PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Renault Scenic II: Πράξη Δεύτερη...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 09:07:45    Θέμα δημοσίευσης: Renault Scenic II: Πράξη Δεύτερη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος






Η δεύτερη γενιά του μοντέλου που ουσιαστικά θεμελίωσε την κατηγορία των δημοφιλών MPV παρουσιάστηκε στη φετινή έκθεση της Γενεύης. Αφενός η πενταετής παρουσία του στους ευρωπαϊκούς δρόμους και αφετέρου η αναμενόμενη από καιρό είσοδος νέων μοντέλων -όπως τα Ford C-MAX και VW Touran- υποχρέωσαν κατά μια έννοια τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να προχωρήσει στη δημιουργία του Scenic II.

Εναρκτήριο λάκτισμα για την εμφάνιση του νέου Scenic αποτέλεσε σίγουρα η είσοδος του Megane II στο οποίο βασίζεται το πολυμορφικό μοντέλο. Έτσι, το σχεδιαστικό τμήμα της Renault, το οποίο φημίζεται για την προχωρημένη άποψή του, βασίστηκε στα σχεδιαστικά γνωρίσματα του μικρομεσαίου hatchback για να δημιουργήσει την πολυμορφική έκδοση.

Σε καμία περίπτωση όμως μη νομίσετε πως είναι εύκολη υπόθεση η σύλληψη του διαδόχου ενός best seller το οποίο μέχρι τα τέλη του 2002 είχε αναπαραχθεί σε περισσότερα από δύο εκατομμύρια μονάδες φιγουράρoντας στην κορυφή των ταξινομήσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Όπως και να έχει το θέμα, το σίγουρο είναι ότι η εξωτερική του εμφάνιση παραπέμπει ευθέως στην αντίστοιχη του Megane II, μολονότι το πίσω τμήμα δεν δείχνει τόσο εκκεντρικό. Αναμφισβήτητα πάντως το γαλλικό MPV αναμένεται να είναι μία από τις πιο κομψές προτάσεις της κατηγορίας του, γεγονός το οποίο διαπιστώνει κανείς εύκολα τοποθετώντας το δίπλα στα "ώριμα" πλέον Opel Zafira και Citroen Xsara Picasso.

Όπως θα περίμενε κανείς, οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν αυξηθεί βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την πρακτικότητά του σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Συγκεκριμένα, το μήκος του είναι κατά 8 εκατοστά μεγαλύτερο -4,250 μέτρα συνολικά-, ενώ στην επταθέσια έκδοση το αμάξωμα επιμηκύνεται κατά 23 εκατοστά. Τα δύο επιπλέον καθίσματα βρίσκονται αναδιπλωμένα στο πάτωμα του χώρου αποσκευών και όταν αναπτυχθούν εύλογα δημιουργούν μια επιπλέον σειρά.

Στο νέo Scenic σχεδόν τα πάντα έχουν διασταλεί. Οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις έχουν άμεσο αντίκτυπο στους χώρους του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, το ύψος στο εσωτερικό έχει αυξηθεί κατά 2,6 εκατοστά, ενώ ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει διευρυνθεί κατά 22,6 εκατοστά. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι περισσότερες και πιο ευρύχωρες, ενώ στο χώρο αποσκευών έχουν προστεθεί 50 λίτρα φτάνοντας συνολικά τα 480 λίτρα.

Όπως ισχυρίζεται ο κατασκευαστής του, η παραμονή μέσα σε αυτό είναι ακόμα πιο ευχάριστη καθώς το σχεδιαστικό τμήμα έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Η ειδοποιός όμως διαφορά αφορά στο σχεδιασμό του ταμπλό, καθώς ο πίνακας οργάνων έχει μεταφερθεί στο κέντρο του, όπως συμβαίνει στο πρωτοποριακό -για την εποχή που εμφανίστηκε- Twingo.

Πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία στο εσωτερικό θυμίζουν το αντίστοιχο των Megane II και Laguna II. Χαρακτηριστικό σημείο μεταξύ άλλων αποτελεί το σχήμα του τιμονιού αλλά και διάφορα gadgets, όπως, για παράδειγμα, η "κάρτα-κλειδί". Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα συνήθη καλούδια από τα οποία "ξεχωρίζουν" το ESP, τα φωτιστικά σώματα τύπου Xenon και το σύστημα PAX, το οποίο εξασφαλίζει την κίνηση του αυτοκινήτου ακόμα και με κλαταρισμένο ελαστικό για αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα.

Oι κινητήρες που τοποθετούνται στο υπάρχον μοντέλο εξοπλίζουν και το επερχόμενο Scenic II. Συγκεκριμένα, το γαλλικό MPV θα διατίθεται στις εκδόσεις των 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων, απόδοσης 98, 115 και 136 ίππων αντίστοιχα. Στην γκάμα των κινητήρων diesel περιλαμβάνονται μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 1,5 λίτρων ισχύος 80 και 100 και 1,9 λίτρων ισχύος 120 ίππων. Αν και ο κατασκευαστής του δεν έχει ανακοινώσει περαιτέρω στοιχεία για τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη, μπορεί να υποθέσει κανείς ότι τα περισσότερα από αυτά προέρχονται από το Megane II.

Πηγή: in.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Petros (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)

Ένταξη: 16 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 113
Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 12:30:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο αμφιλεγόμενος σχεδιασμός του Megane, βρήκε επιτέλους το... σπίτι του.
Όσο ασύμμετρο είναι το μικρομεσαίο, τόσο άψογο σχεδιαστικά είναι το MPV.
Το προτιμώ με τα 1000, σε σχέση με το Megane.


In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0905s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on