Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 19:53:56 Θέμα δημοσίευσης: TrainingDay@Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, Κυριακή 29 Μαρτίου |
|
|
Την Κυριακή 29 Μαρτίου 2009 από τις 9:00 π.μ. έως την δύση του ηλίου, θα πραγματοποηθεί το πρώτο για την φετινή χρονιά TrainingDay (TrackDay) στην πίστα των Μεγάρων.
To TrainingDay, είναι παρόμοιο με το TrackDay αλλα παρέχεται στους συμμετέχοντες υπηρεσίες χρονομέτρησης, ώστε να μπορούν να βλέπουν την βελτίωση τους. Οι χρόνοι τους θα αποστέλλονται αμέσως μετά από την προσπάθειά τους μέσω SMS. (Να σημειωθεί ότι παρ'ότι υπάρχει χρονομέτρηση, ΔΕΝ υπάρχει κατάταξη, ούτε νικητές ούτε ηττημένοι).
Σε επιλεγμένα μέλη* θα μπει δορυφορικό σύστημα καταγραφής (Performance Box) ώστε να μπορούν να μελετήσουν αργότερα τί ακριβώς έκαναν και τις διαφορές τους από τους υπόλοιπους (η υπηρεσία αυτή ισχύει ΜΟΝΟ για τα επίσημα μέλη).
* Είναι λογικό ότι αν σε κάθε session θα βρίσκονται πολλά μέλη, δεν θα μπορέσουμε να βάλουμε σε όλους PB.
Πρόγραμμα:
08:00 Ωρα προσέλευσης
08:30 Πρωϊνός Καφές & Ενημέρωση οδηγών
09:00 Εναρξη TrainingDay με 15λεπτα Session
14:00 Mεσημεριανό snack
17:00 Λήξη TrainingDay
17:10 Eναρξη Training@TimeAttack Track
19:45 Λήξη Event
Το κυρίως TrainingDay είναι χωρισμένο σε 8 Group όπου το κάθε ένα κάνει 15λεπτα Sessions. Ετσι το ελάχιστο των γύρων που θα πραγματοποιήσετε είναι περίπου 40 γύρους.
Προς το τέλος του event, θα "κόψουμε" την πίστα στο μέγεθος που θα γίνονται οι αγώνες Time Attack και θα πραγματοποιούνται 1 γύρος προθέρμανσης και 3 γύροι σε Time Attack mode.
ΠΑΡΟΧΕΣ:
- Ασθενοφόρο & Ιατρός
- Γερανός
- Μίνι Σεμινάρια Τεχνικών Οδήγησης
- Ατομική Χρονομέτρηση*
- Τηλεμετρία**
- Catering
- Αέρας για λάστιχα
- Εργαλεία και Τεχνική βοήθεια
* Το TrainingDay ΔΕΝ είναι αγώνας. Μπορεί να υπάρχει ατομική χρονομέτρηση καθαρά για ενημερωτικούς λόγους, αλλά ΔΕΝ υπάρχει κατάταξη, ούτε νικητές ούτε ηττημένοι.
** Υπηρεσία μόνο για τα μέλη. Είναι λογικό ότι αν σε κάθε session θα βρίσκονται πολλά μέλη, δεν θα μπορέσουμε να βάλουμε σε όλους PB.
Κόστος Συμμετοχής:
Για τα μέλη 55 ευρώ για τα μή μέλη 65 ευρώ.
Συμμετοχές:
**********ΕΚΛΕΙΣΑΝ!!!************
(Για να ισχύει η αίτηση συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής)
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 6974 447 380
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Κυρ 15 Μάρ 2009, 00:59:30, 4 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 19:54:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ TRAINING DAY
1. Για την ασφάλειά τους οι συμμετέχοντες πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος. Η πίστα δεν διαθέτει κράνη, οπότε φροντίστε να έχετε μαζί σας το δικό σας κράνος.
Ακόμη πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας 3 τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν πυροσβεστήρα σύμφωνα με τον ΚΟΚ (0,75L), τοποθετημένο σταθερά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και να είναι εύκολα προσβάσιμος από την θέση του οδηγού. Ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι τοποθετημένος με ειδικά άγκιστρα γρήγορης απασφάλισης (μεταλλικά ή πλαστικά) που θα συγκρατούν πολύ καλά τον πυροσβεστήρα. Δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση αν ο πυροσβεστήρας δεν είναι σε προβλεπόμενη θέση και στερεωμένος σωστά. Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η συμμετοχή στο TrainingDay.
2. Για λόγους ασφαλείας, την ώρα του event δεν επιτρέπεται το παράθυρο του οδηγού να είναι ανοικτό πάνω από 5 εκατοστά. Σε περίπτωση που βρεθεί όχημα εντός πίστας με παράθυρο ανοιχτό, θα απομακρύνεται από την πίστα.
Σε όλη την διάρκεια του event θα βρίσκονται στο χώρο ασθενοφόρο και γιατρός.
2. Ένας δακτύλιος ρυμούλκησης πρέπει να είναι τοποθετημένος εμπρός και πίσω σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μπορεί να κυλά ελεύθερα. Αυτός ο δακτύλιος πρέπει να είναι ευδιάκριτος. Συνιστάται να είναι βαμμένος κίτρινος, κόκκινος ή πορτοκαλί, να έχει ένα βέλος που να τον δείχνει καθαρά, ή να αναγράφεται δίπλα του η λέξη «tow».
3. Φώτα (εμπρός-πίσω) πορείας, φώτα θέσης, φλας, φώτα φρένων, φώτα κινδύνου, εμπρός υαλοκαθαριστήρες και κόρνα πρέπει να λειτουργούν κανονικά. Τα φωτιστικά σώματα αν είναι κατασκευασμένα από κρύσταλλο, πρέπει να είναι προστατευμένα από θρυμματισμό, με ταινία ή προστατευτικό φιλμ.
4. Κανόνες ασφαλείας στην πίστα, στα pit και κανόνες ασφαλείας καυσίμων
Δεν επιτρέπεται η διέλευση στα τα Pit με ταχύτητα μεγαλύτερη των 20km/h.
Δεν επιτρέπεται το Drift σε οποιοδήποτε χώρο του event (πίστα ή πιτς).
Σημαίες (επεξήγηση):
Κίτρινη: Σημαίνει κίνδυνο Η εμφάνιση κίτρινης σημαίας σημαίνει την ύπαρξη μιας επικίνδυνης κατάστασης στο τμήμα της πίστας που ακολουθεί. Μόλις οι οδηγοί αντικρύσουν μια κίτρινη σημαία πρέπει να ελαττώσουν ταχύτητα ενώ θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι ακόμα και να σταματήσουν.
Κόκκινη: Σταματά το Session. Στην περίπτωση που αποφασίζεται να σταματήσει το session για λόγους ασφαλείας, τότε υψώνεται κόκκινη σημαία. Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι ακόμα και να σταματήσουν αν χρειαστεί.
Μπλε: Σημαίνει προσπέραση. Σε περίπτωση που αντικρύσετε μπλε σημαία σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο πίσω από εσάς είναι πιο γρήγορο και πρέπει να το αφήσετε να σας προσπεράσει.
Καρώ: Τέλος Session. Οταν αντικρύσετε καρώ σημαία σημαίνει ότι το session σας τελείωσε. Αμέσως μετά πρέπει να κατευθυνθείτε προς τα pits.
Κανόνες εντός πίστας
Μην καθυστερείτε ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο από εσάς δεν είναι απαραίτητο ότι μπορεί να σας περάσει εύκολα στην ευθεία. Εφ’όσον έφτασε πίσω από εσάς σημαίνει ότι είναι πιο γρήγορο γενικά και επειδή η προσπέραση πάνω σε στροφές απαγορεύεται ρητά, πρέπει εσείς στην πρώτη -ακόμα και μικρή- ευθεία να αφήσετε το γκάζι κάνοντας σήμα στον άλλο για να σας περάσει.
Ανάψτε τα alarm αν επιβραδύνετε σε σημείο επιτάχυνσης. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιβραδύνετε (βλάβη, πρόβλημα με μπροστινό αυτοκίνητο ή αν θέλετε να βγείτε στα πιτς) ανάψτε τα αλαρμ σας για να προειδοποιήσετε τους οδηγούς που ακολουθούν.
Βγείτε από την αγωνιστική γραμμή αν το αυτοκίνητό σας έχει πρόβλημα. Αν έχετε πρόβλημα με το αυτοκίνητό σας, ή θα βγείτε έξω στα πιτς, βγείτε αμέσως από την αγωνιστική γραμμή. Η αγωνιστική γραμμή είναι αυτή που πηγαίνετε συνήθως όταν τρέχετε. Με αυτό τον τρόπο θα βγείτε εκτός της πορείας των αυτοκινήτων που ακολουθούν.
Ενημερώστε τους οδηγούς που ακολουθούν ότι είναι εντάξει να περάσουν.
Επειδή απαγορεύεται η προσπέραση πάνω στις στροφές, είναι απαραίτητο να ενημερώστε τους υπόλοιπους με τα φλας πότε να περάσουν. Αν και απαγορεύεται η προσπέραση στις στροφές, ελέγχετε συχνά τους καθρέφτες σας γιατί μπορεί κάποιος που ακολουθεί να έχει για παράδειγμα πρόβλημα με τα φρένα του. Η ενημέρωση είναι πολύ απαραίτητη μέσα στην πίστα γιατί με αυτό τον τρόπο ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες ατυχήματος.
Να είστε ήρεμοι και να ενημερώνετε τους υπεύθυνους. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα να βρεθεί κάποιος που να αγνοεί τους κανόνες ασφαλείας. Αντί να αντιδράσετε έντονα, είναι προτιμότερο να ενημερώστε τον ίδιο, ή ακόμα καλύτερα κάποιον υπεύθυνο για το λάθος που έκανε με ήρεμο και πολιτισμένο τρόπο ώστε να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις. Μερικές φορές λάθη δεν γίνονται εσκεμμένα αλλά από ασυνεννοησία ή και από μηχανική βλάβη. Αν δείτε όμως ότι η συζήτηση γίνεται έντονη και εσείς ή ο άλλος χάνουν την ψυχραιμία είναι προτιμότερο να ενημερώστε ένα υπεύθυνο να λύσει την παρεξήγηση. Μην ξεχνάτε ότι πάνω απ’όλα διασκεδάζουμε.
Κάντε σήμα σε περίπτωση που σημειώσετε έξοδο. Αν βγείτε εκτός πίστας για οποιοδήποτε λόγο, ενημερώστε αμέσως τους κριτές και τους υπεύθυνους ότι είστε εντάξει δείχνοντας με τον αντίχειρα (ΟΚ). Με αυτό τον τρόπο τους ενημερώνετε ότι δεν χτυπήσατε. Αν δεν κάνετε αυτή την κίνηση οι παρατηρητές θα υποθέσουν ότι κάτι τρέχει και θα σπεύσουν σε βοήθεια. Αν το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί βλάβη και επιθυμείτε να μπείτε ξανά στην πίστα ελέγξτε ότι δεν έρχεται κανένα αυτοκίνητο και κοιτάξτε τον κοντινότερο κριτή αν σας κάνει κάποιο νόημα να μην περάσετε και μετά ξεκινήστε. Μην σπινάρετε σε καμία περίπτωση γιατί τότε θα λερώστε την πίστα με καταστροφικές για εσάς και για τους άλλους συνέπειες.
Εντός ή εκτός πίστας ποτέ μην πηγαίνετε ανάποδα. Αν βγείτε εκτός πίστας και πρέπει να επιστρέψετε στα πιτς δεν πρέπει σε καμία περίπτωση (ακόμα και αν είστε δίπλα) να πάτε αντίθετα από την φορά της πίστας. Αν το αυτοκίνητο έχει υποστεί βλάβη, μην το κινήσετε έως ότου σταματήσουν οι υπεύθυνοι την κυκλοφορία στην πίστα.
Ποτέ μην κάνετε όπισθεν στα πιτς ή να πηγαίνετε με αντίθετη κατεύθυνση. Τα πιτ είναι μέρος της πίστας και αν χρειαστεί να κάνετε κάτι από τα δυο πρέπει να σας κατευθύνει κάποιος υπεύθυνος.
Δεν επιτρέπονται οχήματα στον χώρο των Pits εκτός των συμμετεχόντων. Εξαιρούνται τα οχήματα υποστήριξης που μεταφέρουν ανταλλακτικά και εξοπλισμό προς τους συμμετέχοντες, που πρέπει όμως απομακρυνθούν σε κάθε περίπτωση, πριν την έναρξη του event.
Όλα τα υγρά καύσιμα πρέπει να είναι τοποθετημένα μέσα σε μεταλλικά δοχεία κατάλληλα για υγρά καύσιμα. Όλα τα δοχεία καυσίμου πρέπει να αναγράφουν το περιεχόμενό τους.
Όλα τα άδεια δοχεία και απορρίμματα πρέπει να απομακρύνονται από τον χώρο μετά τον event.
Η βενζίνη, πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για καύσιμο και για κανένα άλλο λόγο.
Ασφάλεια Πυρκαγιάς
Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα κοντά σε εύφλεκτα υλικά.
Όλες οι πιθανές εστίες φωτιάς ή σπινθήρων, πρέπει να απομακρύνονται από τα εύφλεκτα υλικά.
Σε περίπτωση φωτιάς πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσετε άμεσα οποιοδήποτε μέλος της οργάνωσης.
Πρώτες βοήθειες
Αν κάποιος τραυματιστεί ή αισθανθεί αδιαθεσία, πρέπει άμεσα να αναζητήσει ιατρική βοήθεια από τον ιατρό του event. Για να καλέσετε τις πρώτες βοήθειες, ενημερώστε οποιοδήποτε μέλος της οργάνωσης.
Ασφάλεια θεατών
Οι χώροι των Pit, είναι ανοικτοί για το κοινό, γι’ αυτό οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μην θέσουν τον εαυτό τους οι οποιονδήποτε άλλο σε κίνδυνο τραυματισμού.
Αντικείμενα συμμετεχόντων ή θεατών
Η οργάνωση του TrainingDay, δεν ευθύνεται για την απώλεια, ή φθορά οποιουδήποτε αντικειμένου ή περιουσίας των συμμετεχόντων ή των θεατών. Είναι δική σας ευθύνη η ασφάλεια των προσωπικών σας αντικειμένων.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 20:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία νέα..!
Συγχαρητήρια για την οργάνωση..
Φυσικά θα τα πούμε εκεί.
Πρόεδρε εάν χρειάζεσαι κάτι, πάρε τηλέφωνο.
Υ.γ.
Θα με πάρει κανένας συνοδηγό (γιατί τότε μέσα στο φορείο του εκάβ κάτι τέτοιες υποσχέσεις πέφτανε) τακ τακ είσαι εδώ?
Ή θα μπω με το μίκρα?
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 20:28:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοείται ότι θα' μαστε εκεί! Μόλις εκτύπωσα-και συμπλήρωσα-την αίτηση. Με την πρώτη ευκαιρία τη φέρνω, ή τη στέλνω, μαζί με τα λεφτά.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 20:31:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: | Θα με πάρει κανένας συνοδηγό (γιατί τότε μέσα στο φορείο του εκάβ κάτι τέτοιες υποσχέσεις πέφτανε) τακ τακ είσαι εδώ?
Ή θα μπω με το μίκρα? |
σου χω πει πολλες φορες όχι?
ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΑ!!
για προπόνηση και 1η επαφη ενα "μαλακο" αυτοκινητο ειναι οτι πρέπει...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeot_ς (Γιώργος) Νέος χρήστης
207 1.6 ατμο-σιδερο
Ένταξη: 17 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 81 Τόπος: Αθήνα - Λιβαδεια - Στροφουλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 20:53:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ερθω και γω να δω τι παιζει? Ειναι αλλος κανεις που θα παει για να παρατηρησει?
Εσύ δουλέυεις και η τύχη σου κοιμάται !!! Με λένε κουλομαρία !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς, Γιώργο, δεν υπάρχει θέμα. Φαντάζομαι και άλλοι θα έρθουν μόνο για "βόλτα και χάζεμα".
Οι απορίες μου, τώρα:
1ον, σχετικά με τον πυροσβεστήρα: Αν τον δέσω στο μοχλό που ρυθμίζει το κάθισμα του συνοδηγού μπρος-πίσω (μπροστά απ' το κάθισμα, χαμηλά, δηλαδή), είμαστε ok;
2ον, περί κράνους: Δε χρειαζεται να είναι κάποιων συγκεκριμένων προδιαγραφών, ε; Εννοώ ένα απ' το Praktiker ή το Macro, μας καλύπτει; Καλώς ή κακώς, 200άρες για κράνη δεν έχω...
Edit: Μαζί μου μάλλον θα 'ναι και ένας φίλος με 300άρη φακό, που μπορεί να αναλάβει μέρος της φωτο-κάλυψης του event. Να του φυλάξουμε ένα σαντουϊτσάκι, έτσι;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micra_iro (Ηρω) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 403 Τόπος: αλλού γι' αλλού
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ ενδιαφερον και οτι πρεπει για τους επιδοξους αγωνιζομενους μια διευκρινηση αν σας ειναι ευκολο:
αυτο το διοργανωνεται εσεις σαν ps club ή η πιστα των Μεγαρων
και κατι ακομα οταν λεμε *μελη* εννοουμε τα μελη του ps club?
welcome to micra zone |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micra_iro (Ηρω) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 403 Τόπος: αλλού γι' αλλού
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:09:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: |
Ή θα μπω με το μίκρα? |
μπες με το micra κι εγω με αυτο θα μπω
welcome to micra zone |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:10:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
micra_iro έγραψε: | πολυ ενδιαφερον και οτι πρεπει για τους επιδοξους αγωνιζομενους μια διευκρινηση αν σας ειναι ευκολο:
αυτο το διοργανωνεται εσεις σαν ps club ή η πιστα των Μεγαρων
και κατι ακομα οταν λεμε *μελη* εννοουμε τα μελη του ps club? |
Καταρχήν μία παρατήρηρση: Δεν είναι αγωνιζόμενοι όσοι συμμετέχουν σε trainingDay. Πάμε για να περάσουμε μία όμορφη οδηγικά ημέρα
Η διοργάνωση είναι του PSClub.
Mέλη εννοούμε τα επίσημα μέλη του PSClub.
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:13:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micra_iro (Ηρω) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 403 Τόπος: αλλού γι' αλλού
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:12:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | micra_iro έγραψε: | πολυ ενδιαφερον και οτι πρεπει για τους επιδοξους αγωνιζομενους μια διευκρινηση αν σας ειναι ευκολο:
αυτο το διοργανωνεται εσεις σαν ps club ή η πιστα των Μεγαρων
και κατι ακομα οταν λεμε *μελη* εννοουμε τα μελη του ps club? |
Η διοργάνωση είναι του PSClub.
Mέλη εννοούμε τα επίσημα μέλη του PSClub. |
ok thanks a lot
και κατι ακομα το ιδιο αυτοκινητο μπορουν να το οδηγησουν 2 διαφορετικα ατομα?ή υπαρχει καποιος κανονισμος που το απαγορευει?
welcome to micra zone |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν τηρηθούν όσα λές Τάσο νομίζω θα είναι το καλύτερο trackday από πλευράς οργάνωσης!!
Εχω βέβαια μια μικρή μομφή για το ''κόψιμο'' της πίστας στο τέλος αλλά δεν μπορώ παρα να ΄συμφωνήσω ότι θα βοηθήσει πολύ στα μελλοντικά σχέδιά σου για παιδειές!
Αυριο καταθέτω το αντίτιμο και ότι άλλο χρειάζεται!!
Εχω να καταγγείλω όμως τον Sidobre ότι σε πρόσφατη συνομιλία μας απείλησε το κόκκινο το μαυρο και το ασπρόμαυρο να μας ''ξετρυπήσει''!!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτησις:
Η χρονομετρηση θα γινεται και στο training session & στο time attack?
Se sms ποσοι γυροι δλδ θα αποστελλονται?
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:57:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Ερωτησις:
Η χρονομετρηση θα γινεται και στο training session & στο time attack?
Se sms ποσοι γυροι δλδ θα αποστελλονται? |
Nαι χρονόμετρα και στα 2.
Στα sms θα έρθουν οι καλύτεροι γύροι κάθε session (δεν χωράνε όλοι σε 1 sms).
Αναλυτική κατάσταση πάντως θα υπάρχει και τυπωμένη.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaeron Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 23:48:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι όπως το πάτε εσείς ,πάτε να με κάνετε κάτοικο Αθηνών!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
REDRC (Delis) Νέος χρήστης
peugeot 106,107,206,207 και συνεχιζουμε.
Ένταξη: 11 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 00:13:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπραβο παλικαρια!!!
θα φαμε πολυ λαστιχο ολο το μαρτιο....
www.kaffein.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Speedpark_track (George) Μόλις έγραψα
Mitsubishi EVO VI
Ένταξη: 17 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 00:31:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας παιδιά
Τι μου κάνετε γα**το....Θα με κάνετε να παρατήσω την δικιά μου πίστα και να έρθω εκεί μαζί σας....99% θα είναι και το ΕVO έτοιμο και ελπίζω να έρθω να παίξω μαζί σας!!Νομίζω οτί όπως είναι στημένο θα είναι μία απίθανη εκδήλωση!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 00:58:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικα θα συμμετεχω και εγω.
Μοναδικος ανασταλτικος παραγοντας συμφωνα με τους κανονες οδηγιας ειναι οι ζωνες 3 σημειων.
Δηλαδη ρε παιδια αν καποιος δεν εχει ζωνες 3 σημειων δεν μπορει να συμμετεχει.
Πειτε μου σας παρακαλω για να δω αν θα δω αν θα συμπληρωσω την αιτηση συμμετοχης.
Υ.Γ. Και θελω να δοκιμασω και τα νεα μου ζαντολαστιχα.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 01:07:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνος έγραψε: | Φυσικα θα συμμετεχω και εγω.
Μοναδικος ανασταλτικος παραγοντας συμφωνα με τους κανονες οδηγιας ειναι οι ζωνες 3 σημειων.
Δηλαδη ρε παιδια αν καποιος δεν εχει ζωνες 3 σημειων δεν μπορει να συμμετεχει.
Πειτε μου σας παρακαλω για να δω αν θα δω αν θα συμπληρωσω την αιτηση συμμετοχης.
Υ.Γ. Και θελω να δοκιμασω και τα νεα μου ζαντολαστιχα.
|
Οι ζώνες που έχει το αυτοκίνητο σου σε πόσα σημεία πιάνουν
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 01:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Πάνος έγραψε: | Φυσικα θα συμμετεχω και εγω.
Μοναδικος ανασταλτικος παραγοντας συμφωνα με τους κανονες οδηγιας ειναι οι ζωνες 3 σημειων.
Δηλαδη ρε παιδια αν καποιος δεν εχει ζωνες 3 σημειων δεν μπορει να συμμετεχει.
Πειτε μου σας παρακαλω για να δω αν θα δω αν θα συμπληρωσω την αιτηση συμμετοχης.
Υ.Γ. Και θελω να δοκιμασω και τα νεα μου ζαντολαστιχα.
|
Οι ζώνες που έχει το αυτοκίνητο σου σε πόσα σημεία πιάνουν |
Συγχωρεστε με αν κατι δεν νοω καλα αλλα εχω τις εργοστασιακες ζωνες ενος 206.
Δεν νομιζω οτι πιανουν σε 3 σημεια εκτος πια αν ειμαι τελειως ασχετος οποτε παω πασο και γι αυτο ρωτω για να με ενημερωσετε.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|