Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 17:25:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν θα γυρίσει με το καλό από τη λίμνη Πλαστήρα.Εξάλλου προσπαθούμε να βρεθούμε για να γνωριστούμε κιόλας εδώ και μέρες,αλλά δεν τα καταφέρνουμε...
Πόσο τους ζηλεύω αυτούς που μπόρεσαν να πάνε...άτιμη δουλειά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 10:04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικο αν θες στειλε pm σε μενα η στον μιλτελα να σου πουμε με ποιον και που εχουμε κανει συνεργασία σαλονικη.
Τα τοταλ μας βγαλανε ασπροπροσωπους στα χίονια και στην εθνικη με πολυ χαμήλες θερμοκρασίες παντως! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 13:05:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ΤΟΤΑΛΑΔΕΣ ή ΤΟΤΑΛΤΖΗΔΕΣ βρίσκονται επί της Νέας εγνατίας δεν θυμαμαι νούμερο κοντα στο τέρμα του στη Βούλγαρη!Μην πας όμως πριν μας ειδοποιήσεις για να τους ενημερώσουμε και εμείς!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 13:15:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
einai apo n.egnatia pros kentro
prin to fanari tis martiou
beverol leei apo eksw i tampela
sinenoisou kalitera me ton miltella gia to pws kai pou |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 16:39:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγνατία με Μαρασλή γωνία. Ερχόμενος από Χαλκιδική στο δεξί σου χέρι μετά την Μαρτίου. Αλλά όπως σωστά είπαν οι 2 προηγούμενοι, τηλ. στον Μίλτο για more info.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 18:22:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ.Από ό,τι βλέπω,είναι και κοντά στο σπίτι μου.
Άντε ρε Μίλτο,πού είσαι;;;;;;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 22:08:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
micho έγραψε: | νικο αν θες στειλε pm σε μενα η στον μιλτελα να σου πουμε με ποιον και που εχουμε κανει συνεργασία σαλονικη.
Τα τοταλ μας βγαλανε ασπροπροσωπους στα χίονια και στην εθνικη με πολυ χαμήλες θερμοκρασίες παντως! |
Για να αρχίσουν οι αναλύσεις και οι εκτιμήσεις από τους εκδρομείς! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 09:50:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εθνικη με 3+1 ατομα με full αποσκευες ειχα μεγαλύτερη τελικη (πρωτη φορα επιασα πανω απο 175 στην ευθεια) και πολυ χαμηλοτερες θερμοκρασιες
στα χιονια η μηχανη πηγαινε πολυ ομαλα πριν ακομα ζεσταθει και δεν καταλαβαινε τιποτα! (ισως να ναι και ιδεα μου αυτο! αλλα στην εθνικη ειδα διαφορα μεγάλη!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 11:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά ρε micho πάλι το έσκιζες στο δρόμο το 206???λυπήσου το λίγο βρε!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 13:43:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:
1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 15:22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Καλά ρε micho πάλι το έσκιζες στο δρόμο το 206???λυπήσου το λίγο βρε!!!! |
just testing just testing!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 13:20:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:
1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι. |
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +
3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell).
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 14:22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | chatasos έγραψε: | Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:
1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι. |
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +
3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell). |
Τις ίδιες παρατηρήσεις είχα κι εγώ στα 4.000 χλμ.
Τα Motul που φοράω τώρα είναι πιο αθόρυβα, αλλά ανεβάζουν περισσότερο (λίγο) τη θερμοκρασία.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 15:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | chatasos έγραψε: | Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:
1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι. |
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +
3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell). |
Ας αναφέρω και εγώ...
Με τα motul chrono,μετά από 1 μήνα (2500km),παρατηρώ:
-Σε κίνηση στην πόλη (πρώτη-δευτέρα),δεν ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία
-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120)
-Κρυώνουν πιο γρήγορα από τα προηγούμενα
Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:11:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: |
-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120)
Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια. |
Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.
Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | teoman έγραψε: |
-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120)
Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια. |
Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.
Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα |
Συμφωνώ ότι πρέπει να θέσουμε ένα στάνταρ. Αλλά υπάρχει χώρος για 15 χιλιόμετρα των 170+ χλμ, χωρίς να φοβάσαι ότι θα σε γράψει η τροχαία ή θα κινδυνέψεις από άλλους;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: |
Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.
Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα |
Τώρα,κατεβαίνω στον κήπο μου,στην μεγάλη ευθεία να το "κάψω"
Σκίσιμο-για μένα-είναι 5-6 κόντρες,με κόφτες σε 1η,2α και 3η,επί μισάωρο τουλάχιστον!Έτσι βγάζω συμπεράσματα...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:48:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | pduke έγραψε: |
Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα
Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε.
Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα |
Τώρα,κατεβαίνω στον κήπο μου,στην μεγάλη ευθεία να το "κάψω"
Σκίσιμο-για μένα-είναι 5-6 κόντρες,με κόφτες σε 1η,2α και 3η,επί μισάωρο τουλάχιστον!Έτσι βγάζω συμπεράσματα... |
Επίσης σκίσιμο είναι στην Κηφισίας 2-3 ώρες, 1η - 2α σταμάτα ξεκίνα... 
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 11:55:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: |
Επίσης σκίσιμο είναι στην Κηφισίας 2-3 ώρες, 1η - 2α σταμάτα ξεκίνα...  |
Το έχω αναφέρει ήδη για την κίνηση στην πόλη (1η-2α).
Την μέρα που τα άλλαξα,γύρισα από Λ. Μαραθώνος ΜΟΝΟ με 1η (2-3 φορές έβαλα δευτέρα) μέχρι να βγώ Μεσογείων και η θερμοκρασία δεν ανέβηκε πάνω από 90.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|