Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Spectrum (Anestis) Μόλις έγραψα

106 Rallye 8v Δεκ. 97
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 23:22:25 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Πρόβλημα σε μονόφυσο Εγκέφαλο ή Immobilizer ή .... |
|
|
Γεια και χαρά,
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το Rallye μου (1.6 8v Δεκ 2007). Μόλις σταματήσει το αυτοκίνητο και κλείσω τον διακόπτη, το ρελέ που βρίσκεται κάτω από τον εγκέφαλο (αυτό με τα 15 pins που ελέγχει και εγώ δεν ξέρω πόσα πράγματα μέσα στον κινητήρα) περνάει σε μια περίεργη κατάσταση όπου ανοίγει και κλείνει συνέχεια (τσακ τσούκ τσακ τσουκ Huh με αποτέλεσμα αν το αφήσεις έτσι για 1 - 2 μέρες πάει η μπαταριούλα ενώ δεν πέρνει και το αυτοκίνητο μπροστα). Επίσης το immobilizer μέσα στο αυτοκίνητο παραμένει μονίμως αναμένο αλλά ευτυχώς μετά από δύο τρεια turn on/off του διακόπτη ξεκινά το αυτοκίνητο.
Αντιμετωπίζω το πρόβλημα (δεν το λύνω) με το να θέτω τον διακόπτη αφού σβήσω το αυτοκίνητο στην θέση μπαταρίας για λιγότερο από 5 secs και μετά τον ξανακλείνω. Με αυτό το τρόπο το ρελέ σταματά να δουλεύει αλλά το αυτοκίνητο σταματημένο έχει μια μόνιμη κατανάλωση φορτίου 0.8 A (800mA) τα οποία εξαφανίζονται με το που αφαιρέσω την φύσα (μονόφυσο) από τον εγκέφαλο.
Ο ηλεκτρολόγος μου έλεγξε το ρελέ και τοποθετήσαμε ένα άλλο το πρόβλημα παρέμινε σχεδόν το ίδιο έπεσε λίγο το φορτίο. Ίσως και το ρελέ που είχε να ήτνα προβληματικό. Θέλω να ελπίζω ότι το πρόβλημα είναι από εκεί και όχι από τον εγκέφαλο. Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα; Αν πάει στραβά με τον εγκέφαλο μπορεί κανείς να μου δώσει κάποιο βασικό DIY ώστε να καταφέρω να ανοίξω τον εγκέφαλο να δω μήπως την βγάλουμε φθηνά με καμία αντικατάσταση διόδου or something.
Υπάρχει περίπτωση να είναι το immobilizer (να κολάει το component που έχει το πληκτρολογίο;)
Γνωρίζεται αν υπάρχουν ηλεκτρονικοί που θα αναλάμβαναν να τσεκάρουν τον εγκέφαλο (Βόρεια Ελλάδα); Ο εγκέφαλος είναι μαμά...(Magneti Marrelli)
Έχω σκεφτεί μία πιθανή λύση για την απαλλαγή από την κατανάλωση μόνο αλλά θα την εφαρμόσω αφού ακούσω τις απόψεις σας. Ο μονόφυσος έχει ένα μόνο pin για την τροφοδοσία του (το chekarame με τον ηλεκτρολόγο) και που πρότεινε την πατέντα όπου θα δίνουμε ρεύμα στον εγκέφαλο μόνο όταν γυρίσω τον διακόπτη με το κλειδί στην θέση μπαταρίας. Μου ακούγεται εύκολη λύση δεδομένου ότι δεν θα αλλάξει κάτι στην παρούσα κατάσταση του εγκεφάλου.

So until the next time have a good sin... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rolland206cc (Σπυρος) Μέλος

 peugeot 206cc 1,6(2004)
Ένταξη: 21 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 107
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:57:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω πως αν εχεις αυτο το προβλημα θα μπορουσες να βαλεις ενα ρελεδακι ωστε να δινεις παροχη απο την υπαρχουσα παροχη ρευματος γιατι με τις παροχες στον εγκεφαλο δεν παιζουμε,και θα λυθει το προβλημα σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spectrum (Anestis) Μόλις έγραψα

106 Rallye 8v Δεκ. 97
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2009, 16:44:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια χαρά,
Από τότε που ανακάλυψα το συγκεκριμένο πρόβλημα κατανάλωσης και το ανάφερα στο forum δεν άλλαξα (ακόμη) κάτι στο αυτοκίνητο. Από τότε μέχρι σήμερα δεν χρειάστηκε να αλλάξω την μπαταρία αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει ενώ κάθεται να μην την αφήνει στην ησυχία της.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κανείς γνωρίζει αν στο εγκέφαλο υπάρχουν μόνο smd components ή παίζει να βρούμε και τίποτα παραδοσιακούς ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές; Το ρωτάω αυτό μήπως και καταφέρω και τον ψάξω λίγο μόνος μου και βρω καμία εύκολη βλάβη. Ο ηλεκτρολόγος μου επιμένει πως η βλάβη είναι από εκεί και πως το 15ρη ρελέ που βρίσκεται από κάτω του δεν έχει τίποτα. Εγώ όμως έχω παρατηρήσει να συνεχίζει να τρώει κολλήματα το ρελέ όταν κλείνω το αυτοκίνητο και να ανοιγοκλείνει (τσκ...τσκ...τσκ)
Υπάρχει καμία φώτο από την πλακέτα του συγκεκριμένου εγκέφαλου;
So until the next time have a good sin... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2009, 16:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά, στην φάση που είσαι, και εφ'όσον δεν έχεις προεξοφλήσει που ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δοκιμάσεις την μέθοδο trial & error.
Δηλαδή αυτό που ήδη ξεκινήσατε να κάνετε...
Αφού δοκίμασες 15πολικό ρελέ και δεν έγινε δουλειά, δοκίμασε έναν άλλο εγκέφαλο (ξεκλείδωτο από immo, υπάρχουν αρκετοι και έχουν και πολλοί μηχανικοί για τις δοκιμές τους) να δεις αν κάνει τα ίδια (ωστε να αποκλείσεις τον εγκέφαλο) και γενικά όσα μέρη μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα (βάλε και στο παιχνίδι τυγχόν συναγερμούς γιατί πολλοί είνα εκείνοι που δημιουργούν προβλήματα).
Επίσης θα μπορούσε και να είναι πρόβλημα από κάποιο κομμένο ή ταλαιπωρημένο καλώδιο, οπότε και ένα πολύμετρο θα ήταν πολύ βολικό, ώστε να μετρήσετε επαφές.
Ηλεκτολογικά σχέδια δύσκολα θα βρεις ελεύθερα, αλλά μπορείς να τα βρεις αν τα έχεις ανάγκη επί μικρής πληρωμής στην Peugeot στο public.servicebox.peugeot.com
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spectrum (Anestis) Μόλις έγραψα

106 Rallye 8v Δεκ. 97
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2009, 17:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου.
Έχεις απόλυτο δίκιο πως αυτή η μέθοδος είναι και η περπατημένη για να βρούμε από που προέρχεται η κατανάλωση. Θα προσπαθήσω να βρω έναν δεύτερο εγκέφαλο σε κάποιο συνεργείο για να κάνουμε δοκιμές.
Και πάλι ευχαριστώ για το URL της Peugeot
Θα σας πω αν τελικά καταφέρω να δω από που είναι η κατανάλωση...
So until the next time have a good sin... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|