PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πίεση λαδιου
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 00:51:42    Θέμα δημοσίευσης: Πίεση λαδιου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν μερικές ημέρες αλλαξα φλαντζα κεφαλής και έγινε το λεγόμενο πλανιάρισμα. Το πρόβλημα μου είναι πως απο τοτε οταν οδηγάω καποια ώρα και ζεσταθεί η μηχανή εμφανίζεται στην οθόνη ταξιδιου η ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιου και στο ταμπλό το εικονιδιο για λαδια. Αυτο γινετε ακομη και αν κουνησω απλα το τιμονι, ή χωρις να κάνω τίποτα απλα δουλευοντας στο ρελαντι. Οταν είναι κρυα η μηχανή κανένα προβλημα. Να σημειώσω πως έλενξα τα λάδια με την βέργα και είναι οκ. Καμια πρόταση?


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 07:54:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαξε ένα φίλτρο λαδιού για αρχή και αν κάνει πάλι τα ίδια έχεις πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 23:51:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τωωωρα ήρθε και έδεσε. Μόλις πλήρωσα σχεδον 700 ευροπουλια για επισκευη διαφορετικής βλαβης... Roll eyes


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 01:04:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φτηνά την γλύτωσα.πηγα στην exress σημερα και τελικα ηταν απλα η φουσκα λαδιου..με την ευκαιρια αλλαξα και βαλβολινες και ολα οκ..


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 10:35:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά μην το δένεις κόμπο ότι ήταν η βαλβίδα.
Για να το δοκιμάσεις με σταματημένο το αμάξι κράτα τις στροφές του κινητήρα 4500 -5000rpm για 5-10 λεπτά περίπου, μην φοβάσαι δεν θα πάθει τίποτα.
Μετά άστο στο ρελαντί και όπως είσαι με δεμένο χειρόφρενο βάλε 1η η και 2α και άσε σιγά σιγά το συμπλέκτη έτσι ώστε να πέσουν οι στροφές , πρόσεχε γιατί μπορεί να σου σβήσει.
Αν την ώρα που πέφτουν οι στροφές ανάψει λαμπάκι λαδιού έστω και για λίγο τότε ξέρεις πως δεν ήταν η βαλβίδα του λαδιού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2009, 02:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχες δίκιο. Δεν είναι η βαλβίδα. Το παρουσίασε πάλι το πρόβλημα. Αυτες τις ημέρες πάω πάλι στην εξπρες για έλεγχο.. Thumb Down


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206gti

Ένταξη: 24 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2009, 08:47:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κακα μαντάτα φιλε μου λοιπόν άκου με εάν συνεχίζει και σου ανάβει στο ρελαντί το λαμπάκι του λαδιού 99,5% έχουν φαγωθεί τα έδρανα των εκκεντροφόρων και οι εκκεντροφόροι και για αυτό σου σπάει τη πίεση στο ρελαντί μην ψάχνετε αλλα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2009, 14:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σημερα ξανα πηγα απο την εξπρες για τεχνικο ελεγχο και μου ειπε πως ειναι η αντλια λαδιου. η peugeot θελει λεει 300 ευρο για αλλαγη


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206gti

Ένταξη: 24 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 19:15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι η αντλια αδικα θα πληρωσεις δεν παθαινει τιποτα η αντλια αυτη την εχω πατησει για αυτο σου λεω μη ψαχνεισ τιποτα αλλο κανε αυτο που σου λεω το προβλημα ειναι στο ρελαντι και σπαει τη πιεση απο πανω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:29:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει το ενδεχόμενο απλα να μην εγινε σωστό μοντάρισμα και να υπάρχει απώλεια πίεσης? Είναι πολύ περιεργο που έγινε αμέσως μετά το πλανιαρισμα και αλλαγή φλαντζας κεφαλής


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:38:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντλία λαδιού με την καμία.
Είπα να μην στο πω απότομα την έχει αλλά με πρόλαβαν.
Τώρα θα μου πεις τι να κάνεις?
Για να φτιάξεις το καπάκι δεν νομίζω πως σε συμφέρει.
Η θα αλλάξεις καπάκι και εκκεντροφόρους μιας και παθαίνουν και αυτή ζημιά που και αυτό δεν είναι και ότι ποιο φτηνό, η πας για μοτέρ ολόκληρο που σίγουρα θα συμφέρει καλύτερα.
Να ξέρεις πάντως πως δεν έχει να κάνει με το πλάνισμα του καπακιού.
Και κάτι τελευταίο το φίλτρο λαδιού το είδατε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
xabaxaba (nassos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)

Ένταξη: 04 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:42:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νσ πω πως οταν μου αλλαξαν φουσκα λαδιου πλεον το στοπ και το λαμπακι λαδιου αναβουν μονο μετα απο ταξιδι. σταματησε δηλαδη να αναβει απλα μετα απο 30 χλμ πορειας. ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου


xamogelate...kani tous allous na anisixoun...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 22:09:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι λογικό να ανάβει μετά από ταξίδι μιας και το λάδια λόγω θερμοκρασίας είναι πιο λεπτόρρευστο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:17:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού και όλα θα στρώσουν μια παρτίδα φίλτρα που είχε φέρει η PEUGEOT ήταν ελαττωματικά και μας άναβε το λαμπάκι του λαδιού τα φίλτρα αυτά βέβαια κυκλοφόρησαν πέρσι τον Ιανουάριο


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
Άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού και όλα θα στρώσουν μια παρτίδα φίλτρα που είχε φέρει η PEUGEOT ήταν ελαττωματικά και μας άναβε το λαμπάκι του λαδιού τα φίλτρα αυτά βέβαια κυκλοφόρησαν πέρσι τον Ιανουάριο

xabaxaba έγραψε:
ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:28:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που μένει να κάνεις για να σιγουρευτείς είναι να μετρήσεις την πίεση του λαδιού σε συγκεκριμένες στροφές πόσα bar είναι.
Συγκεκριμένα για το δικό σου μοτέρ.
Στις 1000στροφές πρέπει να είναι 2,25 bar
Στις 2000 rpm ………………….. 4.25 bar
Στις 4000 rpm…………………... 5 bar.
Της μετρήσεις θα τις κάνετε με ζεστό κινητήρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206gti

Ένταξη: 24 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:44:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην ψαχνεις τιποτα αλλο βγαλε εκκεντροφορους να δεις τι έχει εχω στο συνεργειο ενα με την ιδια ζημια και ψαχνω καπακι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
dhmv2001 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 RALLYE

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:12:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σας ρωτήσω κατι φιλοι μου εχω ενα peugeot 106 1.1 2001 μοντελο το οποιο εχει γινει πληρως μετατροπη με ενα 16v moter 122ps και αφου αλλαξα τα οργανα το μονο που δεν μπορουν να μου συνδεσουν ειναι το οργανο της πιεσης του λαδιου.
Η ολη μετατροπη εγινε στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της peugeot στη Χαλκιδα

Μηπως ξερετε που μπορω να το συνδεσω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 21:54:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την θερμοκρασία ή τις στάθμης μιας και κανένα 106 δεν έχει όργανο πίεσης λαδιού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
dhmv2001 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 RALLYE

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 08:20:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το οργανο στα δεξια του ταμπλο τι δειχνει τοτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0623s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on