PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Λιπαντικά TOTAL
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 17:25:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν θα γυρίσει με το καλό από τη λίμνη Πλαστήρα.Εξάλλου προσπαθούμε να βρεθούμε για να γνωριστούμε κιόλας εδώ και μέρες,αλλά δεν τα καταφέρνουμε...
Πόσο τους ζηλεύω αυτούς που μπόρεσαν να πάνε...άτιμη δουλειά Cussing out
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 10:04:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νικο αν θες στειλε pm σε μενα η στον μιλτελα να σου πουμε με ποιον και που εχουμε κανει συνεργασία σαλονικη.

Τα τοταλ μας βγαλανε ασπροπροσωπους στα χίονια και στην εθνικη με πολυ χαμήλες θερμοκρασίες παντως!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 13:05:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι ΤΟΤΑΛΑΔΕΣ ή ΤΟΤΑΛΤΖΗΔΕΣ βρίσκονται επί της Νέας εγνατίας δεν θυμαμαι νούμερο κοντα στο τέρμα του στη Βούλγαρη!Μην πας όμως πριν μας ειδοποιήσεις για να τους ενημερώσουμε και εμείς!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 13:15:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

einai apo n.egnatia pros kentro
prin to fanari tis martiou
beverol leei apo eksw i tampela
sinenoisou kalitera me ton miltella gia to pws kai pou
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 16:39:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγνατία με Μαρασλή γωνία. Ερχόμενος από Χαλκιδική στο δεξί σου χέρι μετά την Μαρτίου. Αλλά όπως σωστά είπαν οι 2 προηγούμενοι, τηλ. στον Μίλτο για more info.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 18:22:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ.Από ό,τι βλέπω,είναι και κοντά στο σπίτι μου.
Άντε ρε Μίλτο,πού είσαι;;;;;; Question Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 22:08:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

micho έγραψε:
νικο αν θες στειλε pm σε μενα η στον μιλτελα να σου πουμε με ποιον και που εχουμε κανει συνεργασία σαλονικη.

Τα τοταλ μας βγαλανε ασπροπροσωπους στα χίονια και στην εθνικη με πολυ χαμήλες θερμοκρασίες παντως!


Για να αρχίσουν οι αναλύσεις και οι εκτιμήσεις από τους εκδρομείς! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 09:50:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εθνικη με 3+1 ατομα με full αποσκευες ειχα μεγαλύτερη τελικη (πρωτη φορα επιασα πανω απο 175 στην ευθεια) και πολυ χαμηλοτερες θερμοκρασιες
στα χιονια η μηχανη πηγαινε πολυ ομαλα πριν ακομα ζεσταθει και δεν καταλαβαινε τιποτα! (ισως να ναι και ιδεα μου αυτο! αλλα στην εθνικη ειδα διαφορα μεγάλη!)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 11:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά ρε micho πάλι το έσκιζες στο δρόμο το 206???λυπήσου το λίγο βρε!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 13:43:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:

1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 15:22:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Καλά ρε micho πάλι το έσκιζες στο δρόμο το 206???λυπήσου το λίγο βρε!!!!

just testing just testing! Smile Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 08:02:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Ευχαριστώ.Από ό,τι βλέπω,είναι και κοντά στο σπίτι μου.
Άντε ρε Μίλτο,πού είσαι;;;;;; Question Question Question Question


Έφτασεεεε..... Very happy


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 13:20:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:

1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι.


Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +

3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell).


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 14:22:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
chatasos έγραψε:
Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:

1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι.


Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +

3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell).



Τις ίδιες παρατηρήσεις είχα κι εγώ στα 4.000 χλμ.

Τα Motul που φοράω τώρα είναι πιο αθόρυβα, αλλά ανεβάζουν περισσότερο (λίγο) τη θερμοκρασία.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 15:38:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
chatasos έγραψε:
Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:

1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι.


Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +

3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell).


Ας αναφέρω και εγώ...
Με τα motul chrono,μετά από 1 μήνα (2500km),παρατηρώ:
-Σε κίνηση στην πόλη (πρώτη-δευτέρα),δεν ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία
-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120)
-Κρυώνουν πιο γρήγορα από τα προηγούμενα

Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:11:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:

-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120)

Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια.


Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.

Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
teoman έγραψε:

-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120)

Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια.


Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.

Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα


Συμφωνώ ότι πρέπει να θέσουμε ένα στάνταρ. Αλλά υπάρχει χώρος για 15 χιλιόμετρα των 170+ χλμ, χωρίς να φοβάσαι ότι θα σε γράψει η τροχαία ή θα κινδυνέψεις από άλλους;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:35:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:


Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.
Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα


Τώρα,κατεβαίνω στον κήπο μου,στην μεγάλη ευθεία να το "κάψω" Exclamation Very happy

Σκίσιμο-για μένα-είναι 5-6 κόντρες,με κόφτες σε 1η,2α και 3η,επί μισάωρο τουλάχιστον!Έτσι βγάζω συμπεράσματα...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:48:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
pduke έγραψε:


Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.
Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα


Τώρα,κατεβαίνω στον κήπο μου,στην μεγάλη ευθεία να το "κάψω" Exclamation Very happy

Σκίσιμο-για μένα-είναι 5-6 κόντρες,με κόφτες σε 1η,2α και 3η,επί μισάωρο τουλάχιστον!Έτσι βγάζω συμπεράσματα...


Επίσης σκίσιμο είναι στην Κηφισίας 2-3 ώρες, 1η - 2α σταμάτα ξεκίνα... Shocked Shocked


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:55:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:

Επίσης σκίσιμο είναι στην Κηφισίας 2-3 ώρες, 1η - 2α σταμάτα ξεκίνα... Shocked Shocked


Το έχω αναφέρει ήδη για την κίνηση στην πόλη (1η-2α).
Την μέρα που τα άλλαξα,γύρισα από Λ. Μαραθώνος ΜΟΝΟ με 1η (2-3 φορές έβαλα δευτέρα) μέχρι να βγώ Μεσογείων και η θερμοκρασία δεν ανέβηκε πάνω από 90.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,228s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on