Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 10:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω που φοράω τις BWA δέν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα.Έχει ωραίες ζαντούλες και μπαίνουν κανονικά χωρίς προβλήματα.Τουλάχιστον στο δικό μου 206 μπήκαν μια χαρά!
Πρόσθεσε και τις BWA. 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Μάρ 2003, 11:09:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re pedia kserete ti pezei me to offset tis oz chronoevolution kai elastiko 195/50/15r se 1.4 quicksilver???perimeno apantisis thanks... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2003, 00:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik7 έγραψε: | re pedia kserete ti pezei me to offset tis oz chronoevolution .......................... perimeno apantisis thanks... |
To Offset δεν ειναι στα8ερο σε εναν τύπο ζάντας... κανονικά παραγγέλνεις την ζάντα που θέλεις με το offset που θέλεις... αλλα για τους έλληνες Ζαντάδες ειναι ψηλάααααααααα γραμματα αυτά... το καρέ να ειναι σωστό και ολα τα αλλα ειναι ΟΚ !
Για την ιστορία το Καρέ που χρησημοποιεί η Peugeot ειναι 4Χ108 με εξέρεση το 607 και τα μεγάλα επαγγελμάτικα... Τι σημαίνει 4Χ108 ;
Το πρώτο ψηφείο έχει να κάνει με το πόσα μπολόνια έχει το καρέ
Το δεύτερο έχει να κάνει με την απόσταση μεταξύ των μπουλονιών, δηλαδή αν υποθέσουμε οτι ειναι 4μπούλονη η ζάντα το μήκος της πλευράς του Σχηματιζόμενου τετραγώνου ( Στην 5μπούλονη πεντάγωνο κοκ)
nik7 έγραψε: | kai elastiko 195/50/15r se 1.4 quicksilver??? |
Το ελαστικό και η διαστασή του δέν επhρεάζουν το offset
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2003, 12:08:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Το ελαστικό και η διαστασή του δέν επhρεάζουν το offset |
Το προφίλ του ελαστικού όμως μπορεί να επηρεάσει το κάστερ (το ίχνος του κάστερ)...
Επίσης η διάμετρος του τροχού (που επηρεάζεται από το προφίλ του ελαστικού) επηρεάζει και το offset.
Νομίζω πως όσο περισσότερο αυξάνουμε την διάμετρό του τροχού, τόσο περισσότερο μειώνουμε το offset, σε σχέση με το εργοστασιακό
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 02:49:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | [Το προφίλ του ελαστικού όμως μπορεί να επηρεάσει το κάστερ (το ίχνος του κάστερ)... |
Περίπου... Για την ακρίβεια την ακτίνα κύλισης, αλλά μάλλον το ίδιο λέμε.
Δημήτριος έγραψε: | Επίσης η διάμετρος του τροχού (που επηρεάζεται από το προφίλ του ελαστικού) επηρεάζει και το offset.
Νομίζω πως όσο περισσότερο αυξάνουμε την διάμετρό του τροχού, τόσο περισσότερο μειώνουμε το offset, σε σχέση με το εργοστασιακό |
Η διάμετρος δεν επηρεάζει το offset. Αλλάζει ίσως την ακτίνα κύλισης (ή ίχνος κάστερ όπως είπες) αλλά δεν αλλάζει επουδενί το offset.
Μήπως εννοείς ότι η αλλαγή διαμέτρου επιβάλλει αλλαγή offset; Αυτό στέκει λογικά, αφού με την αλλαγή του offset ίσως διορθώσεις την απόκλιση της ακτίνας κύλισης λόγω της αλλαγής διαμέτρου. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 15:30:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Η διάμετρος δεν επηρεάζει το offset. Αλλάζει ίσως την ακτίνα κύλισης (ή ίχνος κάστερ όπως είπες) αλλά δεν αλλάζει επουδενί το offset.
Μήπως εννοείς ότι η αλλαγή διαμέτρου επιβάλλει αλλαγή offset; Αυτό στέκει λογικά, αφού με την αλλαγή του offset ίσως διορθώσεις την απόκλιση της ακτίνας κύλισης λόγω της αλλαγής διαμέτρου.  |
H αλλαγή στην συνολική διάμετρο του τροχού επηρεάζει το offset που είχαν οι τροχοί του αυτοκινήτου πριν. Χωρίς να είμαι σίγουρος πρέπει να μειώνεται όσο πιο πολύ αυξάνεται η διάμετρος.
Δηλαδή με την αλλαγή της συνολικής διαμέτρου αναγκαστικά θα επηρεαστεί και η εργοστασιακή (ή η προηγούμενη) τιμή offset.
Χωρίς να είμαι πάλι σίγουρος, αν αλλάξεις την ζάντα με μια μεγαλύτερη αλλά μειώσεις το προφίλ του ελαστικού ώστε πάνω - κάτω να έχεις σταθερή συνολική διάμετρο, δεν πρέπει να αντιμετωπίζεις πρόβλημα.
Το offset αλλάζει γιατί ο βασιλικός πείρος είναι υπό κλίση. Προεκτείνουμε τον πείρο (νοητά) μέχρι να συναντήσουμε το έδαφος σε ένα σημείο. Μετρούμε την απόσταση του σημείου αυτού (που προκύπτει από την τομή της προέκτασης με το έδαφος) από το κέντρο του ελαστικού. Η απόσταση αυτή, όπως ξέρετε, είναι το offset. Τώρα, αν αλλάξει η διάμετρος, το σημείο τομής της νοητής προέκτασης θα αλλάξει θέση (αφού θα "αργήσει" η προέκταση να συναντήσει το έδαφος), σωστά; Έτσι λοιπόν θα αλλάξει το offset (αφού θα αλλάξει και η απόσταση μεταξύ του μέσου του ελαστικού και του σημείου τομής).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ... ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ...
ΠΩΣ μπορώ να εισάγω δικιές μου εικόνες στο κείμενο επιτέλους ;;; 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 01:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη κάπου τα μπέρδεψες. Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου. Ως κλίση βασιλικού πείρου ονομάζεται η νοητή ευθεία που τέμνει το σημείο στήριξης του άνω άκρου της ανάρτησης με το αντίστοιχο του κάτω άκρου. Στα γόνατα Μακφέρσον (όπως του 206) άνω σημείο είναι το σημείο στήριξης του αμορτισέρ στο θόλο και κάτω σημείο είναι το σημείο στήριξης του κάτω ψαλιδιού στο ακρόμπαρο (δηλ το μπαλάκι του ακρόμπαρου). Το ιδανικότερο για τα σημερινά μπροσθιοκίνητα είναι η κλίση του βασιλικού πείρου να τέμνει την κατακόρυφο του τροχού πριν συναντηθούν στο έδαφος παρά μετά. Γι αυτό και όταν μικραίνουμε το βήμα του τροχού κινδυνεύουμε να φέρουμε την τομή μετά το επίπεδο του εδαφους και αυτό μειώνει την ευθυβολία του συστήματος διεύθυνσης ειδικά σε γλυστερά ή ανομοιόμορφα οδοστρώματα.
Το offset δεν έχει σχέση με τη γεωμετρία της ανάρτησης παρότι την επηρεάζει άμεσα. Έχει αναφερθεί και ο Chatassos. Είναι η κάθετη απόσταση της κατακόρυφης ευθείας που τέμνει το νοητό κέντρο της ζάντας με το σημείο στήριξής της στο μουαγιέ, εκεί που βιδώνουν δηλαδή τα μπουλόνια. Η απόσταση μετριέται σε χιλιοστά. Έτσι ένα offset πχ ΕΤ27 σημαίνει 27χιλ απόσταση του νοητού κεντρικού σημείου της καθέτου τομής ζάντας με το σημείο στήριξής της στην ανάρτηση (δηλ. στο μουγιέ που βιδώνουν και τα μπουλόνια).
Έτσι:
Εάν αλλάξουμε το βήμα του τροχού μπορούμε να διορθώσουμε την ανεπιθύμητη απόκλιση του βασιλικού πείρου αυξάνοντας το offset (θετικό offset), φέρνοντας δηλαδή τους τροχούς πιό μέσα (εάν μας το επιτρέπει και η χωροταξία της ανάρτησης). Αυτό όμως θα μειώσει και το μετατρόχιο. Και γενικά θα αλλάξει και άλλα στοιχεία της γεωμετρίας της ανάρτησης. Τα πράγματα δεν είναι απλά όταν παίζουμε με την γεωμετρία της ανάρτησης. Μία μόνο μικρή αλλαγή το πιθανότερο είναι να επιφέρει άπειρες αλυσιδωτές ανεπιθύμητες αλλαγές.
Όλα αυτά κανονικά θέλουν σχέδιο και εξάλλου υπάρχει εκτεταμένη βιβλιογραφία. Οι σχεδιαστές αναρτήσεων εφαρμόζουν για κάθε μοντέλο άπειρες διατάξεις ανάλογα με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, και επιλέγουν την ιδανικότερη που πληρεί τον στόχο τους. Θέλει πολύ προσοχή από μας όταν αποφασίζουμε να αλλάξουμε οτιδήποτε στο αυτοκίνητό μας. Από το τί λάστιχα θα βάλουμε μέχρι και το φίλτρο αέρος...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 15:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου. |
Όσα ανέφερα ανταποκρίνονται στην πλαϊνή όψη. Δηλαδή ο τροχός φαίνεται σαν ορθογώνιο (όχι σαν κύκλος). Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι σίγουρος πολύ, δεν επιμένω. 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 13:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου. |
Όσα ανέφερα ανταποκρίνονται στην πλαϊνή όψη. Δηλαδή ο τροχός φαίνεται σαν ορθογώνιο (όχι σαν κύκλος). Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι σίγουρος πολύ, δεν επιμένω.  |
... στο θέμα μας τώρα (αν και αναλύθηκε αρκούντως) ας παραθέσω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη: Καλή είναι η "βαριά" αίσθηση στο τιμόνι, αλλά θα αντέχεις όταν αρχίζει να "κλωτσάει"; (βλέπε ελληνικοί κ**όδρομοι). Αν υπολογίσεις τις φθορές σε ακρόμπαρα (λόγω αυξημένων δυνάμεων), και την "'αργή" αντίδραση του αυτοκινήτου στα γρήγορα S-άκια, άστο καλύτερα... Θεωρητικά, βέβαια, οι προσθήκες θα βελτιώσουν τα περιθώρια της πλευρικής επιτάχυνσης καθώς και το "πλασάρισμα" του αυτοκινήτου στην είσοδο της στροφής, & στην επιβράδυνσή του μέσα σ' αυτήν. Άντε τώρα εσύ, στο ellada να βρείς μηχανικό που θα σου υποδείξει και την κατάλληλη προσθήκη... και μετά άστον να στην περάσει κιόλας!!! Εππππ!!! κάτω τα χέρια απ' τα μουαγιέ μου!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|