Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2005, 12:56:37 Θέμα δημοσίευσης: Tεχνικοί κανονισμοί για το 2006 |
|
|
Ανακοινώθηκαν από την ΕΘ.Ε.Α οι τεχνικοί κανονισμοί για το 2006. Έτσι:
ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ 2006
Ενώ για την κατηγορία Ε εκδόθηκε και ξεχωριστός κανονισμός.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Κυρ 23 Νοέ 2008, 23:57:30, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2005, 14:39:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kρατάω αυτό:
«Η ΔΟΑ προγραμματίζει τη σταδιακή αντικατάσταση των ομάδων Α και Ν με τη νέα ομάδα R, η οποία θα περιγράφεται στο νέο άρθρο 260 του Παραρτήματος J (αναμένεται να είναι ανακοινώσιμο στα μέσα του 2006).
Η αντικατάσταση θα είναι σταδιακή: τα αυτοκίνητα της ομάδας R θα αρχίσουν να συμμετέχουν σε αγώνες από το 2008, στην αρχή συνυπάρχοντας με τα αυτοκίνητα ομάδων Α και Ν και, μετά από μία μεταβατική περίοδο περίπου 2 – 3 ετών, οι ομάδες Α και Ν θα καταργηθούν και θα δώσουν τη θέση τους εξ΄ ολοκλήρου στην ομάδα R.
Τα υπάρχοντα δελτία αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν δε θα ισχύουν στην ομάδα R και οι κατασκευαστές θα έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν νέα δελτία αναγνώρισης στην ομάδα R. Ήδη εκδίδονται πολύ λίγα νέα δελτία αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν, εν αναμονή της νέας κατάστασης. Τα πρώτα δελτία αναγνώρισης στην ομάδα R αναμένονται το 2007. Θεωρείται εξαιρετικά πιθανό, πως οι κατασκευαστές δεν πρόκειται να εκδώσουν δελτία αναγνώρισης στην ομάδα R για παλαιότερα μοντέλα, χωρίς ιδιαίτερο εμπορικό και αγωνιστικό ενδιαφέρον για αυτούς. Αντίθετα, για άλλα μοντέλα με δελτίο αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν αναμένεται πως οι κατασκευαστές θα εκδώσουν δελτίο αναγνώρισης και στην ομάδα R. Σε κάθε περίπτωση, στην Ελλάδα θα υπάρχει και η δυνατότητα εθνικών δελτίων αναγνώρισης.
Ο μέγιστος χρόνος ζωής των ομάδων Α και Ν είναι μέχρι τη λήξη των αντίστοιχων δελτίων αναγνώρισης. Σε εθνικό επίπεδο, είναι σίγουρο πως οι ομάδες Α και Ν και η νέα ομάδα R θα συνυπάρχουν για κάποιο χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται από τη ΔΟΑ, αλλά, ανάλογα με την αποδοχή της νέας ομάδας από τους κατασκευαστές και τους αγωνιζόμενους, αναμένεται, πως η ομάδα R πρόκειται να αντικαταστήσει τις ομάδες Α και Ν κάποια στιγμή μετά το 2011.
Στόχος της ομάδας R είναι η δημιουργία αγωνιστικών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους, για εισαγωγή στους αγώνες αυτοκινήτου, με επίπεδο εξέλιξης μεταξύ των ομάδων Ν και Α. Θα μπορεί να θεωρηθεί, πως τα αυτοκίνητα θα είναι κάτι σαν “ομάδας N kit car”, δηλ. κατά βάση ομάδας Ν αυτοκίνητα με τη δυνατότητα προσθήκης ενός χαμηλού κόστους (σε σχέση με τη μετατροπή σε ομάδα Α) “kit” για συμμετοχή σε αγώνες και συγκεκριμένες μηχανικές τροποποιήσεις (συμπίεση 12:1, ελεύθεροι εκκεντροφόροι με μέγιστο βύθισμα 11 mm, συγκεκριμένα φρένα και ζάντες κα.)
Η ομάδα R θα περιλαμβάνει 3 κλάσεις ατμοσφαιρικών δικίνητων αυτοκινήτων, R/1 (έως 1400 cc), R/2 (1400 – 1600 cc) και R/3 (1600 – 2000 cc). Αυτές οι 3 κλάσεις, σε συνδυασμό με τις ήδη γνωστές WRC, WRC2, S-1600, S-2000 (για ράλι και για πίστες) και τα σημερινά N/4 θα αποτελέσουν τις 8 κλάσεις των αγώνων κάπου το 2010.»
To oποίο θεωρώ πολύ σημαντικό και μάλιστα πολύ ωραίο! Θα έχεις ένα αυτοκίνητο που θα μπορείς να εξελίξεις όπως θέλεις -μέσω κάποιων κανονισμών- χωρίς όμως να ξεπερνάς το τρομερό κόστος της ομάδος Α. Αυτό θα δώσει και κίνητρο σε εξελικτικές ομάδες να παρουσιάζουν εξελιγμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Για να δούμε...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2005, 18:09:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσύ όλα στα πιο ενδιαφέροντα "στέκεσαι"...
Άσε που διακρίνω και ένα σχετικό πόθο για δημιουργία μικρής αγωνιστικής ομάδας... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Δεκ 2005, 11:28:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αλλά οι κατασκευαστές θα το χρεώσουν όσο θέλουν το κιτ μιας και θα είσαι υποχρεωμένος να το βάλεις από αυτούς....
σαν τις τιμές που άκουγα για τα μπλοκέ της Peugeot Sport και όλοι το είχαν γυρίσει στο bacci που ήταν πολύ φτηνότερο και έκανε την ίδια δουλεια...
αυτό φοβάμαι μόνο....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2008, 10:16:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, αλλα για Ελληνικους αγωνες θα παρει παραταση +4 χρονια, αρα παει 2017!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2008, 12:29:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
9xronia ακομα για να το τελειωσουμε
καλα ειναι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 20:16:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nass έγραψε: | Σχετικά με ό,τι λέγαμε παραπάνω για τις βάσεις των καθισμάτων, βγήκε από την ΕΘΕΑ η Τεχνική πληροφορία 1 2009 με τις διευκρινήσεις για τους εναλλακτικούς τρόπους στήριξης των καθισμάτων |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|