 5500σαλ προς το τέλος.Καμιά φορά(λίγες) το έφτανα και κόφτες.Έτσι για να ξεμπουκώνει.
Πιστεύω πως ο καθένας παρ' όλα αυτά που ακούει και του λένε κάνει ότι νομίζει καλύτερο πιστεύει αυτός.Φυσικά τα αποτελέσματα απο το στρώσιμο δέν τα βλέπεις εκείνη τη στιγμή αλλά μακροχρόνια... Χώρια που δέν έχουμε όλοι το ίδιο στύλ οδήγησης... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 16:22:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης έχω ακούσει πως οι δισκόπλακες των φρένων δεν πρέπει να δέχονται μεγάλες πιέσεις κατά το γρενάρισμα τα πρώτα 1.000 χλμ.
Αυτό το είχα δει σε ένα εγχειρίδιο χρήσης από καινούργιες δισκόπλακες φρένων της lucas. Αυτές οι δισκόπλακες τοποθετήθηκαν σε ένα FIAT 127 που είχαμε μέχρι και πριν από λίγους μήνες (του '76 μοντέλο).
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 16:40:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ το έσκισα μέσα στην πρώτη εβδομάδα. Σιγά μην το στρώσω!
Πήρα αμάξι για να το ευχαριστιέμαι!
Ούτε 300km δεν είχε γράψει και στο κοντέρ είδα 210km/h.
Όποιος θέλει, αναλαμβάνω το στρώσιμο του αυτοκινήτου του
Επίσης τώρα που έχει 15500km πάει κάπως καλύτερα, όσο περνάνε τα χιλιόμετρα θα συμπεριφέρεται καλύτερα (μέχρι να τα τινάξει )
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 20:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Επίσης έχω ακούσει πως οι δισκόπλακες των φρένων δεν πρέπει να δέχονται μεγάλες πιέσεις κατά το γρενάρισμα τα πρώτα 1.000 χλμ.
Αυτό το είχα δει σε ένα εγχειρίδιο χρήσης από καινούργιες δισκόπλακες φρένων της lucas. Αυτές οι δισκόπλακες τοποθετήθηκαν σε ένα FIAT 127 που είχαμε μέχρι και πριν από λίγους μήνες (του '76 μοντέλο). |
Από το '76 είχατε να τις αλλάξετε; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 16:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Από το '76 είχατε να τις αλλάξετε;  |
Θα χαρακτήριζα το αστείο σου ...πνευματώδες !!!! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 23:49:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και σ εμένα όταν είχα πάρει το 206 μου η αντιπροσωπεία μου είχε πει οτι ο κινητήρας είναι στρωμένος,μα εξακολουθεί να θέλει προσοχή!Ετσι μου είπαν να μην ανεβάζω πολύ τις στροφές με 1η και 2η.Ετσι αποφάσισα να το στρώσω στην εθνική Το στρώσιμο τελείωσε με ταξίδι στη Θεσσαλονίκη και τα πρώτα λάδια αλλάχτηκαν μετά απο προτροπή του εξουσιοδοτημένου στα 10.000 χλμ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 08:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωσοπικα για καλο και κακο το δικο μου το εστρωνα για 10.000 χιλιομετρα! Σε ολο αυτο το διαστημα η ταχυτητα του δεν ηταν ποτε πανω απο 110 το πολυ 120 την ωρα!! Και ολα αυτα πανω στην εθνικη.Το αμαξι δεν κινηθηκε καθολου σε πολη! Και αυτο λογω δουλειας. Στα 10,000 αλλαξα τα πρωτα λαδια και εβαλα κατι castrol που δεν μου φανηκαν και πολυ σοϊ! Στη συνεχεια και ανα 1,000 χιλιομετρα ανεβαζα και την ταχυτητα του αυτοκινητου ανα 10 χιλιομετρα. Η αλλαγη των ταχυτητων γινοταν νωριτερα απο το κανονικο. Παραδειγμα την πέμπτη την έβαζα στα 90 χιλιομετρα! Να φανταστειτε πρωτη φορα δοκιμασα τον κοφτη ενω ειχα διανησει 38.500 χιλιομετρα! Το αυτοκινητο δεν παρουσιασε κανενα προβλημα μεχρι τωρα περα απο το μοτερακι του ρελαντι! Επισης ξερω οτι στα 2 με 3,000 πρωτα χιλιομετρα δεν πρεπει καποιος να πειραζει το αυτοκινητο! Π.χ σκουπες και τετοια! Επισης γνωριζω οτι ο κινητηρας στρωνεται κατα καποιο τροπο απο το εργοστασιο! Τοποθετειτε σε μια ειδικη βαση και το στρωσιμο το αναλαμβανει ενας υπολογιστης ο οποιος πρωσομοιωνει τις οδιγηκες συνθηκες! Και τελος τα πρωτα λαδια τα οποια εχει το αυτοκινητο μεσα δεν πρεπει να τα αλαζουμε νωριτερα! Ειναι "ειδικα" ετσι ωστε να βοηθησουν τον κινητηρα στην αρχη να στρωθει καλυτερα! Μπορει δηλαδη να τα αλαξεις παλι με τον ιδιο τυπο αλλα και παλι δεν θα ειναι το ιδιο!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2003, 09:04:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν τώρα μπορώ να μιλήσω πιο υπεύθυνα για το στρώσιμο του κινητήρα...
Εδώ φαίνεται η επιφάνεια (σε μεγέθυνση) ενός εμβόλου που έρχεται σε επαφή με τον κύλινδρό του πρίν (πάνω) και μετά (κάτω) το στρώσιμο. Ο άξονας των yy' εκφράζει την τραχύτητα σε μm και ο χχ' το μήκος της εξεταζόμενης επιφάνειας.
Το πρώτο στάδιο καλείται φθορά προσαρμογής ενώ το δεύτερο φθορά διαρκείας. Στο πρώτο στάδιο οι κορυφές των λόφων παραμορφώνονται πλαστικά και αποκόπτονται αφήνοντας πίσω τους ένα τραπέζιο...(βλ. σχήμα). Στο δεύτερο στάδιο οι φθορές μειώνονται κατα πολύ καθότι οι παραμορφώσεις μεταξύ των τριβόμενων επιφανειών είναι κυρίως ελαστικές.
Προσοχή! Η τριβόμενη επιφάνειά ενός εμβόλου δεν πρέπει να είναι εντελώς λεία αλλά επιβάλλεται να έχει μια στοιχειώδη τραχύτητα ώστε, μέσα στις λακούβες που σχηματίζονται λόγω της τραχύτητας αυτής, να συσσωρεύεται λάδι. Αυτό το λάδι θα αναλάβει το δύσκολο έργο της συγκράτησης των τριβόμενων επιφανειών (δηλαδή του εμβόλου και του κυλίνδρου) σε απόσταση τόση ώστε να μην έρχονται ούτε οι κορυφές των τραπεζίων (των δύο τριβόμενων επιφανειών) σε επαφή (υγρή τριβή). Αυτή η κατάσταση (επίτευξη της υγρής τριβής) είναι πιο δύσκολο να επιτευχθεί σε επιφάνειες που παλινδρομούν παρά σε περιστρεφόμενες επιφάνειες, λόγω των έντονων διακυμάνσεων που παρουσιάζουν στην επιτάχυνσή τους (επιτάχυνση προς το Κ.Ν.Σ. ,επιβράδυνση, ξανά επιτάχυνση προς το Α.Ν.Σ. κ.ο.κ.)
Λοιπόν όταν η επιφάνεια ενός καινούργιου εμβόλου τρίβεται, οι φθορές που υφίσταται (φθορά προσαρμογής) είναι μεγάλες. Οι κυριότερες αιτίες για αυτήν την κατάσταση εντοπίζονται στο λιπαντικό (στην ποιότητα και στην ποσότητά του) στην ασκούμενη πίεση μεταξύ των τριβόμενων επιφανειών εμβόλου - κυλίνδρου, στην θερμοκρασία που επικρατεί εκεί (αυτά τα δύο εξαρτώνται άμεσα από το πόσο "γκαζώνουμε" τον κινητήρα) και στην σχετική τους τραχύτητα. Όταν όλοι αυτόι οι παράγοντες ισορροπήσουν τότε έχει επιτευχθεί το πολυπόθητο στρώσιμο...
Αμέσως μετά οι φθορές μειώνονται δραματικά (στάδιο φθοράς διαρκείας). Το στρώσιμο λοιπόν ενός κινητήρα επηρεάζει την μετέπειτα μακροζωϊα του, τις λειτουργικές ανοχές του (και αυτές με την σειρά τους επηράζουν άλλους παράγοντες) και την κατανάλωση του καυσίμου.
Επίσης δεν πειράζει αν παραμείνουν τα γρέζια που προήλθαν από το στρώσιμο (που είναι οι κορυφές των λόφων της τραχύτητας) μέσα στο λιπαντικό για ένα σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα, καθότι αυτά έχουν μέγεθος μικρότερο από τις λειτουργικές ανοχές του κινητήρα και έτσι αποκλείεται αυτά να σφηνώσουν κάπου. Ίσα ίσα βοηθούν στο περαιτέρω στρώσιμο του κινητήρα αφού δρούν σαν ένα πολύ λεπτό "γυαλόχαρτό"...
Αυτάααα 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 14:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε να μην κάνω και εγώ ένα post εδώ?
Βασικά έχω ψιλοαγανακτήσει με τις διαφορετικές απόψεις. Ένας λέει πάρε σκίστο, κάψτο κλπ., άλλος λέει ήρεμα μέχρι και τα 2α λάδια (6.500χλμ) και μετά σκίσιμο...
Τί να πω, δεν ξέρω. Μέχρι τώρα το έχω κάνει ως εξής: ως τα 1.500 χλμ που ήταν η 1η αλλαγή λαδιών, φόρτωνα όλες τις ταχύτητες μέχρι 3.500 σ.α.λ. Μετά τα 1.500 (στα 1.550) κατέβηκα Αθήνα ταξιδάκι με ανοίγματα 4ης 5ης μέχρι 5.000 σ.α.λ. πιστεύω πως έτσι πρέπει να συνεχίσω μέχρι τα 6.500 χλμ και μετά αρχίζει το "σπάσιμο". Αν και σήμερα έφαγε ολίγο σπάσιμο (1η 2α στις 5.500 περίπου ) και ένα Mitsubishi Carisma έμεινε πίσω αν και ξεκίνησε μισό αμάξι μπροστά 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 21:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτάξτε τι συμβαίνει για να μαθαίνουμε κιολας..
Οι κινητήρες μας έχουνε δουλέψει στο εργοστάσιο αλλα όχι με δική τους ισχύ
Υπάρχει ειδικός μηχανισμός που προσαρμόζεται επάνω στο βολαν και περιστρέφει τον κινητήρα χώρις ο ιδιος να λειτουργεί.. απλά τον στροφάρει για να δουλέψει..
Θα ήτανε ασύμφορο για μια εταιρια να συνδέσει συστημα ψηξης - καυσίμου σε κάθε κινητήρα που παράγει απλα με αυτό τον τρόπο λειτουργούνε τα κινούμενα μέρη του
Τα λάδια κατ'οπιν αλλάζονται όπως και το φίλτρο λαδιού και ξεκινάει η διαδικασία ρονταρίσματος στο αυτοκίνητο επειτα
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την PoLiThS στις Δευ 07 Ιούν 2004, 21:54:55, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xeskepastos (Spyros) Μόλις έγραψα

 206 CC 1.6 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: Italy
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 21:29:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αληθεια ειναι πως και 'γω εχω μπερδευτει...
Η μαμα Πεζω μου ειπε χαλαρα (το πολυ 120 χμ η 3500-4000 σαλ) μεχρι τα 10.000 χιλ οποτε και θα γινει η πρωτη αλλαγη λαδιου (για νωριτερα ουτε που το συζητανε ρητως και δια ροπαλου-βλεπε εγγυηση), απ'την αλλη εμενα μου φαινονται πολλα φοβαμαι οτι αμα δε φαει και κανα σκισιματακι δε θα μου "λυθει" το μοτερ ωστε να ξεδιπλωσει τις αναμφιβολες αρετες του...ασε που...λαδια στις 10.000
Απ'την αλλη παλι... αυτοι δεν πρεπει να ξερουν καλυτερα? τι συμφερον εχουν να σου jump το μοτερ (και να στο φτιαξουν στην εγγυηση)?
Το μπερδεμα παραμενει...ωστοσο ακολουθω τις οδηγιες κατα γραμμα, και γιατι εστι κι αλλιως ειναι νωρις για σκισιμο (1000 κμ) αργοτερα που θα παιξει ταξιδακι προς μαμα πατριδα (αρα και πολλα χιλιομετρα) θα δειξει...
Εν τελει μου φαινεται καλυτερα το μεταχειρισμενο (μονο τετοια ειχα μεχρι τωρα) ο,τι εκανε ο προηγουμενος εκανε και δε γ***εις πολυ φρικη αδερφακι μου...ας οψεται η σουπερατη μυρωδια του καινουργιου και τα 0,4 κμ στο κοντερ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|