PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Spacers
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 10:59:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω που φοράω τις BWA δέν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα.Έχει ωραίες ζαντούλες και μπαίνουν κανονικά χωρίς προβλήματα.Τουλάχιστον στο δικό μου 206 μπήκαν μια χαρά! Cool Wink
Πρόσθεσε και τις BWA. Smile


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 18:40:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το "μπαίνουν κανονικά" δεν έχει σχέση με το σωστό offset. Άλλο το καρέ άλλο το offset.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Μάρ 2003, 11:09:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

re pedia kserete ti pezei me to offset tis oz chronoevolution kai elastiko 195/50/15r se 1.4 quicksilver???perimeno apantisis thanks...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2003, 00:02:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik7 έγραψε:
re pedia kserete ti pezei me to offset tis oz chronoevolution .......................... perimeno apantisis thanks...


To Offset δεν ειναι στα8ερο σε εναν τύπο ζάντας... κανονικά παραγγέλνεις την ζάντα που θέλεις με το offset που θέλεις... αλλα για τους έλληνες Ζαντάδες ειναι ψηλάααααααααα γραμματα αυτά... το καρέ να ειναι σωστό και ολα τα αλλα ειναι ΟΚ !
Για την ιστορία το Καρέ που χρησημοποιεί η Peugeot ειναι 4Χ108 με εξέρεση το 607 και τα μεγάλα επαγγελμάτικα... Τι σημαίνει 4Χ108 ;

Το πρώτο ψηφείο έχει να κάνει με το πόσα μπολόνια έχει το καρέ
Το δεύτερο έχει να κάνει με την απόσταση μεταξύ των μπουλονιών, δηλαδή αν υποθέσουμε οτι ειναι 4μπούλονη η ζάντα το μήκος της πλευράς του Σχηματιζόμενου τετραγώνου ( Στην 5μπούλονη πεντάγωνο κοκ)

nik7 έγραψε:
kai elastiko 195/50/15r se 1.4 quicksilver???


Το ελαστικό και η διαστασή του δέν επhρεάζουν το offset




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2003, 12:08:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Το ελαστικό και η διαστασή του δέν επhρεάζουν το offset


Το προφίλ του ελαστικού όμως μπορεί να επηρεάσει το κάστερ (το ίχνος του κάστερ)...
Επίσης η διάμετρος του τροχού (που επηρεάζεται από το προφίλ του ελαστικού) επηρεάζει και το offset.
Νομίζω πως όσο περισσότερο αυξάνουμε την διάμετρό του τροχού, τόσο περισσότερο μειώνουμε το offset, σε σχέση με το εργοστασιακό


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 02:49:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
[Το προφίλ του ελαστικού όμως μπορεί να επηρεάσει το κάστερ (το ίχνος του κάστερ)...


Περίπου... Για την ακρίβεια την ακτίνα κύλισης, αλλά μάλλον το ίδιο λέμε.

Δημήτριος έγραψε:
Επίσης η διάμετρος του τροχού (που επηρεάζεται από το προφίλ του ελαστικού) επηρεάζει και το offset.
Νομίζω πως όσο περισσότερο αυξάνουμε την διάμετρό του τροχού, τόσο περισσότερο μειώνουμε το offset, σε σχέση με το εργοστασιακό


Η διάμετρος δεν επηρεάζει το offset. Αλλάζει ίσως την ακτίνα κύλισης (ή ίχνος κάστερ όπως είπες) αλλά δεν αλλάζει επουδενί το offset.
Μήπως εννοείς ότι η αλλαγή διαμέτρου επιβάλλει αλλαγή offset; Αυτό στέκει λογικά, αφού με την αλλαγή του offset ίσως διορθώσεις την απόκλιση της ακτίνας κύλισης λόγω της αλλαγής διαμέτρου. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 15:30:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Η διάμετρος δεν επηρεάζει το offset. Αλλάζει ίσως την ακτίνα κύλισης (ή ίχνος κάστερ όπως είπες) αλλά δεν αλλάζει επουδενί το offset.
Μήπως εννοείς ότι η αλλαγή διαμέτρου επιβάλλει αλλαγή offset; Αυτό στέκει λογικά, αφού με την αλλαγή του offset ίσως διορθώσεις την απόκλιση της ακτίνας κύλισης λόγω της αλλαγής διαμέτρου. Wink


H αλλαγή στην συνολική διάμετρο του τροχού επηρεάζει το offset που είχαν οι τροχοί του αυτοκινήτου πριν. Χωρίς να είμαι σίγουρος πρέπει να μειώνεται όσο πιο πολύ αυξάνεται η διάμετρος.
Δηλαδή με την αλλαγή της συνολικής διαμέτρου αναγκαστικά θα επηρεαστεί και η εργοστασιακή (ή η προηγούμενη) τιμή offset.
Χωρίς να είμαι πάλι σίγουρος, αν αλλάξεις την ζάντα με μια μεγαλύτερη αλλά μειώσεις το προφίλ του ελαστικού ώστε πάνω - κάτω να έχεις σταθερή συνολική διάμετρο, δεν πρέπει να αντιμετωπίζεις πρόβλημα.

Το offset αλλάζει γιατί ο βασιλικός πείρος είναι υπό κλίση. Προεκτείνουμε τον πείρο (νοητά) μέχρι να συναντήσουμε το έδαφος σε ένα σημείο. Μετρούμε την απόσταση του σημείου αυτού (που προκύπτει από την τομή της προέκτασης με το έδαφος) από το κέντρο του ελαστικού. Η απόσταση αυτή, όπως ξέρετε, είναι το offset. Τώρα, αν αλλάξει η διάμετρος, το σημείο τομής της νοητής προέκτασης θα αλλάξει θέση (αφού θα "αργήσει" η προέκταση να συναντήσει το έδαφος), σωστά; Έτσι λοιπόν θα αλλάξει το offset (αφού θα αλλάξει και η απόσταση μεταξύ του μέσου του ελαστικού και του σημείου τομής).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ... ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ...

ΠΩΣ μπορώ να εισάγω δικιές μου εικόνες στο κείμενο επιτέλους ;;; Evil Evil


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 01:06:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτρη κάπου τα μπέρδεψες. Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου. Ως κλίση βασιλικού πείρου ονομάζεται η νοητή ευθεία που τέμνει το σημείο στήριξης του άνω άκρου της ανάρτησης με το αντίστοιχο του κάτω άκρου. Στα γόνατα Μακφέρσον (όπως του 206) άνω σημείο είναι το σημείο στήριξης του αμορτισέρ στο θόλο και κάτω σημείο είναι το σημείο στήριξης του κάτω ψαλιδιού στο ακρόμπαρο (δηλ το μπαλάκι του ακρόμπαρου). Το ιδανικότερο για τα σημερινά μπροσθιοκίνητα είναι η κλίση του βασιλικού πείρου να τέμνει την κατακόρυφο του τροχού πριν συναντηθούν στο έδαφος παρά μετά. Γι αυτό και όταν μικραίνουμε το βήμα του τροχού κινδυνεύουμε να φέρουμε την τομή μετά το επίπεδο του εδαφους και αυτό μειώνει την ευθυβολία του συστήματος διεύθυνσης ειδικά σε γλυστερά ή ανομοιόμορφα οδοστρώματα.

Το offset δεν έχει σχέση με τη γεωμετρία της ανάρτησης παρότι την επηρεάζει άμεσα. Έχει αναφερθεί και ο Chatassos. Είναι η κάθετη απόσταση της κατακόρυφης ευθείας που τέμνει το νοητό κέντρο της ζάντας με το σημείο στήριξής της στο μουαγιέ, εκεί που βιδώνουν δηλαδή τα μπουλόνια. Η απόσταση μετριέται σε χιλιοστά. Έτσι ένα offset πχ ΕΤ27 σημαίνει 27χιλ απόσταση του νοητού κεντρικού σημείου της καθέτου τομής ζάντας με το σημείο στήριξής της στην ανάρτηση (δηλ. στο μουγιέ που βιδώνουν και τα μπουλόνια).

Έτσι:
Εάν αλλάξουμε το βήμα του τροχού μπορούμε να διορθώσουμε την ανεπιθύμητη απόκλιση του βασιλικού πείρου αυξάνοντας το offset (θετικό offset), φέρνοντας δηλαδή τους τροχούς πιό μέσα (εάν μας το επιτρέπει και η χωροταξία της ανάρτησης). Αυτό όμως θα μειώσει και το μετατρόχιο. Και γενικά θα αλλάξει και άλλα στοιχεία της γεωμετρίας της ανάρτησης. Τα πράγματα δεν είναι απλά όταν παίζουμε με την γεωμετρία της ανάρτησης. Μία μόνο μικρή αλλαγή το πιθανότερο είναι να επιφέρει άπειρες αλυσιδωτές ανεπιθύμητες αλλαγές.

Όλα αυτά κανονικά θέλουν σχέδιο και εξάλλου υπάρχει εκτεταμένη βιβλιογραφία. Οι σχεδιαστές αναρτήσεων εφαρμόζουν για κάθε μοντέλο άπειρες διατάξεις ανάλογα με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, και επιλέγουν την ιδανικότερη που πληρεί τον στόχο τους. Θέλει πολύ προσοχή από μας όταν αποφασίζουμε να αλλάξουμε οτιδήποτε στο αυτοκίνητό μας. Από το τί λάστιχα θα βάλουμε μέχρι και το φίλτρο αέρος...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 15:26:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου.


Όσα ανέφερα ανταποκρίνονται στην πλαϊνή όψη. Δηλαδή ο τροχός φαίνεται σαν ορθογώνιο (όχι σαν κύκλος). Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι σίγουρος πολύ, δεν επιμένω. Rolling eyes Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lia206cc (Λιάνα)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 25 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 268

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2003, 13:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου.


Όσα ανέφερα ανταποκρίνονται στην πλαϊνή όψη. Δηλαδή ο τροχός φαίνεται σαν ορθογώνιο (όχι σαν κύκλος). Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι σίγουρος πολύ, δεν επιμένω. Rolling eyes Rolling eyes





... στο θέμα μας τώρα (αν και αναλύθηκε αρκούντως) ας παραθέσω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη: Καλή είναι η "βαριά" αίσθηση στο τιμόνι, αλλά θα αντέχεις όταν αρχίζει να "κλωτσάει"; (βλέπε ελληνικοί κ**όδρομοι). Αν υπολογίσεις τις φθορές σε ακρόμπαρα (λόγω αυξημένων δυνάμεων), και την "'αργή" αντίδραση του αυτοκινήτου στα γρήγορα S-άκια, άστο καλύτερα... Θεωρητικά, βέβαια, οι προσθήκες θα βελτιώσουν τα περιθώρια της πλευρικής επιτάχυνσης καθώς και το "πλασάρισμα" του αυτοκινήτου στην είσοδο της στροφής, & στην επιβράδυνσή του μέσα σ' αυτήν. Άντε τώρα εσύ, στο ellada να βρείς μηχανικό που θα σου υποδείξει και την κατάλληλη προσθήκη... και μετά άστον να στην περάσει κιόλας!!! Εππππ!!! κάτω τα χέρια απ' τα μουαγιέ μου!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1315s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on