Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 00:51:42 Θέμα δημοσίευσης: Πίεση λαδιου |
|
|
Πριν μερικές ημέρες αλλαξα φλαντζα κεφαλής και έγινε το λεγόμενο πλανιάρισμα. Το πρόβλημα μου είναι πως απο τοτε οταν οδηγάω καποια ώρα και ζεσταθεί η μηχανή εμφανίζεται στην οθόνη ταξιδιου η ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιου και στο ταμπλό το εικονιδιο για λαδια. Αυτο γινετε ακομη και αν κουνησω απλα το τιμονι, ή χωρις να κάνω τίποτα απλα δουλευοντας στο ρελαντι. Οταν είναι κρυα η μηχανή κανένα προβλημα. Να σημειώσω πως έλενξα τα λάδια με την βέργα και είναι οκ. Καμια πρόταση?
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 07:54:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαξε ένα φίλτρο λαδιού για αρχή και αν κάνει πάλι τα ίδια έχεις πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 23:51:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωωωρα ήρθε και έδεσε. Μόλις πλήρωσα σχεδον 700 ευροπουλια για επισκευη διαφορετικής βλαβης... 
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 01:04:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φτηνά την γλύτωσα.πηγα στην exress σημερα και τελικα ηταν απλα η φουσκα λαδιου..με την ευκαιρια αλλαξα και βαλβολινες και ολα οκ..
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 10:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά μην το δένεις κόμπο ότι ήταν η βαλβίδα.
Για να το δοκιμάσεις με σταματημένο το αμάξι κράτα τις στροφές του κινητήρα 4500 -5000rpm για 5-10 λεπτά περίπου, μην φοβάσαι δεν θα πάθει τίποτα.
Μετά άστο στο ρελαντί και όπως είσαι με δεμένο χειρόφρενο βάλε 1η η και 2α και άσε σιγά σιγά το συμπλέκτη έτσι ώστε να πέσουν οι στροφές , πρόσεχε γιατί μπορεί να σου σβήσει.
Αν την ώρα που πέφτουν οι στροφές ανάψει λαμπάκι λαδιού έστω και για λίγο τότε ξέρεις πως δεν ήταν η βαλβίδα του λαδιού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2009, 02:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχες δίκιο. Δεν είναι η βαλβίδα. Το παρουσίασε πάλι το πρόβλημα. Αυτες τις ημέρες πάω πάλι στην εξπρες για έλεγχο.. 
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206gti
Ένταξη: 24 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 43
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2009, 08:47:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κακα μαντάτα φιλε μου λοιπόν άκου με εάν συνεχίζει και σου ανάβει στο ρελαντί το λαμπάκι του λαδιού 99,5% έχουν φαγωθεί τα έδρανα των εκκεντροφόρων και οι εκκεντροφόροι και για αυτό σου σπάει τη πίεση στο ρελαντί μην ψάχνετε αλλα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2009, 14:55:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα ξανα πηγα απο την εξπρες για τεχνικο ελεγχο και μου ειπε πως ειναι η αντλια λαδιου. η peugeot θελει λεει 300 ευρο για αλλαγη
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206gti
Ένταξη: 24 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 43
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 19:15:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι η αντλια αδικα θα πληρωσεις δεν παθαινει τιποτα η αντλια αυτη την εχω πατησει για αυτο σου λεω μη ψαχνεισ τιποτα αλλο κανε αυτο που σου λεω το προβλημα ειναι στο ρελαντι και σπαει τη πιεση απο πανω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:29:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει το ενδεχόμενο απλα να μην εγινε σωστό μοντάρισμα και να υπάρχει απώλεια πίεσης? Είναι πολύ περιεργο που έγινε αμέσως μετά το πλανιαρισμα και αλλαγή φλαντζας κεφαλής
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:38:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντλία λαδιού με την καμία.
Είπα να μην στο πω απότομα την έχει αλλά με πρόλαβαν.
Τώρα θα μου πεις τι να κάνεις?
Για να φτιάξεις το καπάκι δεν νομίζω πως σε συμφέρει.
Η θα αλλάξεις καπάκι και εκκεντροφόρους μιας και παθαίνουν και αυτή ζημιά που και αυτό δεν είναι και ότι ποιο φτηνό, η πας για μοτέρ ολόκληρο που σίγουρα θα συμφέρει καλύτερα.
Να ξέρεις πάντως πως δεν έχει να κάνει με το πλάνισμα του καπακιού.
Και κάτι τελευταίο το φίλτρο λαδιού το είδατε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:42:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νσ πω πως οταν μου αλλαξαν φουσκα λαδιου πλεον το στοπ και το λαμπακι λαδιου αναβουν μονο μετα απο ταξιδι. σταματησε δηλαδη να αναβει απλα μετα απο 30 χλμ πορειας. ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 22:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι λογικό να ανάβει μετά από ταξίδι μιας και το λάδια λόγω θερμοκρασίας είναι πιο λεπτόρρευστο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:17:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού και όλα θα στρώσουν μια παρτίδα φίλτρα που είχε φέρει η PEUGEOT ήταν ελαττωματικά και μας άναβε το λαμπάκι του λαδιού τα φίλτρα αυτά βέβαια κυκλοφόρησαν πέρσι τον Ιανουάριο
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
action_peugeot έγραψε: | Άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού και όλα θα στρώσουν μια παρτίδα φίλτρα που είχε φέρει η PEUGEOT ήταν ελαττωματικά και μας άναβε το λαμπάκι του λαδιού τα φίλτρα αυτά βέβαια κυκλοφόρησαν πέρσι τον Ιανουάριο |
xabaxaba έγραψε: | ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:28:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που μένει να κάνεις για να σιγουρευτείς είναι να μετρήσεις την πίεση του λαδιού σε συγκεκριμένες στροφές πόσα bar είναι.
Συγκεκριμένα για το δικό σου μοτέρ.
Στις 1000στροφές πρέπει να είναι 2,25 bar
Στις 2000 rpm ………………….. 4.25 bar
Στις 4000 rpm…………………... 5 bar.
Της μετρήσεις θα τις κάνετε με ζεστό κινητήρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206gti
Ένταξη: 24 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 43
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:44:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην ψαχνεις τιποτα αλλο βγαλε εκκεντροφορους να δεις τι έχει εχω στο συνεργειο ενα με την ιδια ζημια και ψαχνω καπακι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dhmv2001 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

106 RALLYE
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:12:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σας ρωτήσω κατι φιλοι μου εχω ενα peugeot 106 1.1 2001 μοντελο το οποιο εχει γινει πληρως μετατροπη με ενα 16v moter 122ps και αφου αλλαξα τα οργανα το μονο που δεν μπορουν να μου συνδεσουν ειναι το οργανο της πιεσης του λαδιου.
Η ολη μετατροπη εγινε στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της peugeot στη Χαλκιδα
Μηπως ξερετε που μπορω να το συνδεσω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 21:54:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την θερμοκρασία ή τις στάθμης μιας και κανένα 106 δεν έχει όργανο πίεσης λαδιού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dhmv2001 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

106 RALLYE
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 08:20:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οργανο στα δεξια του ταμπλο τι δειχνει τοτε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|