PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Bαλβιδα Bypass καυσαεριων....!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Μάρ 2009, 21:01:12    Θέμα δημοσίευσης: Bαλβιδα Bypass καυσαεριων....! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψαχνοντας στο ΤUBE βρηκα αυτο.....

http://www.youtube.com/watch?v=P0tk5k7Gyp4
http://www.youtube.com/watch?v=6O9uXh17Fhk
http://www.youtube.com/watch?v=ZEdK5oBa2WQ
http://www.youtube.com/watch?v=AAaWZELsYoY

Eιναι ουσιαστικα μια πεταλουδα που μπαινει πριν τον καταλυτη και ελευθερωνει την εξατμηση σαν να τελιωνει σε κεινο το σημειο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
blue_rallye (Thanasis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 02 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 13:48:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Που χρησιμευει αυτο?
Γιατι βλεπω και πολλες κουρμπες σε διαφορα σημεια και αμφιβαλω αν ειναι καλο για την διεξοδο των καυσαεριων,γιατι εμεις κοιταμε να τα διωξουμε οσο πιο ανετα και ευκολα γινεται,ενω για να βαλεις αυτο το πραγματακι μαλλον θα αναγκαστεις να τα δυσκολεψεις!
Αλλα ακομα δε καταλαβα τι κανει αυτο! Laughing


I want Nos!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mez (Isidοros)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye

Ένταξη: 15 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 306
Τόπος: Αθήνα Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 13:56:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θόρυβο και κακό στο περιβάλλον!!!! Laughing Laughing Laughing


"It's all about balance"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 14:08:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για μετα ή πριν τον καταλύτη εχει ενα ελάχιστο νόημα το να το βάλεις σε αυτοκίνητο που θες να εχεις τελείως ελευθερη εξαγωγη (πχ σε κάποιο τουρμπατο τερας ή σε κάποιο ατμοσφαιρικο που στροφάρει "στο θεό"...) αλλα ταυτόχρονα να το κυκλοφορήσεις και στο δρόμο.
πρακτικα αν εχεις τετοιο αμάξι "τερας" που να εχει / "χρειάζεται" τελείως ελευθερη εξάτμιση... εχεις και τα λεφτα για ενα τρειλερ ή για 1 δευτερο αμαξι για καθε μερα...


Το 407 2,2 (αν δεν κάνω λάθος) και το 607 2,2 εχουν εργοστασιακα τετοιο κλαπέτο στην εξοδο του τελικο το οποιο ανοίγει από κάποιες rpm (ή χιλιόμετρα - δεν θυμαμαι) και πάνω προκειμένου να απελευθερωνει λιγο περισσότερο την εξαγωγή των καυσαερίων χωρίς να αυξάνεται ο θόρυβος στο ρελαντί και στις χαμηλές ταχυτητες εντός πόλης (όπυ και ειναι κλειστό).

Επίσης θα μπορουσε να εχει μια σχετικη εφαρμογή σαν "παρακαμψη" πριν το τελικό καζανι για κάποιον (ολίγον καγκουράκο... Laughing) που θέλει "αγωνιστική" χροια στην εξάτμιση αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να ειναι και υσηχος οποτε θέλει/χρειαστεί.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
PASALIMANI (Σπυρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)

Ένταξη: 07 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 85
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 14:55:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα μηχανακια το συστημα αυτο λεγετε EXUP και ρυθμιζει την ροπη στις χαμηλομεσαιες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 15:00:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με την διαφορά... οτι εκει εχει μπει "μελετημένα" και οχι από τον εξατμισα της γωνίας "σε κάποιο σημείο της εξάτμισης"... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 16:42:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως το βλεπω αυτο μονο για τουρμπατους ειναι....πιστευω οτι θα εχει διαφορα και στο δυναμομετρο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 17:03:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Exup δεν έχει καμία σχέση καμία σχέση με την συγκεκριμένη κατασκευή. Το Exup είναι μέσα στην εξάτμιση και ρυθμίζει το backpressure για τον λόγο τον οποίο αναφέρεις, δεν είναι βαλβίδα bypass Wink


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
PASALIMANI (Σπυρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)

Ένταξη: 07 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 85
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 20:21:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/2001/Suzuki/GSXRimages/GSXR1000_exup_600p.jpg EXUP

Tι σε κανει να πιστευεις οτι η βαλβιδα bypass δεν μπορει να ρυθμισει το backpressure οταν καποιος στο 1400αρι του εβαλε 70αρα διαμετρο και εχει ψοφησει το μοτερακι του χαμηλα? Η μηχανη μου ειναι 400cc και φοραει εξατμιση ιδιοκασκευη.ο εξατμισας ηθελε να μου βαλει μεγαλυτερη διαμετρο κατι που φυσικα δεν το δεχτηκα γιατι ετσι με οδηγουσε ξεκαθαρα να ψαχτω με ζιγκλερωμα αφου ηδη κ με το ελευθερο φιλτρο που φοραω θα ημουν ταφος στις χαμηλομεσαιες.Αν δεχομουν η λυση ''μπαλωμα" θα ηταν να μεγαλωσω το μηκος της εξατμισης π.χ σαν του προηγουμενου καβασακι Ζ750 και φυσικα να βαλω ενα σιγαστηρα ωστε να διμιουργηθει το απαραιτητο backpressure.Τετοια λαθη κανουν αρκετοι κατοχοι φειζερ 600 που με επωνυμες εξατμισεις κυκλοφορουν χωρις σιγαστηρες κ ψοφανε τις ηδη ψοφιες χαμηλομεσαιες τους ενω θα επρεπε να εχουν βαλει οπωσδηπωτε παραλληλο εγκεφαλο π.χ τον rapid bike
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 20:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια βαλβίδα BYPASS το μόνο που θα κάνει είναι να κάνει την εξάτμιση πιο ελεύθερη άρα χειρότερη.


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 21:07:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι καθαρα και μονο για τον καγκουρικο θαρυβο.
Ειναι χειροκινητο.
Καμια σχεση με αυτο που λετε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 21:53:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Ειναι καθαρα και μονο για τον καγκουρικο θαρυβο.
Ειναι χειροκινητο.
Καμια σχεση με αυτο που λετε


Αυτό προσπαθώ να πω Exclamation


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
roufosk2 (kostas)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207 GT

Ένταξη: 09 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 23:50:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παντος ετσι οπως το βλεπω αυτο το πραγμα μου θιμηζει κλαπετω φορτιγου το οποιο ειναι ακριβως το ιδιο χρησιμοποιιτε στην εξαγωγη και λεγεται κοφτησ καυσαεριωνκαι βοιθαει στο να φρεναρεισ πιο γρηγορα κοβοντας ταχιτητα και με την μιχανη διμιουργοντασ πιεση.τωρα τη καλο και τη αποδοση μπορει να προσφερη σε ενα αμαξη δεν ξερω....................τα συμπερασματα δικα σας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:48:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

roufosk2 έγραψε:
εγω παντος ετσι οπως το βλεπω αυτο το πραγμα μου θιμηζει κλαπετω φορτιγου το οποιο ειναι ακριβως το ιδιο χρησιμοποιιτε στην εξαγωγη και λεγεται κοφτησ καυσαεριωνκαι βοιθαει στο να φρεναρεισ πιο γρηγορα κοβοντας ταχιτητα και με την μιχανη διμιουργοντασ πιεση.τωρα τη καλο και τη αποδοση μπορει να προσφερη σε ενα αμαξη δεν ξερω....................τα συμπερασματα δικα σας


Φιλε καλπετο ειναι αλλα κανει ακριβως το αντιθετο......απλευθερωνει την εξατμηση οταν το και οποτε το θες....οποτε το τι αποδωση δινει δεν το ξερουμε αλλα σιγουρα σε καποιο τουρμπακι η σε καποιο με μεγαλη ποσοτητα καυσαεριου θα εχει διαφορα....

Ρε παιδια τις παραπανω κουρμπες που τις ειδατε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Μάρ 2009, 10:02:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω με Μανθο! Σε τουρμπατο με αλογα θα κανει πολυ δουλεια μονο και μονο αν σκεφτεις οτι αν αφαιρεσεις τον καταλυτη η το μεσαιο καζανι αλλαζει τελειως το αμαξι! Το δικο μου οταν εβαλα το μεσαιο πανω επειδη ειχε πολυ θορυβω το αμαξι ηταν πολυ σφικτο και το ξυλωσα αμεσως!
Τωρα σε ενα ατμοσφαιρικο δεν νομιζω να βοηθηση μου πω οτι θα το κανει και χειροτερο γιατι δεν θα εχει καθολου backpressure το αμαξι!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Μάρ 2009, 10:21:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι θεμα μπακπρεσουρ αλλα συντονισμων και "αρχης λειτουργίας" της εξατμισης στα ατμφαιρικα.
ριξτε μια ματια εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=188328#188328
το παραπάνω κλαπέτο θα μπορουσε να εχει εφαρμογη σε "τερας" ατμοσφαιρικο (οχι μόνο του αλλα μαζί με μια σειρα αλλα πραγματα) ωστενα μπορεσει να μετακινηθεί το οχημα από ενα σημείο Α σε ενα σημείο Β,χωρς να ξεσηκώσει τα πάντα γυρω του από τον θορυβο...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4086s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on